Olympia

Zijde 104 2771 ER Boskoop Nederland Kaart

Over restaurant Olympia

Tzatziki in Boskoop

Zoals de naam al doet vermoeden kun je bij Olympia terecht voor de Griekse keuken. Wie houdt er nou niet van tzatziki, souflaki of gyros? Een avondje tafelen is echt een aanrader. De gezellige sfeer en het vriendelijke personeel is een bonus bij het heerlijke eten.

Meer informatie over restaurant Olympia

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
MRietdijk .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Net zoals altijd weer heerlijk gegeten. Wel jammer dat de eigenaresse en zoon er dit keer niet waren, zij brengen wel altijd een leuke sfeer in het restaurant.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is niet echt druk in het restaurant en dat geeft, ook door de eenvoudige summiere inrichting minder sfeer. Jammer, want men doet erg hun best. Toch een aanrader!
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gegeten in dit restaurant.
Keuze uit meerdere dingen waardoor je zelf je menu kan samenstellen en waardoor je nog eens terugkomt voor het andere.
Zeer gastvrije ontvangst.
Veel vrije parkeergelegenheid rondom.
Heerlijk gegeten in een restaurant wat zeker geen eetfabriek is.
Grote kans dat ik binnenkort nog een keer lekker kom eten!
Shieta L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Zeer vriendelijke mensen lekker eten ,echte grieks eten gegeten het is herhalings vatbaar.
Echt een thuis gevoel en gezelligheid.Bedankt Paulo,Diana en Familie
☕️
Xarifa .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Alles was lekker; het was weer gezellig! En even gezellig met de eigenaar en de serveerster gepraat. Kortom een geslaagde avond.
Het was zeker een gezellige avond.
tot de volgende keer
Mhc1 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten was goed vanaf een eenvoudige kaart. De bediening was langzaam. Dit kwam volgens de bediening doordat er mensen op vakantie waren. Het decor vond ik outbollig en gedateerd.
Ruudintveen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima gegeten, zeker een aanrader voor familie, vrienden en bekenden.

aktie erg leuk en voor herhaling vatbaar.

decor mag wel wat meer Griekenland vertegenwoordigen en wat leukere planten en bloemen aankleding is zeker aan te raden.

Foodwatch .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Via de AH dit restaurant bezocht.
Je kan er vanuit gaan dat met zo een actie het niet altijd is zoals het gebracht wordt.
Er werd niet moeilijk gedaan toen we een ander gerecht wilden dan op de AH menukaart stond.
Wat opviel was dat je een stuk minder, per gerecht, kreeg dan normaal.
Uiteindelijk valt het voordeel dan wel weer mee.
Ongezellige sfeer en ongezellige mensen in de keuken die het personeel behandelen alsof het robots zijn.
De jongedame van de bediening doet haar best en was top en doet zichzelf tekort door in zo een zaak te werken. Ze maakte veel goed waardoor je toch nog iets van tevredenheid had.
Mieke181 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was lekker, goed verzorgd. We aten heerlijke lamskoteletjes. De bediening was prima en attent. Kortom: een aanrader als je lekker Grieks wilt eten.
Cheyenne M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Super leuke mensen! Zeker grieks! Heerlijk eten en super service, super gezellig en een leuek sfeer, als je van grieks houd is dit zeker een aanrader!
Joop1969 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Eten niet warm, we waren met 13 personen de 1 had zijn gerecht al op terwijl er nog een aantal waren die nog niets hadden. Haar in het dessert. Gedateerde inrichting sfeerloos. Weten niet wat een sorbet is. Slagroom uit een spuitbus die al platslaat tussen de keuken en de tafel.
De chef was op vakantie dus het was behelpen wordt er gezegd, maar gelukkig is hij volgende week weer terug maar ja daar hadden wij gisteren niets aan.
Beste Joop,
Ik heb uw recensie, en de kant van mijn personeel gehoord wat er gebeurd is op de avond dat u kwam eten.

Dat de keuken de gerechten voor de kinderen eerst bereid en laat serveren is juist een extra service wat wij bieden aan ons gasten. Alle gerechten worden vers op dat moment klaargemaakt, dat wil zeggen dat wij geen troep restaurant zijn. (Daarom kan het iets meer tijd kosten.)

Dat achteraf 1 van uw groep mijn personeel durft te chanteren met ''dat u geen cent zal betalen als we een paar gerechten niet weghalen van de rekening...'' vind ik walgelijk en zulke gedrag is gedateerd en als ik aanwezig was had ik u het hele bedrag laten betalen en uit mijn zaak getrapt.

Aan de sfeerloze ervaring van uw avond ligt 99% aan u en uw groep, ongezellige mensen hebben het nou eenmaal niet gezellig waar ze ook maar zijn.

Ik betreur deze situatie en heb besloten u te noteren op ons 'zwarte lijst'. Dat wil zeggen dat u geen enkel moment meer welkom bent in onze zaak, de reden hier voor is boven nogmaals terug te lezen.

