Over restaurant Olympia

Griekse gastvrijheid op hoog niveau

Middenin het bruisende hart van Rotterdam vind je Olympia, een restaurant met een kaart boordevol Griekse specialiteiten. Voortreffelijke visjes en steengoede vleesgerechten belanden hier op je bord en de enthousiaste bediening neemt maar wat graag de wijnkaart met je door. Uiteraard kunnen ook vegetariërs hier hun culinaire hart ophalen. Adem de traditionele Griekse sfeer in en geniet van een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30

Lara T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Samen met een vriendin hebben wij van de AH restaurant actie gebruik gemaakt. Ondanks dat de tent vol zat, kregen wij toch al na zo'n 10 minuten ons voorgerecht! Het hoofdgerecht en het dessert lieten ook niet lang op zich wachten. Super service en ook nog eens lekker!
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vrijdag 25 november hier gegeten met mijn zussen en nichten na lange tijd weer bij Olympia gegeten. Wij hadden 3x een menu besteld (A, B en D) om te delen en 1x mixed grill.. vooral lekkere hapjes met Tzaziki, olijvenbladeren gevuld, lekker hapjes met feta en nog meer heerlijkheden met brood. Tussendoor Ouzo (altijd goed). Hoofdgerechten waren heerlijk, vis en vlees waren allemaal erg goed bereidt met goede rijst en aardappelen erbij. Kortom heerlijk gegeten en de service erg goed!
Imbaars .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We waren hier met de AH actie. Goed en breed menu, leuke service en heerlijk eten! .....................................
Sabroekhart .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Werden slecht bediend. heb er 3 uur gezeten en maar 1 keer drinken gehad.

Uur met een leeg bord voor me neus gezeten voor dat ze het op kwamen halen en nog eens een half uur moeten wachten op het dessert.

Vervolgens ook een tijd gewacht tot ze kwamen vragen of we wilde afrekenen. Uiteindelijk zelf maar naar beneden gelopen om af te rekenen en weg te gaan.

Zaten in ons eentje boven zonder andere gasten dus ze liepen ook niet langs.

Ik ga er niet meer heen.
Marianne.sparreboom .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten met vrienden. Dit keer waren we op zondag waardoor het goed vol was. Dus het geluidsniveau was nu wat luider. De wachttijd heb gemiddeld gezegd maar dat vonden wij prima, kon het heerlijke eten weer even zakken. De volgende keer gaan we lekker door de weeks.
Tot gauw weer.
René G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en klantvriendelijk personeel. Via de ah-actie is onze keuze op dit restaurant gevallen en het is ons zeer goed bevallen. Het was een geslaagde avond.
Carolijn O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben bij Olympia heerlijk gegeten .
De service was fantastisch en hartelijk ..
Leuk dat je kon kiezen uit verschillende gerechten ...
Sfeervol ..
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten, helaas vond ik het deze maal teleurstellend. Vooraf carpaccio, weinig smaak. Hoofd veel verschillende stukken vlees, ook weinig smaak. Na, yoghurt met honing, fantasieloos. Wel grote porties, vriendelijke bediening en een vriendelijke prijs.
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zoals we gewend zijn bij Olympia een goede en vriendelijke ontvangst wij komen daar al 25 jaar en altijd weer gezellig. Voldoende keus met het AH restaurantzegels diner. Het was gezellig druk en toch goed geholpen.
Voor ons rede om weer terug te gaan.
PAJ V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Olympia is al jaren ons favoriete restaurant. Heb je geen ah actief voor nodig om naar toe te gaan. Geweldig personeel en eten.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met AH bonnen gegeten, valt tegen en ze rekenen gelijk een hogere prijs voor de wijn, 22 euro liter op de kaart en 25 euro op de bon bij het afrekenen. ik heb het te laat gezien en vind dit niet kloppen.
Mariette K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ik was hier al eerder geweest en zal zeker nog vaker komen, ook zonder AH actie. Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Gratis ouzo. Top!
Raymond R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH 3 gangen diner bon. Of dit echt veel voordeliger was weet ik niet maar wat een geweldig restaurant en super service krijg je hier. Omdat ik van te voren had aangegeven dat we misschien met een kinderwagen zouden komen werd er een dag van te voren contact met mij opgenomen en werd mij verteld dat het eigenlijk te krap is om een kinderwagen aan tafel te stallen. Er werden me wel verschillende opties aangegeven zoals kinderstoel of maxi cosi: TOP! Het personeel was super vriendelijk en attent! Ook werd er naast de OUZO nog een drankje van het huis aangeboden. Kortom: Geweldig en we komen hier zeker vaker terug
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het interieur ziet er ouderwets kitscherig uit en daar houd ik normaalgesproken niet van...maar bij Olympia hoort het er gewoon bij! De Oreo cheesecake is heerlijk!
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Komen regelmatig eten met de familie met of zonder kortingsbon geen verschil.
Personeel altijd heel aardig en attent, ook op het eten geen op of aanmerkingen.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Kwaliteit van het eten is goed maar met de AH actie krijg je wel kleinere porties, beetje knullig als de rest van het gezelschap gewoon van de kaart eet en hetzelfde gerecht dus groter krijgt. Ook de salade bij het hoofdgerecht was beduidend kleiner dan normaal.
Veel te lang moeten wachten, te weinig personeel in de bediening. Bij navraag was dit niet zo aldus de manager, ze bedienen niet zo snel omdat mensen anders denken dat ze ze weg willen hebben, flauwekul , nooit eerder iets van gemerkt daar!
M K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hadden het AHmenu.
Ik heb de restaurant kaart niet gezien, maar ik kan me niet voorstellen dat dit menu 37,50 pp kost als je van de restaurantkaart besteld. Is dat wel zo dan is de prijs-kwaliteitverhouding niet goed. Voor dit bedrag zou ik dit menu niet bij Olympia gaan eten.
Susie H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst. 3-gangenmenu genomen met als voorgerecht een heerlijke carpaccio. Vervolgens hebben wij bijna een uur op ons hoofdgerecht moeten wachten omdat dit mis ging in de keuken. Blijkbaar een communicatiefoutje. De bechamelsaus van de Moussaka was gestold waardoor het naar ei smaakte. Het vlees van de kalfsspies was iets te taai. Gastvrouw bood ons een drankje van het huis aan, maar wij moesten helaas door naar een voorstelling. Het was maar goed dat we met de AH-restaurantactie zijn gekomen...
Bennel .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
vriendelijke bediening , op je gemak lekker eten en prima nagerecht , de prijzen zijn redelijk betaalbaar en lokatie goed te bereiken
Cvdwestelaken .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met AH restaurantactie bij Olympia geweest, speciaal AH-keuzemenu van goede kwaliteit, vlotte en vriendelijke bediening. Het is ons heel goed bevallen.