Olympia

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Guus R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Lekker gegeten met een zeer vriendelijke en betrokken bediening
Marcia M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk eten en top bediening. Een aanrader!
Sebas V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Via de AH restuarant actie bij Olympia terecht gekomen. Voor omgerekend 16.25 een keuze 3 gangen menu gegeten. De porties waren niet heel groot en simpel opgemaakt. De kwaliteit was ok, maar niet meer dan dat. Meer aandacht voor de gerechten zou niet misstaan. De bediening was prima en vriendelijk ondanks dat het restaurant vol zat. Ik zou Olympia niet snel aanraden, echter ook niet echt afraden. De ruime 8 op IENS vind ik geen goede weergave. Misschien buiten de AH actie om wel. De AH actie is bedoeld om je restaurant te 'verkopen' voor een volgend bezoek; dat is absoluut niet gelukt.
Corien S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant! De gerechten waren van goede kwaliteit en smaakten prima. Vooral de desserts zijn een aanrader...!
De bediening was heel persoonlijk en niet gehaast. En de eigenaar maakt tijd voor een gezellig praatje. Kortom, service van de bovenste plank. Je verlaat met een voldaan gevoel het restaurant!
Scholte45 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gevraagd naar vegetarische mogelijkheden. Standaard naar de vier gerechten op de kaart. Bonen met frites. Dood gekooktte bonen met frites. Eng gevulde paprika of nep moussakka. Innoveer nou een keertje! Gril je groente. Bruine rijst of aardappels die niet gefrituurd zijn.
Djoeke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten..zoals altijd!
Je wordt op een warme en fijne manier welkom geheten. Een fijne en klantgerichte service. Hier blijven we terug komen!
Pott .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Al jarenlang voor inwoners van Baarn en omgeving een bekend prima Grieks restaurant. Goed eten en vriendelijke medewerkers en een ongedwongen sfeer
Daniël W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ik vond het AH-menu bij Olympia naar verhouding te duur. Een voorgerecht is naar mijn mening geen brood met smeersels, de hoofdschotel was lekker (mixed grill) maar niet verfijnd en het nagerecht was te simpel (bolletje ijs met karamelvlokjes).
Wel is de bediening correct en vriendelijk, alleen verwacht je dat ze nog na het eten vragen of we nog iets willen drinken en/of de rekening. Dat gebeurde niet en dan moet je wachten. En ik wil niet wachten of ik kan/mag betalen.
Gezien het gemiddelde cijfer moet ik Olympia nog een kans geven, maar wat een gemiste kans om nieuwe mensen aan te trekken zég!
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
je proeft de Griekse sfeer ,zeer vriendelijk ontvangst in een leuke gelegenheid met prima gekruide gerechten ,kom gauw terug.
Henkgert H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Aardige bediening, een een eigenaar die af en toe komt vragen af alles naar wens is.
Kortom een aanrader
Jennie L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten in het leuke en gezellige restaurant van Olympia met attent, behulpzaam en leuk personeel.
robknijff .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gewoon goed. Kleine menukaart. Vlotte en vriendelijke bediening. Sfeervol restaurant met ruime zitplaatsen. Uiteraard krijg je ouzo bij binnenkomst. Maar ook 2 gehaktballetjes. Dus dat was al een goede start.
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel gezellig restaurant met een heel vriendelijke bediening. De gerechten zagen er smakelijk uit.
Het restaurant zat vol, maar weinig geluidoverlast ervan.
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ik ben een groot fan van grieks eten en ben al bij veel griekse restaurants geweest, maar deze zou ik nooit vergeten. Op het moment dat je er naar binnen stapt, sta je al verstelt van de superieure inrichting en een enorme vlaag van gezelligheid omhuld je. De medewerkers zijn super aardig en scharen ook geen nee tegen je als je een kleine extra wens hebt. Nu hebben we het alleen nog maar over het restaurant en de service gehad, maar dat is alleen maar de basis. Want zo doende het eten op tafel gezet wordt, smelt je alleen al weg van de heerlijke geur! Fantastisch smaakt het, elke hap geeft je een gevoel als of je in het paradijs beland bent. Ik vind het echt jammer als ik het op heb, omdat het gewoon zo lekker is. Conclusie TOP RESTAURANT EN ZEKER AAN TE BEVELEN!
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De AH aktie menukaart voor het hoofdgerecht was wat beperkt: mixed grill of gepaneerde vis of vegetarisch. Misschien toch handig om aan te geven wat de vegetarische optie is. Zelf door de eerdere recenties over het de vegetarische optie (groente prutje) voor de vis optie gekozen. Een groot stuk tilapia met frietjes en separate koolsalade. Zag pas later op de rekening dat het sausje bij de friet (mayonaise, knoflooksaus of tzatziki) apart in rekening werd gebracht. Werd niet aangegeven op de menukaart of vermeld. Daareentegen krijg je bij binnenkomst een glasje ouzo en griekse gehaktballetjes. Personeel was uiterst vriendelijk.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Niet heel erg Grieks, portie`s prima, wijn erg duur. Voorafje vrij flauw en bij het hoofdgerecht was een tzatzikisaus "Griekser " geweest . Bediening erg aardig en op tijd.
J.H. H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De ontvangt was hartelijk, er was een speciaal menu voor de AH actie.
Er stond vis, vlees en vegetariche gerechten op, keus voldoende.
De eerste en tweede gang werden vlot achter elkaar gebracht, het nagerecht werd op ons verzoek iets later gebracht en was geen probleem.

Zeker een aanrader
C D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een heerlijke avond gehad in het altijd gezellige Olympia. Zoals altijd was het vanavond ontzettend druk. We zijn vanavond voor het ah-restaurantactie menu gegaan en dit is zeker een aanrader. Je kon kiezen uit een gevarieerd menu en de porties waren (zoals altijd) heel lekker en weer zoveel veel dat we met overvolle buikjes naar huis gingen.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima menu. Meer dan voldoende. Voorgerecht hadden we de tzatziki en delicatesse van courgettes. De delicatesse van courgettes was niet zo heel bijzonder qua smaak. Fetamousse was lekker pittig. Tzatziki altijd goed. Mix grill prima. Extra knoflooksaus, mayonaise en tzatziki bijbesteld. Dessert erg lekker, namelijk Oreo ijs. Kortom lekker Grieks eten, snelle en vriendelijke bediening.
J V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bij binnenkomst werd luidkeels gemeld dat we via de AH restaurant actie gereserveerd hadden. 3 personen, 1 AH kaart. We wisten dat het 3 halen, 2 betalen zou worden. Een van de 3 personen is vegetarier; vegetarische gerechten zijn doorgaans goedkoper dan vlees/vis gerechten. Eerdere ervaringen (in Lelystad) met restaurants die we via de AHactie boekten waren uitstekend. Het AH menu kon in dit restaurant samengesteld worden m.b.v. een speciaal apart AH menuvelletje; dat was nieuw voor ons. De prijs vonden we erg hoog voor de geleverde kwaliteit (32,50 per menu). Het vegetarische gerecht, een groentemix met slechts 1 soort groente, doorgekookte grote peulvruchten (snijbonen?) was ronduit smerig. Het vleesgerecht hooguit middelmatig. We komen regelmatig in verschillende soorten restaurants in binnen- en buitenland, we kunnen de kwaliteit van het eten en de prijs/prestatieverhouding goed beoordelen.

Dit restaurant hadden we gekozen naar aanleiding van de recencies. Als de AHactie een restaurant noopt tot het sterk onder niveau presteren, kan het beter niet aan zo een actie meedoen. Nooit meer in dit restaurant!!!