Oliva

Orthenstraat 47F 5211 SV Den Bosch Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Glas champagne

diner van 17:00 tot 22:00
Dinsdag
Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Oliva

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. We vonden de tijd tot voorgerecht erg lang. Maar de kwaliteit van het gerecht maakte het goed.
Renée G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Wederom weer heerlijk gegeten. Voor de vijfde keer een verrassingsmenu gekozen (5-gangen) en het waren weer allemaal verschillende gerechten. De kwaliteit en service zijn altijd erg goed!
Lindsay O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Erg lekker gegeten! Alles prima in orde en zeer smaakvol. De caprese in de vorm van een tartaar van tomaat was een mooie vernieuwende variant, en ook de hoofdgerechten waren uitstekend. Goed wijnadvies, ook lekkere wijn trouwens, en een mooie inrichting met wat leuke hoekjes zodat je niet het gevoel hebt in een drukke ruimte te zitten. Enige verbeterpuntje was wellicht de bediening, die was af en toe wat langzaam, maar als je gewoon even zelf wat vraagt als je iets nodig hebt komt dat ook wel goed.
Mariëlle K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Ik voel me hier altijd welkom; de bediening is oprecht gastvrij en de kok kookt met liefde én aandacht! Goede inrichting en zelfs als je naast anderen zit, heb je voldoende privacy!
Rosanne K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Vriendelijk personeel, goed eten. Rumoerige ruimte, maar niet als storend ervaren.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige setting
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten. We namen het menu. Perfecte leuke bediening.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Fijne plek, intiem, leuke combi van gerechten in t 5 gangen menu. Goede porties. Ik kom hier graag..
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Je voelt je welkom bij Olivia, alleen al door de vriendelijke bediening!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Heerlijke avond! We komen zeker terug!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Helemaal goed; heerlijk eten, goede wijnen, supervriendelijke service. Niets te wensen over. Top!
Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Toplocatie, heerlijk eten, prima bediening. Eerste bezoek maar zeker het laatste!!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, prima in orde.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gezellig restaurant, attente bediening en prima eten. Prijs/kwaliteit is top. Burrata vooraf was heerlijk!
Roberto H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Leuk, correct, verse producten en zeer goede kok dat weet en oplet wat hij doet... Jammer dat er niet iets van groente of salade bij de vis schotel was, maar verder alles perfect..
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
De soep was heerlijk! De rest van de maaltijd was niet goed op smaak gebracht, wij misten de sensaties in onze mijn mond die we van de Italiaanse keuken gewend zijn. De (smaak)kwaliteit/porties en prijsverhouding kloppen in onze ogen niet. Zeker niet bij het kaasplankje! Aardige bediening!
Mary K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heel lekker gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding, smaakvol, en zeer attente vriendelijke bediening! Aanrader!
Rudolf G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Uitstekend verzorgd.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Uitstekend gegeten prima prijs/kwaliteitsverhouding vriendelijk personeel leuke locatie
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Lekker gegeten in fijne sfeer. Menu prima, niet te veel, niet te weinig. Lendebiefstuk heerlijk en gelukkig niet zo groot. Ik ben behoorlijk doof en als het nogal druk is word ik hoorndol. Vorige week donderdag 8 november 2018 dus ook.. Heel jammer. Met stoffen gordijnen zou het al een stuk beter zijn. Nog even over de wijn. Pinot Grigio Soligo, echt een heerlijke witte wijn. Maar waarom zo prijzig? 27 Euro !!!! Bij Henri koop je een fles voor 6,50. Wat verdient de Italiaanse wijnboer er eigenlijk aan? 1 Euro ? Of 1,50 Euro? Dit kan echt niet !