Olive Tree House

Lange Veerstraat 11 2011 DA Haarlem Nederland Kaart
31-232049177

Over het restaurant Olive Tree House

Zoals ze eten in Mediterraans gebied

Wat een smaakvol olijfkleurig interieur! Hier wordt gekookt naar Mediterraanse fusion cuisine- je begint met een glas wijn en een mezze (voorgerechtje) aan de bar om de eetlust op te wekken. Vervolgens de hoofdmaaltijd waar de smaak van Zuid-Europa vanaf druipt. De olijven worden zelfs geïmporteerd vanuit kleine Grieke boerderijen!

Meer informatie over restaurant Olive Tree House

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Olive Tree House

Ton V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
ga zo door, met alles vers maar pittig aan de prijs voor haarlemse begrippen met veel goede concurrentie....................
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Leuk restaurant gelegen in een gezellig straatje. Mooie gerechten en nette bediening. Helaas geen broodje of amuse vooraf.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hoge kwaliteit, verrassende combinaties, zeer prettige bediening. Kortom: uitstekend!
De omgeving van de Lange Veerstraat heeft veel restaurants. Wil je even die drukte uit en uitstekend eten, dan adviseren wij: probeer The Olive Three House eens.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Heerlijke smaken. Rustige ambiance, Prettig ontvangen en geholpen. Voldoende zitruimte. Goede gelegenheid voor 'dinner-for-two' of gezelschap.
Zeren S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het was een mooi avond. Heel goed eten en sfeer. Probeer het gegrilde octopus. Heel lekker! Ik wil graag nog een keer eten op Olive Tree House.
Margie W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, enthousiast over alles, kom graag nog een keer terus om de rest van het menu ook te proeven!
Manine .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Van de week met de ah restaurantactie hier gegeten. Het was allemaal heerlijk en de bediening was zeer vriendelijk. We hebben genoten!
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prima restaurant! Heb lekker gegeten en ontspannen gegeten. Ik zou er zelf niet zo snel een tweede keer heengaan, maar dat is omdat ik niet zo'n fan ben van deze keuken.
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Uitstekend gegeten. Heerlijke dorade op een originele manier gespresenteerd als rolletje en asperges. Service beetje inflexibel, kon geen pasta maken voor kind. Prachtige locatie in centrum Haarlem
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was voortreffelijk. Heb genoten. Mooi ingerichte zaak, heel smaakvol. En de bediening was heel vriendelijk. Minpuntje was dat de dame in de bediening is alleen engels spreekt. We wonen nog steeds in Nederland .
LoeSje H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten!! Sfeer is relaxt, bediening aardig, de wijn smakelijk....dus zeker een plek waar ik terug kom!!
Titia G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Super bediening. gerechten lekker maar niet speciaal. Altijd jammer om frietjes o.i.d. te moeten bijbestellen.
Je moet het echt zelf ervaren. Je eet er sowieso heerlijk.
Deden de deur dicht in verband met Haarlem Jazz, zeer attent.
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening prettig. Ga zeker nog eens terug om van de grote kaart te eten, want voor de AH aktie was een kleinere kaart met minder gerechten, dat vond ik toch wel een beetje jammer... waarom die duurdere gerechten niet op de kaart laten bij de AH aktie?
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Met de AH restaurant actie voor de 1e keer geweest. Super aardige bediening die ook aan gaf als we zelf even tussen de gerechten even wilde wachten dat konden aangeven. De asperges waren voortreffelijk. Net als de kipfilet. Goed van smaak. Ik zal op Haarlem culinair zeker nog even langs gaan bij hun en anders andere keer in het restaurant. !
Ingeborg W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en goede service. Naar ons idee is het wel aan de prijs, maar dat was het zeker waard! Tip: drink een masticha :-)
Tina G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeker 'oerall" ee hn prettige eraring maar de rekening was echt te hoog. Helemaal als je ena nog trek hebr. Waar zijn de groenten, aardappels , sla etc.?
Yara B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Echt een super avond gehad, heerlijk gegeten en bediend door een hele vriendelijke gastheer, die mee dacht over de glutenvrije opties en die ons een hele leuke avond bezorgde. Aanrader!!
Marcovane .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten met mooie smaken, kundig personeel alleen zijn de prijzen aan de hoge kant voor wat je ervoor krijgt. We
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima eten, lekker, mooi opgemaakt, goed verzorgd. Aardige, vrolijke mensen. We misten wat groente bij het hoofdgerecht.
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ik heb hier al eerder gegeten met de AH actie, en het was wederom een warm welkom. Goede service en heerlijk gegeten. Ga zo door!