Olympia

Schiedamse Vest 2 3011 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse gastvrijheid op hoog niveau

Middenin het bruisende hart van Rotterdam vind je Olympia, een restaurant met een kaart boordevol Griekse specialiteiten. Voortreffelijke visjes en steengoede vleesgerechten belanden hier op je bord en de enthousiaste bediening neemt maar wat graag de wijnkaart met je door. Uiteraard kunnen ook vegetariërs hier hun culinaire hart ophalen. Adem de traditionele Griekse sfeer in en geniet van een heerlijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Olympia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Gisteren voor het eerst, na de verbouwing, gegeten. Wat een prachtige, sfeervolle zaak is het geworden. Mijn complimenten. De menukaart heeft een andere formule ondergaan. De formule is nu kleinere gerechten die je of alleen eet of met andere kunt delen, maar spreekt ons erg aan. Op de kaart staan zowel nieuwe als gerechten van de oude kaart. Keuze genoeg voor iedereen, lijkt mij. De smaak is echter onveranderd gebleken. Dus lekker. Personeel nog steeds vriendelijk.
Voor ons, na 33 jaar, nog steeds een blijvertje!!
Johannes S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Alles was goed
Het eten was zalig de personeel was zo als altijd vriendelijk en goed
De restaurant was prachtig na de verbouwing echt mooi het is eventjes wennen maar het is 1 woord mooi de nieuwe Griek
Komen zeker binnen kort weer langs
Na onze vakantie
Tot snel
Groetjes
Hans en Yvonne Schneider
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Goede ervaringen bij de oude olympia. De zaak is nu verbouwd en ziet er modern en strak uit. Helaas is de kaart aangepast, veel kleinere porties en veel lekkere gerechten zijn vervangen. De service was ronduit slecht. Personeel was niet op elkaar ingespeeld, werd niet gevraagd naar drankjes, 1 voorgerecht kwam 2x, bij het voorgerecht van mijn gezelschap werd meteen ook het hoofdgerecht geserveerd, moesten meerdere keren vragen op drankjes, werden uiteindelijk niet gebracht, hoofdgerecht zat weinig smaak aan. Hebben besloten om dessert ergens anders voort te zetten. Dit aangegeven bij het afrekenen, mevrouw schoot meteen in de verdediging dat de zaak nog maar 7 dagen open was en het personeel nog niet op elkaar was ingespeeld. Werd gratis dessert aangeboden, maar zijn weggegaan. Teleurstellend tov de oude olympia.
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Regelmatige bezoekers geweest van het "oude" Olympia, en altijd tevreden geweest. Vorige week wezen eten in het verbouwde Olympia. Wat een tegenvaller! Lang wachten op het eerste drankje; minuutje of twintig. Kaart zou eenvoudiger zijn en minder duur. Uiteindelijk bleek de schotel á €18.50 enkele stukjes slecht gekruide kip, een stukje rundvlees en gyros te zijn. Geen bijgerechten, want die moest apart besteld worden (nieuw concept). De schotel mee terug laten nemen want deze was amper lauw. (Knap, want de zaak zat voor nog geen vijfde vol) Na vijf minuten magnetron werd de schotel weer " opgediend; zonder enig excuses oid. Was een droge smakeloze
bedoening. Helaas. Slecht sprekende bediening en weinig hoffelijk. Nieuwe concept lijkt mij een managementsbeslissing (?) Na het hoofdgerecht hebben we het voor gezien gehouden, en voor de laatste maal afgerekend in dit restaurant...….
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten. En wat een fantastisch vriendelijk personeel. Wij waren hier voor het eerst maar dit was zeker niet de laatste keer.
Johannes S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Het was weer verrukkelijk
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Eten was goed, bediening matig. Ze kunnen er meer uit halen, niet gevraagd of we nog wat wilde drinken, gevraagd om brood maar vragen niet met kruidenboter, apoli of tapenade terwijl dat er wel is. Kwam wat ongeinteresseerd over. Jammer, eten is gewoon goed. maar net even de puntjes op de i.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Al vele jaren mijn favoriete Griek
Belinda H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
super lekker gegeten.
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Lekker gegeten! Een menu gekozen en meer dan voldoende!!
Niro A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Prima gegeten, fijne, levendige sfeer, aardige bediening. Olympia is "Griekser" dan voorheen. Een gratis drankje bij de koffie zouden wij ook wel lusten (een paar Griekse incrowd - gasten bleken hierin geprivilegieerd).
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Goed eten, gezellig en goede bediening.
Angelique Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Altijd super heerlijk eten!
M.M. D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk eten en erg gezellig, aanrader!
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heel vriendelijke en zeer gastvrije ontvangst en bediening. Omdat het even duurde voordat ons gerecht geserveerd werd, kregen wij als ‘troost’ een schaal met heerlijk stokbrood en zalige kruidenboter.
Vooraf en na afloop werden wij ook nog verrast met een drankje van de zaak. Het eten was prima en de bediening geweldig!
Patrick C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Vandaag tijdens weekendje Rotterdam bij Olympia terecht gekomen voor diner. Kan niets anders zeggen dan een heel gezellig restaurant, goede bediening en uitstekend eten. Prijs/kwaliteit uitstekend... Een echte aanrader!
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Wij hadden de indruk dat de keuken te haastig is geweest. Vlees was weinig gekruid en de giros niet lang genoeg gebakken.
Te weinig salade.
We hebben hier eerder veel lekkerder gegeten.
Svetlana D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gisteren hier weer met mijn vriend gegeten en helaas tot diezelfde conclusie gekomen: de Olympia zoals we het kenden is er niet meer. De bediening heeft geen systeem en neemt van alle tafels bestelling aan waardoor je je niet persoonlijk geholpen voelt.
De witte wijn die ik bestelde was lauw, teruggestuurd.
Het eten was duidelijk voorgegaard. Verse salade, aardappeltjes, vlees zoals vroeger zijn er ook niet meer.
We vonden het jammer. Zeker na bijna 8 jaar hier te komen.
C.E. C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We hebben meer dan heerlijk gegeten. De beste tarama van Rotterdam en omstreken. Leuk en attent personeel. Kortom: een aanrader!
lucas D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
het was net een beetje thuiskomen, wij komen zeker terug.