Olympia

Nieuw Baarnstraat 18 3743 BR Baarn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Olympia

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Hartelijke ontvangst. Het diner viel erg tegen. Vlak van smaak en weinig Griekse invloeden (kruiden) in het eten kunnen ontdekken.
P.F. K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Was erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten op onze trouwdag we waren 47jaar getrouwd ook hebben we n gezellig praatje gemaakt met de eigenaar Stavros wij komen beslist nog n keer terug
wjveenendaal .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
zeker voor herhaling vatbaar!
Gezellige verlichting, knus.
Ik dacht dat dit wel positief genoeg was .
Mijn man en ik vonden het heel gezellig allemaal !
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zoals altijd was het eten weer prima bij Olympia en vlotte en vriendelijke bediening. Kortom een aanrader voor iedereen.
Fenna V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was lekker, goed warm, en zag er goed uit. Een vraag om een kleine aanpassing in het nagerecht was geen probleem. We moesten wel erg lang wachten op het voorgerecht, maar daarna ging de bediening heel vlot. De bediening was verder heel vriendelijk en kwam rustig over. Het was wel erg rumoerig.
Gerie L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Vlotte bediening, vriendelijk personeel, het eten was smakelijk, maar de porties waren beduidend kleiner dan vorig jaar....
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en zeer attente bediening . Eten was voortreffelijk Prijs en kwaliteit gunstig . Inrichting gezellig
Paulien F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We konden kiezen uit een speciale AH actie kaart met heerlijke gerechten. Mijn vriendin vroeg om een kleine aanpassing in een gerecht en dat was geen probleem.
liesbethlergner .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Goed eten, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Vlees was heerlijk mals. Bediening was prima. Huiswijn rose vond ik niet zo lekker, maar de biertjes erna wel.
Gonda M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Ik ben op de AH restaurant actie geweest.
De keuze van de gerechten was prima, alleen was de prijs zo hoog, dat je volgens mij, net zo goed de gewone menukaart had kunnen volgen.
Rina A.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
ondanks dat we met 4 personen pal aan de weg zaten, hebben we lekker en goed gegeten, gesprekken waren goed mogelijk algemene beloning 8,5
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Uitgebreide kaart, welkomstdrankje en hapje, heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening! Lekkerste Griekse restaurant in de omgeving van Utrecht en het Gooi.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Speciaal menu voor de AH restaurant actie, voor ieder wat wils. Eten was prima, bediening netjes en vlot. Leuke avond gehad, een aanrader!
MaartenSaskia .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten is goed, niet bijzonder.
Lastig om een gesprek te voeren aan tafel door de rumoerigheid.
Je hoeft niet lang te wachten op je eten.
Guus R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Lekker gegeten met een zeer vriendelijke en betrokken bediening
Marcia M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk eten en top bediening. Een aanrader!
Sebas V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Via de AH restuarant actie bij Olympia terecht gekomen. Voor omgerekend 16.25 een keuze 3 gangen menu gegeten. De porties waren niet heel groot en simpel opgemaakt. De kwaliteit was ok, maar niet meer dan dat. Meer aandacht voor de gerechten zou niet misstaan. De bediening was prima en vriendelijk ondanks dat het restaurant vol zat. Ik zou Olympia niet snel aanraden, echter ook niet echt afraden. De ruime 8 op IENS vind ik geen goede weergave. Misschien buiten de AH actie om wel. De AH actie is bedoeld om je restaurant te 'verkopen' voor een volgend bezoek; dat is absoluut niet gelukt.
Corien S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant! De gerechten waren van goede kwaliteit en smaakten prima. Vooral de desserts zijn een aanrader...!
De bediening was heel persoonlijk en niet gehaast. En de eigenaar maakt tijd voor een gezellig praatje. Kortom, service van de bovenste plank. Je verlaat met een voldaan gevoel het restaurant!
Scholte45 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gevraagd naar vegetarische mogelijkheden. Standaard naar de vier gerechten op de kaart. Bonen met frites. Dood gekooktte bonen met frites. Eng gevulde paprika of nep moussakka. Innoveer nou een keertje! Gril je groente. Bruine rijst of aardappels die niet gefrituurd zijn.
Djoeke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten..zoals altijd!
Je wordt op een warme en fijne manier welkom geheten. Een fijne en klantgerichte service. Hier blijven we terug komen!