Over het restaurant Olympia

Griekse gastvrijheid op hoog niveau

Middenin het bruisende hart van Rotterdam vind je Olympia, een restaurant met een kaart boordevol Griekse specialiteiten. Voortreffelijke visjes en steengoede vleesgerechten belanden hier op je bord en de enthousiaste bediening neemt maar wat graag de wijnkaart met je door. Uiteraard kunnen ook vegetariërs hier hun culinaire hart ophalen. Adem de traditionele Griekse sfeer in en geniet van een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Jan M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Alweer voor de 5e keer was weer super, naar ons idee de beste Griek van Rotterdam.
Gaan zeker weer terug om weer van de vriendelijkheid en het heerlijke eten te genieten.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
lekker gegeten , zeer vriendelijk personeel , echt een aanrader, gaan zeker nog een x terug.
was gezellig druk, en personeel had voor iedereen tijd,
Els J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Geen idee wat er met de bediening aan de hand was, maar zeker één dame was behoorlijk onbehouwen. Ontvangst was op het onbeleefde af. Bestek werd nog net niet op tafel gesmeten (zelfde dame). Wachttijden op voor- en hoofdgerecht was te lang. Jammer, hebben het wel eens beter gehad bij dit restaurant.
lucas D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
zoals van ouds weer lekker gegeten en een drankje van het huis ( verrassing).
het restaurant straalt niet meer direct de griekse sfeer uit, (jammer).
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We waren er al vaker en vonden het ook nu weer een prima (Grieks) restaurant. Dit keer via de AH-actie, met een aangepast 3-gangen menu, maar met ruim voldoende keuzes uit voor-, hoofd- en nagerecht. Wat we voorgeschoteld kregen was ook nu prima in orde. Al vanaf de ontvangst, aanname jassen, tot vertrek, helpen bij het aantrekken van de jassen, was de service voortreffelijk. Wij vinden de inrichting van het restaurant juist de juiste Griekse uitstraling hebben. Alsof de luiken aan de muur elk ogenblik open kunnen gaan en er een oud vrouwtje naar je komt zwaaien.
connyvanvliet V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Voor , hoofd en nagerecht waren fantastisch. De beste Griekse restaurant waar ik ooit heb gegeten. Een familiezaken al reeds 33 jaar goede kwaliteit
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Altijd geweldig eten en gastvrij, kom hier al
21 jaar en altijd goede service en perfect eten.

Leuk dat het restaurant meedoen met de AH actie.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH kortingsbon -goed menu om keuze uit te maken - was heel gezellig goede sfeer kom zeker weer terug ook zonder kortingsbon.
hm.kohler .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten was allemaal prima verzorgd.
Aardige bediening het was allemaal een beetje te veel als je een kleine eter ben.
Het toetje was ook heerlijk..
Christian A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met z'n 2en weer eens bij Olympia gaan eten. We komen hier al een aantal jaar en het bevalt ons uitstekend. Nu ook weer goede service, we wilden last minute nog gebruik maken van het AH-restaurantactiemenu, dit was geen probleem. Het eten was erg lekker, maar dit keer waren de porties van het AH-menu een heel stuk groter dan de vorige keren. Dat viel ons wel een beetje tegen. Voor de rest goede sfeer en vriendelijke service.
Een echte aanrader voor een goed Grieks restaurant in Rotterdam centrum.
jolandavanderlinden63 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Kwaliteit van het eten zeer goed, erg grote porties.
Restaurant wel wat oubollig ingericht en als je boven zit zeer rumoerig.
Mira V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Nadat we hier 2 jaar geleden heerlijk hadden gegeten en de ah bon toch op moest, dachten we, we gaan hier lekker naar toe.
Beperkte keuze in het menu, dat is niet zo erg maar voor en hoofdgerecht viel erg tegen. Het toetje daarentegen was wel erg lekker.
Ik zal nu helaas niet zo snel weer hier naar toe gaan.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. Ruime keuze in combinatie met AH restaurant actie. Gastvrij en prettig onthaal. Leuke en attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Een regelrechte aanrader!!!!
SH T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gastvrij en vriendelijke bediening. Heerlijk Grieks eten. Echt een aanrader!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker gegeten, goede porties, erg druk maar alles verloopt redelijk vlot, restaurant zou wel eens een opknapbeurt mogen krijgen alles is erg oud
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Susanne T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De bediening was een beetje rommelig, bestellingen werden soms in delen gebracht of duurde best lang. Daarentegen hebben we echt geweldig lekker gegeten! Zowel voor-hoofd en nagerecht waren heerlijk! Chapeau! En zeker voor herhaling vatbaar.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Alles goed bediening,eten hier kom je weer terug ga ik doen 19 oktober met drie collega,s
Leuke lokatie vanuit Dordrecht komen wij graag naar Rotterdam om lekker te genieten!
In alle jaargetijden gaan ook heel goed om metbde actie van Albert Heijn
j.overtoom .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij zijn bij Olympia wezen eten via de AH-restaurantactie.
Goede snelle bediening, lekker eten in z'n totaliteit was het een leuke avond uit eten !!!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Super goed restaurant. Het voelt als of je nog in Griekenland bent op vakantie. Aardige mensen. Eten is goed. Lang verhaal kort te maken... Goed Gezellig Geweldig