Oliva

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Glas champagne

diner van 17:00 tot 22:00
Dinsdag
Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Oliva

Mary K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heel lekker gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding, smaakvol, en zeer attente vriendelijke bediening! Aanrader!
Rudolf G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Uitstekend verzorgd.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Uitstekend gegeten prima prijs/kwaliteitsverhouding vriendelijk personeel leuke locatie
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Lekker gegeten in fijne sfeer. Menu prima, niet te veel, niet te weinig. Lendebiefstuk heerlijk en gelukkig niet zo groot. Ik ben behoorlijk doof en als het nogal druk is word ik hoorndol. Vorige week donderdag 8 november 2018 dus ook.. Heel jammer. Met stoffen gordijnen zou het al een stuk beter zijn. Nog even over de wijn. Pinot Grigio Soligo, echt een heerlijke witte wijn. Maar waarom zo prijzig? 27 Euro !!!! Bij Henri koop je een fles voor 6,50. Wat verdient de Italiaanse wijnboer er eigenlijk aan? 1 Euro ? Of 1,50 Euro? Dit kan echt niet !
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Erg smakelijk gegeten. Geen grote porties maar lekker klaar gemaakt, goede ingrediënten. Gaan we zeker nog een keer eten. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Kortom super!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
het is allemaal wat karig , geen brood of zo bij het voorgerecht , hoofdgerecht ook weer hetzelfde een bord met alles erop , maar niet echt genoeg om nou te zeggen 1 worteltje /1 halve groene asperges een kwart gesneden aardappeltje in partjes , een beetje puree en 2 stukjes aubergine , maar geen hoofdgerecht waardig van in deze prijsklasse . mag je toch wel beter uit pakken vind ik persoonlijk . Misschien dat de menu formule beter scoort .en beter is maar a la carte vindt ik het te weinig voor hetgeen in mijn geval 42 euro voor 2 gangen niet waard .
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We kwamen oa voor de steak tartaar. Die bleek niet meer op het menu te staan. Was nog niet aangepast op de website. Ik had het verassingsmenu. Vond dit een beetje standaard (eerste gang was carpacio). Wel hele aardige bediening en toen we lang aan het wachten waren spontaan een gratis wijntje.
Jeanete J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Lekker gegeten en leuk personeel
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Het eten was wat weinig wat betreft de venusschelpen in mijn spaghetti, smaak was goed en temperatuur prima. Mijn vriendin moet ivm haar coeliakie glutenvrij eten. Dat is goed gegaan, zij heeft geen last gehad. Wel zou zij liever een kleiner stukje vlees hebben en wat meer groenten.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Een fijne sfeer waar er aandacht is voor jou als gast. We namen t 4-gangen menu, goede portie, ,afwisselend en verrassend. Mala vlees, heerlijke pasta. Choco toetje was iets te veel aan t einde van de maaltijd. Dank voor de fijne avond
Ewoud-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Enorm vriendelijke bediening, heel prettige ambiance, goede prijs/kwaliteitsverhouding, en een fantastische wijnsuggestie. En dat in het aangename Den Bosch op 7 min loopafstand van het station. Een aanrader voor familie, vrienden, of zakelijk.
Christiène J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Al eerder hier gegeten, heerlijke keuken, goede producten, alles vers en een hele attente en vriendelijke bediening.
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het is een gezellig, klein restaurant met een goede sfeer, vriendelijke bediening en prima eten.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Gezellige, sfeervolle zaak slechts een paar minuten lopen vanaf de markt. Zeer smaakvolle gerechten. Wij troffen Een jong team die met hun kwaliteit en enthousiasme zeker door kunnen groeien tot een begrip in den Bosch.
Rietje J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk eten en prettige bediening
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Mijn man heeft heerlijk gegeten. Ik had liever wat meer keuze opties gehad. Maar het eten was heerlijk.
Irene R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We hebben gisteren met vrienden gegeten bij Oliva en waren teleurgesteld. De bediening was niet attent; ik moest zelf om een drankje , daarna een hapje ( oude gebroken stengels ?) , bestelling laten opnemen etc. vragen. De kaart was zeer beperkt. Er werd meteen aangegeven dat de zwaardvis op was, maar toen ik truffel ravioli bestelde, bleek dat ook al op te zijn. Voor mij als vegetariër bleef spaghetti met tomatensaus of spaghetti met olie over. Als voorgerecht kon ik slechts de burata kiezen . Simpele gerechten voor een te hoge prijs.
Het werd sober aangeboden ; ik moest zelf om extra kaas vragen. Ook de olijfolie op tafel ontbrak.
Mijn man was tevreden over zijn gerecht ; de tagliata di manzo. Maar de bediening en de service was kaal en ontbrak. Echt geen restaurant om terug te komen.
Jadis The Lemon Kitchen .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Een prima restaurant waar je lekker Italiaans kan eten. Persoonlijk vind ik dat ze nog iets meer aandacht kunnen schenken aan de smaak optimalisatie van de gerechten. Sommige gerechten zat redelijk wat olie op.
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Oliva is een gezellig restaurant met een vriendelijke bediening en erg lekkere gerechten en wijn tegen een zeer betaalbare prijzen. Oliva is zeker een aanrader.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
GEZELLIG! ! En goed gegeten !