Olive Tree House

Lange Veerstraat 11 2011 DA Haarlem Nederland Kaart
31-232049177

Over het restaurant Olive Tree House

Zoals ze eten in Mediterraans gebied

Wat een smaakvol olijfkleurig interieur! Hier wordt gekookt naar Mediterraanse fusion cuisine- je begint met een glas wijn en een mezze (voorgerechtje) aan de bar om de eetlust op te wekken. Vervolgens de hoofdmaaltijd waar de smaak van Zuid-Europa vanaf druipt. De olijven worden zelfs geïmporteerd vanuit kleine Grieke boerderijen!

Meer informatie over restaurant Olive Tree House

• Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten,
Bente K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Voor de eerste keer bij Olive Tree House gegeten en...voor de laatste keer. We hadden beiden zeebaars besteld maar die was echt niet lekker, wrs niet vers. Ook bestelden we een bakje frites + salade. Toen dat werd geserveerd vroegen we of dat voor 2 personen was. Ja dus. Heel erg weinig. Mijn vriendin wilde graag de dressing apart omdat daar honig inzit en zij dat niet mag hebben en dat ook duidelijk aangaf. De dressing werd apart geserveerd maar met honing erin. Op de vraag of het smaakte ( halverweg de maaltijd) zeiden we eerlijk dat de vis niet lekker was. Of het was geen zeebaars of niet vers. En dat laatste was wrs het geval. Dat hadden we eerder moeten aangeven. Ik ben benieuwd wat ze dan gedaan hadden. Behalve ‘ ik geef het door aan de kok’ geen reactie. De wijn smaakte prima. Qua ambiance een gezellig restaurant. De duidelijk hoorbare muziek is wat mij betreft niet nodig. Om te kunnen afrekenen moesten we naar de bar lopen (pinnen). De serveester koos ervoor om op haar kruk te blijven zitten terwijl ze rekening opmaakte. Wat service berteft valt hier nog veel winst te behalen. We hebben er geen enkele behoefte aan om uit te proberen of de andere gerechten op de kaart wel vers zijn en dus beter smaken.
Renato M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Helaas na eerdere goede ervaringen in het restaurant en op Haarlem Culinair was ik verbaasd over de achteruitgang in de kwaliteit...wat is er gebeurd in de keuken? En dan is wat je krijgt voor de prijs echt niet in verhouding...sorry guys maar even evalueren waar het mis is gegaan in de keuken..en het was niet druk maar zo lang wachten op het voorgerecht? Jammer want had iemand meegenomen en verteld hoe bijzonder het was...niet dus nu helaas
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
De soepen waren erg lekker, de hoofdgerechten ook. Salade en frieten kunnen extra worden bijbesteld. Voor een karaf water wordt anderhalve euro gerekend
Ruby G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het is ok !
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke gerechten en zeer smaakvol. Voor vegetarisch iets minder keuze. Bediening is wisselvallig. Serveerster nogal nors en niet heel erg passend bij restaurant uitstraling. Over algemeen prima!
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk eten, originele gerechten en goede service. Ook de wijn was erg lekker. Wij maakten nu gebruik van Iens actie maar normaalgesproken zou ik voor sommige gerechten de prijzen wel aan de hoge kant vinden ten opzichte van wat je krijgt.
Marie-jose R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We hebben goed gegeten, alleen vind ik de voorgerechten wat aan de prijzige kant. De prijs van wijn per glas, daarentegen, was gunstig. Een nadeel vind ik dat de tafeltjes heel dicht op elkaar staan. Het was fijn dat het rustig was, zodat we daar nu geen last van hadden. Maar dat is voor ons de reden om niet terug te komen.
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Gevarieerde en verrassende gerechten, geen te kleine porties. Juiste wachttijd tussen de gerechten.
Anke W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, maar de bediening weinig gastvrij. Jammer, want het eten is heerlijk! Iets meer enthousiasme van de bediening zou het helemaal leuk maken!
Nienke R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Kwaliteit prijsverhouding uit proportie, voorgerechten in vergelijking met hoofdgerecht hoog in prijs.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, prima service denken mee met dieetwensen komen zeker nog een keer terug
Gea T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het was prima. Gezellig etentje gehad.
Marjorie B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wij hebben hier met de Iens 50% kortingsactie gegeten. Dat was prima, maar de gewone volledige prijs zou ik veel te hoog vinden voor de geleverde kwaliteit.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Eten was oké , had er meer van verwacht
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten komen zeker terug
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het eten was prima maar niet verrassend. Bij de lekkere coquilles wat rauwe wortelsalade met courgette.
Ook bij de ossenhaas vond ik het mengsel van gebakken rode en witte kool wel apart.
Mijn vrouw had de lamskoteletten. Die vond ze erg lekker. Dat zal ik een volgende keer eens proberen.
Door de kortingsactie was de prijs nu lekker laag. Zonder korting is het toch was aan de dure kant. De bediening was correct en vriendelijk. Mijn vrouw kon vanwege het weinige licht het menu bijna niet lezen. Verderop nam een man het menu op schoot en lichtte bij met zijn telefoon.
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima restaurant voor als je in de buurt bent en iets wilt eten. Geen hele bijzondere kaart. Had vanwege de naam meer Mediterraans verwacht. Geen uitgesproken smaken en tikkeltje prijzig. Vlees was goed maar veel te weinig groenten. Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Ik had er persoonlijk meer van verwacht. Er was een prettige ambiance en vriendelijke medewerkers, maar zowel het eten als de wijn viel een beetje tegen. De wijn meze was erg groot maar paste met gefrituurde mozzarella bollen en gepofte aardappel gewoon niet bij een restaurant van niveau. De hoofdgerechten vielen wat beter in de smaak maar waren beide ontzettend zout. Met de korting van de Iens actie was de prijs super, maar ik denk niet dat we hier nog een keer komen.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeten met grieks tintje.