Olympia

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Henkgert H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Aardige bediening, een een eigenaar die af en toe komt vragen af alles naar wens is.
Kortom een aanrader
Jennie L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten in het leuke en gezellige restaurant van Olympia met attent, behulpzaam en leuk personeel.
robknijff .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gewoon goed. Kleine menukaart. Vlotte en vriendelijke bediening. Sfeervol restaurant met ruime zitplaatsen. Uiteraard krijg je ouzo bij binnenkomst. Maar ook 2 gehaktballetjes. Dus dat was al een goede start.
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel gezellig restaurant met een heel vriendelijke bediening. De gerechten zagen er smakelijk uit.
Het restaurant zat vol, maar weinig geluidoverlast ervan.
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ik ben een groot fan van grieks eten en ben al bij veel griekse restaurants geweest, maar deze zou ik nooit vergeten. Op het moment dat je er naar binnen stapt, sta je al verstelt van de superieure inrichting en een enorme vlaag van gezelligheid omhuld je. De medewerkers zijn super aardig en scharen ook geen nee tegen je als je een kleine extra wens hebt. Nu hebben we het alleen nog maar over het restaurant en de service gehad, maar dat is alleen maar de basis. Want zo doende het eten op tafel gezet wordt, smelt je alleen al weg van de heerlijke geur! Fantastisch smaakt het, elke hap geeft je een gevoel als of je in het paradijs beland bent. Ik vind het echt jammer als ik het op heb, omdat het gewoon zo lekker is. Conclusie TOP RESTAURANT EN ZEKER AAN TE BEVELEN!
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De AH aktie menukaart voor het hoofdgerecht was wat beperkt: mixed grill of gepaneerde vis of vegetarisch. Misschien toch handig om aan te geven wat de vegetarische optie is. Zelf door de eerdere recenties over het de vegetarische optie (groente prutje) voor de vis optie gekozen. Een groot stuk tilapia met frietjes en separate koolsalade. Zag pas later op de rekening dat het sausje bij de friet (mayonaise, knoflooksaus of tzatziki) apart in rekening werd gebracht. Werd niet aangegeven op de menukaart of vermeld. Daareentegen krijg je bij binnenkomst een glasje ouzo en griekse gehaktballetjes. Personeel was uiterst vriendelijk.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Niet heel erg Grieks, portie`s prima, wijn erg duur. Voorafje vrij flauw en bij het hoofdgerecht was een tzatzikisaus "Griekser " geweest . Bediening erg aardig en op tijd.
J.H. H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De ontvangt was hartelijk, er was een speciaal menu voor de AH actie.
Er stond vis, vlees en vegetariche gerechten op, keus voldoende.
De eerste en tweede gang werden vlot achter elkaar gebracht, het nagerecht werd op ons verzoek iets later gebracht en was geen probleem.

Zeker een aanrader
C D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een heerlijke avond gehad in het altijd gezellige Olympia. Zoals altijd was het vanavond ontzettend druk. We zijn vanavond voor het ah-restaurantactie menu gegaan en dit is zeker een aanrader. Je kon kiezen uit een gevarieerd menu en de porties waren (zoals altijd) heel lekker en weer zoveel veel dat we met overvolle buikjes naar huis gingen.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima menu. Meer dan voldoende. Voorgerecht hadden we de tzatziki en delicatesse van courgettes. De delicatesse van courgettes was niet zo heel bijzonder qua smaak. Fetamousse was lekker pittig. Tzatziki altijd goed. Mix grill prima. Extra knoflooksaus, mayonaise en tzatziki bijbesteld. Dessert erg lekker, namelijk Oreo ijs. Kortom lekker Grieks eten, snelle en vriendelijke bediening.
J V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bij binnenkomst werd luidkeels gemeld dat we via de AH restaurant actie gereserveerd hadden. 3 personen, 1 AH kaart. We wisten dat het 3 halen, 2 betalen zou worden. Een van de 3 personen is vegetarier; vegetarische gerechten zijn doorgaans goedkoper dan vlees/vis gerechten. Eerdere ervaringen (in Lelystad) met restaurants die we via de AHactie boekten waren uitstekend. Het AH menu kon in dit restaurant samengesteld worden m.b.v. een speciaal apart AH menuvelletje; dat was nieuw voor ons. De prijs vonden we erg hoog voor de geleverde kwaliteit (32,50 per menu). Het vegetarische gerecht, een groentemix met slechts 1 soort groente, doorgekookte grote peulvruchten (snijbonen?) was ronduit smerig. Het vleesgerecht hooguit middelmatig. We komen regelmatig in verschillende soorten restaurants in binnen- en buitenland, we kunnen de kwaliteit van het eten en de prijs/prestatieverhouding goed beoordelen.

