Speciale deals

• : Q-Park (Arena) Arena 119, 5211 XT 's-Hertogenbosch

woensdag t/m maandag
lunch van 12:00 tot 15:00
diner van 17:00 tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant Oliva

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Kleine porties maar voor ons voldoende. Het voorgerecht en de hoofdmaaltijd waren zeer smakelijk.De spagetti olio was iets aan de zoutige kant. Ik nam als nagerecht het kaasplateau maar kreeg erg weinig voor de prijs die je ervoor moest betalen.Daarbij miste ik de gorgonzola. Vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer.Kleine eters komen hier goed aan hun trekken maar als je veel trek hebt moet je een 4-gangen menu nemen. Al met al zullen wij hier nog wel een keer terugkomen.
Henri38 V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Goede sfeer en bediening, lekker gegeten
sharon V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten! De runder rib Eye en de pasta vongole zijn echt aanraders!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijke wijnen, fijne bediening en dat allemaal voor een goede prijs!
R. S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Geen doorsnee Italiaans restaurant. Lekker gegeten en gedronken. Vriendelijk personeel en leuk zitten.
bas R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Niet heel bijzonder om te gaan eten. Bediening is rommelig, de open keuken ook. Eten heeft niet veel smaak. Niet echt een aanrader.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben erg lekker gegeten; gezellig en aardige bediening. Echt de moeite waard.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Genoten van 4-gangen diner met mooie bijpassende wijnen en prettige bediening. Prijs-kwaliteit is goed en gerechten zijn erg smaakvol (o.a. spaghetti vongole en kalfstournedos). Dit restaurant is aanwinst voor Den Bosch.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ik vond de keuze op de kaart wat beperkt. maar heb toch lekker gegeten.
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuk restaurant, lekker eten met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening..
maarten P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Erg leuk restaurant restaurant.attente bediening
Een aanwinst voor den bosch
Sidney V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker gegeten, hadden het zes gangen menu van de chef. De gangen waren stuk voor stuk allemaal erg lekker. Heerlijk comfort food wat goed op smaak is met een goed glas wijn erbij, daar worden we blij van. En natuurlijk niet te vergeten de geweldige bediening. Komen zeker nog een keer terug!
Sidney V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Pia L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
de amuses waren heel lekker. Het voorgerecht verrassend lekker en de lamsrack goed. Lekkere witte wijn.
De bediening was bijzonder voorkomend.
Josca D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het verrassingsmenu bleek uit gerechten van de kaart te bestaan. Niet zo verrassend dus en ook de gerechten zelf bleken erg standaard. Prima klaargemaakt hoor, maar echt niks bijzonders. Carpacio, kalfstournedos en scroppino. En dan zonder creatieve twist. De website deed ons veel meer verwachten qua creativiteit.
Ila87 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Op vrijdagavond hadden we via Heerlijk een zesgangenmenu gereserveerd voor twee personen bij Oliva. Het restaurant ligt middenin Den Bosch en was makkelijk te vinden. Het restaurant heeft een leuke inrichting en erg fijne stoelen. De bediening was hartelijk en vlot, zelfs toen het in de loop van de avond drukker werd.

De eerste gang bestond uit carpaccio. Een lekker licht gerecht, zonder de gebruikelijke overdadige dressing. De tweede gang was een vissoepje, geserveerd in een hoog wijnglas. Erg smakelijk! Het derde gerecht was echt Italiaans: pasta vongole. Erg lekker en de witte huiswijn paste er perfect bij. Het hoofdgerecht bestond uit kalfsvlees met wat groentegarnituur en een heerlijke portsaus. De vijfde gang was een kaasplankje met vier soorten kaas, wat vijgenbrood en kweepeergelei. Smakelijke kazen en prima hoeveelheden. Het dessert was een waardige afsluiter: diverse bereidingen van limoncello met twee mini cheesecakejes en een koffiemacaron. Een uitbundig bord, maar door de frisse maken kregen we het allebei gemakkelijk op. Jammer dat bij de thee dan niet nog zo’n lekkere, zelfgebakken friandise zit, daar hadden we stiekem wel op gehoopt na het heerlijke dessert.

Het zesgangenmenu is een echte aanrader, al zagen de losse hoofdgerechten van naburige tafeltjes er ook goed uit. De huiswijnen zijn lekker en prima geprijsd. Wij komen hier zeker nog eens terug.