Olympia

Havenzicht 8 1357 NN Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Het heiligdom voor Grieks eten

Altijd al willen weten wat Spanakotiropita is? Grieks eet je al meer dan 25 jaar bij Olympia in de haven van Almere. Voor een vast bedrag eet je hier op doordeweekse dagen onbeperkt mezzes. Kies een plekje in het restaurant, de stijlvolle serre of in de zon op het terras. Leuk weetje: de stad Olympia ligt in een Zuid Griekse vallei en is het oude heiligdom van Zeus.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Olympia

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
y.oosterhoff .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De vermelde prijs was lastig te verifieren. We hadden AH vouchers en op de prijslijst stond 2 diners voor 39 EURO.
Dat daar de korting al in verwerkt zit is niet te checken. Je verwacht namelijk dat de AH vouchers daar nog van af gaan.
Layla G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij vinden de service zeer slecht. We werden ergens achter in een hoekje gedumpt, en er werd totaal niet naar ons omgekeken.
Lege glazen, lege borden, een paar keer oogcontact gemaakt, maar er werd nergens op gereageerd.
Zo hebben wij bijna een uur op ons dessert zitten wachten, die eigenlijk vergeten was.
Ook vinden wij de prijs veel te duur voor datgene wat we gekregen hebben.
Voor ons in ieder geval nooit meer!
Sergio L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met albert heijn restaurant actie reservering geplaatst. Ondanks de actie heerlijk en voldoende gegeten. Ook ruime keuze uit de 3gangen menu. Een echte aanrader.
Trudie54 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker gegeten samen met mijn vriend. Was een gezellige drukte en de bediening was heel goed. Het loopt daar allemaal gesmeerd.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben echt genoten van het eten en de prima service. Lang geleden dat we ergens zijn geweest waarbij we onze bestellingen zo snel kregen en het personeel zo positief ingesteld is. Dat is heel fijn als je weinig tijd hebt en toch maximaal wilt genieten
Rigtje F.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
lekker hoofdgerecht voor de lekkere drinker zo heet het gerecht
en sfeervol een aanrader en goede bediening en leuke locatie aan de haven
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ben gisteravond geweest, ga er nooit meer heen. Als voorgerecht zalm, op zich lekker, echter zwom deze in de olijfolie. Het hoofdgerecht (vlees) was zeer droog en deels koud. Zelfs het nagerecht zag er afgeraffeld uit. Erg jammer.
Richard En Margriet F.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prima restaurant waar wij al jaren komen. Heerlijke gerechten en vriendelijke vlotte bediening. Met de ah bonnen konden we kiesen uit veel gerechten en voor een uitstekende prijs. Restaurant ligt ook nog op een toplocatie in de havenkom van Almere-Haven
Gabrielle H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad bij olympia. Fijn dat de 2e persoon gratis was met de bon van AH
J R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Als je de havenkom binnenloopt valt Olympia gelijk op door zijn gezellige uitstraling. We werden direct warm ontvangen en kregen een prima tafeltje, ietwat krapjes maar in het rustige gedeelte van het restaurant. De tent zat bomvol maar de bediening was zeer vlot en vriendelijk, drankjes stonden in no-time op tafel, uiteraard met een kleintje Ouzo. We kozen inktvisringen als voorgerecht (zeer smakelijk) en als hoofd een Aris schotel. De lamskoteletjes waren erg lekker, fijn gekruid en goed gaar. De retsina werd uitgeserveerd met een aardige anekdote: de ober vertelde dat in Griekenland, daar waar hij vandaan komt de Retsina wordt gemixt met Seven up. Rare jongens die Grieken! Baklava als toetje en tenslotte een Griekse koffie maakten ons avondje helemaal geweldig. Complimenten voor de kok en de bediening, we hebben genoten!
fjerro74 B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De prijs was inverhouding duur omdat zij normaal maar €25,75 voor een 3gangen menu vragen. De actie is 2de gratis maar we moesten nu €39,95 betalen voor twee. Je had ook maar een beperkte kaart jammer genoeg.
Bediening was slecht wij hebben al het personeel aan ons tafeltje gehad waardoor er dingen niet goed door kwamen in de keuken en zij dingen vergaten waar wij om hadden gevraagd.
Eten was redelijk niet super.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goed Grieks restaurant! Aanrader. Blijkbaar moet ik hier meer tekst neerzetten, maar die heb ik niet. Nou nog meer ? Het is toch wat en ik maar typen.... volgende keer maar geen recensie meer ....
S T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Ik kom al sinds ik klein ben bij Olympia. Het is er gezellig en lekker eten! De hoeveelheid is meer dan genoeg. Top locatie in de Havenkom van Almere Haven.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Olympia voelt als de traditionele Griek, weinig poespas en vlotte bediening. De gerechten zijn goed, maar enige verfijning is ver te zoeken.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
was een fijne avond met leuke keuzes aan eten! Zeker voor herhaling vatbaar! Rustige sfeer, redelijk snelle bediening. gerechten waren heerlijk!
Mieke Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk genoten van grote hoeveelheid heerlijk Grieks eten dank aan de koks komen zeker nog eens langs zal niet lang duren
m S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Met de bon is het niet dat de tweede 3gangen menu gratis is je krijgt ongeveer 10 euro korting op het tweede menu.
Ook vond ik zelf dat het wat meer gekruid mocht wezen.
Mijn vrouw is hier voor de tweede keer geweest met een aanzienlijke tijd er tussen en heeft voor de tweede keer een avond op de w.c. gezetten.
Ik persoonlijk ga er niet nog een keer eten.
Amanda N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Eten was gewoon lekker, voldoende keuze, door veel verschillende mensen bediend, waarbij de ene vriendelijker was dan de ander
M.M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was een gezellige avond. We hebben echt heerlijk gegeten. De service is echt heel fijn en de bediening is sociaal en aardig. Mijn man en ik hebben echt genoten. Er was even een misverstand qua gerechten, maar dit werd vriendelijk opgelost. En kregen een gerecht gratis vanwege de misverstand.
Ik raad dit restaurant aan. Thnx Olympia
rob R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bij binnenkomst lag de menukaart van de AH actie al klaar.
Toen we gingen afrekenen bleek dat we gewoon veel teveel moesten betalen , Volgens het personeel was de prijs op de menu kaart de AH actie prijs. Heel bijzonder/
Wij komen hier dus ook nooit meer.