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met ons.

Paulos de Griekse ober.

Jan1938 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Olympia is een typisch Grieks restaurant in Boskoop. Het decor is zeer eenvoudig, maar je waant je in een restaurant in Griekenland zelf. Vakantieherinneringen komen vanzelf naar boven. Ze hebben trouwens ook een leuk terras . De kwaliteit van het eten is zeer goed met name bijvoorbeeld papoetsaki. De porties zijn ruim bedeeld.
De bediening is zeer goedlachs en buitengewoon vriendelijk. Wij, een ouder echtpaar, gaan zeker terugkomen. Een aanrader voor wie houdt van eerlijk en heerlijk eten in een authentieke omgeving.
Peducan .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk gegeten en leuke gezellige bediening. Presentatie op bord zou beter kunnen maar wij vinden dat de gerechten qua smaak altijd op de eerste plaats komt en dat is erg goed bij Olympia. Nogmaals bedankt voor de gezelligheid, gastvrijheid en het heerlijke eten
Wimmie1955 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Gezellige ongedwongen sfeer, leuke bediening en men houdt goed rekening met de wensen van hun gasten. Heb zelf een maagverkleining en men heeft hier keurig op gereageerd.
LJbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen, jassen werden netjes aangenomen. Het eten was goed en het uitserveren was qua tijd perfect. Paar puntjes wat betreft het eten: de salade was wat minimaal en de frietjes hadden wat meer doorbakken mogen zijn. Ik vond de menu- en de dessertkaart sterk aan vervanging toe dus dat zag er niet uitnodigend uit.
De bediening was goed tot zeer goed en het restaurant had van binnen een gezellige Griekse uitstraling.
H.j.leijtens .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Vriendelijk jonge Griek die de avond als een gastheer verzorgt. met een grapje en wijsheid uit de griekse tijd zette hij en zn team een heerlijke maaltijd neer, daar in Boskoop.
Voor herhaling vatbaar.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Je wordt hartelijk ontvangen, maar daar blijft het zeker weten niet bij. Service blijft goed en het Griekse eten was lekker. Aanrader, ook als je verder dan van Boskoop komt. Goede parkeergelegenheid nabij.
Eric201 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Met z'n vieren op het terras bij Olympia gegeten. Lekker beschut plekje met een opgeknapt terras. Zou nog beter zijn als er beter meubilair zou zijn.
Kalamarakia was weer prima en het vlees was goed gekruid. Overigens geen broodmandje gezien, maar weet niet of dat erbij hoort. Verder een fles lekkere retsina in een ijskoeler, topservice!
Baklava (deze keer van moeders) was net iets beter dan de vorige keer ;-). Prima avond gehad, mede door Paulos. Wellicht een beetje chaotisch voor sommigen en je moet de tijd hebben, maar dan zit je er prima. Nog bedankt voor de Metaxa.
Hb62 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wij zijn er geweest met de Shell actie. De bediening was redelijk. Het ging allemaal een beetje amateuristisch. Dit kan niet verweten worden aan de bediening maar aan de leiding cq eigenaar. Het eten op zichzelf was goed te doen. Zeker geen uitschieter maar daar gaat het ook niet altijd om. De gerechten worden niet gelijk aan een ieder geserveerd. Dit is een keuken kwestie. Maar wat in mijn ogen niet mag gebeuren is dat men bijna een uur moet wachten op het voorgerecht. Als het heel druk is dan kan ik het accepteren maar zo rustig als het was toen wij daar aten is dit erg lang. Ook op het hoofdgerecht moesten wij zeer lang wachten. Jammer is dit, hetgeen betekend dat wij ook geen terugkerende gasten zijn.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Na een dagje weg zijn onderweg naar huis een hapje gaan doen bij Olympia. Om de hoek van het restaurant konden we parkeren. We waren vroeg, en het was maandag dus rustig. Niet verkeerd als je er met een kleuter en een baby bent ;-)

Het was net Grieks pasen geweest. De ober vroegen we om raad wat te kiezen van de kaart. Doordat het net na de pasen was raadde hij lamsvlees als hoofdgerecht aan. Vooraf hebben we wat kalemaris gedeeld. Het hoofdgerecht hebben we 2 verschillende lams gerechten gekozen, zodat we een beetje van elkaar konden proeven.

De kalamaris was prima bereid, net als het lamsvlees van de hoofdgerechten. Als dessert hebben we wat baklava op, die ook prima smaakte.

Tussen de gangen door konden we met onze kleuter prima even verstoppertje in het restaurant doen, daar hadden de paar andere bezoekers geen last van ;-)

Het restaurant ziet er goed uit, maar was wel aan wat onderhoud toe. De bediening had ons uitstekend geholpen en het eten was prima. Jammer voor Olympia dat we er niet zo vaak in de buurt zijn, en er al een goede griek bij ons in de buurt zit. Anders waren we er vast nog eens terug gegaan!