Olivers

Claude Debussylaan 78 1082 MD Amsterdam Nederland Kaart
31-206461626

Over het restaurant Olivers

In Amsterdam-Zuid vind je het hippe restaurant Oliver’s. Hier kun je terecht voor lunch, diner of voor een lekkere borrel!

Zowel in het sfeervolle restaurant als aan de gezellige bar voel je je helemaal thuis. Tijdens de lunch serveert Oliver’s verschillende, smakelijke salade’s en sandwiches.

Tijdens het diner proef je bijvoorbeeld 'Oliver’s Home made beef burger'. Een 100% beef burger met zoetzure witte kool, tomaat, barbecuesaus, cheddar en Oliver’s befaamde saus. Mmm... Dat smaakt naar meer! Ook de desserts blijven niet achter. Verschillende verrukkelijke traktaties om je diner mee af te sluiten. Denk bijvoorbeeld aan de cheesecake met frambozen sorbet of aan de tartelette met peer, gele room en vanille-ijs.

Kortom, voor elke gelegenheid kun je bij Oliver’s in Amsterdam goed terecht. Reserveer snel en ontdek het zelf.

Meer informatie over restaurant Olivers

Maandag 10:00 - 16:00
Dinsdag t/m Donderdag
Vrijdag 10:00 - 16:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Olivers

Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Leuke tent. Wel beetje harde muziek ..
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Positieve ervaring; we komen zeker terug. Tip: bediening mag iets alerter rond kijken of klant aandacht wil. Nu druk met bestellingen brengen en zonder te kijken terug naar keuken
V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Geweldig goede service en goede gerechten! Een kaart met net even iets andere gerechten dan 'standaard'. Een echte aanrader. Tot de volgende keer. ;-)
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Leuke bediening, vlotte service en een ontspannen sfeer. Het eten is prima en de bediening is altijd bereid een advies te geven.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Vooraf het menu bekeken op internet. Was een geheel ander menu bij aankomst wat een behoorlijke teleurstelling was. Personeel was niet alert, deur stond continue open, roken bij de ingang... na het afruimen heel lang moeten wachten voor koffie / dessert menu.
Helaas geen 2e keer meer
Viedo .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijke Ceasar salade, goede sfeer en bediening. En snel, wat voor de lunch ook erg prettig is. De prijzen zijn aan de hoge kant, maar je krijgt waar voor je geld.
Jonne D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
lekker eten, origineel dat je halve gerechten kunt combineren. wachten op eten duurde wel echt lang; 30 min. maar fijne zaak!
LizBoers-Maynard .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De Geen en Lean optie met soup en salade is en top lunch keuze. Nog beter is direkt de soup van de dag te noemen.
Weer een leker lunch bij Oliver's! Bedankt.
henk D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Dit is echt een Zuidas plek, tussen 6 en 8 bomvol met luide jongens en meisjes in pak.
Rumoerig, gezellig, druk. Later op de avond wordt het rustiger, meer praatcafe achtig.
De bediening is fris en hartelijk, het eten komt snel.
De kwaliteit is goed en vers, niet supercreatief, maar dat verwacht je ook niet in een dergelijke zaak.
Edmund G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Alles klopt . Echt goede kwaliteit eten tov de prijs. Hier onlangs voor de lunch een broodje gerookte forel gehad met wasabi mayonaise. Verrassend gegarneerd met zeewiersalade en licht geroosterde cherrytomaatjes. Voor nog geen 9 euro. Mijn zins een prima plek voor een heerlijke lunch in restaurant sfeer. Bediening reageert vlot, wanneer je de wensen doorgeeft.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Paaslunch met collega's was hartstikke goed geregeld. Heerlijk was de bosvruchten - munt sap. Ook de salade met gerilde groenten en geitenkaas was erg smaakvol. Sandwiches en andere salades van standaard kwaliteit (7). Aardbeien (onderdeel dessert) waren zoet en fris. Bediening had alles prima onder controle, ondanks de drukte. Decor deed gezellig aan, niet bijzonder. Ik zou er voor een lunch of borrel zeker terugkomen.
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Op woensdag avond met een vriendin gaan eten. De dame die ons de menu's gaf leek erg veel haast te hebben en bleef naast onze tafel staan toen we de kaart kregen en keek ons ongeduldig aan. Uit eindelijk liep ze weg omdat het volgens haar te lang duurde. Na een kwartier kwam ze terug om de bestelling op te nemen en brood te serveren. Het brood was niet erg smaakvol en er zat weinig dip bij. Toen wij onze salades kregen miste bij mijn vriendin de garnalen en bij mij de quinoa. De garnalen werden snel toegevoegd maar de quinoa was op. De salades waten totaal niet smaakvol. Sla en wat toevoegingen. Voor 15,- verwacht je wel wat meer. Door de onvriendelijke Engelse bediening en het zeer matige eten zullen wij hier niet snel nog een keer gaan eten.
C86 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Lunch bij Olivers is doorgaans prima, zo ook deze keer. De kaart bleek inmiddels te zijn uitgebreid met meer vegetarische gerechten, een goede ontwikkeling.
Service zoals gebruikelijk goed - in het bijzonder de gastheer verdient complimenten.
Eelco A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Met een aantal collega's geborreld en gegeten bij Olivers. Dit is meer een borreltent dan eettent, grootste deel van de ruimte is bestemd voor borrel en meeste gasten gaan daarna weer weg. Kwa borrelen voelt het happening aan, eten is prima maar niet bijzonder. Ruime porties, zowel wat salades betreft als vleesgerechten. Kwaliteit is prima maar niet bijzonder. Bediening vriendelijk maar wat traag, vooral bij drankjes na het eten en rekening.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Ik heb hier op dinsdagavond gegeten met een aantal collega's. De bediening is erg aardig, maar mag wel iets vlotter. Je krijgt brood met olijfolie, zout en balsamicoazijn vooraf. Je hoeft niet lang op het eten te wachten. Ik had de maaltijdsalade en deze was erg lekker. Er had alleen iets minder dressing overheen gemogen, de gembersojadressing overheerste (erg zout, vooral als je normaal gesproken niet zout eet).
De prijzen zijn wat hoger dan je in een normaal restaurant betaalt, maar het is natuurlijk wel een restaurant op de Zuidas.

