Olympia

Havenzicht 8 1357 NN Almere Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Olympia

Het heiligdom voor Grieks eten

Altijd al willen weten wat Spanakotiropita is? Grieks eet je al meer dan 25 jaar bij Olympia in de haven van Almere. Voor een vast bedrag eet je hier op doordeweekse dagen onbeperkt mezzes. Kies een plekje in het restaurant, de stijlvolle serre of in de zon op het terras. Leuk weetje: de stad Olympia ligt in een Zuid Griekse vallei en is het oude heiligdom van Zeus.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Olympia

Jouw recensie over het restaurant Olympia

elly D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Altijd gezellig heerlijk gegeten en lieve bediening.
Rebecca P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Natuurlijk valt er te twisten over het bedrag van € 39,= voor een 3 gangen diner zoals eerdere recensies aangeven. Maar voor die € 39,= hebben wij met z’n tweeën heerlijk gegeten waarbij er per gang meer dan genoeg was. Daar hebben ze niet op beknibbeld. Daarbij zijn we heel vriendelijk geholpen. Het enige ‘minpuntje’ is de inrichting, die is wat gedateerd. Toch komen wij zeker terug!
Renato P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was niet de eerste keer dat wij bij deze restaurant gingen, maar dit keer de kwaliteit van de producten was iets lager dan de vorige keer en de prijs vonden wij iets te duur voor de verhouding prijs-kwaliteit. Voor de rest we zijn goed ontvangen en er was een gezellig sfeer.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik vond het personeel uiterst vriendelijk, alleen vond ik het eten niet bijzonder en er had wat meer sfeerlicht mogen zijn. Ik had nu het idee in een kantine te zijn.
Alida P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Wij vonden de porties aan de ruime kant.
( Helaas konden we elkaar moeilijk verstaan door een een gezelschap van 6 personen die enorm luidruchtig aanwezig was)
Prima aardige bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Coby R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig, restaurant. Attente bediening en heerlijk gegeten, royale porties.De prijs is heel redelijk. Wij gaan vaker hier eten!
Ray K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Alles was perfect. Hebben lekker gegeten en service was goed. Ook als we een aangepast dessert wilde was geen probleem. Zat er gezellige met uitkijk op de haven met z’n lichtjes.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Alles bij elkaar een gezellige avond en voor herhaling vatbaar. Wij zullen dit restaurant zeker aanbevelen bij onze vrienden en kennissen.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
2e diner gratis klopt niet helemaal. Ze hebben een vaste Iens prijs van 2 personen voor 40,00 voor een drie gangen menu, waarbij je uit een beperkte kaart kunt kiezen. Alles smaakte heerlijk en was ruim voldoende
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
met de Albert Heijn actie weer bij dit restaurant gegeten, zoals altijd was het personeel zeer vriendelijk en flexibel. Lekker gegeten.
Miquel N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten had weinig smaak. Dus heb niet alles opgegeten.
Wat ik opmerkte was ook dat er veel bejaarden waren. Niets mis mee maar had meer ander volk gezien.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeker om terug te komen.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
een aanrader, goed eten, fantastische service. Kortom je vertrekt met een voldaan gevoel en een glimlach!
De eigenaar doet er alles aan om jou een heerlijke avond te geven. Bij dit restaurant is de klant koning!

Ria Gerritsen, Almere
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Personeel is erg vriendelijk.
Ze hadden wel een speciale AH menukaart.
Een speciale koffie was als dessert ook toegestaan.
Keftedes was erg droog.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening. Goed restaurant.
We komen graag terug.
Leuk uitzicht over de haven met de boten en lichtjes.
jac O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
over het algemeen tevreden, eten was lekker behalve de aubergine. Alleen lang wachten op de bediening.
Trinh T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Iedere keer is anders, vorige was het eten veel lekkerder en en de wachttijd veel korte .Dit x was het eten minder ,het vlees was droog en bijna geen smaak aan .Jammer! ( weinig personeel)
Ramon F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Bij reservering aangegeven dat er 1 persoon een gluten allergie heeft. Hier was gelijk rekening mee gehouden want op onze tafel lag de allergenen kaart al klaar. Ook de rest van de avond werd hier goed op ingespeeld, en bij twijfel van een ingrediënt mochten we het etiket lezen om zeker te zijn dat het goed zou gaan. Dus mocht je lekker en gezellig uit eten willen gaan met een allergie, ga dan naar Olympia! Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was gezellig.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Oplichters. Er wordt een vaste prijs gerekend van 39 euro voor de AH-restaurantactie, waarbij het tweede menu gratis zou moeten zijn. Zij hebben daarvoor de gewone kaart aanzienlijk ingekort. Als je de prijzen vergelijkt met de gewone kaart, dan betaal je normaal voor 1persoon 26,10 (uiensoep 5,00, souflakischotel 14,80 en dame blanche 6,30). Nu voor deze actie dus een opslag van 50%, ofwel bijna 13,00 euro. We zaten na het hoofdgerecht al vol dus hoefden we geen nagerecht of koffie o.i.d. Desondanks moesten we het volle pond van 93 euro excl. drankjes betalen. Schande dat niet vooraf te lezen valt hoe dit restaurant invulling geeft aan/misbruik maakt van deze actie.