Dit restaurant hadden we gekozen naar aanleiding van de recencies. Als de AHactie een restaurant noopt tot het sterk onder niveau presteren, kan het beter niet aan zo een actie meedoen. Nooit meer in dit restaurant!!!
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vrijdagavond wezen eten met vriendinnen. We hadden niet gereserveerd dus we moesten even wachten omdat het restaurant vol zat. Gelukkig voor ons was het maar 5 minuten voor dat wij een tafel kregen! We werden netjes bediend en het eten was voortreffelijk! Wat ons opviel is dat dit Griekse restaurant een hele frisse en warme uitstraling heeft, vergeleken met andere Griekse restaurants in de regio. Wat ons betreft 1 van de betere Grieken in de regio! Nu weten we ook voortaan reserveren ????.
Melissa M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten en genoten van de goede sfeer! Ze hebben een aangepast menu voor de AH actie maar voor ieder wat wils. Top restaurant!
Edward B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Aardige mensen en vlotte bediening. Eten was zeer goed, keuze was goed en ruim voldoende. Deze keer gereserveerd via de AH restaurant actie. Komen zeker terug.
Imh82 H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk traditioneel gegeten, waarbij de kwaliteit bovengemiddeld was voor een Griek. De service was goed, de sfeer prima en de inrichting erg mooi. Volgende keer zouden we wel graag een drankenkaart en wijnkaart willen zien. Het enige nadeel wat we ondervonden was dat het best rumoerig was, maar de zaak zat dan ook helemaal vol. Tip: wij komen niet uit Baarn, op de website een aanwijzing over waar te parkeren is wel prettig!
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We zijn hier met de AH-actie wezen eten, zoals we al bij veel restaurants gedaan hebben. Maar hier was het voor het eerst dat we het gevoel hadden dat het niet klopte. We kregen de keus uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten. Menuprijs € 32,50. Een sausje bij het hoofdgerecht moest apart besteld én betaald worden. We hadden wat mensen om ons heen zitten die van de normale kaart bestelden en we zagen toch wel wat verschillen. Zo werd er standaard patat én rijst geserveerd bij het eten. Bij ons was dat alleen patat. En verder was het ook allemaal wat kaal. We hebben onze menuprijs proberen te vergelijken met de gewone kaart en dan zou ons menu op € 25,00 - € 27,50 uitkomen schatten we in. En dan was het menu wel met de normale extra's. Na afloop voldoen we ons toch een beetje genomen. Bediening was vriendelijk genoeg daar niet van. Maar de kwaliteit was niet bijzonder en dan deze prijs voor een 'afgeslankt' menu was niet in verhouding. Wij gaan hier niet meer heen.
Richard E.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten Olympia is altijd goed. Het personeel is gastvrij. Het is wel snel vol en de tafeltjes staan vrij dicht op elkaar. Als je dan helemaal achter in de hoek zit zien ze je wel snel over het hoofd als het druk is. Maar goed, de kwaliteit van het eten maakt dat snel weer goed.
Carine V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Dit restaurant zou zich aan zijn kwaliteiten moeten houden en dus Grieks eten serveren. Zeker voor die prijs. Al het typisch Griekse eten was prima. Met name het toetje stelde teleur; keuze uit drie gerechtjes met ijs. Wij namen dan maar de Brownie (met vanille-ijs), maar die kwam overduidelijk zó uit een pakje... zonde. Doe gewoon yoghurt met honing bijvoorbeeld... verder super aardige bediening!
Gerie L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Vriendelijk personeel, sfeervol, eten in verhouding met de prijs te duur.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Olympia is qua interieur niet een Grieks restaurant zoals je er zoveel ziet met Griekse zuilen en muurschilderingen, maar een modern strak en sfeervol ingericht restaurant. Als voorgerecht heerlijke dolma's gegeten. Hoofdgerecht een klassieke soevlaki. Heerlijk. De bediening is vriendelijk en gatsvrij. Een aanrader.