Olive Tree House

Lange Veerstraat 11 2011 DA Haarlem Nederland Kaart
31-232049177

Over restaurant Olive Tree House

Zoals ze eten in Mediterraans gebied

Wat een smaakvol olijfkleurig interieur! Hier wordt gekookt naar Mediterraanse fusion cuisine- je begint met een glas wijn en een mezze (voorgerechtje) aan de bar om de eetlust op te wekken. Vervolgens de hoofdmaaltijd waar de smaak van Zuid-Europa vanaf druipt. De olijven worden zelfs geïmporteerd vanuit kleine Grieke boerderijen!

Meer informatie over restaurant Olive Tree House

• Af te huren
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Aangenaam verrast, prima restaurant, aanrader.
SanneHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
San P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
PjenHa .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We werden goed ontvangen in het sfeervolle restaurant. Het was jammer dat de kapper aan de overkant met de zeer felle lampen de personen die het gezicht naar buiten hadden, verblindde. De voorgerechten zagen er mooi uit, helaas was men plaatselijk uitgeschoten met de specerijen (tonijn te scherp, coquilles te zout). De hoofdgerechten werden zonder al te veel franje opgediend (kip, inktvis). We dachten te besluiten met een Irish Coffee, maar helaas was de whiskey op. Kortom, de gerechten zijn niet al te gecompliceerd, maar te duur voor wat men krijgt. De sfeer van het restaurant is goed, de bediening vriendelijk.
Arnout V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een warme sfeer, lekkere griekse gerechten met fijne smaken, zoals truffel, artesjok en yogurt. Ik heb een leuk romantisch diner gehad met mijn vriendin ! De huiswijn viel ons ook goed in de smaak.
Linda.eland2 E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, jammer dat ze niet flexibel waren.
Mijn man & Ik wilden als dessert allebei een Italian koffie, maar dat mocht niet , we moesten ijs nemen, al was het maar 1 bolletje.
Ik was teleurgesteld en liet dat de ober ook merken, die liep toen boos weg.p
Ik heb toen de eigenaresse erbij gehaald, maar die vertelde dat ze zich aan de regels hield.
Mede doordat zij geen Nederlands sprak , heeft zij zich tekort gedaan, want een Italian koffie is 4 x zo duur als een bolletje ijs.
Al met al wij zullen hier geen tweede keer naar toe gaan.
Maar wij wensen deze Griekse dame veel succes met haar restaurant.
Lavoo .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Geweldig. Wij kwamen via de AHactie en mochten uit de kaart kiezen. Het eten was van zeer goede kwaliteit.
De kok was geen moeite teveel om het ons naar de zin te maken. We gaan hier zeker nog een keer naar terug.
Ook de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam!!
Annelie M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten samen met mijn lieve mama voor haar verjaardag! Ook mama vond het heerlijk! Vrolijk, attent personeel, blije avond!
Rinaoudenaarde O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Clarine .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Viel erg tegen, voorgerechten waren okay, daarna twee zeer matige hoofdgerechten (inktvisringen en vis) waarvan we de inktvisringsn niet hebben kunnen eten omdat het veel en veel te zout, sompig en onsmakelijk was. Na melding hiervan geen excuses maar wel de mogelijkheid om ander gerecht uit te kiezen, dit zagen we niet zitten dus verzochten om gerecht van rekening te halen maar dat was geen optie omdat we via de ah zegelactie hadden gereserveerd. Tip aan restaurant: behandel iedere gast hetzelfde: het ging ons niet om een korting, wilde gewoon lekker eten en ons niet minder voelen omdat we op een ah actie binnen zijn gekomen. Excuus was op z'n minst op plaatst geweest. Al met al dus geen aanrader :(
Jorine W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goed eten, goede porties, goede service, zeer vriendelij personeel. Fijne sfeer.
Aanrader. Of je nu met partner, familie, of zakelijk komt, de sfeer is er goed voor.
Helaas maar klein restaurant. Dus zal ook snel vol zitten. reserveren wel nodig En als vol is is denk ook wel vol in de ruimte. Maar is fijn restaurant.
Bethinda F.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prettige sfeer en lekker gegeten. Bediening was vriendelijk en hield alles goed in de gaten. Maar wel erg knus. Het was dan ook jammer dat in een verder nog leeg restaurant het volgende stel een tafeltje naast ons kreeg aangewezen. Hierdoor konden we ook heerlijk meegenieten van de gesprekken links en rechts van ons.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Alweer kleine tafeltjes dicht op elkaar gepakt, een trend in de Haarlemse horeca? Daardoor zeer rumoerig en weinig privacy. Water en brood werden gratis gereserveerd, een pluspunt dus. De gerechten waren smakelijk, met een Griekse touch. Echter mijn heerlijke biefstukje met een beetje puree en een enkel blaadje sla voor € 27 veel te duur. Totaal voor 2x 3 gerechtjes € 90 betaald, in deze ambiance aan de prijzige kant. Een samengesteld menu werd niet aangeboden.
Sarah50 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij vonden het eten super lekker. Het was de AH restaurant actie en wij mochten gewoon drie gangen van de kaart uitkiezen. Als het geen actie was, zou het heel duur zijn. Bijvoorbeeld een hoofdgerecht van tagliatelle was €22 en dan heb je voorgerecht van rond de €15 en nagerecht van €8, €45 voor drie gangen is dus best prijzig. Ook een kopje thee voor €3 vond ik wel erg duur, zonder bonbon of zo. Het was ook vermoeiend lawaaiig.
Evroode .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, goede sfeer, vriendelijke en gemoedelijke bediening, kwaliteit van de gangen was goed en lekker van smaak. Houd er wel rekening mee dat aardappels, patat of rijst niet bij het menu horen, maar wel rijkelijk veel brood met olijfolie (specialiteit). Is misschien ook wel zo gezond en hoort bij het mediterrane karakter van de kaart.
Biancabam .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ik heb gisteren samen met mijn moeder heerlijk gegeten.
De bediening was zeer vriendelijk .
Er was een hele relaxte sfeer .
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Etentje met AHbonnen, we mochten alles van de kart bestellen. Prachtig opgemaakte borden met verrassende gerechten. Wel wat hoge prijzen. Hebben vooral van de voorgerechten genoten.
Yvonneaardenburg .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We mochten gewoon van de kaart kiezen. De porties waren meer dan voldoende. Heerlijke wijn en een karaf water erbij. Top. We komen hier zeker terug.
M P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, alleen een hoofdgerecht genomen. Dit werd mooi gepresenteerd. Zeer smakelijk met verse groente. Goed glas wijn er bij. Helemaal top. Vriendelijke bediening.
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten, het was moeilijk kiezen door de heerlijke menukaart met ruime keuze. Aardige bediening en mooi ingericht restaurant.