Olleke Bolleke Pannenkoekhuis

Meer informatie over restaurant Olleke Bolleke Pannenkoekhuis

Jouw recensie over het restaurant Olleke Bolleke Pannenkoekhuis

Karen S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Hier gegeten met de hele fam. ter ere van een verjaardag en dat is goed bevallen.
Er is een ruime keus aan pannenkoeken (waarbij ook rekening wordt gehouden met allergieën/ wensen van de klant) maar omdat het een ‘vaste stek’ is bij de fam. kennen we zo ondertussen onze ‘favorieten’ wel. Deze keer had ik mijn brie-walnoten-honing-pannenkoek met meergramen-meel en dat beviel goed qua smaak (daarnaast vult dit beslag de buik goed). Het toetje van ‘een bolletje chocola (een chocolade lava cakeje) was een smakelijke afsluiter. Hoewel het ‘ambachtelijk-gebakken’-pannenkoeken zijn proef je dat er niet echt vanaf (beetje jammer) maar qua prijs-kwaliteit verhouding zitten gunstig.

De service was vriendelijk/attent, vlot in het uitserveren en behulpzaam (ervoor zorgen dat ik als rolstoeler makkelijk in het restaurant kon bewegen, goed onder tafel kwam en ze waren zelfs bereid om een groepsfoto te maken).

De ambiance is een gezellige drukte (m.n. door de grote hoeveelheid aan tafels en het type ‘versieringen’). Wat ik als rolstoeler prettig vond is dat je redelijk makkelijk onder de tafel komt, het restaurant goed begaanbaar is en dat er een invalidentoilet aanwezig is. Ook is het een type restaurant waarbij goed aan de ‘kleinsten onder ons’ gedacht is in de vorm van een speelhoek, de aanwezigheid van kleurplaat en kleurtjes en een kleine attentie achteraf. Het geluidsniveau en de ‘privacy aan tafel’ is afhankelijk van de plek in het restaurant maar zo achterin (bij de speelhoek, meer grotere tafels) was het vandaag prima te doen.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Gewoon goed pannenkoekenhuis, met heel veel speel mogelijkheden voor de kinderen. Het personeel is ingespeeld op de kleintjes en zij krijgen naast de mogelijkheid om te kleuren ook een mooie ballon mee naar huis.
Ben je zonder kinderen kan je voor in het restaurantje zitten waardoor je niet zo snel in kinderlawaai zit.
De keus in pannenkeuken is groot, ze zijn altijd lekker en vullend.
Andere gerechten heb ik hier nooit gegeten; je komt hier toch voor een pannenkoek!
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Gisteren hier gegeten en dat was prima.
De kaart is zeer ruim wat kiezen erg lastig maakt. De pannenkoeken zijn prima van smaak al proefde wij het ambachtelijke er niet vanaf, jammer. Wel zijn de pannenkoeken goed belegd en kun je aangeven op je 'normaal-' of 'meergranen-' meel wenst.
Het personeel is vriendelijk en vlot. Het opnemen van de bestelling en het uitserveren duurde niet lang. Ook komen ze af en toe vragen of alles nog naar wens is en of er nog iets gewenst wordt. Verder waren ze behulpzaam om mij als rolstoeler bij de tafel te krijgen en wilde ze ook even een foto maken.
De ambiance doet door bepaalde 'decoraties' niet direct aan een pannenkoekenhuis denken. We hebben in de serre gezeten en dat was oké voor nu. Al vond ik het wel druk ingericht; als rolstoeler was het lastig bij de tafel komen (door grote plantenbakken) en er stonden veel tafels in de ruimte (ook dicht op elkaar waardoor er van 'privacy'/ rustig eten weinig sprake is). Wel was het positief dat de tafel van dusdanige hoogte zijn dat je er met een rolstoel goed onder kunt komen.
Al met al niet heel bijzonder maar wel een handig adresje voor pannenkoeken eten.
Dennis024 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Bij Olleke Bolleke heb ik onlangs gegeten en daar ben ik zeer over te spreken. De keuze uit de ambachtelijk bereide(!) pannenkoeken is erg groot. Ook is er genoeg keuze in de voor- en nagerechten. Daarnaast dankzij een bon via hun website ook nog eens 15 procent korting.

Dit is overigens ook een erg leuk restaurant wanneer je wilt eten met (kleine) kinderen. Kleurplaten, twee speelhoeken etc. Zeker een aanrader.