Olive Tree House

Lange Veerstraat 11 2011 DA Haarlem Nederland Kaart
31-232049177

Over het restaurant Olive Tree House

Zoals ze eten in Mediterraans gebied

Wat een smaakvol olijfkleurig interieur! Hier wordt gekookt naar Mediterraanse fusion cuisine- je begint met een glas wijn en een mezze (voorgerechtje) aan de bar om de eetlust op te wekken. Vervolgens de hoofdmaaltijd waar de smaak van Zuid-Europa vanaf druipt. De olijven worden zelfs geïmporteerd vanuit kleine Grieke boerderijen!

Meer informatie over restaurant Olive Tree House

• Af te huren
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was prima, echter een van de hoofdgerechten was koud. Personeel reageerde daar niet adequaat op. Uiteindelijk nieuw gerecht wat prima van smaak was. Eeen dingetje dat men moet oplossen is dat er af en toe een zweem van 'put-lucht' langs komt. Ik dacht dat ik het verzon, maar mijn medetafelgenoten hadden het ook opgemerkt. Als ik in een restaurant van deze allure om een stukje brood vraag vind ik het een beetje flauw om daar dan 4 euro voor berekend te worden (terwijl we zo'n 200 euro omzet aan het genereren waren).
Aandachtpunten dus in de bediening en luchtkwaliteit, het eten was heerlijk!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Aparte gerechten, gemoedelijke sfeer en leuke bediening. Ik kom terug in April voor nieuwe Octopus gerecht
Hilco V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gewelig eten
Hansje G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Olive Tree is een heel leuk klein restaurant waar heel goed gekookt wordt. De sfeer is gemoedelijk en persoonlijk. Ook prijs/kwalteitsverhouding is gunstig. Kortom we komen terug
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. De bediening was attent, het eten gezond en lekker. Helaas een beperkte kaart, zonder gerechten voor vegetariërs. De ruimte is gezellig ingericht maar erg gehorig. Prijzen zijn aan de hoge kant en aardappeltjes/frites e.d. moeten los bijbesteld worden. Via de AH restaurant actie, die hier zelfs verlengd wordt, was het echter (eenmalig) prima te doen!
anja158 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben nu twee keer gegeten bij Olive Tree House en beide keren was het erg goed. Dit keer waren we met vrienden en zij waren ook erg enthousiast over de kwaliteit van de gerechten, de service en de inrichting. Dit restaurant is een aanrader!
Jas B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Jassen werden aangenomen. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Goede huiswijn voor nette prijs. Wij komen terug.
MmhReh3k .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima kwaliteit, we waren er met Ah restaurant zegels. Anders wel redelijk aan de prijs. Maar kwaliteit eten was heerlijk.
karinwilms .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima gegeten. De service is vriendelijk. De feedback op het hoofdgerecht wordt niet echt ontvangen: kip was wat droog. De beheersing van de Nederlandse taal van de bediening is onvoldoende.
De tafeltjes dicht op elkaar: erg lastig als je naar de w.c wilt of een tafels naast je.
Prima gegeten maar betaalbaar door de zegelactie. Ik vind de prijs- kwaliteit in verhouding te duur.
Ik kies er niet voor om er te eten zonder de actie.
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben afgelopen weekend een hele bijzondere ervaring gehad bij Olive Tree House. En niet in de positieve zin! Waar wij met zijn vieren heerlijk hebben gegeten (super lekker, niet heel bijzonder), waren ze helemaal niet ingespeeld op de lactose allergie van mijn moeder, waar ze wel vooraf vanaf wisten, waardoor er geen enkel dessert was wat zij kon eten. Toen we zelf hier een creatieve mogelijkheid zagen (sorbet ijs met prosecco en aardbeien, hoe moeilijk kan het zijn?) ging dit zeer ongemakkelijk. De eigenaresse leek er zelfs boos om te worden! Bij weggaan keek ze ons niet meer aan en toen de deur op een kier bleef hangen (sorry, hadden we niet goed dichtgedaan) kregen we een "THERE IS A DOOR BEHIND YOU" achter ons aan geschreeuwd van haar.
