Olympia

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Olympia

Het heiligdom voor Grieks eten

Altijd al willen weten wat Spanakotiropita is? Grieks eet je al meer dan 25 jaar bij Olympia in de haven van Almere. Voor een vast bedrag eet je hier op doordeweekse dagen onbeperkt mezzes. Kies een plekje in het restaurant, de stijlvolle serre of in de zon op het terras. Leuk weetje: de stad Olympia ligt in een Zuid Griekse vallei en is het oude heiligdom van Zeus.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Olympia

Jouw recensie over het restaurant Olympia

milly S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten. We komen zeker terug!
Janhoekstra61 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij gingen voor de AH-actie, maar die hadden ze niet echt. Keurig keuzemenu, maar 2e 3-gangen menu gratis ...............
WillemSmit .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellige plek met uitzicht op de haven. Flinke porties, lekkere gerechten. Voor het dessert moesten we erg lang wachten (vergeten?). Dankzij AH-actie goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Elly E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Tegenvaller. De suggestie wordt gewekt dat je een menu van €39 krijgt. Als je echter prijs van de gekozen gerechten op de gewone prijskaart nakijkt, kom je onder de €30 uit. De garnering van de vleesschotels is erg matig. Bij de suzuki schotel is wat tzatiki inbegrepen maar bij de souflaki schotel (4 soorten droog vlees) niet zodat je om het smakelijk te maken wel apart tzatiki moet bijbestellen en dat kost dan €5,50 extra. En een karafje rose van een halve liter en een matige kwaliteit kost €9,90. Kortom, wij vonden het "nep". En als meerdere gasten er voor kiezen om hun jas aan te houden omdat het te koud is in het restaurant, moet je dat opvallen als personeel en kun je beter de buitendeur dichtdoen. Als de AH actie bedoelt is om mensen over te halen later nog eens terug te gaan naar dit restaurant is dat voor ons in ieder geval niet gelukt.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
voor de AH zegels bestaat er een aparte kaart. waar je uit kan kiezen. maar voldoende keus. gewoon geweldig en voor herhaling vatbaar
M J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
we hebben heerlijk gegeten. personeel was erg vriendelijk. Alles zag er erg verzorgd uit.
we gaan zeker nog eens terug.
was top!
Lizan B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening was erg vriendelijk en het restaurant ligt op een leuke locatie aan de haven. Er was genoeg keuze aan gerechten, ook met de AH restaurantactie. Een aanrader dus om een keer een hapje te eten!
lienvandam .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk, we hadden prachtig weer, de mogelijkheid om buiten te eten was er. Erg gezellig de havenkom! Fijn restaurant!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Friet was opnieuw gebakken. Werd na een klacht wel netjes vervangen. Drie gangen voor 39 euro is veel te duur. Dezelfde gerechten kosten volgens de menukaart rond de 27 euro. Hoezo tweede 3 gangen menu gratis. Eten was verder wel lekker en de bediening was verder prima en netjes. Voor het AH bedrag gaan wijk echter niet meer dar eten.
gerda.grijze .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Met de restaurantactie hier heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Toetje was verrukkelijk. Hier gaan we zeker nog een keertje eten.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit, enige minpunt is dat je i.p.v. een lekkere salade een heel klein bakje (voor twee personen!) met een soort van "rauwkost salade" krijgt en geen mayonaise bij de patat.
Verder leuke sfeer, super vriendelijk en behulpzaam personeel.
Komen hier zeker terug, een echte aanrader.
Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Gezellig restaurant met erg vriendelijke en gastvrije bediening en vooral HEERLIJK gegeten. En een mooie lokatie. Genoeg reden om vaker daar te gaan eten.
jc.vanvelzen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima restaurant waar je heerlijk kan eten. De aangepaste kaart voor AK actie menu is ruim voldoende om uit te kunnen kiezen , zowel voor, hoofd en nagerechten.
kees H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Bijna alles goed, behalve dat de menu kaarten stinken
Geertje R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
heel vriendelijke bediening ,gezellig ,en prima kwaliteit eten .aan te raden voor iedereen ,en makkelijk bereikbaar .!!!!
h.henzen .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wij hebben bij Olympia een speciale AH-aktie menukaart gekregen. De keuze was beperkt en zou echt uitgebreider moeten zijn, net zoals hun eigen menukaart. De diners smaakten op zich prima en de bediening was in goede handen. Een belangrijk verbeterpunt in dit restaurant is het geluidsniveau want het is te rumoerig om elkaar goed te kunnen verstaan. Wij hadden de indruk dat er meer tafels geplaatst zijn om zo meer gasten te kunnen ontvangen hetgeen een rustigere sfeer tijdens het diner niet ten goede komt.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening tof. Dat allemaal ondanks de drukte. Lagen met bootje voor de deur afgemeerd. We komen er vast terug.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een restaurant om terug te komen. Eten prima van smaak. Bediening ondanks drukke prima. Met verbazing stel je vast dat een flink aantal medewerk(st)ers zowel binnen als buiten alles op een vriendelijke wijze overzien. De eigenaar draagt daar ook zijn steentje aan bij. We hebben heerlijk gegeten. Tussendoor zelfs de vraag: "wilt u nog wat extra olijven bij uw tomatensla". En ook die waren heerlijk.
Kitty H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben hier heel lekker gegeten, goede kaart voor de AH actie.
Helaas wat te lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Maar kregen een goed gebaar door een paar drankjes niet te berekenen.

We komen hier zeker terug!!
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het personeel is er erg vriendelijk, het eten is er altijd goed. Wij komen hier geregeld en zullen dat zeker blijven doen.