Olympia

Schiedamse Vest 2 3011 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse gastvrijheid op hoog niveau

Middenin het bruisende hart van Rotterdam vind je Olympia, een restaurant met een kaart boordevol Griekse specialiteiten. Voortreffelijke visjes en steengoede vleesgerechten belanden hier op je bord en de enthousiaste bediening neemt maar wat graag de wijnkaart met je door. Uiteraard kunnen ook vegetariërs hier hun culinaire hart ophalen. Adem de traditionele Griekse sfeer in en geniet van een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30

Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Olympia heeft een goede ambiance, zeer vriendelijk personeel en voortreffelijk eten.....kortom een echte aanrader Het was niet voor het eerst en het is zeker niet voor het laatst dat we hier gegeten hebben!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een tweede keer. Het eten stond erg snel op tafel en we zijn vriendelijk geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Enige nadeel is dat het parkeren daar erg duur is (4 euro per uur), maar daar kan het restaurant uiteraard niets aan doen.
cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
vriendeelijke ontvangst komen er al jaren voor de tweede maal via de AH aktie, al weer voor vrijdag 27 januari met familie. Alles was TOP. al vaker aanbevolen aan vrienden en kennissen
E.E. H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De wachttijd tot het hoofdgerecht was onverwacht lang. Er was een grote groep voor ons waarbij een foutje gemaakt was. Dat werd ons netjes gemeld en kregen we een drankje van het huis.
De wachttijd na het afruimen tot het dessert was weer lang, maar dat bleek standaard te zijn omdat de meeste gasten dat prettiger vinden. Dat had beter even gemeld kunnen worden. Maar verder niets dan lof.
MichelleTuk .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Met de Albert Heijn-actie hebben we hier gisteren gegeten. Er is een ruim genoeg drie keuze-menu als je van vlees houdt. Anders is er een visgerecht en een vegetarisch gerecht.

We werden snel ontvangen en naar onze ruime tafel gewezen.
De voorgerechten, carpaccio en gehaktballen in tomatensaus waren erg goed. We kregen stokbrood bij de voorgerechten, maar geen smeersels, dit losten we op met wat olijfolie, peper en zout. De olijfolie was tevens van heel goede kwaliteit.

De hoofdgerechten waren goed, veel vlees en veel groente, goed gekruid en erg warm.

De toetjes waren prima, baklava was goed, maar de chocolademousse bij de chocoladedesserts was niet lekker. Voor de rest was het een soesje, een brownie en een klein beetje mousse. Niet heel bijzonder. De brownie was ook erg droog.

We moesten redelijk lang op de rekening wachten, maar twee driegangenmenu's, wijn en fris voor 55 euro totaal is natuurlijk meer dan prima voor het gekregen eten en de ontvangen service.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Goed eten en prettige bediening, maar het menu was aan de prijs. Het was maar goed dat met AH het tweede menu gratis was.
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Gereserveerd met de AH-actie. Er wordt heel hard gewerkt en het is vol. In tegenstelling tot een aantal restaurants er omheen die nagenoeg leeg zijn. Geeft aan dat "men" daar graag komt. Veel vaste gasten aan de verwelkomingen te zien. Hoe het was voor ons? Het ging. Eten was voldoende, maar de Griekse "wijn" was erg veel water. Bediening door de jonge dame was erg stug. En de beloofde Ouzo is nooit aangekomen. Jammer. Gemiste kans. Wij komen er niet meer.
PAJ V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Olympia is iedere keer weer geweldig. Het eten is altijd prima of het nu met AH actie komt of gewoon van de kaart besteld. Volgend jaar weer (en naar verwachting niet slechts 1 keer)
cira .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijk personeel. Heerlijk eten maar de tafels stonden heel dicht op elkaar waardoor je moeilijk op kon staan. De inrichting mag wel een likje verf hebben
oudcca .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gegeten via de AH restaurant actief.
Weet hadden keuze uit meerdere voor-, hoofd- en nagerechten.
Prima kwaliteit en zeker genoeg.
Bediening was prima (ook al was het druk)
Nadia A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zoals altijd was het eten heerlijk! Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en heeft oog voor de gasten. Ook de gastvrouw is zichtbaar aanwezig, waar zie je dat nog? Super!
Aad En Margie V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker gegeten, ondanks de drukte (iedere stoel was bezet) wordt je snel en vriendelijk bediend. Alles was aangenaam. Komen zeker nog een keer terug.
jef.haine .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij hebben genoten, het was gezellig en het eten was prima. Beslist nog
eens de moeite waard, om een volgende keer weer eens langs te komen.
Thom D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Goede porties, goede smaak, goede bediening. Kortom een mooie avond buiten gehad onder de heater. Gaan we zeker vaker doen
Lloyd V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten dankzij de AH actie, maar we komen hier zeker terug. Erg leuk om te zien dat er Grieks personeel werkt, geeft het net dat beetje extra sfeer. Bediening en keuken waren snel, bij elk van de drie gangen hebben we niet lang hoeven wachten.
El L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Samen met mijn moeder gegeten bij Olympia voor we naar de film gingen. Eigenlijk dit restaurant uitgekozen vanwege de ligging (naast de
Bioscoop bijna), maar wat hebben we genoten van de sfeer en het eten.
We zullen zeker nog een keer aanschuiven en dan wat langer blijven hangen!

Gebruik gemaakt van AH actie, maar geen moment dat we het gevoel hadden minder welkom te zijn
E G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zondag 11december geweest. Eten was goed. Vrijdag online gereserveerd geen bevestiging mail ontvangen! Zondag gebeld voor 18.00 uur uiteindelijk pas om 18.50 uur aan tafel !! Bij afrekening werd een kopje koffie aangeboden had eerder moeten gebeuren.
ISAvdijk .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De carpaccio was erg koud en waterig en het voorgerecht met bladerdeeg en spinazie was wat taai. Verder was de hoofdmaaltijd lekker maar erg veel. Het toetje was prima
jokeengerardvandijk .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst .Vlotte bediening ! Goede keus uit gerechten met de AH kaart..We hebben smakelijk gegeten !.Wij komen beslist nog eens terug !
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Met een glaasje ouzo worden de gasten bij binnenkomst verwelkomt. Op je gemak kan je een keuze uit de menukaart maken. Dit keer zijn we voor de hoofdgerechten Krasata Filetakia (ossenhaas – champignons – rode wijnsaus – krokante knoflookflakes) en Dramma-schotel (souflaki-giros) gegaan. Omdat we weten hoe groot de hoeveelheden zijn nemen we geen voorgerecht. Wel nemen we er een lekker flesje huiswijn bij. Beide gerechten waren weer heerlijk, zoals overigens alle gerechten hier zijn. De dessert die we voorbij zien komen, zien er overheerlijk uit, maar helaas hebben we hier geen ruimte mee voor.
Het personeel is bijzonder vriendelijk.
De zaak straalt echt de Griekse gastvrijheid uit. Een aanrader!!!
Reserveer wel tijdig want het maakt niet uit op welke dag je komt, het is er altijd druk. Het zou jammer zijn als je hier wil gaan eten en er is geen plaats.
Voor ons het beste Griekse restaurant in Rotterdam!