Old Niekark

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:30
Zondag Gesloten

Petra K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Heerlijk geluncht, zelfs de kinderen die weinig lusten konden iets kiezen van de kaart.
Inrichting een beetje oudbollig.
KarelKo .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Lekker ouderwets aan de spare ribs. Een ongedwongen sfeer en topperdetop bediening.
Lekker biertje erbij en mijn avond was heel gezellig. Leuk dat je voor deze prijzen nog zoveel kan genieten.
Hier ga zeker nog eens terug komen en niet alleen om te eten maar ook zeker om te borrelen.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Hier gegeten met 4 personen en het viel niet tegen bij binnenkomst dacht ik wel even oeps bruin cafe als dat naar goed komt , maar het begin met een mandje met brood en smeersels was vers en lekkere smeersels het hoofdgerecht de ossenhaas puntjes smaakte voortreffelijk en waren goed bereid alleen jammer dat de erbij geserveerde groenten plat gekookt waren en je het portie moest zoeken op je bord 1 asperge en 1 stronkje broccoli ...de erbij geserveerde aardapeltjes waren lekker de frietjes niet zo De bediening was zeer vlot en vriendelijk
Aafke G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Aantal maal geluncht bij Old Niekark. Alles heerlijk vers! Brood is overheerlijk. Zeer vriendelijke bediening. Leuke kaart. Zeker een bezoekje waard!!
Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
In dit eetcafe gaan eten op aanraden van een bekende. Het interieur is "bruin" en rommelig - waarschijnlijk exact hetgeen door de eigenaar beoogd werd.

De bediening is vriendelijk en wat men kan verwachten van een eetcafe - niet uitzonderlijk goed en ook niet uitzonderlijk slecht.

De vlamburger die ik besteld had was middelmatig. De tien bijgevelerde frites hadden een bijzondere vorm maar wel lekker. De vlamburger zelf mag die naam niet hebben. De verdwaalde peper en de saus die meer zuur dan heet is maken de naam niet waar. De burger is degelijk maar niet meer dan dat.

Ik denk niet dat ik hier nog eens terugkom, daar is de hele ervaring net niet goed genoeg voor.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
Vandaag hier de lunch gebruikt. IVM met het mooie weer buiten op het terras gezeten. Bediening is vriendelijke, behulpzaam en snel. Let goed op, wat ik persoonlijk een enorm plus punt vind, als je wat wil bestellen. Daarin tegen zijn de dames lijkt wat onervaren. Weten niet goed wat voor dranken er worden geserveerd. Biertjes die getapt werden hadden bijna geen schuimkraag.

Broodje Carpacio die ik had was heerlijk wel aan de prijzige kant(9,50). Maar ingedienten waren zeker verst. Dis genoot had friet en die was ook goed.

Al met al wel een leuke plek om te lunchen met heerlijke leuke gerechten op de kaart. Karin, jongedame welke heerlijk rook naar parfum en 3de mevrouw bedankt voor de gastvrijheid en zeker tot ziens.
GvDuijn .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
"Even een bak lekkere snert eten" , dacht ik, maar ik kwam nogal bedrogen uit. Ik bestelde en vertelde aan de 2 serveersters dat ik extra brood met roomboter erbij wilde. Dat vind ik namelijk lekker! Volgens de 2 dames kon ik bruin brood of gewoon witte sneetjes brood krijgen. Bruin brood werd het en na een minuutje of 10 kreeg ik een bak soep met 2 puntjes witbrood met bacon? Geen extra brood, peper, zout, roomboter of een mes? Hoe moeilijk kan het zijn? Denk je dan. Ik vraag dus vervolgens aan de serveerster die mij het extra brood beloofde waar het extra brood was en die zei dat dit brood er nu eenmaal bijhoorde? Nogmaals: Hoe moeilijk kan het zijn? Maar extra brood bleek nu niet te kunnen! Ik mocht wel een broodmandje met kruidenboter en aioli á € 4,75 bestellen, ja dát kon wel. Dat wordt je dan door dezelfde dame verteld! Hoezo bizar? Die mensen daar zijn zo flexibel als een H-balk! Afijn, zo gezegd zo gedaan en nadat mijn soep koud geworden was, kreeg ik het broodmandje. Wat een service! Bij het afrekenen, vroeg de 2e serveerster of het gesmaakt had. Ik zei nogal geïrriteerd te zijn over de gang van zaken over zoiets simpels als wat extra brood. Ook deze serveerster keek me verbaasd aan en zei dat dit waarschijnlijk een misverstand was, jaja, hoezo dom? Je wordt dus gewoon niet geserviced en zodra iets afwijkt, gooien ze hun kont tegen de krib. Zal wel iets Nijkerk's zijn. Uiteindelijk loop je dus geïrriteerd en € 11,50 lichter de "gezelligste" kroeg (met keukentje) van Nijkerk uit. Veel geluk daar. Mij zien ze niet terug!
Hanzel .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Even buiten op het bord kijken O, lekker spareribs en schnitzel daar hebben wij zin in. Naar binnen dan maar eerst even een lekker bokbiertje van de tap. We willen graag wat eten, dat kan hier is de lunchkaart (16.30 uur) O wij willen graag van de grote kaart eten, die gaat pas om 17.00 uur in, even overleg met de keuken geen probleem u krijgt de spareribs en schnitzel.
Heerlijk, mooie porties en goede smaak, frites en salade erbij.
Attente bediening. Kortom lekker gegeten goede bediening en sfeervolle ruimte.