Olio

Moorvensedijk 2 5674 XC Nuenen Nederland Kaart

Over restaurant Olio

Bijzondere gerechtjes in klassieke ambiance

Brabantse gezelligheid en gerechten van hoog niveau: dat is Olio in een notendop. Met hun uitgebreide wijnkaart is er voor elk gerecht wel een perfecte match te vinden. De inrichting is klassiek, stijlvol en de ruimte tussen de tafels zorgt voor de perfecte balans tussen een sfeervolle ambiance en toch genoeg privacy met je eetgezelschap.

Meer informatie over restaurant Olio

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Duur
Loesschroevers .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Dit is de tweede keer dat wij er waren, in een woord GEWELDIG!!!
Het eten voortreffelijk, de gastvrouwen TOP.
Voor herhaling vatbaar.
G.clemente1952 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker gegeten.We komen bij Olio voor de derde keer.Sfeer was prima.Gastvrouw was vriendelijk zoals altijd.
Groetjes fam.Clemente
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Olio heeft ons een gezellige avond bezorgd met ruim voldoende eten en drinken van prima kwaliteit .
De service was heel goed .Een aanrader
Eva-van-vlokhoven .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellig ingericht restaurant. Niet te groot.
Eten erg lekker. Goede porties. Wel wat duurder.
Door AH-menu wel beperkte keuze.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hadden een 3 gangen AH menu-tje incl aperitiefje. Alle gerechten smaakten heerlijk en vlotte vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Boes0046 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Beiden bestelden wij de Tournedos met paddenstoelen.Maar paddenstoelen konden we
niet ontdekken.Mijn tournedos was prima.
Mijn vrouw is diabeet maar de kok was niet flexibel wat het nagerecht betreft.
We moesten het maar doen met wat er op de kaart stond.
Sylvie V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zeer goed restaurant. We hadden minder goede recensies gelezen maar die zijn wat ons betreft volledig onterecht. We werden prima ontvangen en de hele avond naar onze behoeften bediend. Zeer smaakvol eten en porties ook goed. Er werd geen onderscheid gemaakt tussen alberthein gasten of reguliere. Wat ons betreft een echte aanrader!!!
Lia.schakenraad .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en gezellige avond gehad. De gerechten werden mooi opgediend en de bediening was erg aardig en netjes.
Yvdweerden .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Kleine porties grote prijs.
Iets kan niet meer in voorraad zijn, ook het alternatief niet.
Het werd niet in dank afgenomen toen daar een opmerking over werd gemaakt.
Er bleven immers nog 3 desserts over.
Floor H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We zijn naar dit restaurant geweest met de ah actie.
Helaas zullen we dit restaurant niet aanraden en ook niet meer bezoeken. De prijs lwaliteit verhouding. Was absurd. Het was zeer duidelijk dat ze de prijzen hadden angepast om het gratis 3 gangen menu op te vangen.
Maar zelfs voor 2 personen vinden we dat we niet waarhebben gekregen voor het geld.
Het menu kwam niet altijd overeen met hetgeen wat werd beloofd op het menu.
Bijv de hoofdgerechten 2 verschillende: precies hetzelfde opgemaakt zelfde saus alleen ander vlees.
We kwamen zeer teleeugesteld thuis. En hebben zelfs besloten geen koffie te bestellen.
Ook het personeel leek afwezig alsof er iets was gebeurd en ze allemaal heel hard moesten werken om vriendelijk te blijven
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De gerechten waren smakelijk, maar naar verhouding erg duur. Met 4 personen zouden normaal gesproken 400,00 kwijt zijn geweest!!!! We hebben bij elk gerecht een glas huiswijn gedronken. Dus niet overdreven veel gezopen waardoor de prijs zo hoog zou uitkomen. De gastvrouw geeft je niet het gevoel dat je welkom bent en haar hulpbediende wist zelf geen vragen te beantwoorden. Voor ons een leuke ervaring maar niet voor een tweede keer te herhalen.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vanavond heerlijk avondje gegeten bij Olio.
Werden vriendelijk ontvangen,en kregen een gezellige ronde tafel toebedeeld.
Je kon kiezen uit vier voor-hoofd-nagerechten.
De keuze was prima,net zoals het eten.

