Olympia

Zijde 104 2771 ER Boskoop Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.

Over het restaurant Olympia

Tzatziki in Boskoop

Zoals de naam al doet vermoeden kun je bij Olympia terecht voor de Griekse keuken. Wie houdt er nou niet van tzatziki, souflaki of gyros? Een avondje tafelen is echt een aanrader. De gezellige sfeer en het vriendelijke personeel is een bonus bij het heerlijke eten.

Meer informatie over restaurant Olympia

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Karina C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Aanrader.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Wij komen hier zeker vaker terug.
C M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
heel gastvrij personeel, vriendelijk en behulpzaam!
goeie sfeer en lekker eten.
Hallo mevrouw Monissen, Heel erg bedankt voor uw reactie en dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven,
Stevenie P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Allereerst, de service in het restaurant is erg professioneel. Niet alleen is het personeel erg vriendelijk, ze hebben ook verstand van zaken. Het eten is van kwaliteit, goed gekruid en goede porties. Echt een aanrader!
Hallo mevrouw Perton, Heel erg bedankt voor uw reactie en dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven,
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Personeel is vriendelijk maar totaal niet efficiënt, waardoor je gewoon (te) lang zit te wachten.
Het is eten is goed en lekker, maar als je de Griekse specialiteitenschotel voor 2 personen besteld dan is het voorgerecht dramatisch. Een plank die voor de helft met komkommer, tomaat, olijven, brood en rauwe pepers ligt, dat noem ik geen Griekse specialiteit.
Zorg voor een hal en tussendeur, als er iemand het restaurant binnenkomt dan tocht het door de hele zaak. Verfje over de banken kan geen kwaad.
Zaak heeft potentie, maar er moet nog wel het 1 en ander gebeuren in alle opzichten om klanten terug te laten komen.
Beste mevrouw Bleker, we bieden onze excuses aan voor alle ongemakken die u hebt opgelopen in ons restaurant
en we waarderen de tijd die u hebt geïnvesteerd om ons te schrijven.
We zullen uw opmerkingen bespreken met de afdeling die hier verantwoordelijk voor is om onze service te verbeteren en deze incidenten
niet nog een keer te herhalen.
we hopen u nogmaals te zien in ons restaurant.
vriendelijke groet,
Paulos Dimitropoulos Barman
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Geweldig. Niet alleen qua eten, maar ook wat betreft gastvrijheid, gezelligheid. We komen er al 22 jaar, dat zegt genoeg.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker gegeten, goed gedoseerde porties, wel wat lang moeten wachten op het eten, maar ja wij zijn nou eenmaal snelle eters. Vriendelijk en geïnteresseerd personeel!
Hallo Jasper, Heel erg bedankt voor uw reactie en dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven,
recensies als deze motiveert ons om onze kwaliteit hoog te houden en steeds beter te presteren voor onze gasten.
We kijken uit naar uw terugkeer. in ons bescheiden restaurantje XD
Het allerbeste, Paulos
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk eten, gastvrije bediening & goede prijs kwaliteit verhouding!
Goede tips gekregen voor het kiezen van een gerecht en het was volledig naar wens.
Hi Sabine, Super bedankt wat een geweldige beoordeling!
Ik ben erg blij dat u heeft kunnen genieten in ons restaurant
We kijken uit naar je terugkeer.
Toob A.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gisterenavond werkelijk prima gegeten voor de eerste keer! Goede Griekse keuken met voortreffelijke porties. Niels, voor ons dus Nikos ( ???? ) top bediening. Ja bijzonder verrassend door de zeer smakelijke gerechten en dat Griekse biertje was een mooie aanrader.
Hallo meneer Toob, Heel erg bedankt voor uw reactie en dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven, (ondanks uw drukte)
recensies als deze motiveert ons om onze kwaliteit hoog te houden en steeds beter en beter te presteren voor onze gasten, bedankt voor uw bezoek.
&
vriendelijke groet, Nikos & Pavlos
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs; zeer vriendelijk bediend (zonder dat het opdringerig werd); muziek mag wat gevarieerder, zeker op zo’n rustige maandagavond...
Beste Eric, Super bedankt wat een geweldige beoordeling!
We kijken uit naar uw terugkeer.

p.s. volgende x draai ik mijn privé afspeellijst. ;)

