Olympia

Zijde 104 2771 ER Boskoop Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Olympia

Tzatziki in Boskoop

Zoals de naam al doet vermoeden kun je bij Olympia terecht voor de Griekse keuken. Wie houdt er nou niet van tzatziki, souflaki of gyros? Een avondje tafelen is echt een aanrader. De gezellige sfeer en het vriendelijke personeel is een bonus bij het heerlijke eten.

Meer informatie over restaurant Olympia

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Jose S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten,gaan zeker nog eens terug!
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Wij werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafel kiezen. De standaard kaart werd gepresenteerd met de opmerking dat we vrij mochten kiezen en het goedkoopste gerecht was gratis. 3 gangen was niet strikt noodzakelijk als we na 2 gangen voldoende hadden. We kozen na uitleg voor de chefs special voor 2 personen.
Een voorgerecht een een hoofdgerecht bestaande uit een samenstelling van de gerechten op de kaart. Je loopt dan de kans dat je iets krijgt dan niet je eerste voorkeur heeft. Gefrietuurde sardientje in zijn geheel bv. Maar alles smaakte heerlijk en de portie was ook ruim voldoende. Er werd keurig uitgelegd wat de diverse gerechten waren bv de mousaka maar nu niet gevuld met gehakt maar met aubergine. Een restaurnt om nog eens een keer terug te komen.
Karina C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijk genoten van het zeer vriendelijke personeel die ons de heerlijke Griekse producten aanbood. En er een goede uitleg bij gaf. En echtè aanrader in dit mooie restaurant. De Griekse proeverijen werden mooi geserveerd. Een lust voor het oog. De smaken waren geweldig.
Annabellle H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
na 1 uur wachten werd de bestelling op genomen,alles duurde erg lang,ook geen ouzo als welkom,en daarbij vond ik het erg duur ondanks de ah zegels
-Beste mevrouw Hartman, we waarderen u opmerkingen over ons restaurant.
We nemen uw feedback echt serieus om onze service te verbeteren, onze excuses dat u zolang heeft moeten wachten, zal heel vervelend geweest zijn. Het nieuwe personeel kan nog niet even goed wennen aan de drukte die het restaurant recent heeft en wordt hier sterk op getraind. Wat ouzo als welkomsdrankje betreft, hier zijn we lange tijd geleden al mee gestopt omdat het invloed heeft op de smaakpupillen en we hebben ons gespecialiseerd op de hoge smaakkwaliteit van het eten. Wij willen ook dat onze gasten terugkomen voor de Traditionele Griekse keuken, en niet voor de gratis ouzo.
Nogmaals, het spijt ons voor uw slechte ervaring in ons restaurant en we willen u bedanken voor uw bezoek.
Vriendelijke groet,
Paulos Dimitropoulos Barman
Wilma Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het eten bij Olympia is prima en de bediening is vriendelijk. Het was alleen heel erg rumoerig en het duurde erg lang voordat je je drankjes en eten had.
Beste mevrouw Zoetekauw, we bieden onze excuses aan voor alle ongemakken die u hebt opgelopen in ons restaurant
en we waarderen de tijd die u hebt geïnvesteerd om ons te schrijven.
We zullen uw opmerkingen bespreken met de afdeling die hier verantwoordelijk voor is om onze service te verbeteren en deze incidenten niet nog een keer te herhalen.
we hopen u nogmaals te zien in ons restaurant.
vriendelijke groet,
Paulos Dimitropoulos
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima restaurant, hoge kwaliteit diner , fantastische bediening en goede sfeer.
Kortom een zeer geslaagde avond met mijn geliefde!
Meneer Hans, wat een geweldige beoordeling.
Ik ben erg blij dat u heeft kunnen genieten in ons restaurant
We kijken uit naar uw terugkeer.
Het allerbeste, Paulos Dimitropoulos
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Lekker gegeten en prima service. Prijzen van de gerechten lijken ietsje hoger te liggen ten opzichte van het gemiddelde in de regio, maar niet te hoog wat mij betreft.
Hallo Marcel, Bedankt voor je leuke beoordeling.
  Ik ben erg blij dat u heeft kunnen genieten in ons restaurant
  We kijken uit naar uw terugkeer.
 Vriendelijke groet, Paulos Dimitropoulos
