Olive Tree House

Lange Veerstraat 11 2011 DA Haarlem Nederland Kaart
31-232049177

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Olive Tree House

Zoals ze eten in Mediterraans gebied

Wat een smaakvol olijfkleurig interieur! Hier wordt gekookt naar Mediterraanse fusion cuisine- je begint met een glas wijn en een mezze (voorgerechtje) aan de bar om de eetlust op te wekken. Vervolgens de hoofdmaaltijd waar de smaak van Zuid-Europa vanaf druipt. De olijven worden zelfs geïmporteerd vanuit kleine Grieke boerderijen!

Meer informatie over restaurant Olive Tree House

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Olive Tree House

Steven O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Eten was super, mooie smaken en verrassend. Complimenten aan de chef. Zeker de moeite waard om hier een keer te gaan eten.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Redelijk simpel eten. Wel goed klaargemaakt. Niet bijzonder. Leuk adresje om met de 50% -actie van Iens naartoe te gaan. Zonder die korting eigenlijk te duur voor het gebodene.
Brigitte M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Waren met 4 personen, twee gerechten waren veel te zout
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
eerste indruk is positief. vriendelijk en leuk ontvangst. we waren vroeg ivm bioscoopbezoek. hier werd qua tijd keurig rekening mee gehouden.
het eten was allemaal prima maar niet overdreven bijzonder. voor wat je betaalt verwacht ik wel iets meer. zowel vlees als vis was van prima kwaliteit en goed bereid maar daar hield het mee op.
op de vraag of we bijpassende wijnen bij het eten konden krijgen, kregen we de persoonlijke favoriet van de serveerster als tip. jammer dat er niemand is die wijn/spijs advies geeft. nu hebben we zelf gekozen en dit is ook goed bevallen.
bij het dessert gekozen voor koffie met bonbons. voor €2,- per stuk verwacht ik goede en lekkere bonbons maar deze vielen erg tegen.
redelijk voldaan de deur uit maar betwijfel of ik hier nogmaals ga eten.
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Op advies van een collega gaan eten. Het was leeg toen wij om bijna half zeven binnenkwamen. Aardige jongen in de bediening die in de eerste instantie erg z'n best deed. Hij was er vast nog niet zolang, het was een beetje ongemakkelijk nog. De voorgerechten waren prima, alhoewel de kaart erg duur. € 16,50 voor een tonijntartaar vind ik teveel geld. Maar mijn kaas en vleesplank was dan wel veel, eigenlijk voor twee personen. Toen kwam het hoofdgerecht, gamba's. Vier gamba's, ja, we vier voor € 18,50, in een soort tomatendrapje. Zo smaakloos heb ik ze nog nooit gegeten. Ik heb er wat van gezegd, het werd gemeld in de keuken, maar verder ter kennisgeving aangenomen. Stof tot nadenken?? Toen was de vriendelijkheid ook meteen weg en zijn we teleurgesteld weg gegaan. Er zaten nog twee stelletjes, terwijl in de rest van de straat alle restaurants bomvol zaten. Niet een aanrader.
Josien G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten tegen een top prijs. Echt een aanrader!
Theresa B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima gegeten en uitstekende bediening. De inrichting is naar onze mening gedateerd en kan beter.
Kregen goed wijnadvies.
Aad A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Enkele tafelgenoten vonden het hoofdgerecht koud, bij binnenkomst rook ik een rioollucht. Met veel moeite konden we een karafje water bemachtigen en de prijs kwaliteit staat in geen enkele verhouding, zeker als je bedenkt dat alle bijgerechten extra kosten. Ook gaat het personeel regelmatig naar buiten om te roken.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
ga zo door, met alles vers maar pittig aan de prijs voor haarlemse begrippen met veel goede concurrentie....................
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Leuk restaurant gelegen in een gezellig straatje. Mooie gerechten en nette bediening. Helaas geen broodje of amuse vooraf.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hoge kwaliteit, verrassende combinaties, zeer prettige bediening. Kortom: uitstekend!
De omgeving van de Lange Veerstraat heeft veel restaurants. Wil je even die drukte uit en uitstekend eten, dan adviseren wij: probeer The Olive Three House eens.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Heerlijke smaken. Rustige ambiance, Prettig ontvangen en geholpen. Voldoende zitruimte. Goede gelegenheid voor 'dinner-for-two' of gezelschap.
Zeren S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het was een mooi avond. Heel goed eten en sfeer. Probeer het gegrilde octopus. Heel lekker! Ik wil graag nog een keer eten op Olive Tree House.
Margie W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, enthousiast over alles, kom graag nog een keer terus om de rest van het menu ook te proeven!
Manine .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Van de week met de ah restaurantactie hier gegeten. Het was allemaal heerlijk en de bediening was zeer vriendelijk. We hebben genoten!
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prima restaurant! Heb lekker gegeten en ontspannen gegeten. Ik zou er zelf niet zo snel een tweede keer heengaan, maar dat is omdat ik niet zo'n fan ben van deze keuken.
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Uitstekend gegeten. Heerlijke dorade op een originele manier gespresenteerd als rolletje en asperges. Service beetje inflexibel, kon geen pasta maken voor kind. Prachtige locatie in centrum Haarlem
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was voortreffelijk. Heb genoten. Mooi ingerichte zaak, heel smaakvol. En de bediening was heel vriendelijk. Minpuntje was dat de dame in de bediening is alleen engels spreekt. We wonen nog steeds in Nederland .
Titia G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Super bediening. gerechten lekker maar niet speciaal. Altijd jammer om frietjes o.i.d. te moeten bijbestellen.
Je moet het echt zelf ervaren. Je eet er sowieso heerlijk.
Deden de deur dicht in verband met Haarlem Jazz, zeer attent.
LoeSje H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten!! Sfeer is relaxt, bediening aardig, de wijn smakelijk....dus zeker een plek waar ik terug kom!!