Olympia

Zijde 104 2771 ER Boskoop Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Tzatziki in Boskoop

Zoals de naam al doet vermoeden kun je bij Olympia terecht voor de Griekse keuken. Wie houdt er nou niet van tzatziki, souflaki of gyros? Een avondje tafelen is echt een aanrader. De gezellige sfeer en het vriendelijke personeel is een bonus bij het heerlijke eten.

Meer informatie over restaurant Olympia

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Top!
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een grote aanrader. Paulos weet zijn gasten erg te vermaken, een geweldige gastheer. Zeer voor herhaling vatbaar????
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We waren hier voor het eerst en werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk. We komen zeker terug. Een aanrader !
Corrie
annie L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
het was allemaal goed ik miste de oezo!
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
In een rustige ambience zeer gastvrij ontvangen door een uiterst attente medewerker. Mooie, heerlijke gerechten, genuttigd. Genoten van alles...Olympia - Boskoop...ik kan jullie van harte aanbevelen en zeker voor herhaling vatbaar. Tot ziens ****
Sabina P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, sfeer was goes. Echte griekse inrichting. Zeker voor herhaling vatbaar. Misschien dan een keer met live muziek!
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten de bediening was prima hele aardige mensen. Buiten hebben ze een mooi terras waar je ook lekker kan zitten.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben erg lang moeten wachten op ons eten terwijl het restaurant niet eens voor de helft vol zat. Daarnaast waren de porties erg raar verdeeld, de 1 had heel veel en de ander heel weinig. De ene had zijn voorgerecht al op terwijl de ander nog niets had. Ook waren sommige stukken vlees aangebrand of heel zout.
Het meisje dat ons hielp was wel erg netjes en vriendelijk.
Al met al niet erg tevreden.
J.J. S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We konden kiezen uit de hele kaart. Het voorafje en het dessert waren smakelijk, de presentatie er van kon beter.
Het hoofdgerecht was niet wat we er van hadden verwacht. Het vlees was wel te eten maar niet echt lekker.
De wachttijd tussen het voor- en hoofdgerecht was zeker 1 1/2 uur terwijl er op dat moment slechts 9 gasten waren. Het kan zijn dat de afwezigheid wegens ziekte van de chef kok daar debet aan geweest is. Als compensatie voor de gehele gang van zaken werd ons een drankje aangeboden.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
voor het eerst gegeten bij Olympia Boskoop, maar was heerlijk. Gastheer was heel vriendelijk. Eten was heerlijk. Het is mooi om te zien dat ze de Griekse keuken origineel houden.
f.vd.ploeg .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Na lange tijd weer eens gegeten bij Olympia Boskoop. Ontvangst was goed. Eten goed van smaak. Bediening aardig en gaf goede voorlichting omtrent de AH actie. De zoon van eigenaar doet er alles aan om het naar je zin te maken. Wij hadden een superavond. Kortom: voor herhaling vatbaar.
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima plek om te eten. Van buiten lijkt het misschien wat minder uitnodigend, maar de sfeer binnen is perfect. Bediening is vriendelijk en neemt de tijd om van alles over het eten uit te leggen. Eten zelf is heerlijk en veel. Stoofschotel is subliem!
Artur P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Echte Griekse Eten ! Smaak Prima ☺
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Voor het eerst hier gegeten met de AHbon, heel vriendelijk ontvangst, tafeltje bij het raam we konden ook buiten in de tuin zitten. Het ziet er allemaal heel gezellig Grieks en schoon uit. We mochten van de kaart alles kiezen, geen speciaal AH menu dat zie je maar bij weinig restaurants. Ruime porties, goede patat en salade. Mooi opgemaakte borden. We hebben heerlijk gegeten en komen er zeker nog eens terug.
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wederom prima gegeten met AH-bon. Klein misverstand m.b.t. een hoofdgerecht (we kregen een gyrosschotel ipv een spyrosschotel, klinkt ook bijna hetzelfde) werd zonder problemen opgelost. Heerlijke inktvisringen vooraf, hoofdgerecht veel vlees waarbij de soutsouki lekker gekruid is en het stukje moussaka naar meer smaakte. En diverse lekkernijen als dessert. Een prima fles rosé erbij op het leuke terras maakte het af.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Erg vriendelijk, gastvrij en gezellig. Zijn hier al meerdere keren geweest en zijn nog steeds zeer tevreden over het eten en de bediening. Komen hier graag terug! ????
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We komen hier al jarenlang, zo pakweg 5x per jaar
Worden steeds hartelijk en als oude kennissen ontvangen
we zien stukje bij beetje verbeteringen in de inrichting en buitenomgeving
Deze familie moet er hard voor werken !
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening, zeker zijn geld waard!
Grote keuze in verschillende soorten menu's, zeker een aanrader!
Mensen met hart voor de zaak.
Wij komen er zeker 1x per week, altijd even goed!

Chris en Els

ps. ze verkopen er geen sate!!!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel karig menukaart voor AH gasten???? Trouwens Sate was taai.
Niet voor herhaling vatbaar om daar weer te gaan eten.
Was ook lang wachten op ons eten.
Voor de rest een aardige jongeman die ons bediende. Dat maakte het dan toch wat gezelliger.????