Olympia

Willemstraat 40 2282 CC Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse specialiteiten op hoog niveau

Welkom bij deze Grieke topper in Rijswijk! De chef van dit sfeervolle restaurant hanteert een zuivere en eerlijke kooktechniek. Dat zie je terug in het gebruik van verse en duurzame producten. Een sensatie voor alle zintuigen! Laat je verleiden door deze culinaire belevenis. In Griekenland kent iedere regio en ieder eiland zijn eigen specialiteiten. Deze zie je bij Olympia allemaal terug! Kortom, een avondje puur genieten!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
robzwang .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Grieks eten is altijd veel vlees, is mijn ervaring. Deze keer had ik vis mix besteld. De zalm was heel droog en de inktvis ringen waren taai, alleen de 2 gamba's waren prima. Alles werd ook heel snel opgediend, daar houd ik ook niet van. Kortom Grieks eten is niet mijn ding.
hwpaldenhuijsen .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met A.H BON geweest, keuze uit 6 voorgerechten, wij gingen voor de gepaneerde, en gefrituurde mosselen, met een knoflook sausje, super lekker, en de spanakopita (filodeeg gevuld met spinazie en feta ) bijzonder lekker.
Daarna keuze uit 5 hoofdgerechten, wij namen de mix grill, goed zacht vlees,lamskoteletje,souflaki,giros,en sousouki platte langwerpige gehaktbal, met gebakken aardappeltje's ,een Griekse salade, en tzatziki,alles was goed op smaak .
Als dessert de dame Blanche
Celeste S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Dit is voor ons de lekkerste Griek van Den Haag en omstreken. Service is prima. Ons favoriete gerecht stond niet op de aangepaste AH-menukaart, dus we hebben, ook wel eens leuk, genoten van de specialiteit van de kok. Samen met het voorgerecht was het eigenlijk veel te veel, maar ja,wij gaan maar zelden uit eten, dus de baklava hebben we er ook nog bijgepropt. Jammie!
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima restaurant, goede service en vriendelijke bediening. Mooie gerechten die goed gepresenteerd worden. Één van de beste Griekse restaurants in de Haagse regio!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het was heerlijk eten, en we kregen de tijd om op ons gemak te eten. Bediening was vriendelijk, de prijs was ook goed. ????????????????
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij komen hier al jaren en ik vind het zelf de beste griek die ik ken.

Ik ken de kaart, maar was toch nieuwsgierig naar de ah actie of dit anders was dan de normale kaart.
Er staan minder gerechten op. Ik had vooraf de mosselen en mijn man de champions, hier zat brood bij. Prima.
Als hoofdgerecht hadden wij de specialiteit van de kok (deze nemen wij vaker) was precies hetzelfde als altijd. Heerlijk.
Toetje eten wij normaal niet daar, maar we mocht ook kiezen of we koffie wilde. Gewoon weer heerlijk gegeten.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hadden het AH menu, genoeg keuze, Toen de gevarieerde visschotel bestelde vroeg ik speciaal om mijn zalm rosé te serveren. Prima mevrouw maar helaas de zalm was veel te lang gebakken en dus gortdroog . Ik heb dit wel doorgegeven. Voor de rest prima gegeten en super geholpen .
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gegeten met de bonnen van AH, is een speciaal menu, goede keus, het enige was dat het vlees was wat aan de lauwe kant had wel wat warmer gemogen, goede sfeer, aardige bediening. Voor herhaling vatbaar
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
De inrichting was zeer teleur stellend. Mede door dat er n grote foto hing waar op n huisdier aan n touw hing die geslacht was. Zal daar ook nooit meer naar toe gaan. Laat staan dit restaurant aan bevelen.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijke maaltijd
Maar jammer dat je voor kruidenboter vier euro moet betalen, staat niet in verhouding.
Dit is het enige minpuntje.
Gieta N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goed geregeld en eten was heerlijk. De bediening was prettig en verschaf ons de nodige informatie waar nodig.
Alle gangen waren goed op elkaar qua tijd afgestemd.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
het eten was lekker en de service was oke
verder zullen we er nog wel vaker komen
het eten was lekker en de service was oke
verder zullen we er nog wel vaker komen
Jan-Oosterdijk .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het was erg druk. We hadden gereserveerd, maar moesten toch no wachten tot er een tafel vrij was. Ondanks de rumoerige drukte, was het personeel erg gastvrij en vriendelijk. Ze deden erg hun best om het ons naar de zin te maken.
Aris En Irma P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
wij kwamen eten met ah restaurant bon.nu hebben ze heel slim een menu gemaakt, maar prijs/kwaliteit hiervan was in verhouding niet zo goed.kleine porties en ze hadden de prijs aangepast. en ze kunnen beter koffie erna doen dan een toetje want daar zijn ze niet goed in.misschien volgende keer van de menukaart laten kiezen net zoals bij olijf in delft.
Vera Charlotte O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met AH actie gegeten, een beperkte keus.
Aardig personeel en vlotte bediening.
Het eten was goed , maar weinig Grieks.
champions als voorgerecht weinig smaak,kip in pannetje leek of er een zakje knor saus aan toe gevoegd was, weinig smaak. de vlees mix was enorm veel.
Het was prima om te proberen, maar niet vol betalend!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hartelijke ontvangst, voldoende keuze voor zowel het voor, hoofd en nagerecht
De Mix griil is aan te bevelen voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar
gjansen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Netjes ontvangen bij Olympia in Rijswijk en tafel was al gedekt voor ons. Kregen direct een ouzo aangeboden als welkomstdrankje. Kregen ook snel de kaart van AH restaurantaktie waar we een keuze konden maken uit veel gerechten. De vragen die we hadden over de gerechten werden ook correct beantwoord. De bediening was vriendelijk en alles goed getimed. Het restaurant zag er sfeervol uit en de Griekse muziek op de achtergrond was rustig en relaxed. Een aanrader om hier eens heen te gaan. Wij proosten op deze zaak !!
PeterMar .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Beste Grieks restaurant voor Rijswijk en omstreken! Goed eten in ruime porties, vriendelijk personeel aanwezig en plezierig in de bediening, kortweg helemaal top!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk midia vooraf hoofd mix vlees en mix vis ijs toe . Wat een gezeur over kruidenboter alles was volop aanwezig . Salade rijst aardappels enz enz top gegeten
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Alles was prima! En we waren niet de enige bezoekers! Niet verkeerd om er nog eens naar toe te gaan! Ook als je niet, zoals nu, een verjaardag te vieren hebt.