Olivers

Vrijdag 10:00 - 16:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Edmund G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Alles klopt . Echt goede kwaliteit eten tov de prijs. Hier onlangs voor de lunch een broodje gerookte forel gehad met wasabi mayonaise. Verrassend gegarneerd met zeewiersalade en licht geroosterde cherrytomaatjes. Voor nog geen 9 euro. Mijn zins een prima plek voor een heerlijke lunch in restaurant sfeer. Bediening reageert vlot, wanneer je de wensen doorgeeft.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Paaslunch met collega's was hartstikke goed geregeld. Heerlijk was de bosvruchten - munt sap. Ook de salade met gerilde groenten en geitenkaas was erg smaakvol. Sandwiches en andere salades van standaard kwaliteit (7). Aardbeien (onderdeel dessert) waren zoet en fris. Bediening had alles prima onder controle, ondanks de drukte. Decor deed gezellig aan, niet bijzonder. Ik zou er voor een lunch of borrel zeker terugkomen.
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Op woensdag avond met een vriendin gaan eten. De dame die ons de menu's gaf leek erg veel haast te hebben en bleef naast onze tafel staan toen we de kaart kregen en keek ons ongeduldig aan. Uit eindelijk liep ze weg omdat het volgens haar te lang duurde. Na een kwartier kwam ze terug om de bestelling op te nemen en brood te serveren. Het brood was niet erg smaakvol en er zat weinig dip bij. Toen wij onze salades kregen miste bij mijn vriendin de garnalen en bij mij de quinoa. De garnalen werden snel toegevoegd maar de quinoa was op. De salades waten totaal niet smaakvol. Sla en wat toevoegingen. Voor 15,- verwacht je wel wat meer. Door de onvriendelijke Engelse bediening en het zeer matige eten zullen wij hier niet snel nog een keer gaan eten.
C86 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Lunch bij Olivers is doorgaans prima, zo ook deze keer. De kaart bleek inmiddels te zijn uitgebreid met meer vegetarische gerechten, een goede ontwikkeling.
Service zoals gebruikelijk goed - in het bijzonder de gastheer verdient complimenten.
Eelco A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Met een aantal collega's geborreld en gegeten bij Olivers. Dit is meer een borreltent dan eettent, grootste deel van de ruimte is bestemd voor borrel en meeste gasten gaan daarna weer weg. Kwa borrelen voelt het happening aan, eten is prima maar niet bijzonder. Ruime porties, zowel wat salades betreft als vleesgerechten. Kwaliteit is prima maar niet bijzonder. Bediening vriendelijk maar wat traag, vooral bij drankjes na het eten en rekening.
Lucifer1983 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Ik heb hier op dinsdagavond gegeten met een aantal collega's. De bediening is erg aardig, maar mag wel iets vlotter. Je krijgt brood met olijfolie, zout en balsamicoazijn vooraf. Je hoeft niet lang op het eten te wachten. Ik had de maaltijdsalade en deze was erg lekker. Er had alleen iets minder dressing overheen gemogen, de gembersojadressing overheerste (erg zout, vooral als je normaal gesproken niet zout eet).
De prijzen zijn wat hoger dan je in een normaal restaurant betaalt, maar het is natuurlijk wel een restaurant op de Zuidas.

De hoofdgerechten zijn vrij sumier. Je hebt de keuze uit vier en het bord steekt wat sneu af in vergelijking met de maaltijdsalades. Het is wel aan te raden om dan een soep vooraf of een toetje na te nemen. Als je slechts één gerecht wilt nemen, kun je dus beter voor een maaltijdsalade kiezen.

Het restaurant is zeker aan te raden. Al vind ik het meer een restaurant voor lunches. Er is namelijk keuze genoeg voor de lunch.
Novem .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Hier op een dinsdagavond geweest voor een borrel.
Vrij donker en knus interieur, de zaak zat redelijk vol.
We hadden trek, dus brood met smeersels en kip in knapperig "japans gekruid" jasje besteld. Brood was zacht en smakeloos, geen kwaliteit, de dips waren ok.
De japanse kip zou van kippendijen zijn gemaakt, maar bestond vooral uit vet met een korstje. Aangegeven aan de bediening dat het niet smaakte en teruggestuurd, helaas geen vervanging aangeboden gekregen.
We dronken Sauvignon Blanc, dat smaakte prima.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Heerlijk om te lunchen. Om de kwaliteit van het eten te testen, bestel ik vaak een club sandwich. Deze is hier echt heel lekker. Je kunt er, als het lekker weer is, prima buiten zitten. Het heeft niet het mooiste terras van de Zuidas, maar is wel het meest rustige. Binnen is het uiterst charmant. Een van de mooiste tenten van de Zuidas. Jammer dat je niet halve cijfers kunt geven, dan had ik een 8,5 gegeven voor het eten en een 7,5 voor de service. Met name voor het moeten wachten voor het afrekenen, daar heb ik echt een hekel aan namelijk. Wil je lekker lunchen en maakt de prijs je niet veel uit, ga dan hier eten.