Een lekkere amuze,tussendoor een sorbetje,en bij de koffie een schaaltje vol heerlijke bonbons.
Ook de prijs viel ons reuze mee,40 pp,en dat inclusief koffie en twee glazen wijn.

Heb hieronder meerdere recensies gelezen,maar wij het zeker als goed ervaren.

Nancy Dijstelbloem Heeze
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Was een geslaagde avond, eten was prima, aan de bovenkant geprijsd. Paar slordigheidjes in de bediening maar sfeer ok
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Olio , mooie lekkere gerechten voldoende keus . Leuke gastvrouw .We hebben gebruik gemaakt van de AH actie kaarten en waren aangenaam verrast. Zeer zeker een adres om terug te gaan .
1410 .
Super!
Heerlijk gegeten, lekkere wijnen. Goed en gezellig!
Jammer, geen bevestiging van mijn reservering. Maat kwam allemaal goed.
Gezelschap naast onze tafel vreselijk rumoerig, ordinair uitgelaten. Erg storend
Hub C.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vond de gerechten op de speciale kaart voor de actie erg duur. We moesten 3 gangen nemen en een kopje koffie als 3e gang was niet mogelijk.
de hoofdgerechten kosten minimaal € 25,- en de voor/nagerechten € 10,-
Henri2015 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
AH actie: aangepaste menukaart waardoor de prijs vergelijkbaar werd met een normaal 3 gangen diner. Voorgerecht: €16,50 voor 4 gepelde diepvries scampi's is écht teveel; Hoofdgerecht: €23,95 voor een tournedos kan maar dan €3,50 vragen voor (diepvries)frietjes als supplement gaat nergens over; dessert €8,50 voor 1 bolletje ijs met 1 in stukjes gesneden aardbei is belachelijk.

Frietjes vergeten bij het hoofdgerecht (moesten nog gebakken worden); tafel niet volledig gedekt (onze tafel geen peper en zout). Serveerster geen oogcontact, verbaal minimaal maar werd overgecompenseerd door eigenaresse. Serveerster gooide ook nog zowat een glas rode wijn over het tafeltje. Helaas een mindere ervaring dus en voortaan beter geen AH-actie meer...

Olio pretendeert door opmaak en (matige) amuses meer te zijn dan dat het daadwerkelijk is.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wij bezoeken regelmatige de betere restaurants in de regio. De AH actie is dan een mooie gelegenheid om iets nieuws uit te proberen. Dit restaurant pretendeert ook bij de betere te horen. Echter.... Het eten was saai en matig van kwaliteit. De tournedos was oke, de carpaccio smakeloos. Toetje met aardbeien erg overprijsd en de kaas uitgedroogd en geserveerd in vreemde stukjes met korst. Bij het ontvangen van de rekening bleek dat we voor het 3 gangen ah menu € 57,- moesten betalen. Bij de voordeur hangt een aankondiging van het menu van de chef: 5 gangen voor €49,50......
De serveerster deed haar best maar bij niet AH gasten duidelijk wat meer.
Op deze manier haal je zeker geen nieuwe klanten binnen!!
Jammer!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Prima gegeten en de tuin is met mooi weer ideaal. Kreeft vooraf was lekker, de lam en zeetong ruime hoofdgerechten prima van smaak. De Sancerre was een prima kwaliteit voor een nette prijs. Onze voorkeur was kaasplankje als nagerecht met harde kazen en deze keuze was te beperkt. Bediening was prima en alert. Een goede keuze om lekker uit eten te gaan.
Dorie1 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een klein restaurant met een hele gezellige dame in de bediening die het een echt bijzondere avond maakte. We gaan zeker een keertje terug.