Olympia

Willemstraat 40 2282 CC Rijswijk Nederland Kaart

Over restaurant Olympia

Griekse specialiteiten op hoog niveau

Welkom bij deze Grieke topper in Rijswijk! De chef van dit sfeervolle restaurant hanteert een zuivere en eerlijke kooktechniek. Dat zie je terug in het gebruik van verse en duurzame producten. Een sensatie voor alle zintuigen! Laat je verleiden door deze culinaire belevenis. In Griekenland kent iedere regio en ieder eiland zijn eigen specialiteiten. Deze zie je bij Olympia allemaal terug! Kortom, een avondje puur genieten!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
De inrichting was zeer teleur stellend. Mede door dat er n grote foto hing waar op n huisdier aan n touw hing die geslacht was. Zal daar ook nooit meer naar toe gaan. Laat staan dit restaurant aan bevelen.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijke maaltijd
Maar jammer dat je voor kruidenboter vier euro moet betalen, staat niet in verhouding.
Dit is het enige minpuntje.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gieta N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goed geregeld en eten was heerlijk. De bediening was prettig en verschaf ons de nodige informatie waar nodig.
Alle gangen waren goed op elkaar qua tijd afgestemd.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
het eten was lekker en de service was oke
verder zullen we er nog wel vaker komen
het eten was lekker en de service was oke
verder zullen we er nog wel vaker komen
Jan-Oosterdijk .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het was erg druk. We hadden gereserveerd, maar moesten toch no wachten tot er een tafel vrij was. Ondanks de rumoerige drukte, was het personeel erg gastvrij en vriendelijk. Ze deden erg hun best om het ons naar de zin te maken.
Vera Charlotte O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met AH actie gegeten, een beperkte keus.
Aardig personeel en vlotte bediening.
Het eten was goed , maar weinig Grieks.
champions als voorgerecht weinig smaak,kip in pannetje leek of er een zakje knor saus aan toe gevoegd was, weinig smaak. de vlees mix was enorm veel.
Het was prima om te proberen, maar niet vol betalend!
Aris En Irma P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
wij kwamen eten met ah restaurant bon.nu hebben ze heel slim een menu gemaakt, maar prijs/kwaliteit hiervan was in verhouding niet zo goed.kleine porties en ze hadden de prijs aangepast. en ze kunnen beter koffie erna doen dan een toetje want daar zijn ze niet goed in.misschien volgende keer van de menukaart laten kiezen net zoals bij olijf in delft.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hartelijke ontvangst, voldoende keuze voor zowel het voor, hoofd en nagerecht
De Mix griil is aan te bevelen voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar
Gjansen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Netjes ontvangen bij Olympia in Rijswijk en tafel was al gedekt voor ons. Kregen direct een ouzo aangeboden als welkomstdrankje. Kregen ook snel de kaart van AH restaurantaktie waar we een keuze konden maken uit veel gerechten. De vragen die we hadden over de gerechten werden ook correct beantwoord. De bediening was vriendelijk en alles goed getimed. Het restaurant zag er sfeervol uit en de Griekse muziek op de achtergrond was rustig en relaxed. Een aanrader om hier eens heen te gaan. Wij proosten op deze zaak !!
PeterMar .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Beste Grieks restaurant voor Rijswijk en omstreken! Goed eten in ruime porties, vriendelijk personeel aanwezig en plezierig in de bediening, kortweg helemaal top!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk midia vooraf hoofd mix vlees en mix vis ijs toe . Wat een gezeur over kruidenboter alles was volop aanwezig . Salade rijst aardappels enz enz top gegeten
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Alles was prima! En we waren niet de enige bezoekers! Niet verkeerd om er nog eens naar toe te gaan! Ook als je niet, zoals nu, een verjaardag te vieren hebt.
Maarten G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Met de ah restaurant-actie; een speciale kaart voor de ah-actie; eenheidsprijs €38,- per menu; tsja, geen kruidenboter bij het brood ( bezoekers die geen ah-menu hadden, kregen dat wel. Heb de indruk dat het gebodene erg aan de prijs is. Als gevolg van deze ervaring heb ik direct na thuiskomst alle AH-restaurant-reserveringen ( bij andere restaurants) direct geannuleerd. Wij gaan voortaan kortingloos uit eten, dat bevalt vééél beter. En Olympia? Trek uw conclusie.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Met zijn tweeën bij Olympia gegeten. het is een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. het eten is erg lekker en je krijgt genoeg. als voorgerecht had ik iets van kaas en spinazie in bladerdeeg. dat was erg lekker. als hoofdgerecht had ik verschillende soorten vlees. die waren allemaal prima bereid en smaakte goed. wel zat er weinig variatie tussen de meeste dingen. bij het hoofdgerecht kreeg ik genoeg patat en rijst. als nagerecht had ik griekse yoghurt met honing en walnoten. dat was ook lekker, alleen de wafel die erbij zat was niet zo bijzonder.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wij hebben hier zojuist heerlijk gegeten met ons gezin (2 volw. en 3 tieners). Gebruik gemaakt van de AH-bonnen. Snelle, zeer vriendelijke bediening. Heerlijke ouzo vooraf en verrassing van de kok als hoofdgerecht. Alles met smaak klaargemaakt en vrolijk, kleurrijk opgediend. Aanrader!
Carminda1307 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
wij hebben een super avond gehad...het eten was super lekker...sfeer was fantastisch en de bediening vriendelijk. we gingen met bonnen van ah maar menukaart was super...genoeg keus uit lekkere gerechten...we gaan zeker nog een x terug.
Edenwilmavanvenrooij .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Erg veel keus. Gezellig personeel. Geen probleem om de afspraak een half uurtje te verzetten. Kortom Erg gezellig.
MvdBo .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Met de AH restaurantactie hier gegeten, een apart keuzemenu met voldoende keus. Heerlijke mixed grill vlees en vis gegeten. Porties behoorlijk groot. Service goed en gezellig. Aankleding gezellig.