Wij zijn volledig verbaasd vertrokken. Als een eigenaresse geen feedback kan ontvangen, welke niet onaardig is verleend, dan hoeft het van ons ook niet meer. En een lekker hapje vinden wij volgende keer wel ergens anders in Haarlem!! Er is dan ook genoeg keuze :)
Else C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een fantastisch restaurant met vriendelijke bediening. Enige minpunt vond ik de tafelindeling: doordat de tafels zo dicht op elkaar stonden verstond ik mijn wildevreemds buurman bijna nog beter dan degene met wie ik uit eten was. En even naar het toilet werd om die reden ook een acrobatisch spectakel waarbij je vooral je buik in moest houden en hopen en bidden dat je niet per ongeluk met je derrière de wijn bij de buren omver stootte. Los van deze kleinigheden een absolute aanrader.
pascal D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellige en leuke ambiance. Goede, vlotte en prettige bediening. De Tonijn als voorgerecht viel iets tegen maar de biefstuk als hoofdgerecht was erg lekker. Jammer dat de rode wijn bijna warm werd uitgeserveerd.
remivankleef .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We waren er met de AH actie, anders is het wel iets aan de dure kant. Ambiance en eten zijn goed.
Voorgerecht was dermate overdadig dat we daarna eigenlijk al voldoende gegeten hadden.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
1e kerstdag heerlijk gegeten
Het eten was erg lekker en de bediening was zonder meer geweldig.
Zeker de moeite waard
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Voor- en hoofdgerecht prima van kwaliteit , nagerecht teleurstellend (Griekse yoghurt met diverse zoetigheden- klein schaaltje met slechts een zoetigheid, wat normaal acht euro zou kosten)
birgitbos .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de mezze is echt een aanrader! Ook een lekker wijntje die erbij geserveerd wordt. Het hoofdgerecht was erg smakelijk en het dessert maakt het af! Echt een aanrader, wij komen terug!
Dash T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een goede sfeer met perfecte service. Complimentenvoor de gehele staf! We komen zeker weer een keer terug.
gerrry1iens .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heel prettige omgeving, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Echt een avondje uit.
Mijn enige opmerking was ten aanzien van de dressing van de (overheerlijke) salade: er was naar mijn smaak te veel balsamico gebruikt.
We komen zeker weer terug bij Olive Tree House
Window .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We waren hier met de AH actie, en dan kun je uit de hele kaart kiezen. We zijn heel vriendelijk geholpen en hebben een heel plezierige avond gehad. De uitgebreide mezze vooraf verraste ons. Ruime portie met vleeswaren/kaas, plus lekkere huisgemaakte broodstengels met aparte dipjes. Hoofdgerecht (lam) was erg lekker - we hadden geen ovenschotel verwacht op basis van de beschrijving maar waren zeker niet teleurgesteld. Zonder de bon hadden we het dessert waarschijnlijk overgeslagen of misschien gedeeld (want genoeg gegeten) maar toch een bougatsa en een panna cotta erachteraan gedaan. Bougatsa was naar verwachting goed; bastogne bij de panna cotta begrepen we niet helemaal (qua smaak niet nodig en oogt chiquer zonder) maar was verder lekker.
Dit restaurant zit op een leuke plek, is gezellig van binnen en heeft een leuke insteek. We vonden de kaart er zeker mooi genoeg uitzien om een keertje terug te komen, en we hopen dat ze er misschien nog wat meer Griekse elementen in stoppen, of dat ze wisselen met bv de kazen en vleeswaren in de mezze, dan kunnen we steeds iets anders proberen.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Mooie gerechten en dito wijnen. Professionele bediening. Prijzen van de voorgerechten enigszins aan de hoge kant. Een aanrader!