Olympia

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
C D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een heerlijke avond gehad in het altijd gezellige Olympia. Zoals altijd was het vanavond ontzettend druk. We zijn vanavond voor het ah-restaurantactie menu gegaan en dit is zeker een aanrader. Je kon kiezen uit een gevarieerd menu en de porties waren (zoals altijd) heel lekker en weer zoveel veel dat we met overvolle buikjes naar huis gingen.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima menu. Meer dan voldoende. Voorgerecht hadden we de tzatziki en delicatesse van courgettes. De delicatesse van courgettes was niet zo heel bijzonder qua smaak. Fetamousse was lekker pittig. Tzatziki altijd goed. Mix grill prima. Extra knoflooksaus, mayonaise en tzatziki bijbesteld. Dessert erg lekker, namelijk Oreo ijs. Kortom lekker Grieks eten, snelle en vriendelijke bediening.
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vrijdagavond wezen eten met vriendinnen. We hadden niet gereserveerd dus we moesten even wachten omdat het restaurant vol zat. Gelukkig voor ons was het maar 5 minuten voor dat wij een tafel kregen! We werden netjes bediend en het eten was voortreffelijk! Wat ons opviel is dat dit Griekse restaurant een hele frisse en warme uitstraling heeft, vergeleken met andere Griekse restaurants in de regio. Wat ons betreft 1 van de betere Grieken in de regio! Nu weten we ook voortaan reserveren ????.
Melissa M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten en genoten van de goede sfeer! Ze hebben een aangepast menu voor de AH actie maar voor ieder wat wils. Top restaurant!
Edward B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Aardige mensen en vlotte bediening. Eten was zeer goed, keuze was goed en ruim voldoende. Deze keer gereserveerd via de AH restaurant actie. Komen zeker terug.
Imh82 H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk traditioneel gegeten, waarbij de kwaliteit bovengemiddeld was voor een Griek. De service was goed, de sfeer prima en de inrichting erg mooi. Volgende keer zouden we wel graag een drankenkaart en wijnkaart willen zien. Het enige nadeel wat we ondervonden was dat het best rumoerig was, maar de zaak zat dan ook helemaal vol. Tip: wij komen niet uit Baarn, op de website een aanwijzing over waar te parkeren is wel prettig!
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We zijn hier met de AH-actie wezen eten, zoals we al bij veel restaurants gedaan hebben. Maar hier was het voor het eerst dat we het gevoel hadden dat het niet klopte. We kregen de keus uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten. Menuprijs € 32,50. Een sausje bij het hoofdgerecht moest apart besteld én betaald worden. We hadden wat mensen om ons heen zitten die van de normale kaart bestelden en we zagen toch wel wat verschillen. Zo werd er standaard patat én rijst geserveerd bij het eten. Bij ons was dat alleen patat. En verder was het ook allemaal wat kaal. We hebben onze menuprijs proberen te vergelijken met de gewone kaart en dan zou ons menu op € 25,00 - € 27,50 uitkomen schatten we in. En dan was het menu wel met de normale extra's. Na afloop voldoen we ons toch een beetje genomen. Bediening was vriendelijk genoeg daar niet van. Maar de kwaliteit was niet bijzonder en dan deze prijs voor een 'afgeslankt' menu was niet in verhouding. Wij gaan hier niet meer heen.
Richard E.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten Olympia is altijd goed. Het personeel is gastvrij. Het is wel snel vol en de tafeltjes staan vrij dicht op elkaar. Als je dan helemaal achter in de hoek zit zien ze je wel snel over het hoofd als het druk is. Maar goed, de kwaliteit van het eten maakt dat snel weer goed.
Carine V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Dit restaurant zou zich aan zijn kwaliteiten moeten houden en dus Grieks eten serveren. Zeker voor die prijs. Al het typisch Griekse eten was prima. Met name het toetje stelde teleur; keuze uit drie gerechtjes met ijs. Wij namen dan maar de Brownie (met vanille-ijs), maar die kwam overduidelijk zó uit een pakje... zonde. Doe gewoon yoghurt met honing bijvoorbeeld... verder super aardige bediening!
