Olympia

Willemstraat 40 2282 CC Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse specialiteiten op hoog niveau

Welkom bij deze Grieke topper in Rijswijk! De chef van dit sfeervolle restaurant hanteert een zuivere en eerlijke kooktechniek. Dat zie je terug in het gebruik van verse en duurzame producten. Een sensatie voor alle zintuigen! Laat je verleiden door deze culinaire belevenis. In Griekenland kent iedere regio en ieder eiland zijn eigen specialiteiten. Deze zie je bij Olympia allemaal terug! Kortom, een avondje puur genieten!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Anja B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Snelle bediening, het eten was voortreffelijk. Een fijne avond gehad met mijn vriend. Gezellige bediening. En een prima menu
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Onze favoriete Griek in Rijswijk. Alle gerechten worden smaakvol bereid. Er is altijd een vrolijk sfeer, kan soms wel lawaaiig zijn maar dat mag de pret niet drukken. Wij komen er in iedergeval graag.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We kwamen met een bon van de restaurantactie. Wij vonden t merkbaar doordat er een aangepaste menukaart is, waarbij de porties ook kleiner zijn dan normaal. Gelukkig nog groot genoeg. Water moest betaald worden en ging per fles. Andere gasten kregen wel een karaf kraanwater. bediening was correct, kon geen lachje af bij de vrouwelijke bediening, misschien door de drukte, we hebben geen vergelijking. Eten zelf was erg goed en lekker.
g.elst .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heel goed restaurant.
Erg vriendelijk personeel en een overvloed van eten.
In 1 woord een fantastisch restaurant
De inzet van het personeel was uitstekend en een goed samenwerkend team
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zoals altijd weer heerlijk goed en veel eten bij Olympia. Gezellige, vrolijke, vlotte bediening. Rekening gehouden met lactose intolerantie; helaas alleen geen nagerecht. Gegeten met AH restaurantactie daardoor goede prijs/kwaliteitverhouding; dochter mocht kinderijsje kiezen in plaats van nagerecht van AH keuzemenu :-)
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Waren er vanavond 30 juli, heerlijk gegeten, gelukkig gereserveerd,is wel nodig. Vlotte leuke en vriendelijke bediening!
Komen er zeker terug!
dagobert47 D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Weer eens gegeten bij Olympia. Eigenlijk al jarenlang een van de beste Griekse restaurants die ik ken. Bediening is servicegericht, uitgebreide kaart en het eten is altijd van hoge kwaliteit en heel veel waar voor je geld....
Geweldig hoor. Wel reserveren, het is er altijd druk. Mijn complimenten.
Martina
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Reserveren wel belangrijk! Was vol geboekt! Even moeten wachten op een tafeltje onder het genot van een gratis drankje.
Eldert D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Goed eten gezellige sfeer korte wachttijd.
elvira070 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hebben vaker bij Olympia gegeten en waren altijd erg tevreden. Dit keer hebben we met de bonnen van AH hier gegeten en dat was helaas een grote tegenvaller. Je kon alleen van een bepaalde kaart kiezen en de gerechten waren gehalveerd. Mijn man had de mixed grill en dit was erg weinig, terwijl de tafel naast ons van de gewone kaart aten en de borden waren veel groter. Ik had een pangerecht met kip en room, erg lekker maar ook niet veel vlees erin. Het toetje was helemaal schandalig, een dame blanche, dat was een streep chocoladesaus op het bord en 2 halve bolletjes ijs met wat toefjes slagroom. Het kinderijsje van mijn dochter was nog groter dan onze ijsjes. Erg jammer, want nu lijkt het erop dat we de gewone prijs hebben betaald. De gastvrouw vonden wij ook niet echt vriendelijk. Wij komen hier niet meer terug.
C. H. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Olympia; goed eten en een leuke bediening .Kwamen oor regelmatig langs om te vragen of het smaakte. Voor herhaling vatbaar.
maartje.dol .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten voor weinig geld. Het was alleen erg druk en rumoerig. Verder vonden we het vervelend om als niet-rokers precies bij het raam te zitten waar constant werd gerookt. Niet erg prettig tijdens het eten.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Topavond gehad in dit restaurant, waar het personeel je op je gemak laat voelen. De mezedes zijn absoluut een aanrader! Zelden zo lekker gegeten. Ook het andere eten wat voorbij kwam naar andere tafels zag er fantastisch uit. Als je een plek zoekt waar je echt waar voor je geld wilt, zoek niet verder.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Hier a la carte gegeten. Stoofschotel goed gekruid met heerlijk mals vlees. Vleesschotel prima. Gelukkig niet zo zout als bij andere Griekse restaurants; top!
Apart geserveerde rijst, salade en tzaziki; ziet er keurig verzorgd uit.
Bediening erg vlot. Enige minpunt was de witte huiswijn; die was zo vlak van smaak dat we die de volgende keer overslaan.
Al met al een hele positieve ervaring!
Meity L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Snelle en vriendelijke bediening. Het eten is erg lekker en staat snel op tafel. De sfeer is gezellig en ontspannen. Wij komen er al jaren en zijn nog steeds tevreden. Kortom, een goed restaurant. We komen zeker weer terug. ????
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De Griekse Tapas is een echte aanrader!! veel keuze en heerlijke gerechten!
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Ben op 8 april weer eens geweest hier.
Eten nog steeds super lekker,maar de portie's [hoofdgerecht en voorgerecht] worden steeds kleiner. Ga dan met de prijs omhoog.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Ondanks de drukte een zeer snelle service. Eten erg smakelijk en zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.....zeker een aanrader.
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Bedankt voor jullie geweldige service vanavond! We hebben genoten van jullie heerlijke specialiteiten. Het vlees was lekker mals en goed op smaak en zeker de gyros was goed mals. Ook het chocoladetoetje was een feest:-) ons zoontje van 2 heeft zich volop vermaakt en kon, dankzij het kinderstoeltje, goed bij de tafel! We komen zeker nog eens langs!
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij zijn er helaas nooit aangekomen! We hebben ruim een half uur gezocht naar een parkeerplaats maar alles was voor vergunninghouders. Dus we hebben helaas niks van alles kunnen meemaken...