Olympia

Havenzicht 8 1357 NN Almere Nederland Kaart

Over restaurant Olympia

Het heiligdom voor Grieks eten

Altijd al willen weten wat Spanakotiropita is? Grieks eet je al meer dan 25 jaar bij Olympia in de haven van Almere. Voor een vast bedrag eet je hier op doordeweekse dagen onbeperkt mezzes. Kies een plekje in het restaurant, de stijlvolle serre of in de zon op het terras. Leuk weetje: de stad Olympia ligt in een Zuid Griekse vallei en is het oude heiligdom van Zeus.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Olympia

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mieke Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk genoten van grote hoeveelheid heerlijk Grieks eten dank aan de koks komen zeker nog eens langs zal niet lang duren
m S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Met de bon is het niet dat de tweede 3gangen menu gratis is je krijgt ongeveer 10 euro korting op het tweede menu.
Ook vond ik zelf dat het wat meer gekruid mocht wezen.
Mijn vrouw is hier voor de tweede keer geweest met een aanzienlijke tijd er tussen en heeft voor de tweede keer een avond op de w.c. gezetten.
Ik persoonlijk ga er niet nog een keer eten.
Jokaheheto .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Amanda N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Eten was gewoon lekker, voldoende keuze, door veel verschillende mensen bediend, waarbij de ene vriendelijker was dan de ander
M.M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was een gezellige avond. We hebben echt heerlijk gegeten. De service is echt heel fijn en de bediening is sociaal en aardig. Mijn man en ik hebben echt genoten. Er was even een misverstand qua gerechten, maar dit werd vriendelijk opgelost. En kregen een gerecht gratis vanwege de misverstand.
Ik raad dit restaurant aan. Thnx Olympia
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bij binnenkomst lag de menukaart van de AH actie al klaar.
Toen we gingen afrekenen bleek dat we gewoon veel teveel moesten betalen , Volgens het personeel was de prijs op de menu kaart de AH actie prijs. Heel bijzonder/
Wij komen hier dus ook nooit meer.
Aileen J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de Albert Heijn restaurant actie. Ouzo welkomst drankje gekregen, Trio Salade voorgerecht, Jannis schotel en Meze schotel als hoofdgerecht, en Baklava en Griekse yoghurt als toetjes. De gerechten waren prima bereid. Bediening was vriendelijk. Niets te klagen!
Astrid1961 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ondanks de AHbon, gaven niet dat gevoel.Ruime menu keuze, eten was heerlijk.
Fijne bediening, rumoerig vanwege een feestje, maar kom hier zeker vaker!
Bianca C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker eten, maar ambiance is niets. Veel mensen in een kleine ruimte. 2 grote groepen die erg rumoerig waren...wij konden elkaar bijna niet verstaan..Verlichting is ook niets, lijkt op kantine, niet gezellig. Jammer want het eten was lekker!
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zaten in de serre bij het raam, waar heel veel kou doorheen kwam. Dus was niet niet aangenaam. Verder was het eten wel goed.
Margiena D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het voorgerecht van mij was prima van smaak de soep was op smaak gebracht met teveel knorr. Het hoofdgerecht was slecht v kwaliteit en smaak. Het vlees was droog en niet goed van smaak. De kwaliteit en kwantiteit was ver onder de maat, daarbij vond ik prijs-kwaliteit verhouding slecht. Kinder frites werd geleverd met kruiden zonder dit te vragen met een plat gemaakt en veel te taai stukje kipfilet. Ik ben zeer onder de indruk. Dit was eens en nooit weer
André V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vriendelijk personeel, aparte kaart voor AH bon lag al klaar op gereserveerde tafel.
Prima keuze gemiddeld wel duurder als de "normale" kaart.
Algemeen komen zeker terug
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het eten was okay..
Wij hebben allebei een olympiaschot gehad. 1 stukje ossenhaas was taai, en het andere net okay.
Er zat garnering op het bord : een sinaasappelschijf en meloen. Wij snapten er niks van.
Verder was het eten bereid als bij oma. 50 euro voor omas eten is een beetje teleurstellend.
Remon P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig en goed restaurant. Het eten was meer dan goed. Bediening was heel vriendelijk en kwam regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was.
Jokaheheto .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was Lekker en de inrichting gezellig .Personeel is aardig.Grote keuze voor de Albert Hein bonnen.
Het is zeker een aanrader.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Was weer gezellig en lekker tafelen bij Olympia, het is altijd weer een feestje. Zoals altijd was het gezellig en het in dit geval driegangen diner van de AH actie was zeer de moeite waard. Je zou zeggen twee voor de prijs van een zal het wel minder zijn, maar dat was in geen geval waar. We hebben heerlijk gegeten en de prijs viel dit keer nog meer mee dan anders.
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gegeten met de AH actie 2e driegangenmenu gratis. De speciale kaart had een zeer ruime keus en porties waren genoeg. Het was gezellig en lekker.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellig restauurant en eten lekker.
Wat op viel dat je uit heel kan kiezen zowel voor hoofd en nagerecht.
Vriendelijk personeel
Miss_moppie4 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten met mijn beste vriendin. Snelle service. Toen wij om 5 uur aankwamen waren we de eerste maar binnen een uur was het afgeladen! Gezellige sfeer en goed voedsel
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het is een gezellig en sfeervol restaurant, heerlijk eten, voordelige prijs (voor onbeperkt tapas) tevens een goed concept.