Olive Tree House

Lange Veerstraat 11 2011 DA Haarlem Nederland Kaart
31-232049177

Over het restaurant Olive Tree House

Zoals ze eten in Mediterraans gebied

Wat een smaakvol olijfkleurig interieur! Hier wordt gekookt naar Mediterraanse fusion cuisine- je begint met een glas wijn en een mezze (voorgerechtje) aan de bar om de eetlust op te wekken. Vervolgens de hoofdmaaltijd waar de smaak van Zuid-Europa vanaf druipt. De olijven worden zelfs geïmporteerd vanuit kleine Grieke boerderijen!

Meer informatie over restaurant Olive Tree House

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Uitstekend gegeten. Heerlijke dorade op een originele manier gespresenteerd als rolletje en asperges. Service beetje inflexibel, kon geen pasta maken voor kind. Prachtige locatie in centrum Haarlem
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was voortreffelijk. Heb genoten. Mooi ingerichte zaak, heel smaakvol. En de bediening was heel vriendelijk. Minpuntje was dat de dame in de bediening is alleen engels spreekt. We wonen nog steeds in Nederland .
LoeSje H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten!! Sfeer is relaxt, bediening aardig, de wijn smakelijk....dus zeker een plek waar ik terug kom!!
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening prettig. Ga zeker nog eens terug om van de grote kaart te eten, want voor de AH aktie was een kleinere kaart met minder gerechten, dat vond ik toch wel een beetje jammer... waarom die duurdere gerechten niet op de kaart laten bij de AH aktie?
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Met de AH restaurant actie voor de 1e keer geweest. Super aardige bediening die ook aan gaf als we zelf even tussen de gerechten even wilde wachten dat konden aangeven. De asperges waren voortreffelijk. Net als de kipfilet. Goed van smaak. Ik zal op Haarlem culinair zeker nog even langs gaan bij hun en anders andere keer in het restaurant. !
Ingeborg W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en goede service. Naar ons idee is het wel aan de prijs, maar dat was het zeker waard! Tip: drink een masticha :-)
Tina G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeker 'oerall" ee hn prettige eraring maar de rekening was echt te hoog. Helemaal als je ena nog trek hebr. Waar zijn de groenten, aardappels , sla etc.?
Yara B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Echt een super avond gehad, heerlijk gegeten en bediend door een hele vriendelijke gastheer, die mee dacht over de glutenvrije opties en die ons een hele leuke avond bezorgde. Aanrader!!
Marcovane .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten met mooie smaken, kundig personeel alleen zijn de prijzen aan de hoge kant voor wat je ervoor krijgt. We
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima eten, lekker, mooi opgemaakt, goed verzorgd. Aardige, vrolijke mensen. We misten wat groente bij het hoofdgerecht.
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ik heb hier al eerder gegeten met de AH actie, en het was wederom een warm welkom. Goede service en heerlijk gegeten. Ga zo door!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor de kwaliteit die aangegeven was vond ik het eten tegen vallen. Toiletten vies en rook je in het restaurant. Al met al vond ik het matig en had er zeker hogere verwavhtingen van.
adrianna P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
lekker gegeten,leuke gerechten met een mediterane touch,heerlijk wijntje erbij,en goede en vriendelijke bediening,iemand die meedenkt,kortom fijne avond gehad,voor herhaling vatbaar
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
gezellig buiten gegeten met 3 personen. heerlijke gerechten, ook mooi geserveerd.
enige klacht: teveel gegeten.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Eten hier is echt heel goed en erg lekker. Bediening is ook heel vriendelijk, vragen ook netjes wanneer je het volgende gerecht wilt. Maar de rest er omheen is jammer. Er hangt een rioollucht waar niet over gesproken wordt en die er al een tijdje hangt een de vorige resecties af te lezen. Ook nam ik in plaats van een duur toetje de bonbons, hier werd niet flexibel mee om gegaan wat betreft de AH bonnen, jammer. Ambiance aankleding van het restaurant vond ik zelf een beetje sober/saai, waardoor de hele beleving in combinatie met de rioollucht niet top was.
Wiep V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
jammer, hadden ons erg verheugd, maar het viel behoorlijk tegen. Kaasplateau vooraf (wat voor max 8 personen te bestellen was?) bleek voor ieder een bordje met wat kaasjes en 2 kerstomaatjes te zijn. Karaf kraanwater absoluut onmogelijk te verkrijgen, wel kleine fles spa blauw, welke met een flitsende beweging door de ober werd opengedraaid boven de tafel. leek toch erg op ongekoeld kraanwater... kreeft met linguine; droog. Garnalen: lekker, maar een beetje weinig voor een hoofdgerecht. Kortom, eens maar nooit weer. We komen zelf uit Haarlem, maar dit restaurant kan onder de noemer touristtrap geschaard worden. Jammer.
Jessica P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wat een heerlijke mediterraanse verrassing in Haarlem. De gerechten zijn smaakvol uniek en prachtig geserveerd. Super service echt een aanrader
Meike D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten en fijne service! Het enige puntje van kritiek is dat we de fles Franse witte wijn wat duur vonden t.o.v. de kwaliteit ervan. Maar we komen zeker terug!
Laura F.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Super gegeten afgelopen zaterdag met 3 vriendinnen! We hadden een leuke ronde tafel gekregen en er werd heel goed rekening gehouden met 1 vriendin die veganistisch eet. Aanrader (ook als je wel vlees en vis eet ;) !
D.E. G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Geweldig gegeten in dit Grieks/Italiaans restaurant, Voorgerechten goed (groene asperges met prosciuto: roomkaasbuideltjes), maar hoofdgerechten excellent (zelf gefrituurde inktvis; linguïne met verse halve kreeft). Bediening vriendelijk en adequaat. In eerdere berichten werd de 'putlucht' genoemd. Is er in dit oude stadspand inderdaad, maar in loop van avond ruik je het niet meer. Al met al een heerlijke avond. Komen graag nog eens terug.