Olive Garden

- Lunch 12:00 - 16:00 / Diner 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Olive Garden

Dominique L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Zeer slechte service. Ondanks dat ik aangaf allergisch voor walnoten te zijn en mijn eten bestelde zonder walnoten ontving ik tortellini met daarin stukken walnoot. Ik was hoogzwanger en kwam er halverwege mijn maaltijd achter omdat mijn klachten begonnen toe te nemen. Ik vroeg om extra water vanwege benauwdheidsklachten. Echter ging het niet beter en besloot ik weg te gaan. We moesten de volle rekening betalen inclusief het extra water. Niemand heeft mij gevraagd hoe het ging. Uiteindelijk heeft dit etentje mij op de eerste hulp laten belanden.
Ik ben totaal niet serieus genomen door het personeel. Daarna heb ik per mail mijn klacht opgeschreven en uitgelegd dat dit zeer gevaarlijk is. Ik kreeg een reactie dat het zou worden uitgezocht en toen nooit meer wat gehoord!! Deze mensen gaan totaal harteloos en nonchalant om met klanten die een allergie hebben. Totdat je misschien een hartstilstand krijgt in het restaurant. Eens en nooit meer zal ik naar dit restaurant gaan!!!
aleyd V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Gisteravond hier gegeten met vrienden vanwege een verjaardag, wat is dit een heerlijk restaurant!, uiterst vriendelijke ontvangst, en uitstekende bediening!, en het eten?, ja echt fantastisch!, we hadden advies aan de eigenaar gevraagd, hij verzorgde een menu voor 4 personen!!!!!, het waren complete proeverijen, zowel de bruschetta, antipasti, als hoofdgerechten; de vis, allemaal schilderijtjes, en het smaakte echt geweldig!
als
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Olive Garden is een uitstekend Italiaans restaurant, met heerlijke gerechten en prachtige wijnen. De bediening is zoals je dat in Italië vaak meemaakt: vriendelijk en zeer toegewijd. Gekozen voor de zalmtartaar als antipasto en tonijn als hoofdgerecht. Allebei perfect klaargemaakt en erg lekker. Als bijgerecht een schaaltje met een eenvoudige pasta en wat gebakken aardappels. Helemaal prima voor de hongerige Nederlandse maag. De wijnsuggesties waren uitstekend, met onder meer een Offida Pecorino-DOCG, inderdaad van de Pecorino druif. Je kunt bij Olive Garden aan de Barolo's en Brunello's, maar mijn tafelgenoot kreeg bij de ossenhaas een meer dan voortreffelijke Salice Salentino 071 uit Puglia. De Tiramisu tot slot was ook helemaal goed: niet te zoet en niet te veel drank er door. Kortom, een adres waar je regelmatig wilt eten.
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Voor de tweede keer hier heerlijk gegeten! Vriendelijke en keurige bediening, smakelijke en verzorgde gerechten, mooie wijnen, Voor een gezellige en smaakvolle avond het adres
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Olive Garden's heerlijke gerechten, goede wijnkaart en service hebben ervoor gezorgd dat ik er al voor de derde keer in een half jaar tijd heb gegeten.
Ditmaal met mijn moeder, die een vrij lastig dieet heeft. Voor de bediening en koks in Olive Garden geen enkel probleem! We werden zeer goed geadviseerd over de ingrediënten van de verschillende gerechten en de meeste gerechten konden naar wens aangepast worden zodat ze binnen de dieetbeperkingen van mijn moeder vielen.
Net als de vorige keren waren de gerechten weer van goede kwaliteit en de service fantastisch.
Het restaurant was net weer een paar dagen open na een verbouwing, welke goed gelukt is. Het restaurant oogt een stuk lichter en moderner, terwijl er tegelijkertijd mooie oude 'details' (zoals een prachtige antieke deur) zijn toegevoegd.
Melody P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gister heerlijk gegeten bij Olive Garden. Goede service en een hele leuke sfeer. Het is echt een aanrader als je van Italiaans eten houdt! De wachttijd tussen de gerechten door was ook perfect, er werd ook gevraagd hoelang we ongeveer wilden wachten.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten, na een zeer goede ervaring twee weken eerder.
Wederom zeer lekker gegeten. Zowel het voorgerecht met aubergine als de risotto als hoofdgerecht waren heerlijk.
Ditmaal de wijn geprobeerd die mede door de eigenaar is ontwikkeld: een zware, maar zeer smaakvolle wijn.
De service was erg goed. De eigenaar komt graag een praatje maken (maar niet op een storende manier)
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met een groep collega's hier voor het eerst gegeten.
Wat een ontzettend aangename verrassing!
Waar in veel Italiaanse gerechten alles om de pizza's draait en de andere gerechten veel gelijkenis hebben met magnetron maaltijden, wordt in Olive Garden geen pizza geserveerd en is er geïnvesteerd in heerlijke Italiaanse gerechten en vooral ook een zéér goede wijnkaart!
Hier kom ik zeker nog eens terug!
Femke T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Na te zijn weggestuurd door Just Meet door schuld van hun zelf belden wij Olive garden..ondanks dat ook zij
erg druk waren hebben zij voor ons toch een tafel weten te creëren waardoor wij toch heerlijk konden eten ! Dank Nadar!
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij de Olive Garden, we blijven terugkomen :) Vriendelijke bediening en vooral de diverse voorgerechten zijn fantastisch. Aanrader: als het wat rustiger is informeer naar de mogelijkheden om een schaal met diverse antipasti te krijgen. Loont zeker de moeite!
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gegeten op het buitenterras op een plein met uitzicht op de restanten van een oude kerk. In het centrum maar zonder de drukte van de stad.
