Olio

Moorvensedijk 2 5674 XC Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant Olio

Bijzondere gerechtjes in klassieke ambiance

Brabantse gezelligheid en gerechten van hoog niveau: dat is Olio in een notendop. Met hun uitgebreide wijnkaart is er voor elk gerecht wel een perfecte match te vinden. De inrichting is klassiek, stijlvol en de ruimte tussen de tafels zorgt voor de perfecte balans tussen een sfeervolle ambiance en toch genoeg privacy met je eetgezelschap.

Meer informatie over restaurant Olio

• : Parkeerplaats

Maandag 18:00 - 00:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 00:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Olio

M. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Leuk gastvrij restaurant, heerlijk verwend.
Margareth H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten en daarbij bijpassende wijn gedronken. Het verassingsmenu van 5 gangen was echt lekker en goed bereid.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben ons laten verrassen door het 5-gangenmenu van de kok en het was elke keer weer bijzonder wat er of tafel kwam. Het was geweldig en we komen zeker weer terug.
mieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
we komen zeker terug !
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Goede kwaliteit en verzorging, goede sfeer.
rita L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
prima gegeten, fijne rustige sfeer. met de 30 procent korting een hele goede prijs kwaliteit verhouding. we waren echt een avond uit. Voor herhaling vatbaar!
Vlokkie .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Vanavond ED verrassingsmenu. Prima gegeten. Vriendelijke gastvrouw en de gerechten waren perfect op elkaar afgestemd. Kortom echt een verrassing. Zeker aan te bevelen.
frans_jose .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
perfecte ambiance. huiskamer sfeer. Vriendelijke gastvrouw , prima bediening , heerlijk gegeten. en gedronken. Voor herhaling vatbaar.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Onze complimenten aan de kok!
De bediening was byzonder goed!
De locatie heel gezellig!
Zeer aanbevelenswaardig!!
maria_bressers .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Super leuk restaurantje,het zijn aardige mensen, en wij hebben erg lekker gegeten. Alles is van goede kwaliteit.
Wij gaan hier graag naar toe.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ben er 5 maal wezen eten en iedere keer zijn we met een tevreden gevoel huiswaarts gekeerd. Vriendelijke bediening en het eten was verrassend en lekker.
Marcdewit10 D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
we zijn met de AH-actie gaan eten,keuzemenu uit telkens 4 gerechten voorafgegaan door 2 amuses en tussenin nog een sorbet,alles was van uitstekende kwaliteit,het bijpassede wijnarrangement was ook zeer goed,lekkere wijntjes.zeer vriendelijke bediening.het was een top ervaring wij gaan zeker nog terug.
Jeff V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije sfeer
loesschroevers .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben al meerdere keren bij Olio gegeten.
Perfect alles lekker warm op het bord, meer als voldoende de portie,.
Heel goede uitleg over wat je eet en waar het vandaan komt.
Lieve bediening waar geen moeite te veel voor is, en dat is het aller belangrijkste dat je je welkom voelt.Francis en Hilda bedankt voor onze fijne avond.
Wij komen terug bij jullie.
En niet te vergeten de man van Francis die het allemaal bereid.
Gr, Loes Schroevers-Vervoort
niki9 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Erg lekker gegeten! Het AH menu was een greep uit de 'gewone' kaart en dit was erg goed dus komen zeker een keer terug. De bediening was prima er werd goed voor ons gezorgd. Je kunt zien dat er iets aan het interieur gedaan is maar het is het net niet. Ziet er een beetje oubollig uit, maar dat doet niks af aan het heerlijke eten. Bij binnenkomst rook het naar sigarettenrook (het pand is van oudsher een bruincafe geweest maar of je dat nu nog ruikt, lijkt me stug). Al met al een prima restaurant!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Op zaterdagavond hier gegeten met de A.H actie
Bij ons vorig bezoek in januari gezegd dat wij terug kwamen en nu waren wij er weer.

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen door de gastvrouw de jassen werden in ontvangst genomen en daarna werden wij naar onze tafel begeleid, waar wij een aperitief namen toen kwamen ook de twee eerste amuses en de keuze menukaart.

Het voorgerecht had mijn vrouw de Zalm met garnalen en witlof ik had de runderhaas carpaccio met wat sla en kaassnippers was een lekker begin.

Als tussen amuse was er een citroenijs met Anijs lekker fris

Het hoofdgerecht was mijn vrouw een mooi stuk op de huid gebakken Kabeljauw met diverse groenten en Risotto ik had de Runderhaas tournedos met groenten en een heerlijke saus jammer dat hierbij maar een heel klein likje puree bij zat, nu blijf er jammer genoeg saus over.

Het nagerecht beiden een heerlijk kaasplankje met vier heerlijke kazen begeleid met vijgenbrood en appelstroop.

DE wijnen waren divers waren wel lekkere wijnen en bij de kaas had mijn vrouw een gewone port en ik had de Colheita (oude port)super lekker als afsluiter een koffie met vier lekkere bonbons .

Komen hier zeker terug waarschijnlijk over een week of zes als het wildseizoen ruim open is , dit is ook denk ik de inleg van de A.H actie dat je restaurants ontdekt die je hiervoor nog niet had gedaan.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Op zaterdagavond hier gegeten met de A.H actie

Als tussen amuse was er een citroenijs met Anijs lekker fris

Wim B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gegeten bij Olio ihkv de AH-restaurantactie. Je kreeg ruime keuze op een aparte menukaart ( gelieerd aan de reguliere kaart) in zowel voor- en hoofdgerechten als desserts. Dit zie je niet veel. We gebruiken de AH-actie voor 1e kennismaking met een restaurant. Kwaliteit ,porties en bediening goed. Dit was waarlijk een visitekaartje voor een vervolgbezoek.
Lucie B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voor deze prijs verwacht je meer: het voorgerecht was fantasieloos, de dorade was prima. Maar als je 50 euro vraagt voor een menu dan verwacht de klant ook echt iets bijzonders en dat was het niet.
Ook vreemd dat ik mijn AH-restaurantactiekaart niet hoefde in te leveren: die actie geldt altijd? Oh, dus het menu kost de helft? Pas dan de prijzen aan.
De inrichting van het restaurant ontbeert elke gezelligheid: alweer fantasieloos, als de lobby van een standaard hotel als NH of Mercure.
Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wat een waardeloze bedoeling! Nog nooit zo slecht gegeten.... De prijzen zijn i.v.m met de AH actie flink opgehoogd lijkt het. Carpaccio kost 16,95. Is zeer teleurstellend. Bij menig eetcafé krijg je een beter gerecht voor je neus. Hoofdgerecht kost 27,- Een stukje kabeljauw met een kleffe rijstebrij wat door moet gaan voor risotto. Alles erg smakeloos. Dessert vragen ze 10,- voor. Cheesecake met caramel en ik. Het is niet meer dan een bodem van wat geprakte koekjes met "dikke slagroom" een streepje caramelsaus en een bolletje ijs. Het interieur bestaat uit smoezelige vloerbedekking en kunstofschrootjes aan de muur. 1van de serveerster is verschrikkelijk aanstellerig.
Nooit meer Olio voor ons!!! Echt nog nooit zo slecht gegeten.