Over het restaurant Olde postkantoor

Het kloppend hart van Dedemsvaart

Dit Grand Café dankt zijn sfeervolle ambiance aan het monumentale gebouw, waarin het is gevestigd. Vroeger deed dit pand dienst als postkantoor. Het vormt met het terras aan de Hoofdvaart een prachtig decor, waar je alleen maar van kunt genieten. Probeer een speciale koffie of een thee van topkwaliteit. De geur van vers gebak belooft je perfecte momenten. Dat geldt trouwens ook voor de menukaart. Liever borrelen, een High Tea of kookworkshop? Het is hier allemaal mogelijk.

Meer informatie over restaurant Olde postkantoor

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 10:00
Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bep R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar. Prijs / kwaliteit beoordeling is moeilijk omdat we nog met AH bonnen erbij hebben betaald. Dan is het altijd gunstig. In het begin stond de radio aan en dan is het niet altijd leuk als de keuze van de muziek niet die van jou is. Persoonlijk hoeft muziek niet van mij en anders ga ik voor rustige achtergrond muziek.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
In een woord Super! , Heerlijk gegeten met mijn zoon bij ons in het dorp Dedemsvaart. Supermooi en gezellig aangekleed met afbeeldingen uit vervlogen tijden binnen. Het restaurant is gevestigd in het oude voormalige postkantoor. de bedienning was top! En de kok heeft heel goed zijn best gedaan! Heerlijk gegeten samen! Marco & Dyon Bakker Dedemsvaart
Anke H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg prettig. En de presentatie van het eten was mooi.
De muziek vond ik persoonlijk iets te hard staan. Maar al met al zou ik dit restaurant zeker aanraden.
Sargie .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We waren hier met de AH-actie. Jammer dat er geen vegetarisch gerecht in het menu zat.
Gezellig grand cafe. Bediening was wat terughoudend. Drinken moest jezelf naar vragen. Het duurde soms erg lang.

Eten was lekker en genoeg. Borden waren goed voorverwarmd. De bijlage was lekker en niet standaard.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten, leuk opgemaakt ook, vriendelijke bediening, leuk restaurant. Goede ingedienten voor een leuke avond.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Geweldig! Erg genoten, wel jammer dat er andere gasten nogal rumoerig waren, maar het eten is echt voortreffelijk en sfeervol interieur.
pita.aberson .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Rustig gezeten en lekker gegeten, vlotte aardige bediening.
AH keuze menu's waren gevarieerd en werden erg mooi opgediend!
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was heel vriendelijk ook tegen onze dochter die nogal nieuwsgierig was wat de serveerster allemaal deed. Ze kreeg op een rustig moment zelf een korte wondleiding in de keuken.
Lenoortje .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Erg leuk restuarant om te eten! Heerlijke eten en leuke bediening.
Aangezien het ons 5 jarige jubileum hadden, kregen we bij het dessert een groot blad met de toetjes erop en gefeliciteerd opgeschreven met caramel. Super leuk, dank jullie wel!
jim.howell .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Personeel was erg vriendelijk. Met de complimenten aan de kok hebben afscheid genomen van de bediening.
Fransjanna .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het Olde Postkantoor is 1 van de beste restaurants waar ik heb gegegeten. Eten was heel lekker, voldoende en mooi gepresenteerd. We hebben daar tweeënhalf uur gezeten en de gerechten werden qua tijd in overleg gereserveerd.
FO F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance. Het samengestelde AH-keuzemenu was voortreffelijk; de huiswijn idem.
Resumerend: de moeite waard voor een volgend bezoek!
A.nienhuisnaber .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie, gezellige ambiance. Personeel correct, vriendelijk en attent. Apart AH menu, met goede keuze. Voorgerechten meer dan voortreffelijk, hoofdgerecht wat sober vooral wat betreft groenten, nagerecht perfect. Bij keuze voor koffie i.p.v. nagerecht werd dit apart in rekening gebracht, maar niet vreemd gezien AH actie. Opmerking: Je moet echt tijd hebben om te eten, de wachttijden tussen de gerechten zijn nogal lang. Voor herhaling zeker vatbaar.
Erik N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, de bediening was ook prima en de lokatie is ook geweldig.
Echt een aanrader, wij gaan hier zeker vaker eten!
rene1962 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
eten was erg goed we kregen een AH menu kaart die gevarieerd was en smaakvol alleen de creme brullee was wat slap van smaak en wat te dun. Verder was het eten erg goed en smaakvol. Personeel ook is ook erg vriendelijk.
hugo48 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Je moet even zoeken naar de ingang van het restaurant.
Aardige ontvangst.
Het voorgerecht zalm is goed. Het voorgerecht vitello tonnato heeft weinig smaak. de tonijn saus is niet te proeven.
lekkere frieten, salade wat flauw. diamanthaas (soort biefstuk) okay.
Nagerecht, creme brulee heel goed. royale portie.
Bediening wat luidruchtig.
boza .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vriendelijke en uitstekende bediening.Mooie gezellige lokatie met terras. 3 gangen diner met keuze uit twee gerechten .Prima kwaliteit. Kortom een aanrader.
j.a.vanderkolk .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Top gegeten! Lekker, goede hoeveelheden en goede prijs en kwaliteitverhouding. Mooie ambiance op een leuk plekje. Aanrader!
Knoedo .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het was n gezellig etentje en best lekker, maar niet bijzonder.
Nu hier in de buurt op vakantie, maar was het dichter bij huis geweest, dan zouden we er niet vaak gegeten hebben. Prijs/kwaliteit viel wat tegen. Er werd geen creditcard geaccepteerd.
schoenmakersjudith .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Keuze uit verschillende gerechten Van het drie gangen menu! Erg lekker gegeten, aardige en snelle bediening! Leuke sfeer