Gerie L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Vriendelijk personeel, sfeervol, eten in verhouding met de prijs te duur.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Olympia is qua interieur niet een Grieks restaurant zoals je er zoveel ziet met Griekse zuilen en muurschilderingen, maar een modern strak en sfeervol ingericht restaurant. Als voorgerecht heerlijke dolma's gegeten. Hoofdgerecht een klassieke soevlaki. Heerlijk. De bediening is vriendelijk en gatsvrij. Een aanrader.
Dkuijper .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Olympia is een echt klassiek grieks familie restaurant met zeer vriendelijke bediening en heerlijke griekse gerechten. Afgelopen zomer bijvoorbeeld twee weken in griekenland geweest maar de tzatziki van Olympia is toch de lekkerste.
Mandymohlmann .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Veel mensen op een kleine ruimte. Eten was prima. Ik had de mix grill, maar dit was te veel voor mij. De bediening was vriendelijk.
Miriamrybier .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben hier gegeten via de ah actie. Leuk restaurant, vriendelijke bediening. Een prima driegangenmenu, met voldoende eten op je bord. We komen zeker een keer terug.
Marijkeenerik .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vanavond geten bij Olympia. Deze keer met het AH-arrangement.
De ontvangst was zeer gastvrij. Voor het AH -arrangement kan gebruik gemaakt worden van een drie-gangen keuze menu. Elke gang kiezen uit 3 gerechten. Voor ieder wat wils. Ik begon met fetakaas in bladerdeeg, vervolgens mixed-grill, en als toetje ijs met karamel. Alles smaakte even heerlijk en de porties waren ruimschoots voldoende. Het hoofdgerecht niet opgekregen. De dame die bij oms aan tafel serveerde was superaardig en de eigenaar van het restaurant kwam geregeld even kijken of alles naar wens was. We hadden een jarige in ons midden en zelfs daar werd aandacht aan besteed bij het dessert. We hebben echt genoten en komen zeker terug!
Ingrid-debos .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Goede bediening, de juiste aandacht voor de gasten zonder opdringerig te zijn. Mixed grill is echt super. Ook het toetje was erg lekker.
Werang .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Olympia. We kenden het restaurant al dus wisten dat we lekker zouden eten. Beperkte keuze (3 van alle gangen) maar het was erg lekker en niet geheel onbelangrijk: het was genoeg! Echte aanrader!
Mailgdejong .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het menu was duidelijk aan de AH-actie" aangepast (32.50) Zowel qua prijs als inhoud, zo werd de hoofdschotel opgediend zonder saus ( Tadjikie?) , deze moest apart worden afgerekend a 4.50 per portie. Wat de niet AH-sloebers opgediend kregen, zag er ook veel beter uit. Dat hadden we liever gedaan, voor iets meer, maar daar kwamen niet voor. Gemiste kans voor deze toch leuke tent.
Jose_Immers I.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gebruik gemaakt van de AH-actie. Helaas heeft dit restaurant gekozen om het 3 gangen menu van €32,50 aangepast te serveren. Opmerking van de eigenaar: Ik moet er toch ook aan verdienen..... Dit betekende dat de 3 gangen in hoeveelheid bijna gehalveerd waren. Presentatie was matig tot slecht. Tafel naast ons bestelde 'gewoon' van de kaart en dat zag er allemaal uit zoals je zou verwachten van een Grieks restaurant. De koolsla was in een bak gemikt. Als hoofdgerecht een mixed-grill gekozen. 1/2 bord lag vol met friet, een 1/2 bifteki, niet gevuld met feta, kleine soevlaki, weinig giros. Geen griekse rijst. Tzatziki zat er ook niet bij. Hebben we bijbesteld want was anders wel erg droog allemaal. Huiswijn was lekker en halve liter was gelukkig ook gewoon een halve liter. We hadden achteraf beter gewoon van de kaart kunnen bestellen. Geen aanrader om hier de AH actie voor te gebruiken.
Pamm16 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Al jaren vaste gast bij Olympia en iedere keer is het weer een verwennerij! De bediening is heel vriendelijk, vlot en servicegericht. Ze hebben duidelijk plezier in hun werk. Mijn favoriete gerechten en dessert zijn de gemengde vleesschotel, stifado, mousaka, Griekse salade, baklava en niet te vergeten de gyros! Er hangt een gezellige sfeer in het modern ingerichte restaurant, mede door de aanwezigheid van de heel gastvrije, vrolijke en enthousiaste eigenaren.