Olive Tree House

Lange Veerstraat 11 2011 DA Haarlem Nederland Kaart
31-232049177

Over het restaurant Olive Tree House

Zoals ze eten in Mediterraans gebied

Wat een smaakvol olijfkleurig interieur! Hier wordt gekookt naar Mediterraanse fusion cuisine- je begint met een glas wijn en een mezze (voorgerechtje) aan de bar om de eetlust op te wekken. Vervolgens de hoofdmaaltijd waar de smaak van Zuid-Europa vanaf druipt. De olijven worden zelfs geïmporteerd vanuit kleine Grieke boerderijen!

Meer informatie over restaurant Olive Tree House

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren
Tina G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeker 'oerall" ee hn prettige eraring maar de rekening was echt te hoog. Helemaal als je ena nog trek hebr. Waar zijn de groenten, aardappels , sla etc.?
Yara B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Echt een super avond gehad, heerlijk gegeten en bediend door een hele vriendelijke gastheer, die mee dacht over de glutenvrije opties en die ons een hele leuke avond bezorgde. Aanrader!!
Marcovane .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten met mooie smaken, kundig personeel alleen zijn de prijzen aan de hoge kant voor wat je ervoor krijgt. We
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima eten, lekker, mooi opgemaakt, goed verzorgd. Aardige, vrolijke mensen. We misten wat groente bij het hoofdgerecht.
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ik heb hier al eerder gegeten met de AH actie, en het was wederom een warm welkom. Goede service en heerlijk gegeten. Ga zo door!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor de kwaliteit die aangegeven was vond ik het eten tegen vallen. Toiletten vies en rook je in het restaurant. Al met al vond ik het matig en had er zeker hogere verwavhtingen van.
adrianna P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
lekker gegeten,leuke gerechten met een mediterane touch,heerlijk wijntje erbij,en goede en vriendelijke bediening,iemand die meedenkt,kortom fijne avond gehad,voor herhaling vatbaar
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
gezellig buiten gegeten met 3 personen. heerlijke gerechten, ook mooi geserveerd.
enige klacht: teveel gegeten.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Eten hier is echt heel goed en erg lekker. Bediening is ook heel vriendelijk, vragen ook netjes wanneer je het volgende gerecht wilt. Maar de rest er omheen is jammer. Er hangt een rioollucht waar niet over gesproken wordt en die er al een tijdje hangt een de vorige resecties af te lezen. Ook nam ik in plaats van een duur toetje de bonbons, hier werd niet flexibel mee om gegaan wat betreft de AH bonnen, jammer. Ambiance aankleding van het restaurant vond ik zelf een beetje sober/saai, waardoor de hele beleving in combinatie met de rioollucht niet top was.
Wiep V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
jammer, hadden ons erg verheugd, maar het viel behoorlijk tegen. Kaasplateau vooraf (wat voor max 8 personen te bestellen was?) bleek voor ieder een bordje met wat kaasjes en 2 kerstomaatjes te zijn. Karaf kraanwater absoluut onmogelijk te verkrijgen, wel kleine fles spa blauw, welke met een flitsende beweging door de ober werd opengedraaid boven de tafel. leek toch erg op ongekoeld kraanwater... kreeft met linguine; droog. Garnalen: lekker, maar een beetje weinig voor een hoofdgerecht. Kortom, eens maar nooit weer. We komen zelf uit Haarlem, maar dit restaurant kan onder de noemer touristtrap geschaard worden. Jammer.
Jessica P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wat een heerlijke mediterraanse verrassing in Haarlem. De gerechten zijn smaakvol uniek en prachtig geserveerd. Super service echt een aanrader
Meike D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten en fijne service! Het enige puntje van kritiek is dat we de fles Franse witte wijn wat duur vonden t.o.v. de kwaliteit ervan. Maar we komen zeker terug!
Laura F.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Super gegeten afgelopen zaterdag met 3 vriendinnen! We hadden een leuke ronde tafel gekregen en er werd heel goed rekening gehouden met 1 vriendin die veganistisch eet. Aanrader (ook als je wel vlees en vis eet ;) !
D.E. G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Geweldig gegeten in dit Grieks/Italiaans restaurant, Voorgerechten goed (groene asperges met prosciuto: roomkaasbuideltjes), maar hoofdgerechten excellent (zelf gefrituurde inktvis; linguïne met verse halve kreeft). Bediening vriendelijk en adequaat. In eerdere berichten werd de 'putlucht' genoemd. Is er in dit oude stadspand inderdaad, maar in loop van avond ruik je het niet meer. Al met al een heerlijke avond. Komen graag nog eens terug.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was prima, echter een van de hoofdgerechten was koud. Personeel reageerde daar niet adequaat op. Uiteindelijk nieuw gerecht wat prima van smaak was. Eeen dingetje dat men moet oplossen is dat er af en toe een zweem van 'put-lucht' langs komt. Ik dacht dat ik het verzon, maar mijn medetafelgenoten hadden het ook opgemerkt. Als ik in een restaurant van deze allure om een stukje brood vraag vind ik het een beetje flauw om daar dan 4 euro voor berekend te worden (terwijl we zo'n 200 euro omzet aan het genereren waren).
Aandachtpunten dus in de bediening en luchtkwaliteit, het eten was heerlijk!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Aparte gerechten, gemoedelijke sfeer en leuke bediening. Ik kom terug in April voor nieuwe Octopus gerecht
Hilco V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gewelig eten
Hansje G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Olive Tree is een heel leuk klein restaurant waar heel goed gekookt wordt. De sfeer is gemoedelijk en persoonlijk. Ook prijs/kwalteitsverhouding is gunstig. Kortom we komen terug
Bertie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. De bediening was attent, het eten gezond en lekker. Helaas een beperkte kaart, zonder gerechten voor vegetariërs. De ruimte is gezellig ingericht maar erg gehorig. Prijzen zijn aan de hoge kant en aardappeltjes/frites e.d. moeten los bijbesteld worden. Via de AH restaurant actie, die hier zelfs verlengd wordt, was het echter (eenmalig) prima te doen!