Speciale deals

• : Q-Park (Arena) Arena 119, 5211 XT 's-Hertogenbosch

woensdag t/m maandag
lunch van 12:00 tot 15:00
diner van 17:00 tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant Oliva

Romana A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Wij misten wel wat in deze gerechten. In de bietensalade was de geitenkaas koud, ook lekker maar lauw warm en een beetje gesmolten is wel smakelijker. De zeebaars smaakte een beetje anders dan verwacht, geen honing bij de thee. We hadden gereserveerd met 20 % korting op de rekening en zo was de prijs/kwaliteit verhouding toch goed.
Het toilet is smerig, dit was geen prettige ontdekking na het diner..
Felicia V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Ondanks 20% korting toch nog een aardige rekening die we moesten betalen. Lekker gegeten maar met name het hoofdgerecht was niet top (vlees droog, rood gevraagd maar medium gekregen), waardoor de prijs-kwaliteitverhouding niet optimaal is. Wel een leuke sfeer en prima bediening!
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Prima verzorgt. Leuke attente bediening Niet heel bijzonder. Kleine porties.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kennis en keus in glutenvrij. Goddelijk lekker! Hier komen we terug!
Jacques P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het zal moeilijk zijn om in heel Den Bosch een restaurant te vinden, vlakbij station en centrum ook nog, waar je voor onder de 30 euro zo'n goed 3-gangen menu kunt bestellen: alle producten met subtiele smaken gemaakt, alles eigen fabrikaat. Klasse! Rustige en stijlvolle eetomgeving, maar ook weer niet opgeprikt. Beter kan, gezien de prijsstelling, echt niet. Erop af dus!!
peter G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gebruik gemaakt van 20% kortingsregeling. Viergangen menu met bijpassenden wijntjes en een mooi glas vooraf afgesloten met werkelijk een geweldige double espresso. Fijne gerechtjes en voor nog geen 110 euro waren we klaar. Prima; hier komen we nog eens terug.
Diederick K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Op donderdag 7 december 2017 met ons kantoor hier gegeten. Ontvangst was niet best. Er zat een iemand van de bediening aan de eerste tafel bij binnenkomst ongeïnteresseerd achter zijn laptop en er lag administratie. Vervolgens kregen we een tafel bij de deur, erg koud. Het eerste drankje was de dame vergeten te brengen. Het voorgerecht, de caesar salad, was 4 blaadjes sla met 2 kleine garnalen. Niet best. Het hoofdgerecht, de zeebaars, was redelijk alleen de smaak werd verpest door de vieze gele saus die er overeen gedrapeerd was. Voorts opgemaakt met verlepte sla, zag er niet uit. Ik heb het toetje maar laten zitten. Voorts was het toilet niet restaurant waardig, o.a. met een krakkemikkige schuifdeur om bij de toiletten te komen. Absoluut geen aanrader. Ik kom hier nooit meer terug.
Evi G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Erg vriendelijke gastvrouw en een kundige chef!
Jacques P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Alle gerechten zelf gemaakt. Uitstekende kwaliteit; zeer redelijk geprijsd (34 euro - 4 gangen bv.) Ontvangst en bediening heel vriendelijk; kleine wijnkaart met goede Italiaanse wijnen en heel redelijk geprijsd (flessen van rond de 30 euro die in de winkel tussen de 10 en 12 euro zullen kosten. Ga zo door! Vlak bij station, wat ook gunstig is!
MAMU B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gastvrij ontvangen. Vertrek kan iets gastvrijer. Moesten zelf onze jassen terugzoeken.
Wij zaten in de zijruimte. Dat vonden wij prima. Het gedeelte waar je binnenkomt is klein(er) en daar zit je, vermoeden wij, onrustiger vanwege het veelvuldig passeren van het personeel en overige gasten. Ook de open keuken en het toilet zitten in dit eerste gedeelte.
Driegangen menu (zonder vlees) zeer smakelijk.
tessy M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Het eten was erg lekker. We komen graag nog eens terug.
Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellig restaurant, goede bediening, goede kwaliteit eten en mooie inrichting. Aanrader; het 4 gangen diner; lekker en afwisselend.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Helemaal top
yvonnebamvriend V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben met vrienden gegeten.
We hebben het 3gangen
Verrassingsmenu genomen. We konden kiezen voor vlees of vis. We waren alle vier zeer tevreden over het eten en de bediening. De 20% korting werd ongevraagd toegepast
Kortom: een aanrader met prima prijs kwaliteit verhouding.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
vlotte bediening, gezellige ambiance en mooi opgemaakte borden met smaakvol eten!
Winanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten, in dit mooie en knusse restaurant. Het verrassingsmenu was ook echt verrassend! Heerlijk genoten!
Jordi P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
4 gangen verassingsmenu met bijpassende wijnen, prijs-kwaliteit zeer goed.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Helaas de verwachte korting niet gekregen en ook vergeten te vragen, heel jammer. Morgen maar even een belletje doen. Het eten was super! Prima porties, goede wijn en koffie. Genieten.
Ad.J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was goed, maar een beetje flauw. Het had iets pittiger gemogen.
Steven M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Goed gegeten, aardige bediening.