Over het restaurant Olympia

Griekse gastvrijheid op hoog niveau

Middenin het bruisende hart van Rotterdam vind je Olympia, een restaurant met een kaart boordevol Griekse specialiteiten. Voortreffelijke visjes en steengoede vleesgerechten belanden hier op je bord en de enthousiaste bediening neemt maar wat graag de wijnkaart met je door. Uiteraard kunnen ook vegetariërs hier hun culinaire hart ophalen. Adem de traditionele Griekse sfeer in en geniet van een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Svetlana D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gisteren hier weer met mijn vriend gegeten en helaas tot diezelfde conclusie gekomen: de Olympia zoals we het kenden is er niet meer. De bediening heeft geen systeem en neemt van alle tafels bestelling aan waardoor je je niet persoonlijk geholpen voelt.
De witte wijn die ik bestelde was lauw, teruggestuurd.
Het eten was duidelijk voorgegaard. Verse salade, aardappeltjes, vlees zoals vroeger zijn er ook niet meer.
We vonden het jammer. Zeker na bijna 8 jaar hier te komen.
C.E. C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We hebben meer dan heerlijk gegeten. De beste tarama van Rotterdam en omstreken. Leuk en attent personeel. Kortom: een aanrader!
lucas D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
het was net een beetje thuiskomen, wij komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik vond dat de tafels te dicht op elkaar stonden, weinig privacy.
Zelf vragen als je glas leeg om een nieuw drankje.
Wordt weinig gedaan aan klantvriendelijkheid na het eten werd pas gevraagd of alles na wens was.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
AH restaurantactie 3 gangen menu. Eerst hadden we de verkeerde kaart gekregen, na 15 min wachten op de wijn kregen we snel een andere kaart. AH 3 gangenmenu was een duurder menu, € 39,50. De wijn (karaf 0,5l sauvignon blanc) was lauw en geen "bloemetjes". Voorgerechten waren redelijk, niet bijzonder. De zalmfilet van de bakplaat was overgaar. Surf&turf (combi vlees en vis) was redelijk. Hoogtepunt was daardoor het stukje Oreotaart (chocolade-cheasecake) als dessert. Lang wachten tussen de gangen, een driegangenmenu in 1 uur en 42 minuten. Gemiste kans van Olympia om zich op de kaart te zetten.
Audrey D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hele gezellige en bereidwillig personeel. Niets is te veel voor hun, we hebben een fijne avond gehad met onze vrienden. Herhaling waard.
Ella K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten en heel goede en enthousiaste bediening !! Restaurant is centraal gelegen.
Marina H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben genoten, waren in goed gezelschap. Welkomstdrankje, eten, bediening alles naar wens. Gegrilde vlees heerlijk van smaak. Leuke toetjes. Bediening deed spontaan mee met grapjes enz.
Aartje M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was een bijzonder geslaagd etentje met een grote variatie in de menukeuze. De bediening was uit de kunst en de service eveneens. Er was de mogelijkheid een doggy bag mee te nemen. Kortom, zeer voor herhaling vatbaar.
trudie D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
sfeervolle inrichting , en ontvangst..... porties waren ruim voldoende, en leuk opgediend.....
vooral het dessert was van een hoog niveau.
irenehb .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Weer een welkom gevoel bij binnenkomst. aardig en behulpzaam personeel een familie gevoel.
Eten lekker en smaakvol en duidelijke uitleg bij vragen.
Julio D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Bij Olympia Restaurant in Rotterdam, vind ik het heerlijk om daar te gaan eten. De gerechten zijn lekker en smaakvol. De services is goed. De sfeer gezellig. Voor mij dit is het beste Griekse restaurant van Rotterdam en omgeving.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima Griekse keuken, informele prettige bediening, heerlijke gerechten en een dessert (3 variaties op Griekse yoghurt) wat je tot de bodem uitlepelt.... Voor mij staan ze al jaren aan de top in Rotterdam als het gaat om een eerlijke, goede, Griekse keuken. Prima!
J. G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hele goede sfeer, gezellig en het eten is erg lekker ! Zomers een leuk buiten terras. Is al jaren ons favoriete restaurant.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heel leuk en gezellig restaurant ook het verwarmde buiten gedeelte, zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Wij hebben met ze viertjes heerlijk gegeten, 3 gangendiner, alle gangen mooi opgediend, alles smaakte zeer goed. Vis en vlees perfect klaar gemaakt.
Moorsel .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Op 18 oktober heerlijk samen gedineerd. Een heerlijk 3 gangendiner. Ruim voldoende hoofdgerecht bestaande uit diverse soorten vlees die heerlijk bereid waren en van goede kwaliteit. Het toetje was ook echt super, feb keus van ijs en chocolade is een echte aanrader. De fles Merlot huiswijn die wij bijbestelden was een liter en echt heerlijk. De bediening was absoluut vriendelijk en een geoliede machine. Ergo een echte aanrader om voor een hele moooie prijs een avond gezellig uit eten te gaan.
Annamara K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker eten. Best druk voor 2 man bediening. Eigenlijk te druk. Dus wat gehaaste indruk.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Glas wijn omgestoten niet aangeboden om een nieuw glas te brengen een beetje slordigOok werd er niet geholpen om de tafel en de vloer droog te maken.
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ik had gedacht dat ik nikt hoefde te betalen voor het eten, Ik had een volle spaarkaart van A h waar op stond dat het eten gratis was maar niets was waar wij moesten toch € 39 betalen buiten het drinken om,Totaal was het bijna € 50 voor zijn tweetjes en dat voor een dinsdagavond. Dus gratis niks gratis A H
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Alweer voor de 5e keer was weer super, naar ons idee de beste Griek van Rotterdam.
Gaan zeker weer terug om weer van de vriendelijkheid en het heerlijke eten te genieten.