Olympia

Havenzicht 8 1357 NN Almere Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Olympia

Het heiligdom voor Grieks eten

Altijd al willen weten wat Spanakotiropita is? Grieks eet je al meer dan 25 jaar bij Olympia in de haven van Almere. Voor een vast bedrag eet je hier op doordeweekse dagen onbeperkt mezzes. Kies een plekje in het restaurant, de stijlvolle serre of in de zon op het terras. Leuk weetje: de stad Olympia ligt in een Zuid Griekse vallei en is het oude heiligdom van Zeus.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Olympia

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Jenny C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten super aardige bediening
R.A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellig restaurant met gewoon goed eten. ruime keuze qua gerechten. Beste Calamari die ik ooit gegeten heb!
De eerst bestelde wijn viel qua smaak tegen en werd zonder enig probleem teruggenomen. Kwam een zeer goede wijn voor in de plaats.
Ik weet welke wijn ik daar in het vervolg zal drinken, de Amethystos red 2013!
Zeer vriendelijke bediening.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker eten en goede servive
Melis H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg lekker gegeten! Met goede en fijne service. Het reastaurant echter verdient een opknap beurt. Dan is het compleet en zal het nog drukker worden!
Ps tzatziki in kleinere portie
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Zo slecht heb ik het nog nooit mee gemaakt bij een restaurant
Het begon allemaal dat mijn jongste werd afgeblaft omdat hij met zijn voeten tegen een paal aanzat.
We komen hier wel regelmatig eten , normaliter is het van een redelijk kwaliteit.
Nu was de gyros droog, taai en smakeloos en ging vergezelt met een zurig hoopje rijst.
De patat was bruin met veel kleine hard stukjes. Ik denkt dat de olie allang vervangen had moeten zijn gezien de patat smaak.
Het bord patat van de jongste was nog niet eens een half bakje.
De serverster regeerde geschokt op onze klachten en was bij dat we het melden zodat ze er wat aan kon doen.
Ze zou de eigenaar er bij halen, maar blijkbaar had deze geen zin. Want die hebben we niet gezien. Wel mochten we het volle pond afrekenen voor deze wanprestatie
Gelukkig zijn er in de havenkom nog veel meer restaurantjes.
Nicky D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Kleinere porties dan gewend, bij stokbrood kruidenboter en stokbrood tzaziki slechts in totaal 6 stukjes stokbrood (2 aparte gerechten en apart op de rekening). Bij navraag nog mandje met 6 sneetjes gekregen.
Daarnaast was de bediening erg ongeinteresseerd en nadat we contant hadden betaald, werd het wisselgeld zo op tafel gesmeten.
Voorlopig zien ze ons daar niet meer!
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten en het was zeer gezellig!! Zou het zeker aanraden.
De bediening was gezellig.
Het enige minpuntje was de kou die binnenkwam als de duer open ging.
De tafel van Anne-Marie T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben allemaal heerlijk gegeten en een hele gezellige avond gehad????
Harry K.
Heerlijk gegeten en prima bediening.
JollyenBen L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Met z’n tweeën gegeten, vriendelijk ontvangst en bediening, eten is smakelijk en voldoende. Inetrieur is wat gedateerd, maar netjes en schoon. Kortom we hebben lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Goed ontvangen jas aangepakt netjes naar tafel verwezen vriendelijk personeel uitgebreide menu kaart goed eten fijne bediening
elly D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Gezellig, Lekker eten en heel vriendelijke bediening. Je kan op je gemak zitten eten en praten. We komen er graag weer terug.
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Uitgebreide menukaart zoals elke Griek. Leuke eigenaar.
J.kloosterhuis K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Tzatziki prima vooraf. Atheneschotel niet bijzonder en niet veel. Lang op de rekening moeten wachten.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellige avond gehad, zeer vriendelijk personeel.
De tafel van Kees O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Altijd ruime hoeveelheid en gezellige ongedwongen sfeer. Net zoals de bediening.
Thea O.
altijd gezellig en lekker
Hella L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Inrichting gedateerd, bediening absoluut niet vaardig (onvriendelijk, vergeten bestellingen), eten goed, maar niet op groter gezelschap ingericht/voorbereid. In de serre weinig sfeer.... Komen hier niet meer terug, dat is n ding dat zeker is!
elly D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Altijd gezellig heerlijk gegeten en lieve bediening.
Rebecca P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Natuurlijk valt er te twisten over het bedrag van € 39,= voor een 3 gangen diner zoals eerdere recensies aangeven. Maar voor die € 39,= hebben wij met z’n tweeën heerlijk gegeten waarbij er per gang meer dan genoeg was. Daar hebben ze niet op beknibbeld. Daarbij zijn we heel vriendelijk geholpen. Het enige ‘minpuntje’ is de inrichting, die is wat gedateerd. Toch komen wij zeker terug!
Renato P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was niet de eerste keer dat wij bij deze restaurant gingen, maar dit keer de kwaliteit van de producten was iets lager dan de vorige keer en de prijs vonden wij iets te duur voor de verhouding prijs-kwaliteit. Voor de rest we zijn goed ontvangen en er was een gezellig sfeer.