Olympia

Willemstraat 40 2282 CC Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse specialiteiten op hoog niveau

Welkom bij deze Grieke topper in Rijswijk! De chef van dit sfeervolle restaurant hanteert een zuivere en eerlijke kooktechniek. Dat zie je terug in het gebruik van verse en duurzame producten. Een sensatie voor alle zintuigen! Laat je verleiden door deze culinaire belevenis. In Griekenland kent iedere regio en ieder eiland zijn eigen specialiteiten. Deze zie je bij Olympia allemaal terug! Kortom, een avondje puur genieten!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Henk W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Een uitstekende zaak, de beste Griek in Rijswijk, zelfs meer dan dat.
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Altijd heerlijk eten met service waar wij blij van worden!
Judith N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vriendelijk personeel. Uitgebreide kaart. Leuk en sfeervol. Kortom jammer dat ik in Breda woon anders kwam ik hier veel vaker.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ik had via Iens gereserveerd, maar dat was niet doorgekomen. De eigenaar (denken we) zei sinds 2017 niet meer samen te werken met Iens. Dan gaat er toch ergens iets mis. Maar we konden alsnog plaatsnemen. Glaasje ouzo van het huis, en niet veel later gevolgd door de menukaart. Keftedakia en manitaria waren heerlijk. Bij de Olympiaschotel was de bifteki te groot volgens mijn tafelgenoot. De Aidonia 200 gr. was goede hoeveelheid. Het ene stuk was medium rare, het andere stuk iets te lang doorgegaard. Lekkere grillsmaak. Aardappeltjes, salade en tzaziki was prima en een royale hoeveelheid. De galaktoboureko hebben we gedeeld, dat was smakelijk. Slagroom leek helaas wel uit een bus te komen. Toilet was schoon, het prullenbakje puilde alleen wel uit. Het is wel voor de deur betaald parkeren t/m 21:00 uur. Ik attendeerde dezelfde man er nog wel even op dat we op basis van goede Iens-recensies dit restaurant speciaal hadden uitgezocht. En er ook voor hadden omgereden. Hij bedankte ons en gaf ons tot slot een hand.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
zal er vaker komen
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten bij Olympia. We namen deze keer de Mezedez kaart, een soort van Griekse tapas, zo heb je van de gehele kaart een beetje. Aan te raden zijn de Paidaki (Lamsrack), Manitaria (Champignons in roomsaus), Garides (Garnalen) Eigenlijk is alles gewoon heel erg lekker. Echt een aanrader!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We hebben van de meze/tapas kaart gegeten. Het was heerlijk en het personeel is super!
Kirsten N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk eten, goed bereid, goede producten. Gezellige sfeer, druk maar dat hoort er wel een beetje bij. Vriendelijke bediening. Kortom heb je zin in een Griekse avond dan zit je hier helemaal goed!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
Ada L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Al jarenlang een vaste stek, vanwege het totaal plaatje!
Karina N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuk restaurant zeker voor herhaling vatbaar, vriendelijke bediening erg gastvrij
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten ( is altijd goed daar!!) , goede service.
Het zijn hele lieve mensen en je ziet voornamelijk altijd dezelfde mensen.

We moesten alleen wachten tot de mensen voor ons klaar waren terwijl we wel gereserveerd hadden. De mensen hadden wel al betaald maar bleven toch nog een 10 minuten zitten.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met AH actie hier gegeten beperkte kaart. Kwaliteit vlees prima, alleen de Gyros wat te droog. Vriendelijk personeel, alleen was de kosten ten opzichte van de actie niet veel goedkoper. De prijs voor het driegangen menu kostte 41.50 p.p. of dit reëel is betwijfel ik? Maar het eten was goed dus maken we er geen probleem van! Ik denk wel dat als we van de gewone kaart hadden gekozen zonder de actie dat we niet veel meer kwijt waren geweest!
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima eten, prima sfeer. Hier draaien ze nog authentieke Griekse muziek. Is wel eens leuk. Bediening zeer vriendelijk en snel. Aanrader dus.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten, in een gezellige sfeer en prima bediening!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Hebben heerlijk gegeten bij jullie, alles zag er goed uit en smaakte prima.
voldoende te eten.
Behulpzaam en vriendelijk personeel
Yahia Q.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Olympia. de gerechten waren vers en lekker, erg smaakvol. Wel jammer dat er veel varkensvlees geserveerd werd en weinig lam of kip, we wilden eerst de mixed grill bestellen maar die bestond grotendeels uit varkensvlees dat vonden we niet erg "mixed", zijn toen maar voor de mixed vis gegaan. Het restaurant was erg sfeervol ingericht maar de muziek was wat ons betreft een stoorzender. Al met al een geslaagd etentje.
R.P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed restaurant met goed personeel. Het enige wat voor ons, 76 en 79 jaar, ontbreekt (en dat is in meerdere restaurants) is een senioren menu, minder en dus wat goedkoper!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Was niet ons eerste bezoek maar ook zeker niet het laatste..!!
Personeel geeft je een welkom gevoel en het eten is echt goed, zeker voor die prijs..!!
anniekeeszaat .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Reservering en eten was goed voor elkaar. Tussen de gerechten iets meer ruimte geven om het eten te laten zakken.

Personeel deed hun best.