Olympia

Zijde 104 2771 ER Boskoop Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Olympia

Tzatziki in Boskoop

Zoals de naam al doet vermoeden kun je bij Olympia terecht voor de Griekse keuken. Wie houdt er nou niet van tzatziki, souflaki of gyros? Een avondje tafelen is echt een aanrader. De gezellige sfeer en het vriendelijke personeel is een bonus bij het heerlijke eten.

Meer informatie over restaurant Olympia

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Enthousiaste eigenaar
Lisette O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Serveerster maakte enkele kleine foutjes. Wij stoorden ons hier niet aan maar mogelijk dat anderen dat wel zouden doen.
Ze bood wel elke keer haar exuces aan maar het mag gewoon niet ( zo vaak) gebeuren.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
We waren met AH restaurant actie hier, getweeën. Shared dining gekozen. Sympathieke formule: je kunt samen van een plank eten, zodat dit niet van elkaars bord hoeft (wat we ook wel graag doen, maar niet goed past bij ene willekeurige tafelgenoot). Gevarieerd vlees, goed bereid, maar wel iets te veel voor ons. Heerlijke baklava en walnotencake (ben de Grieks naam vergeten) als dessert. Serveerster die nog ingewerkt werd op de hoeveelheid wijn in het glas (gelukkig niet te weinig) komt er wel.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
prima eten, vriendelijke bediening en heerlijk buiten eten op het terras aan de achterkant.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ontspannen sfeer. Wij hadden alledrie lamsvlees besteld twee maal het stoofpotje en eenmaal de koteletten. Heerlijk vers lamsvlees aanrader.
Famstamschijf S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gegeten, soep van de dag was goed van smaak, het hoofdgerecht was gyros, goed gekruid en qua hoeveelheid precies goed, en werd met bakje salade en patat geserveerd. Als nagerecht een dame blanche. Alles bij elkaar was het qua prijs/kwaliteit verhouding voldoende.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Super ontvangst, je voelt je echt welkom! De gerechten worden met liefde bereid, dat zie je, maar vooral, dat proef je! Een aanrader!
P.W. D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Prima voor elkaar daar.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Alles prima.
Uitstekend gegeten en alles ruim voldoende.
Goed toeven op het buitenterras.
Nettie G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
alles oké
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gezellig, intiem restaurant waar het eten heerlijk is en de ontvangst hartelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening . Gewoon top restaurant.
Jos V.
Alleen buiten gezeten
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Prima restaurant. Lekker eten, meer dan genoeg, vriendelijke bediening. Altijd parkeerplaats. Zeker een aanrader. Ik ga vaker.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Geweldig gegeten! Heerlijk traditioneel Grieks. Kwaliteit was super!
Bediening was vriendelijk.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Een prima restaurant met prima bediening. Het eten was zeer smaakvol en mooi gedecoreerd op het bord. Parkeren achter het restaurant en eventueel mogelijk om buiten in de tuin te eten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Wat betreft recensie geluidsniveau, we zaten buiten, binnen was het rustig. Fijne bediening met net even iets meer interesse in de klant dan gebruikelijk, op een goede manier. Eten was prima en we mochten gewoon van de kaart kiezen. Soms duurde het iets langer (maar niet hinderlijk) tussen de gangen door, maar als je uit eten gaat moet je geen haast hebben lijkt mij. Ik zie dit dus niet als een puntje van kritiek. Gezellig die kat op het terras, maar die blijkt van de buren te zijn. Wij komen zeker terug.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het was erg lang wachten, bediening was chaotisch. Langskomen en het opschrijfboekje niet bij je hebben, weer 10 minuten wachten enzovoort. Varkensvlees was wat te lang gebakken wellicht, was vrij taai.
Beste Hans, we waarderen je opmerking over ons restaurant. We nemen uw feedback echt serieus om onze service te verbeteren, bovendien tijdens ons gesprekje heeft u aangegeven dat het eten goed heeft gesmaakt. Jammer om dit achteraf online te lezen. Hierbij ons excuses en we hopen u snel terug te zien om ook een betere mening over ons te krijgen :) Heel erg bedankt voor uw bezoek
F.vd.ploeg V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goede ontvangst. Zeer aardige eigenaar. Gerechten zeer smakelijk. Goed van temperatuur en hoeveelheid voldoende. Voor herhaling vatbaar.