Olympia

Willemstraat 40 2282 CC Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse specialiteiten op hoog niveau

Welkom bij deze Grieke topper in Rijswijk! De chef van dit sfeervolle restaurant hanteert een zuivere en eerlijke kooktechniek. Dat zie je terug in het gebruik van verse en duurzame producten. Een sensatie voor alle zintuigen! Laat je verleiden door deze culinaire belevenis. In Griekenland kent iedere regio en ieder eiland zijn eigen specialiteiten. Deze zie je bij Olympia allemaal terug! Kortom, een avondje puur genieten!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Joop D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Yahia Q.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
R.P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed restaurant met goed personeel. Het enige wat voor ons, 76 en 79 jaar, ontbreekt (en dat is in meerdere restaurants) is een senioren menu, minder en dus wat goedkoper!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Was niet ons eerste bezoek maar ook zeker niet het laatste..!!
Personeel geeft je een welkom gevoel en het eten is echt goed, zeker voor die prijs..!!
anniekeeszaat .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Reservering en eten was goed voor elkaar. Tussen de gerechten iets meer ruimte geven om het eten te laten zakken.

Personeel deed hun best.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was weer erg gezellig, en het eten was heerlijk en ruim voldoende. Het personeel is erg vriendelijk.
Misschien een kleine tip ietsje minder zout gebruiken!
Irene J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Olympia is een gezellig ingericht, bedrijvig vol bezet maar daar hebben we totaal geen last van gehad. Zitplaatsen bieden goed privacy en bediening is gezellig, betrokken en ondanks de drukte in voor een grapje. Eten is heerlijk en meer dan voldoende. Heb genoten.
antoon.boerse .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De kwaliteit van de gerechten was goed tot zelfs zeer goed. We hadden een 2de AH menue gratis. Het was met voorgerecht zo veel, dat we een gedeelte maar mee naar huis genomen hebben, en er de volgende dag nog lekker van hebben genoten!
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Was gezellig hebben heerlijk gegeten en het was weer heel veel!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten en de bediening was Top!
Komen weer snel terug. Bedankt voor de fijne avond!!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Olympia is mijn favoriete restaurant, wij komen er vaak, de bediening is goed de mensen zijn erg vriendelijk niets is te veel als je wat vraagt. Het eten is heerlijk en betaalbaar. Ik raad het iedereen aan om daar te gaan eten.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten was ruim voldoende en prima van smaak bediening was ook aardig ondanks de drukte .Enige nadeel vonden wij de kwaliteit van de witte droge huiswijn beetje waterig ,maar smaken verschillen .
Een gezellige sfeer dus een fijne avond gehad
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Snelle bediening, het eten was voortreffelijk. Een fijne avond gehad met mijn vriend. Gezellige bediening. En een prima menu
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Onze favoriete Griek in Rijswijk. Alle gerechten worden smaakvol bereid. Er is altijd een vrolijk sfeer, kan soms wel lawaaiig zijn maar dat mag de pret niet drukken. Wij komen er in iedergeval graag.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We kwamen met een bon van de restaurantactie. Wij vonden t merkbaar doordat er een aangepaste menukaart is, waarbij de porties ook kleiner zijn dan normaal. Gelukkig nog groot genoeg. Water moest betaald worden en ging per fles. Andere gasten kregen wel een karaf kraanwater. bediening was correct, kon geen lachje af bij de vrouwelijke bediening, misschien door de drukte, we hebben geen vergelijking. Eten zelf was erg goed en lekker.
g.elst .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heel goed restaurant.
Erg vriendelijk personeel en een overvloed van eten.
In 1 woord een fantastisch restaurant
De inzet van het personeel was uitstekend en een goed samenwerkend team
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zoals altijd weer heerlijk goed en veel eten bij Olympia. Gezellige, vrolijke, vlotte bediening. Rekening gehouden met lactose intolerantie; helaas alleen geen nagerecht. Gegeten met AH restaurantactie daardoor goede prijs/kwaliteitverhouding; dochter mocht kinderijsje kiezen in plaats van nagerecht van AH keuzemenu :-)
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Waren er vanavond 30 juli, heerlijk gegeten, gelukkig gereserveerd,is wel nodig. Vlotte leuke en vriendelijke bediening!
Komen er zeker terug!
dagobert47 D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Weer eens gegeten bij Olympia. Eigenlijk al jarenlang een van de beste Griekse restaurants die ik ken. Bediening is servicegericht, uitgebreide kaart en het eten is altijd van hoge kwaliteit en heel veel waar voor je geld....
Geweldig hoor. Wel reserveren, het is er altijd druk. Mijn complimenten.
Martina
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Reserveren wel belangrijk! Was vol geboekt! Even moeten wachten op een tafeltje onder het genot van een gratis drankje.