Vriendelijke welkom geheten door een wat oudere Italiaanse heer. Eens wat anders dan de vaak zeer jonge bediening in restaurants!
Een wijn van de kaart besteld en een fles water. Brood is helaas niet inbegrepen.
Carpaccio al Tartufo was goed, niet heel bijzonder. De gebakken mosselen van m'n tafelgenote vielen in de smaak. Als hoofdgerecht beiden de gamba's. Die waren goed al hadden ze iets meer op smaak mogen zijn. Zout en peper stonden niet op tafel.
De tiramisu van m'n tafelgenote viel wat tegen, ze had betere, sappigere gegeten.
De pecorino kaas met een glaasje zoete (rode) primitivo wijn was erg lekker.
Al met al goed gegeten. Bediening gezellig en correct. De rekening viel wel wat tegen.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Afgelopen zaterdag hier met 5 personen gegeten en aangenaam verrast. We gingen allemaal voor een driegangenmenu met bijpassende wijnen en hebben daarna nog een dessert genomen. Gerechten zijn zeer smaakvol, blijft toch mooi dat je met relatief eenvoudige ingrediënten zulke mooie gerechten kunt maken. Wijnen van eigen import zijn ook erg lekker en op de juiste temperatuur. Als tafelwater kun je ook gewoon kraanwater krijgen.
Bediening is gastvrij, vriendelijk en op z'n tijd in voor een dolletje.
Restaurant ziet er netjes uit en als het mooi weer is, kun je ook buiten zitten aan een rustig pleintje. Kortom, wij komen hier nog wel een keertje terug!
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Weer heerlijk gegeten voorafgaand aan een schouwburgbezoek. Elke keer weer een bevestiging waarom we hier geregeld terugkomen. Deze keer met de Insalata di Verdure en de Filetto Abruzzese. Heerlijk bereid weer met een prettige persoonlijke aandacht van de twee Italiaanse gastheren en de niet-Italiaanse gastheer. Professioneel en goed verzorgd. Met een prima dessertwijn genoten van het gemengde dessert. Volgende keer weer.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
We waren met een groep van acht meiden. Het restaurant was gezellig, de bediening gewoon aardig. Het eten was lekker, maar niet buitengewoon. Ik had de carpaccio als voorgerecht en vond deze niet heel bijzonder. Wel lekker, maar zo eet ik hem veel vaker. Als hoofdgerecht de risotto met ossenhaas. Ik kreeg veel risotto en weinig ossenhaas. Het waren kleine puntjes, wat ik jammer vind. Ook niet echt bijzonder. Wat me echt heeft gestoord was de rekening. Brood en olijven, allebei €7,-. Dat vind ik best veel voor brood en olijven. Er werd ons water aangeboden en we kregen dit in flessen. Er werd ons bij geschonken, maar we hadden niet door dat er steeds nieuwe flessen op tafel kwamen. Dat werd niet gevraagd, maar gewoon gedaan. Op de rekening bleek dat we €24,- aan water hadden gedronken. Ik voelde me behoorlijk genept. Al met al heb ik wel een leuke avond gehad, maar toch niet een heel positief gevoel aan het restaurant over gehouden. Ik kom er niet terug!
Bianca F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het restaurant is gezellig en sfeervol. Geen standaard Italiaans restaurant.
Het eten was werkelijk voortreffelijk. Heerlijke vitello tonato als voorgerecht en het kalfsvlees als hoofdgerecht was helemaal top. De service en bediening is zoals je als gast mag verwachten. Al met al, als je hier gaat eten ben je ook écht gast. En het eten is echt super en zeker voor herhaling vatbaar en een absolute aanrader.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Maar dat is lekker. Al diverse restaurants in Leiden bezocht. Deze keer Italiaans. Met 6 personen genoten van een keur van smaken. Mooie producten en deze keer eens een zeer attente niet zo jonge Gastheer. Hij gaf een prettige sfeer aan ons bezoek. Een echte aanrader.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Veel te zout, niet goed gekruid, en echt NIET Italiaans. Niet op smaak. Wel (te) prijzig. Toen we zeiden dat het eten te zout was, werden we niet meer accuraat bediend. Al met al niet aan te bevelen.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Even wennen, maar al met al prima gedineerd! Italiaanse sferen, professionele gastvrijheid, authentiek Italiaanse cuisine. Lekkere drukte (zaterdagavond), gecontroleerde hectiek, en iedere gang was weer oprecht heerlijk. Prima huiswijnen tegen nette prijzen, zowel wit als rood. Perfecte pasta's, en nog perfectere nagerechten. We komen graag terug om er allemaal nog eens wat rustiger van te kunnen genieten. Niet een doorsnee pizza-tent (er staat zelfs geen pizza op het menu), wel echt Italiaans dineren.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Binnenkomst in een druk restaurant, sfeer is gezellig en de gastheren gastvrij. Anti-pasti voor gehele tafel van 9 personen. Hier zaten vegetarische mensen bij en werd goed rekening mee gehouden. Echt perfect. Gevulde paddestoelen, tong, olijfen, Zalm tartaar en de klassiekers vitello en carpaccio. Hoofdgerecht a- la card. Mijn Vongole pasta was super op smaak en de wijn die ik hier bij kreeg een fluweeltje. Mooie zaak en echte pure keuken. Dank jullie wel het was een avond die af was.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Fantastische eetervaring!
Gisteren met vrienden het 3 gangenmenu gekozen. Wat een aanrader! Mooie, smaakvolle bruschetta's en een veelheid aan heerlijke antipasti. De hoofdgerechten werden in het midden van de tafel opgediend zodat we met z'n vieren konden delen. Altijd leuk. Van deze gerechten vond ik de zeebaars het lekkerst.
De service was Italiaans professioneel. Zeker voor Leidse begrippen ongekend goed.