Jan M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer goede, vriendelijke, terzake kundige bediening. Bovengemiddeld Grieks restaurant, goede kwaliteit gerechten
Hallo Meneer Jan, Heel erg bedankt voor uw reactie en dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven,
recensies als deze motiveert ons om onze kwaliteit hoog te houden en steeds beter en beter te presteren voor onze gasten. Bij Olympia Boskoop streven we naar een uitstekende service en om ervoor te zorgen dat onze gasten genieten van een aangename ervaring
is erg belangrijk voor ons.
Het allerbeste, Paulos Dimitropoulos- General Manager
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Lekker gegeten met AH-actie. Griekse tafel met kleine hapjes van de voor- en hoofdgerechten. Heel gevarieerd.
Beste mevrouw Spiering, Super bedankt wat uw beoordeling!
Ik ben erg blij dat u heeft kunnen genieten in ons restaurant.
Wij kijken uit naar uw terugkeer.
Paulos de Barman
Maria D.
Met zorg
Hallo mevrouw De Frankrijker,

Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
de inrichting wat opfleuren met nepbloemen.
Beste mr. Boer,
Heel erg bedankt voor uw feedback en dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven,
Ik ben erg blij dat u heeft kunnen genieten in ons restaurant, en ik ga kijken welke stappen wij kunnen nemen om de ruimte nog leuker op te fleuren.

Paulos - General Manager
Megan S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Eten was erg lekker. Bediening duurde allemaal wat lang. De koffie die ons werd aangeboden bij het dessert was na 15 minuten nadat we het dessert al op hadden nog niet gearriveerd en hebben we maar afgezegd. Dessert moesten we ook zelf om vragen.
Beste mevrouw Megan,
Allereerst ben ik erg blij om te lezen dat u heeft genoten van onze gerechten! Bij Olympia Boskoop streven we naar een uitstekende service en om ervoor te zorgen dat onze gasten genieten van een aangename ervaring is erg belangrijk voor ons.
Ik vind het daarom jammer om te lezen dat u deze een onprettige ervaring heeft beleeft. Ik ga u feedback intern bespreken om onze service te verbeteren en deze incidenten niet nog een keer te herhalen. We bieden onze excuses aan voor alle ongemakken die u hebt opgelopen in ons restaurant en we waarderen de tijd die u hebt geïnvesteerd om ons te schrijven. We hopen u nogmaals te zien in ons restaurant.
vriendelijke groet,
Paulos Dimitropoulos Barman
Ap G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We werden super ontvangen en het was super gezellig. Het eten en de wijn waren erg lekker. Een aanrader.
Super bedankt wat een geweldige beoordeling!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vooral de mix van Griekse voorgerechten waren erg goed en de desserts waren ook erg goed. De bediening kon gepassioneerd vertellen over de verschillende gerechten en was zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.
Hallo Erwin, bedankt voor het delen van je ervaring.
Allereerst ben ik erg blij om te lezen dat je onder de indruk was van de kwaliteit van het eten en de inspanningen van het team hebt opgemerkt.
Ze streven er echt naar om ervoor te zorgen dat elke gast geniet van een geweldige ervaring.

Bedankt voor het bezoek en tot snel!

Het allerbeste, Paulos Dimitropoulos
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten,gaan zeker nog eens terug!
Hallo Jose, Heel erg bedankt voor uw reactie en dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven,
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Wij werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafel kiezen. De standaard kaart werd gepresenteerd met de opmerking dat we vrij mochten kiezen en het goedkoopste gerecht was gratis. 3 gangen was niet strikt noodzakelijk als we na 2 gangen voldoende hadden. We kozen na uitleg voor de chefs special voor 2 personen.
Een voorgerecht een een hoofdgerecht bestaande uit een samenstelling van de gerechten op de kaart. Je loopt dan de kans dat je iets krijgt dan niet je eerste voorkeur heeft. Gefrietuurde sardientje in zijn geheel bv. Maar alles smaakte heerlijk en de portie was ook ruim voldoende. Er werd keurig uitgelegd wat de diverse gerechten waren bv de mousaka maar nu niet gevuld met gehakt maar met aubergine. Een restaurnt om nog eens een keer terug te komen.
Hallo fam. Horenberg, Bedankt voor uw beoordeling.
Ik ben erg blij dat u heeft kunnen genieten in ons restaurant, en leuk dat we u nogmaals mochten bedienen.
we zien u graag terug wanneer u weer in de buurt bent (onder de zeespiegel).
Het allerbeste, Paulos
Karina C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijk genoten van het zeer vriendelijke personeel die ons de heerlijke Griekse producten aanbood. En er een goede uitleg bij gaf. En echtè aanrader in dit mooie restaurant. De Griekse proeverijen werden mooi geserveerd. Een lust voor het oog. De smaken waren geweldig.
Beste Karina,Super bedankt wat een geweldige beoordeling!