Olympia

Havenzicht 8 1357 NN Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Het heiligdom voor Grieks eten

Altijd al willen weten wat Spanakotiropita is? Grieks eet je al meer dan 25 jaar bij Olympia in de haven van Almere. Voor een vast bedrag eet je hier op doordeweekse dagen onbeperkt mezzes. Kies een plekje in het restaurant, de stijlvolle serre of in de zon op het terras. Leuk weetje: de stad Olympia ligt in een Zuid Griekse vallei en is het oude heiligdom van Zeus.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Olympia

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
betty.jalabad .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ik heb een 9 gegeven, daar meneer jarig was werden wij bij binnenkomst al gefeliciteerd. Later is meneer nog toegezongen door 2 personeelsleden en kreeg een feestelijk dessert gewoon TOP.
Heerlijk gegeten snelle bediening dus geen klacht en zeker aan te raden ook al was het heel druk, niets van gemerkt qua bediening.
betty.jalabad .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
ik had geschreven dat meneer jarig was. bij binnenkomst werden we al gefeliciteerd, meneer is toegezongen en kreeg een feestelijk dessert. Geweldig top!
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vrolijk restaurant , gaan we zeker nog eens naartoe!????????????aan het gezellige haventje, prima bediening. Heerlijk eten en ook heerlijke zoete rode wijn. Al met al geslaagde avond.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Erg jammer, personeel was ongeïnteresseerd, miste sfeer en muziek in het restaurant. Hoeveelheid eten was weinig, vlees (ossenhaas) erg rauw waardoor ik het heb laten staan. De beloofde Ouzo moet nog komen. Erg teleurstellende ervaring. Wanneer wij weer uit eten gaan, zullen we dit restaurant overslaan.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Weer heerlijk gegeten. De sfeer is altijd gezellig en ongedwongen. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Voor Grieks eten ons vaste adres.
JollyenBen L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Vriendelijke mensen, die graag wat voor hun klanten over hebben, in een huislijke ambiance en prima eten, kortom lekkere en leuke avond gehad met de familie.
Jick O.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Prima restaurant. Echt een aanrader als ja van lekker Grieks eten houdt. Genoeg keuze voor een ieder en de sfeer is prima. Bediening is vriendelijk en niet opdringerig.
Scharlaken .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Net als vorig jaar lekker gegeten. Attent personeel en flexibel. Visschotel werd aangepast aan individuele smaak. Fijn dat er iets gezegd werd tegen een nogal aanwezige groep bezoekers.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het is niet voor niets dat we hier vaak komen: heerlijk eten, gezelligheid en .....niet onbelangrijk: heel dichtbij.
WilmaPeters P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten was erg lekker, voorgerecht Carpaccio, hoofdgerecht grilschotel en ijs na.
€39,95 is een redelijke prijs.
Het restaurant ligt aan de haven en heeft ook een serre, van waar je een heel mooi uitzicht over de haven hebt.
In de zomer kun je heerlijk op het terras zitten en boten kijken
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten. Erg gezellig. Ondanks dat het bomvol zat vanwege Koningsdag, hadden we nooit het gevoel dat we lang moesten wachten als we iets wilden bestellen. Op deze avond waren er veel gezinnen met kinderen. Er hing een vrolijke sfeer.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Top lekker gegeten en super service
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zeer gezellig, heerlijk eten en snelle, vriendelijke bediening. Komen hier al jaren en zullen dat ook zeker blijven doen.
Fransisca E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Hele leuke gastvrouw, snelle service, heel erg klantgericht. Het eten waren lekker, goede portie. Zeker aan te raden! Top!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Sinds lange tijd hier weer gegeten. Eten is nog steeds goed. Dat blijkt wel uit het feit dat het erg druk was. Zeker een aanrader.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Voor een Griek wel wat aan de dure kant, maar het heerlijke eten maakt alles goed. Inrichting kan wel een upgrade gebruiken.
Ciska S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellig en goed gegeten. Prima!
D.W. M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten ....
Regina K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Altijd weer heerlijk ! En ontzettend gezellig.
Je waant je door de sfeer en interieur echt in Griekenland.
Personeel altijd vriendelijk.
Zoë B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Ik kom hier regelmatig. Het is bij Olympia zeer gastvrij met erg vriendelijke, oplettende en snelle bediening. Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal goed, het eten is altijd lekker.
Wellicht wordt het wel eens tijd voor wat vernieuwing van kaart en misschien interieur, het komt wat gedateerd over en juist om vaste klanten ook vast te houden zou een beetje vernieuwing van de kaart een welkome verrassing zijn.