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Lekker gegeten vanavond rustige bediening gewoon lekker dus
A V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Hele enthousiaste bediening, al moesten ze er nog even inkomen (inwerken). Alles bij elkaar lekker gegeten en een leuke avond gehad.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Top restaurant. Heerlijk eten. Vriendelijke bediening prijs is ook goed. . Wij komen er regelmatig.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Op zaterdag 8-9-2018 zijn wij bij Olympia gaan eten. Het was gezellig druk. Na een tip van de vriendelijke dame van de bediening kozen we voor de specialiteit van de chef (een keur uit de voorgerechten en de hoofdgerechten). Een echte aanrader; zo leer je ook eens iets anders uit de Griekse keuken. De schotel met de diverse voorgerechten kwam tussen ons te staan en we mochten alles samen delen. Koude en warme voorgerechten en het was allemaal even lekker. Alleen oppassen met de pepers, die waren echt heet ! De hoofdschotel bestond uit diverse gegrilde stukken vlees, een stuk huisgemaakte moussaka (de beste die ik ooit in Nederland heb geproefd !), patat en een salade. Ons dessert moest -noodgedwongen- bestaan uit een heerlijke kop koffie, want we zaten behoorlijk vol. De dame en de jongeman die ons bedienden hadden volop oor voor onze wensen (niet snel achter elkaar eten, maar lekker er uitgebreid voor gaan zitten). Dit was de 2e keer in een periode van een paar weken dat we bij Olympia zijn gaan eten. De buitengewone kwaliteit blijft gehandhaafd. Een aanrader, wij gaan zeker nog terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker Grieks ! Prima prijs-kwaliteit verhouding. Aardige bediening / harde werkers! Wij hebben genoten.
Riekje M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wij wonen er praktisch naast en nu voor het eerst hier gegeten. Superlekker gegeten, bediening was geweldig en we voelden ons zeer welkom. Ook de uitleg over de gerechten was heel fijn. Komen er zeker nog een keer buurten
P.A. V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wegens recente personeelsveranderingen erg lang moeten wachten maar de gastvrijheid maakte veel goed!!!!
Elies V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Vriendelijk personeel. Lekker gegeten.
De buitenkant ziet er minder gezellig uit. Binnen is het sfeervol.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Was weer prima! Maar slagroom hoeft zeker niet uit een bus te komen hoor ???? en zag dit keer geen stukje meloen op het bord liggen? Bedankt dat ik de stifado heb mogen proeven.
En ik waardeerde het "vuurwerk" bij mijn verjaardagscocktail aan het eind.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima eten, werd echter terecht gewezen dat ik een bekende te luidruchtig begroette.
Kan ik mij voorstellen in de Librije, maar niet in Boskoop waar iedereen elkaar kent, dus hier komen wij niet meer!!
Beste...., bedankt voor het delen van je feedback.
Ik betreur het dat u niet genoten hebt van je ervaring bij ons restaurant.
Het is erg belangrijk voor onze gasten om een ​​comfortabel en aangenaam verblijf bij ons te hebben en we nemen opmerkingen zoals de uwe zeer serieus. Echter is het ook de bedoeling dat gasten rekening houden met elkaar in het restaurant. *U kon uw bekende ook groeten door even bij hun tafel te gaan staan.
Ik ga u niet smeken voor uw terugkomst, maar misschien heeft u iets aan mijn tip voor wanneer u en ander restaurant bezoekt zodat u niet nogmaals wordt aangesproken voor uw gedrag.
Al het beste, Paulos Dimitropoulos Barman (die u aansprak over uw volume)
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Enthousiaste eigenaar
Andre O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
de stukjes vlees waren erg door bakken beetje zwart niet lekker zij er wat van moest ik van tevoren zegen dat ik het midium wou maar met giros heb je dat niet
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Serveerster maakte enkele kleine foutjes. Wij stoorden ons hier niet aan maar mogelijk dat anderen dat wel zouden doen.
Ze bood wel elke keer haar exuces aan maar het mag gewoon niet ( zo vaak) gebeuren.