Over het restaurant Olympia

Griekse gastvrijheid op hoog niveau

Middenin het bruisende hart van Rotterdam vind je Olympia, een restaurant met een kaart boordevol Griekse specialiteiten. Voortreffelijke visjes en steengoede vleesgerechten belanden hier op je bord en de enthousiaste bediening neemt maar wat graag de wijnkaart met je door. Uiteraard kunnen ook vegetariërs hier hun culinaire hart ophalen. Adem de traditionele Griekse sfeer in en geniet van een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30

Anita O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Echt heerlijk gegeten!!! Vooraf Pikilia, koude en warme gerechtjes. Mijn man had een uitgebreide visschotel. Ik had zelf een vleesschotel zelfs met moussaka. Ruime porties. Vriendelijk personeel dat ook leuke tshirts draagt met keep calm tekst met griekse aanvullende tekst. Erg leuk. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Audrey D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Nadia W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
charis1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben in het verleden al vaker in dit restaurant gegeten .Het was altijd al heel goed , ook met de restaurant bon hebben we er heerlijk gegeten. Het keuzemenu is erg uitgebreid , voor ieder wat wils. Ikzelf had de vleesschotel , wat zo veel was dat ik het zelfs niet op kon. Ook mijn trio yoghurt was heerlijk. De sfeer is er erg gezellig , de bediening erg vriendelijk en vakbekwaam.
louisa B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, alleen de portie zijn wat aan de grote kant. Heb lang niet alles op gekend.
Heel lief personeel , En gastvrij en nog even tijd voor de klant.
Een ding is jammer dat je voor de toilet een trap op moet. Maar de gastvrouw is zeer behulpzaam.
Maar we komen zeker hier nog terug.
Goca A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zes maal voor- én hoofdgerecht, divers, en met allen (weer!) zeer, zeer tevreden. Geen enkele aanmerking, behalve dat de boorden overvol, rijkelijk gevuld met allerlei lekkers zijn en dat niemand uit ons gezelschap alles kon opeten. Het kan minder, beste Olympia-vrienden! Duurzaam is het toch niet.
Tot slot: Een 62-jarige heeft deze avond zijn verjaardag gevierd in Olympia en nooit eerder in zijn leven - zelfs in de horeca gewerkt - heeft hij uit een restaurant naar huis weggegaan met een fles wijn. Een bijzondere, verassende attentie van de gastvrouw; ik ben haar hier zeer erkentelijk voor. Tot ziens!
mirandaf .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijk personeel. Prima bediening. Lekker eten. Via AH actie. Voldoende keuze uit keuzemenu. Hoofdgerecht en dessert was ruimschoots voldoende.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gezellig goed lopend restaurant met echt aandacht voor de klanten. Het eten was overheerlijk en veel te veel! De bediening was zeer vriendelijk en kwam ook steeds vragen of alles naar wens was, totaal niet opdringerig!
ArieO .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Dit restaurant is voor ieder aan te bevelen. Alles op en top. Ook op en goede locatie en veel parkeer ruimte in de omgeving.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel!! We komen hier al jaren , en de kwaliteit van het eten is altijd prima gebleven. Dus we zijn zeker van plan om hier nog jaren te komen eten.
george501 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten,al was het met de AH actie bonnen. De locatie is perfect,en heel sfeervol,de bediening is uitstekend. Kortom we hebben weer geweldig genoten.
Anton I.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij komen hier al jaren. Altijd heerlijk eten en goede service. Personeel is altijd vriendelijk. Sfeer is goed en zeker een aanrader om een avondje met vrienden of famile naar toe te gaan.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We zijn hier terecht gekomen met de AH-restaurantactie, maar we gaan hier zeker nog een keer terugkomen! Wat een leuk restaurant! Lekker eten, een hele mooie hoeveelheid, precies de goede pauzes tussen de gerechten, kortom een aanrader.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
altijd weer fantastisch om hier te eten. Lekker eten, genoeg knoflook (:) ) en fijn personeel. Hier heb ik geen 120 tekens voor nodig :)
desmondengelen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Altijd prima eten en vriendelijke bediening , allleen zeer gehorig in de zaak slechte acoustic dat zouden ze aan moeten pakken want is echt hinderlijk tijdens het dinneren
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gegeten via de AH-restaurant actie. Beperkte menukeuze maar wel gevarieerd. Ruime porties, vriendelijke bediening en ook een karaf kraanwater behoorde tot de mogelijkheden. Ondanks drukte geen lange wachttijden.
Ralph C.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Fijn dat je ook buiten kunt zitten als het regent. Erg lekker gegeten
pkees .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten! Hoofdgerecht wel erg veel. Beter de porties iets kleiner maken en prijs lager. Voorkomt verspilling! Oreotaart was uitzonderlijk lekker.
ilona86 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Gezellig, sfeervol restaurant en goede bediening. Menu was divers dus genoeg keuze (3 gangen). Prijs/kwaliteit was prima.