Olympia

Schiedamse Vest 2 3011 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse gastvrijheid op hoog niveau

Middenin het bruisende hart van Rotterdam vind je Olympia, een restaurant met een kaart boordevol Griekse specialiteiten. Voortreffelijke visjes en steengoede vleesgerechten belanden hier op je bord en de enthousiaste bediening neemt maar wat graag de wijnkaart met je door. Uiteraard kunnen ook vegetariërs hier hun culinaire hart ophalen. Adem de traditionele Griekse sfeer in en geniet van een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30

Sharmila A.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Kom hier al jaren! Blijft goed eten!
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten, alleen iets te snel achter elkaar. Er mag wat pauze tussen de gangen zitten.
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten en was erg gezellig. Wij zijn kind aan huis.
Altijd een gezellig praatje met het personeel.
Weer voor herhaling vatbaar.
Gary L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
het eten was zoals altijd weer goed en veel. moesten gisteren wel twee keer vragen waar ons drankje/mayo bleef maar dat mag geen naam hebben.
het enigste min puntje vind ik altijd voor mensen die slecht ter been zijn, is een bezoek aan het toilet een hele opgave.
Gert '.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het wachten op de drankjes duurde wat lang.
Bij binnenkomst was het heerlijk warm, helaas werd het na het hoofdgerecht koud, het was net of er deuren tegenover elkaar open stonden. Personeel is erg vriendelijk, voor herhaling vatbaar.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zaterdag vanaf 17.00 uur voor 7 personen bij Olympia met de AH-dineractie gereserveerd. Al gauw was het restaurant helemaal vol en vrij rumoerig. Maar de bediening kon het prima aan en de bestelde gerechten werden zeer vlot voor ons neergezet. Ook werd er zeer regelmatig gevraagd of we nog iets wilde drinken. Prima.
Connie62 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was heel erg druk. Dat gaat altijd ten koste van de service. Voorgerechten redelijk, hoofdgerechten en toetjes gewoon goed. Al met al dikke voldoende.
Adriana V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De bediening was vriendelijk, het eten lekker en de sfeer gezellig. Het was (zeker voor een doordeweekse dag) gezellig druk.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ook deze keer genoten wij weer van de heerlijke gerechten en prima sfeer in Restaurant Olympia in Rotterdam. Wij zullen graag weer komen en kijken er al naar uit
pah67 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het eten was weer lekker, maar helaas werd er zo'n hoog tempo in het serveren van van het eten ingezet dat wij binnen 5 kwartier en 3 gangen alweer buiten stonden. Dit is niet mijn idee van een avondje uit!
Teunis D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede en vriendelijke ontvangst. En ondanks dat het helemaal vol zat snelle bediening. Lekkere gerechten. We hebben heerlijk gegeten en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
hebben perfect gegeten. Het zat stampvol maar ondanks de vele mensen werd alles toch vrij vlot opgediend.
Vooraf was lekker en niet te groot, hoofdgerecht kalfsspiesen en man calamaris was heerlijk en ruim voldoende. Toe hebben we allebei de gr.yoghurt genomen, alleen een zonder slagroom want daar zit suiker in en dat mag mijn vrouw niet. Over het geheel genomen hebben we fantastisch lekker gegeten en een gezellige avond gehad. Personeel alle lof, zeer vriendelijk en hulpvaardig en ondanks de drukte wel even tijd voor een praatje.
Marijkewarmerdam .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was een drukte van jewelste de tafels waren continue bezet,maar dat had dan ook een reden.
Het eten was erg lekker de bediening vriendelijk en de sfeer was goed.
Wij aten het AH menu waar voldoende keus uit was.
Een prima restaurant!
wvss .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed eten. Zoals het hoort. De zaak loopt goed . In het centrum van Rotterdam. Vlakbij metro beurs dus heel goed bereikbaar.
ArieO .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zeer goed ontvangst vriendelijk personeel zien er goed verzorgd uit. Alles was top. Aan te bevelen bij vrienden en familie. Ook zakelijk aan te bevelen.
alexgroenenberg .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
al diversen malen bij Olympia geweest eten blijft goed en veel
vriendelijk personeel sommige spreken engels maar begrijpen je wel
leuk sfeervol grieks restaurant
zeker voor herhaling vatbaar
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Olympia heeft een goede ambiance, zeer vriendelijk personeel en voortreffelijk eten.....kortom een echte aanrader Het was niet voor het eerst en het is zeker niet voor het laatst dat we hier gegeten hebben!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een tweede keer. Het eten stond erg snel op tafel en we zijn vriendelijk geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Enige nadeel is dat het parkeren daar erg duur is (4 euro per uur), maar daar kan het restaurant uiteraard niets aan doen.
cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
vriendeelijke ontvangst komen er al jaren voor de tweede maal via de AH aktie, al weer voor vrijdag 27 januari met familie. Alles was TOP. al vaker aanbevolen aan vrienden en kennissen
E.E. H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De wachttijd tot het hoofdgerecht was onverwacht lang. Er was een grote groep voor ons waarbij een foutje gemaakt was. Dat werd ons netjes gemeld en kregen we een drankje van het huis.
De wachttijd na het afruimen tot het dessert was weer lang, maar dat bleek standaard te zijn omdat de meeste gasten dat prettiger vinden. Dat had beter even gemeld kunnen worden. Maar verder niets dan lof.