Olympia

Willemstraat 40 2282 CC Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse specialiteiten op hoog niveau

Welkom bij deze Grieke topper in Rijswijk! De chef van dit sfeervolle restaurant hanteert een zuivere en eerlijke kooktechniek. Dat zie je terug in het gebruik van verse en duurzame producten. Een sensatie voor alle zintuigen! Laat je verleiden door deze culinaire belevenis. In Griekenland kent iedere regio en ieder eiland zijn eigen specialiteiten. Deze zie je bij Olympia allemaal terug! Kortom, een avondje puur genieten!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Meity L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Snelle en vriendelijke bediening. Het eten is erg lekker en staat snel op tafel. De sfeer is gezellig en ontspannen. Wij komen er al jaren en zijn nog steeds tevreden. Kortom, een goed restaurant. We komen zeker weer terug. ????
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De Griekse Tapas is een echte aanrader!! veel keuze en heerlijke gerechten!
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Ben op 8 april weer eens geweest hier.
Eten nog steeds super lekker,maar de portie's [hoofdgerecht en voorgerecht] worden steeds kleiner. Ga dan met de prijs omhoog.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Ondanks de drukte een zeer snelle service. Eten erg smakelijk en zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.....zeker een aanrader.
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Bedankt voor jullie geweldige service vanavond! We hebben genoten van jullie heerlijke specialiteiten. Het vlees was lekker mals en goed op smaak en zeker de gyros was goed mals. Ook het chocoladetoetje was een feest:-) ons zoontje van 2 heeft zich volop vermaakt en kon, dankzij het kinderstoeltje, goed bij de tafel! We komen zeker nog eens langs!
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij zijn er helaas nooit aangekomen! We hebben ruim een half uur gezocht naar een parkeerplaats maar alles was voor vergunninghouders. Dus we hebben helaas niks van alles kunnen meemaken...
Frieda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten en alles eromheen was super!!!
We komen zeker nog eens terug.
Met de AH actie genoeg keuze en heerlijk gegeten.
Gezellig restaurant en vriendelijk personeel.
w G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
gisteravond heerlijk gegeten waren met 4 personen, de specialiteit van de kok genomen met alle toebehoren perfect.
de bediening was heel erg vriendelijk .
een hele fijne avond gehad.
lenieflaton .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gastvrij ontvangst. Ondanks drukte toch tafel op tijd vrij. Vriendelijk personeel. En eten was erg lekker. Kwaliteit en hoeveelheid prima.
Katerina R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goed gegeten, goed verzorgd en leuk decor we zullen hier zeker een keer terig komen als wij in de buurt zijn. Dank voor de gastvrijheid
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Grieks eten is altijd veel vlees, is mijn ervaring. Deze keer had ik vis mix besteld. De zalm was heel droog en de inktvis ringen waren taai, alleen de 2 gamba's waren prima. Alles werd ook heel snel opgediend, daar houd ik ook niet van. Kortom Grieks eten is niet mijn ding.
hwpaldenhuijsen .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met A.H BON geweest, keuze uit 6 voorgerechten, wij gingen voor de gepaneerde, en gefrituurde mosselen, met een knoflook sausje, super lekker, en de spanakopita (filodeeg gevuld met spinazie en feta ) bijzonder lekker.
Daarna keuze uit 5 hoofdgerechten, wij namen de mix grill, goed zacht vlees,lamskoteletje,souflaki,giros,en sousouki platte langwerpige gehaktbal, met gebakken aardappeltje's ,een Griekse salade, en tzatziki,alles was goed op smaak .
Als dessert de dame Blanche
Celeste S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Dit is voor ons de lekkerste Griek van Den Haag en omstreken. Service is prima. Ons favoriete gerecht stond niet op de aangepaste AH-menukaart, dus we hebben, ook wel eens leuk, genoten van de specialiteit van de kok. Samen met het voorgerecht was het eigenlijk veel te veel, maar ja,wij gaan maar zelden uit eten, dus de baklava hebben we er ook nog bijgepropt. Jammie!
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima restaurant, goede service en vriendelijke bediening. Mooie gerechten die goed gepresenteerd worden. Één van de beste Griekse restaurants in de Haagse regio!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het was heerlijk eten, en we kregen de tijd om op ons gemak te eten. Bediening was vriendelijk, de prijs was ook goed. ????????????????
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij komen hier al jaren en ik vind het zelf de beste griek die ik ken.

Ik ken de kaart, maar was toch nieuwsgierig naar de ah actie of dit anders was dan de normale kaart.
Er staan minder gerechten op. Ik had vooraf de mosselen en mijn man de champions, hier zat brood bij. Prima.
Als hoofdgerecht hadden wij de specialiteit van de kok (deze nemen wij vaker) was precies hetzelfde als altijd. Heerlijk.
Toetje eten wij normaal niet daar, maar we mocht ook kiezen of we koffie wilde. Gewoon weer heerlijk gegeten.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hadden het AH menu, genoeg keuze, Toen de gevarieerde visschotel bestelde vroeg ik speciaal om mijn zalm rosé te serveren. Prima mevrouw maar helaas de zalm was veel te lang gebakken en dus gortdroog . Ik heb dit wel doorgegeven. Voor de rest prima gegeten en super geholpen .
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gegeten met de bonnen van AH, is een speciaal menu, goede keus, het enige was dat het vlees was wat aan de lauwe kant had wel wat warmer gemogen, goede sfeer, aardige bediening. Voor herhaling vatbaar
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
De inrichting was zeer teleur stellend. Mede door dat er n grote foto hing waar op n huisdier aan n touw hing die geslacht was. Zal daar ook nooit meer naar toe gaan. Laat staan dit restaurant aan bevelen.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijke maaltijd
Maar jammer dat je voor kruidenboter vier euro moet betalen, staat niet in verhouding.
Dit is het enige minpuntje.