Olympia Christos

Vrijthof 5C 7731 CN Ommen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Olympia Christos

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Geweldig lekker gegeten, verschillende warme en koude voorgerechten bestelt en stuk voor stuk heerlijk! De gebakken mosselen, en inktvis en niet te vergeten de gebakken feta kaas! Precies zoals in Griekenland. Maria heeft geweldig haar best gedaan! De 9 die ik voor het eten heb gegeven was voornamelijk voor de lamskoteletten, wat waren die mals en sappig, bravo Maria.
En mag ik een tip geven voor al die negatieve recensies mbt de giros? Giros is een snack in Griekenland een tussendoortje dat eet je dus niet voor het avondeten!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Lekker gegeten, veel gamba's en gyros.cde porties (garnituur: salade en aardappels) hadden iets groter gemogen, de baklava was warm
, dus zacht, dat was een beetje jammer, maar de Griekse yoghurt was dik in orde. De bediening deed aandoenlijk haar best. Helaas kon je niet pinnen, erg onhandig, en het interieur is echt aan een opknapbeurt toe, erg oudbollig allemaal. Toch zat de zaak goed vol en terecht. Je kunt hier voor een redelijke prijs goed eten.
Trainz .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Prima maaltijd. Kwaliteit is beter dan bij veel Griekse restaurants. Niet te vet, ook aandacht voor de groente/salade. Vriendelijke bediening en een heerlijk drankje vd zaak op mandarijn basis.
GerardCorbier .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Na een tijdlang hier niet meer te zijn geweest leek het ons een goed plan deze Griekse vrienden weer eens te bezoeken. De zaak ziet er hetzelfde uit als jaren geleden. Typisch Griekse inrichting: plastic planten die de tand des tijds gemakkelijk overleven. Het eten was hier altijd gewoon goed en ook vandaag weer simpel maar goed. Alleen de kok en iemand in de bediening aanwezig. De hulp had iedereen kunnen zijn die het eten en drinken brengt. We hoorden andere gasten bij de 'hulp' informeren naar de beschikbare wijnen en het te verwachtte: 'dat moet ik even navragen' kwam dus ook snel. Ik bestelde de Europa schotel. Dat is giros, souvlaki en een griekse gehaksbal. Bij de giros had ik toch ernstig twijfel of ik niet gewoon rollade aan het eten was. De giros is zo'n beetje dat goed gekruid was. De souvlaki had nog wat zout en peper nodig. Maar met de bijgeleverde griekse saus is het verder prima op smaak. Hoewel het een grieks restaurant is overtreft het de kwaliteit van een goede snackbar niet. Maar de gerechten geven je toch wel een grieks gevoel. Kortom, allemaal gewoon voldoende en een aanrader als je in Ommen Grieks wilt eten. Helaas kun je in 2014 nog steeds niet met PIN betalen en wordt je nog steeds naar de dichtsbijzijnde geldautomaat verwezen.

Bediening is verder vriendelijk genoeg om de sfeer aangenaam te laten zijn.