Speciale deals

Vrijdag t/m zondag
lunch van 12:00 tot 15:00
Dinsdag
Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Oliva

Louis D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Vegetariër in ons gezelschap was geen probleem voor de keuken,buiten de kaart om een smakelijke groentenschotel met pasta gemaakt.Vriendelijke bediening die alle moeite deed om het ons naar de zin te maken .. Zeker voor herhaling vatbaar..
Anneliese V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Leuk sfeervol restaurantje met lekker wijnen. De bediening is erg vriendelijk.
We hadden een 3 gangen verrassingsmenu en dat was erg lekker.
We komen zeker nog eens terug.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving!
Kris N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima Italiaanse keuken, ruime keuze in gerechten.Behulpzame bediening, vriendelijke kok, die bereid is wat extra spaghetti te serveren.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vriendelijk snel reagerende bediening. Eten mooi opgediend en van goede kwaliteit. Echt genoten! Aanrader!
Kristel Y.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Mooie gerechtjes, goed van smaak. De bediening was ontspannen en heel vriendelijk. Voor grote eters zijn de porties wellicht wat te klein.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Bij Oliva heb je het gevoel dat je in de huiskamer zit van een Italiaan. Een gezellige, ongedwongen sfeer. Wij hadden een menu en hebben genoten van het heerlijke eten. Voor mij heel fijn; geen overdreven grote porties. Na het eten gewoon een lekker gevoel ipv een overvolle buik. De wijn die erbij geserveerd werd was ook erg lekker. Daarbij nog een vriendelijke en attente bediening. Wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Al eerder aten we hier en was het prima. Nu viel het wat tegen. We kozen voor het 3-gangen verrassingsmenu. Voorgerecht van buffel mozzarella met tomatensalade, veel mozzarella in verhouding tot de andere componenten.
Hoofdgerecht van kalfs-entrecote met wat groenten en wat puree. Entrecote op zich prima klaargemaakt maar wat weinig vlees, groente en puree. Nagerecht van pannacotta met wat garnituur. Wat ons bij bleef was dat het allemaal wat zuinig en krapjes was. Dat geldt niet voor de service, die is goed en gastvrij. Voorlopig richten we ons uit-eten maar op enkele andere restaurants in de stad.
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prima!
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben erg lekker gegeten. 4 gangen menu. Precies goed niet te veel en niet te weinig! Erg smaakvol en alles goed op elkaar afgestemd! Enne de wijn was ook super ????
Leuke sfeer!
maurits B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Diner met z’n vieren. Gezellige zaak maar tafeltjes wel erg dicht op elkaar en toiletten schreeuwen om vernieuwing. Vriendelijke en adequate bediening. Drankjes en brood kwamen snel op tafel. Helaas was de kaart een andere dan we online hadden gezien. We moesten het zonder de zwaardvis doen waar we ons thuis nu juist zo op verheugd hadden. Voorgerechten (alle koud) kwamen na een half uur wachten. Gelukkig was de rode huiswijn verrukkelijk. Hoofdgerechten: de kabeljauw, de schelvis en de ribeye. Borden waten allen fraai opgemaakt, plaatjes. De smaak bleek echter anders. Niet de explosie die je bij het zien van de gerechten zou verwachten. Vlak, saai, doorsnee, wel lekker.... was ons oordeel. Al met al we hadden ons er meer van voorgesteld.
maurits B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Tafels erg dicht bij elkaar, zeer matige toiletvoorziening. Eten is lekker, maar niet bijzonder.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
voor- en nagerechten waren prima; hoofdgerecht echt niet oké...... Zag er mooi uit maar had weinig smaak en je kon proeven dat het al een tijdje klaarstond onder de warmhouder; beetje uitgedroogd. Vriendelijke bediening
Machteld V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een goed en sfeervol restaurant met leuk personeel. Top avond!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Goed eten, leuk personeel en lekkere wijn. Kwaliteit eten.
Schelte V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Erg lekker gegeten in een gezellige ambiance. Erg vriendelijke eigenaren. Keuken is zeker verfijnd te noemen; gerechten mooi in balans. Wij kozen voor het driegangen verrassingsmenu met een prima huiswijn. Het restaurant is niet heel groot maar dat geeft ook weer een intieme sfeer, tafels staan vrij dicht op elkaar. Voor ons als gezelschap geen probleem, maar voor een eerste afspraakje misschien wel.
Claire B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het eten was goed maar niet bijzonder. Een 4 gangendiner besteld met bijpassende wijnen.voorgerecht een rauwe tartaar, niet smakelijk. Tussengerecht een risotto die eigenlijk wel bij het
hoofdgerecht kon, want dat was een karige taaie kabeljauw met slappe groente en een namaaksausje.
Het toetje de pannacotta was redelijk tot goed.
Via Iens 50 procent korting, dat was maar goed want het eten was niet niet meer waard.
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Best lekker, niet verfijnd, wel smakelijk. Ruime porties, gastvrij personeel.
Tony D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Eten wordt hoog op smaak gemaakt door te veel zout. Verder in de risotto met inktvis worden zonder te vermelden vongole toegevoegd, ongeveer net zoveel als de inktvis. Ivm allergie nieuw portie gehad zonder Congolese, echter Congolese niet vervangen door extra inktvis. Bediening kan opmerkingen hierover niet waarderen. Voorgerechten waren goed. Al met al toch een teleurstellende avond. Voor volle prijs geen aanrader
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Bij binnenkomst nog rustig en goede indruk van de sfeer en inrichting. Bestelling drinken was al niet wat er gevraagd werd (ondanks dat het nog heel rustig was) Helaas kwam de kaart met andere gerechten dan op internet vermeld waren. Keuze was dus ook veel minder. Had een voorgerecht welke naar verwachting anders was en wel verassend (combinatie vis/kalfsvlees bijzonder) , tussentijds werd het aardig druk en voorgerecht duurde iets langer. Echter bediening was onhandig (brood bleef staan en lege glazen (niets gevraagd) Hoofdgerecht vis en entrecote, deze 50% vet, gevraagd om frietjes of aardappeltjes... Geen friet en aardappeltjes zaten erbij (4 dobbelsteentjes groot) Dessert/presentatie goed. Helaas over het algemeen niet wat ervan was verwacht ondanks de goede recensies.