Olive Land

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 19:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Ik heb hier in het weekend een salade gegeten. Buiten staan twee gammele tafels, maar binnen ziet het er netjes uit. Olive Land is meer een winkeltje dan een restaurant. De bediening is zeer vriendelijk, snel en behulpzaam. De salades waren ruim genoeg en erg lekker, je kan wel proeven dat dit een echte Italiaan is. Ik ga binnenkort zeker catering bestellen om nog meer gerechten te kunnen proeven. Ik zou dit tentje zeker aanraden, puur voor het goede eten en de vriendelijkheid waarmee je wordt geholpen.
K1m26 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Heb er (niet) gegeten. Was met een vriend. Heb een paar biertjes gedronken, de service was meer dan prima. Mijn vriend bestelde een portie kaas, daar heb ik van mee gegeten. Een mooi bord met kaar, olijven, sla en een prima dressing. Daar kunnen andere "tenten" nog iets van leren! Kom hier zeker terug om iets van de kaart te bestellen. Of een drankje te doen. Vaste klanten gezellig, "eigenaar" ook gezellig
Euskadi .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Geweldige zaak om te lunchen. Heerlijke verse Italiaanse pasta's en salades. Maar ik kom er vooral graag om een broodje te eten. Italiaanse verse ingrediënten op een goed broodje, vooral in combinatie met de prijs van gem. 5,50. is het proberen voor iedereen waard. Een chef met passie voor Italiaans eten. Daarnaast stukken fijner dan de aangeklede zachte broodjes jongen kaas in de omgeving. Verwacht niet te veel van de uitstraling van het kleine winkeltje, maar de passie van de chef compenseert alles.
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Ik kan de eerdere lovende beoordelingen voor deze traiteur helaas niet onderscheiden. Ik haalde er twee verschillende soorten verder pasta en twee verschillende desserts. De desserts waren prefab en bevroren maar verder oké. De pasta's daarentegen waren geen succes. In de vitrine zagen ze er nog mooi en appetijtelijk uit maar toen ik thuis kwam bleken beide bakjes halfvol met room te zitten. Echt veel te veel room, het was een soort soep geworden. Smaak ook niet bijzonder en hoeveelheid te klein. De service was oké en de zaak ziet er voor een traiteur prima uit. Als ik ze nog een tweede kans ga geven is het om die reden.
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2013
Gisteravond hebben we hier gegeten, dat kan zo lang je niet al te laat komt, rond 19 uur gaat de tent dicht. Een gedeelde carpaccio vooraf en daarna een canneloni met ragu en een pasta met truffelsaus als hoofdgerecht. Alles goed op smaak en je proeft de verse producten! Wel twee kleine aanmerkingen: rooster de pijnboompitjes, daar worden ze een stuk lekkerder van en zorg ervoor dat de carpaccio niet zo ijskoud geserveerd wordt. Natuurlijk komt het uit de koelkast maar leg de plakjes vlees eventjes op een warm bordje voor het serveren. De huiswijntjes zijn ook prima. Het is vooral een winkel en geen restaurant, je gaat hier niet voor de sfeer naar toe maar de maaltijden zijn uitstekend voor de prijs en de bediening is zeer correct en vriendelijk!
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Vrije opdracht voor de chef: salade en pasta's. Heerlijke salade en pasta truffel, pasta lungi gegeten. Voortreffelijke lunch aan klein gezellig tafeltje. Bereid en geserveerd met een grote glimlach. Voor een hele vriendelijke priijs. Ik ga zeker nog een keer.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Wauw wat een heerlijk eten. Als je tijdens lunch gaat neem dan een broodje cremona, belegd met Italiaanse kaas, heerlijke ham en truffeltapenade! Daarnaast is de vitrine gevuld met verse pasta's, salami's, Italiaanse kazen en de lekkerste wijnen, kortom een echte aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Man, echt geweldig eten hier! Ben zelf een goeie kok, maar zo subtiel als hier lukt me niet. Het eten staat op de kaart & ligt in de vitrine. Op je bord ziet het er nog beter uit.
Neville .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
The owner / chef was extremely friendly and knowledgeable about his food. He gave you a taste of meats and cheeses to help you choose. His menu is varied but he's also willing to add something you particularly like. The food was very tasty and went well with coffee and wine. I will definitely go back.
Hennesy .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Lekker gegeten, vooraf een smakelijke carpaccio. Ietwat koud.
Verder een klassieke vitello tonato, als hoofd beiden de pasta met ragu.
Lekkere maar simpele huiswijn, maar voor de liefhebber wat meer keus op de wijnkaart.
Leuk adres met vriendelijke bediening.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Hier vanmiddag geluncht met mijn moeder, omdat we graag eens iets anders wilden proberen. We hadden tortellini tortufo en salmone en deze waren super lekker! Verse ingrediënten en perfect bereid. Ook de eigenaar was zeer vriendelijk en attent. Inrichting liet te wensen over, was meer een afhaaltent, waren ook maar 3 kleine tafeltjes. Desalniettemin toch zeer naar ons wens gehad.
Spartaan99 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Naar aanleiding van de recensies hier geluncht met mijn vriendin. Erg hartelijk ontvangen door de eigenaar. Op aanraden van hem panini Calabria en tortellini funghi in gorgonzola roomsaus genomen. Was snel klaar en erg lekker. Panini lekker pittig van smaak en pasta erg goed met een lekkere saus.
Alvie B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Afgelopen weekend heb ik hier gegeten met mijn vriendin. Het eten was super lekker. De pasta, toretellini al tartufo, is het beste wat ik ooit hebt gegeten. Mijn complimenten aan de chefkok Jose! Mooie lokatie in Leiden, sfeervol en gezellig lunchroom met terras. Een aanrader voor de liefhebber van echte Italiaanse eten.
Suikerbuikje .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Leuk tentje, simpele maar lekkere Italiaanse gerechtjes. Vaak doen restaurant houders moeilijk met allerlei culinaire trukjes. Hou het gewoon simpel back to basic, zoals met het in Italie bedoeld heeft.
Ferguson .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Heerlijke soep gegeten met een broodje. Verse maaltijden om mee te nemen zijn altijd smakelijk en het personeel geeft goede tips bij de gerechten voor wat betreft wijnkeuze, hoeveelheid en thuisbereiding. We komen hier elke week wat halen!