Olympia

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

liesbethlergner .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Goed eten, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Vlees was heerlijk mals. Bediening was prima. Huiswijn rose vond ik niet zo lekker, maar de biertjes erna wel.
Gonda M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Ik ben op de AH restaurant actie geweest.
De keuze van de gerechten was prima, alleen was de prijs zo hoog, dat je volgens mij, net zo goed de gewone menukaart had kunnen volgen.
Rina A.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
ondanks dat we met 4 personen pal aan de weg zaten, hebben we lekker en goed gegeten, gesprekken waren goed mogelijk algemene beloning 8,5
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Uitgebreide kaart, welkomstdrankje en hapje, heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening! Lekkerste Griekse restaurant in de omgeving van Utrecht en het Gooi.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Speciaal menu voor de AH restaurant actie, voor ieder wat wils. Eten was prima, bediening netjes en vlot. Leuke avond gehad, een aanrader!
MaartenSaskia .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten is goed, niet bijzonder.
Lastig om een gesprek te voeren aan tafel door de rumoerigheid.
Je hoeft niet lang te wachten op je eten.
Guus R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Lekker gegeten met een zeer vriendelijke en betrokken bediening
Marcia M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk eten en top bediening. Een aanrader!
Sebas V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Via de AH restuarant actie bij Olympia terecht gekomen. Voor omgerekend 16.25 een keuze 3 gangen menu gegeten. De porties waren niet heel groot en simpel opgemaakt. De kwaliteit was ok, maar niet meer dan dat. Meer aandacht voor de gerechten zou niet misstaan. De bediening was prima en vriendelijk ondanks dat het restaurant vol zat. Ik zou Olympia niet snel aanraden, echter ook niet echt afraden. De ruime 8 op IENS vind ik geen goede weergave. Misschien buiten de AH actie om wel. De AH actie is bedoeld om je restaurant te 'verkopen' voor een volgend bezoek; dat is absoluut niet gelukt.
Corien S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant! De gerechten waren van goede kwaliteit en smaakten prima. Vooral de desserts zijn een aanrader...!
De bediening was heel persoonlijk en niet gehaast. En de eigenaar maakt tijd voor een gezellig praatje. Kortom, service van de bovenste plank. Je verlaat met een voldaan gevoel het restaurant!
Scholte45 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gevraagd naar vegetarische mogelijkheden. Standaard naar de vier gerechten op de kaart. Bonen met frites. Dood gekooktte bonen met frites. Eng gevulde paprika of nep moussakka. Innoveer nou een keertje! Gril je groente. Bruine rijst of aardappels die niet gefrituurd zijn.
Djoeke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten..zoals altijd!
Je wordt op een warme en fijne manier welkom geheten. Een fijne en klantgerichte service. Hier blijven we terug komen!
Pott .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Al jarenlang voor inwoners van Baarn en omgeving een bekend prima Grieks restaurant. Goed eten en vriendelijke medewerkers en een ongedwongen sfeer
Daniël W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ik vond het AH-menu bij Olympia naar verhouding te duur. Een voorgerecht is naar mijn mening geen brood met smeersels, de hoofdschotel was lekker (mixed grill) maar niet verfijnd en het nagerecht was te simpel (bolletje ijs met karamelvlokjes).
Wel is de bediening correct en vriendelijk, alleen verwacht je dat ze nog na het eten vragen of we nog iets willen drinken en/of de rekening. Dat gebeurde niet en dan moet je wachten. En ik wil niet wachten of ik kan/mag betalen.
Gezien het gemiddelde cijfer moet ik Olympia nog een kans geven, maar wat een gemiste kans om nieuwe mensen aan te trekken zég!
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
je proeft de Griekse sfeer ,zeer vriendelijk ontvangst in een leuke gelegenheid met prima gekruide gerechten ,kom gauw terug.
Henkgert H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Aardige bediening, een een eigenaar die af en toe komt vragen af alles naar wens is.
Kortom een aanrader
Jennie L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten in het leuke en gezellige restaurant van Olympia met attent, behulpzaam en leuk personeel.
rob K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gewoon goed. Kleine menukaart. Vlotte en vriendelijke bediening. Sfeervol restaurant met ruime zitplaatsen. Uiteraard krijg je ouzo bij binnenkomst. Maar ook 2 gehaktballetjes. Dus dat was al een goede start.
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel gezellig restaurant met een heel vriendelijke bediening. De gerechten zagen er smakelijk uit.
Het restaurant zat vol, maar weinig geluidoverlast ervan.
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ik ben een groot fan van grieks eten en ben al bij veel griekse restaurants geweest, maar deze zou ik nooit vergeten. Op het moment dat je er naar binnen stapt, sta je al verstelt van de superieure inrichting en een enorme vlaag van gezelligheid omhuld je. De medewerkers zijn super aardig en scharen ook geen nee tegen je als je een kleine extra wens hebt. Nu hebben we het alleen nog maar over het restaurant en de service gehad, maar dat is alleen maar de basis. Want zo doende het eten op tafel gezet wordt, smelt je alleen al weg van de heerlijke geur! Fantastisch smaakt het, elke hap geeft je een gevoel als of je in het paradijs beland bent. Ik vind het echt jammer als ik het op heb, omdat het gewoon zo lekker is. Conclusie TOP RESTAURANT EN ZEKER AAN TE BEVELEN!