Olive & Cookie

Maandag t/m Vrijdag 13:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Curcuma .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Heerlijke vegetarische afhaalgerechten. Vers, gezond en lekker! Ik rijd er regelmatig even voor naar de Pijp. De kokkin geeft bij binnenkomst even een 'rondleiding' langs de gerechten van de dag: hartige taartjes, salades, groentegerechten, rijst en altijd een lekkere taart als desert!
LaraV .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Wat een fantastische zaak is dit! Voor nog geen 10 euro zit ik altijd helemaal vol. De heerlijkste vegetarische recepten, altijd vers gemaakt en opgewarmd in de keuken die ongeveer de helft van de zaak in beslag neemt. Het decor is heel gezellig en de mensen altijd ontzettend aardig. Ik ga zeker nog vaak terug.
Petracom .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
een mooie ingericht zaak anders dan wat je wend bent, erg aardig mensen schiet je te hulp, keuze genoeg en prijs kwaliteit,prima, het eten is lekker en vers, je moet zeker de taarten hier proberen die zijn zalig
Wonder .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Heerlijk om hier zo dichtbij te wonen. Alles wat zij uit de oven toveren is vooral zalig. Het is gezond, dus vooral niet erg als je geen zin hebt om te koken. De chocoladetaart is verslavend.
Vered K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Kleine schattige traiteur met hele lieve Kroatische kokkin. Het plekje geeft een hele authentieke bijna spartaanse indruk met overal ouderwetse potten en pannen in de open keuken met ook 1 communal tafel indien je gelijk aan wilt schuiven. De eigenaresse kookt water in een pannetje voor je indien je een kopje thee wilt en warmt de heerlijke gerechten voor je op in pannetjes (yesss niet in een smaakverkrachtende magnetron!) met enorm veel persoonlijke aandacht. Mijn tips zijn het champignon-provolone quicheje, de balsami-champgnons en de banaan-chocolade cakejes maar volgens mij maakt ze gewoon elke keer weer iets anders.. I like:) en kom zeker terug!
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Een vriendin woont in deze buurt. In februari ging ik bij haar op bezoek en samen hebben wij besloten om uit eten te gaan. Zij kende deze tent al. Zo kwam ik ook bij Olive & Kookies. Deze mensen weten waar ze het over hebben. Zij koken (h)eerlijke, verse gerechten, kunnen goed uitleg geven over het eten en smaken combineren. En bovendien zijn ze zeer vriendelijk.
Als “kersje op de taart” hebben wij na het eten een voortreffelijke zelfgemaakte taart gegeten. Top jongens!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Wat is dit toch een parel in de pijp! Elke dag grote keuze uit verse heerlijk bereide groenten, groentetaarten, gebak. Vrijdag had ik de wortelkokossoep, zuurkool (geen stamppot, gewoon puur!), bietjes (die at ik vroeger nooit, maar net als met hun spruitjes met kastanjes nu niet meer van af te houden :-) en spercieboontjes met sesam. Loop je voor 13,50 euro de deur uit. Ik weet niet hoe goed jullie kunnen koken, maar ik kies hier voor :-). Service is vriendelijkheid zoals je die zelden meer tegenkomt. Doe het jezelf kado. In het weekend zijn ze dicht.