De hoofdgerechten zijn vrij sumier. Je hebt de keuze uit vier en het bord steekt wat sneu af in vergelijking met de maaltijdsalades. Het is wel aan te raden om dan een soep vooraf of een toetje na te nemen. Als je slechts één gerecht wilt nemen, kun je dus beter voor een maaltijdsalade kiezen.

Het restaurant is zeker aan te raden. Al vind ik het meer een restaurant voor lunches. Er is namelijk keuze genoeg voor de lunch.
Novem .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Hier op een dinsdagavond geweest voor een borrel.
Vrij donker en knus interieur, de zaak zat redelijk vol.
We hadden trek, dus brood met smeersels en kip in knapperig "japans gekruid" jasje besteld. Brood was zacht en smakeloos, geen kwaliteit, de dips waren ok.
De japanse kip zou van kippendijen zijn gemaakt, maar bestond vooral uit vet met een korstje. Aangegeven aan de bediening dat het niet smaakte en teruggestuurd, helaas geen vervanging aangeboden gekregen.
We dronken Sauvignon Blanc, dat smaakte prima.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Heerlijk om te lunchen. Om de kwaliteit van het eten te testen, bestel ik vaak een club sandwich. Deze is hier echt heel lekker. Je kunt er, als het lekker weer is, prima buiten zitten. Het heeft niet het mooiste terras van de Zuidas, maar is wel het meest rustige. Binnen is het uiterst charmant. Een van de mooiste tenten van de Zuidas. Jammer dat je niet halve cijfers kunt geven, dan had ik een 8,5 gegeven voor het eten en een 7,5 voor de service. Met name voor het moeten wachten voor het afrekenen, daar heb ik echt een hekel aan namelijk. Wil je lekker lunchen en maakt de prijs je niet veel uit, ga dan hier eten.