Olleke Bolleke Pannenkoekhuis

Graafseweg 588 6603 CM Wijchen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Olleke Bolleke Pannenkoekhuis

• Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Gewoon goed pannenkoekenhuis, met heel veel speel mogelijkheden voor de kinderen. Het personeel is ingespeeld op de kleintjes en zij krijgen naast de mogelijkheid om te kleuren ook een mooie ballon mee naar huis.
Ben je zonder kinderen kan je voor in het restaurantje zitten waardoor je niet zo snel in kinderlawaai zit.
De keus in pannenkeuken is groot, ze zijn altijd lekker en vullend.
Andere gerechten heb ik hier nooit gegeten; je komt hier toch voor een pannenkoek!
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Gisteren hier gegeten en dat was prima.
De kaart is zeer ruim wat kiezen erg lastig maakt. De pannenkoeken zijn prima van smaak al proefde wij het ambachtelijke er niet vanaf, jammer. Wel zijn de pannenkoeken goed belegd en kun je aangeven op je 'normaal-' of 'meergranen-' meel wenst.
Het personeel is vriendelijk en vlot. Het opnemen van de bestelling en het uitserveren duurde niet lang. Ook komen ze af en toe vragen of alles nog naar wens is en of er nog iets gewenst wordt. Verder waren ze behulpzaam om mij als rolstoeler bij de tafel te krijgen en wilde ze ook even een foto maken.
De ambiance doet door bepaalde 'decoraties' niet direct aan een pannenkoekenhuis denken. We hebben in de serre gezeten en dat was oké voor nu. Al vond ik het wel druk ingericht; als rolstoeler was het lastig bij de tafel komen (door grote plantenbakken) en er stonden veel tafels in de ruimte (ook dicht op elkaar waardoor er van 'privacy'/ rustig eten weinig sprake is). Wel was het positief dat de tafel van dusdanige hoogte zijn dat je er met een rolstoel goed onder kunt komen.
Al met al niet heel bijzonder maar wel een handig adresje voor pannenkoeken eten.
Dennis024 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Bij Olleke Bolleke heb ik onlangs gegeten en daar ben ik zeer over te spreken. De keuze uit de ambachtelijk bereide(!) pannenkoeken is erg groot. Ook is er genoeg keuze in de voor- en nagerechten. Daarnaast dankzij een bon via hun website ook nog eens 15 procent korting.

Dit is overigens ook een erg leuk restaurant wanneer je wilt eten met (kleine) kinderen. Kleurplaten, twee speelhoeken etc. Zeker een aanrader.