Over het restaurant Olympia

Griekse gastvrijheid op hoog niveau

Middenin het bruisende hart van Rotterdam vind je Olympia, een restaurant met een kaart boordevol Griekse specialiteiten. Voortreffelijke visjes en steengoede vleesgerechten belanden hier op je bord en de enthousiaste bediening neemt maar wat graag de wijnkaart met je door. Uiteraard kunnen ook vegetariërs hier hun culinaire hart ophalen. Adem de traditionele Griekse sfeer in en geniet van een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30

Hogefaarg G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
een restaurant waar we al meer zijn geweest dus dat zegt genoeg.
vriendelijke bediening en een goede kwaliteit van het menu.
we komen zeker weer terug.
Gerry A.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het restaurant is heel gezellig en de sfeer is heel goed.
Het personeel is heel vriendelijk en je word heel goed geholpen.
Het restaurant is een aanrader.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Weer als vanouds genoten, de eigenaresse is zeer vriendelijk en heeft alles goed onder controle.
Wij zijn regelmatige bezoekers.
marlies.gerritse .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben op vrijdagavond hier heerlijk gegeten. Hoewel het erg druk was, hoefden we niet lang te wachten en was het personeel zeer vriendelijk.
Toprestaurant
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima sfeer, gezellige medewerkers, heerlijk terras, fijne gerechten en dranken. Al 22 jaar klant....dat zegt toch voldoende?
Jeanettte B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het was erg lekker en gezellig. Goede bediening met een smile. Oftewel , heerlijk uit eten. Top! Tot de volgende keer dan maar weer.
Myra D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij wonen om de hoek en komen hier al tientallen jaren. Het eten is er altijd perfect. Ondanks dat het soms erg druk is, is er voldoende personeel om alles vlot te laten verlopen.
Dik K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was inmiddels al een paar jaar geleden dat we hier gegeten hadden. Voor de zekerheid op deze eerste pinksterdag maar gereserveerd. Was achteraf niet echt nodig, het was niet druk.

De keer, een paar jaar terug, was het helemaal afgeladen en daar was bij het bestellen en afleveren van het eten en drinken niet echt veel van te merken. Nu dat het niet echt druk was viel het dus heel erg tegen dat alles erg lang moest duren. Maar goed op eerste pinksterdag is het parkeren gratis (-:

Het eten was lekker maar als ik uit eten ga en ik betaal 45 euro per persoon dan wil ik dat het meer dan lekker is. Heel lekker, of fantasties.... en dat was het helaas niet

Het voorgerecht was uitstekend, maar helaas het hoofdgerecht viel wat tegen. Vond veel dingen erg zout.

We wachten wel weer een paar jaar voor de volgende poging.
Brigitta R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Als sissies day hebben we echt genoten van deze avond, met vriendelijk / behulpzaam personeel. Het is voor herhaling vatbaar.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Tja, mijn vrouw en ik komen al 22 jaar bij Olympia.........als dat geen goede recensie is, weet ik het niet meer. Dus ook nu weer heerlijk gegeten. Lekker op het terras. Op naar de volgende keer!
Marjon J.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
loren S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het eten was echt heel lekker, immense porties. Het personeel is gastvrij en vriendelijk. Als het restaurant vol zit is het wel erg rumoerig maar voor de rest is er niets op te merken. Zou het zeker aanraden aan anderen, op een rustigere weekdag.
h-linda .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We zijn hier wezen eten met de AH IENS restaurant actie. De keuze uit gerechten was divers en van goede kwaliteit. De bediening was hartelijk, snel en attent. We voegen dit restaurant zeker toe aan onze favorieten!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Goede service. Zeer aardig personeel. Heerlijk gegeten. Ook het vegetarische eten was lekker. Een restaurant om terug te komen.
gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Zoals altijd erg lekker gegeten !!!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Goede service, lekker eten en leuke inrichting.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Altijd heerlijk eten en supergezellig . Aardige bediening.
De dolmades zijn altijd vers!
Sharmila A.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Kom hier al jaren! Blijft goed eten!
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten, alleen iets te snel achter elkaar. Er mag wat pauze tussen de gangen zitten.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
wij zijn er al 2x geweest, hadden wel afgesproken, beide keren was het stampvol ondanks dat snel geholpen en het eten was geweldig. De bediening was ondanks de drukte erg vriendelijk en attent.