Old Dutch

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met een Groupon gebruik gemaakt van het buffet.
Het eten is vrij simpel doch lekker. Het vlees komt vers van de grill. Er is genoeg keuze.
De voorgerechten bestaan voornamelijk uit Hollandse hapjes en vis en smaken prima!
Er zijn ook diverse kazen. Wat mij opviel is dat veel mensen de hapjes en dergelijke met hun handen pakken (ook als er wel vorkjes inzitten) dit vind ik persoonlijk een beetje raar.

Bij de desserts waren geen opscheplepels dus dit moest met de handen, dit hoort natuurlijk niet.
Al met al was er voldoende keuze en aanvulling en hebben wij hier prima gegeten!

Bea H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteren bij Old Dutch gegeten.Hadden hier nog nooit van gehoord maar via een actie hier terechtgekomen.Was werkelijk geweldig, hele vriendelijke bediening, was een lopend buffet, alles werd keurig uitgelegd.
Van soep tot dessert buffet, alles was vers en werd prima aangevuld, kwaliteit was uitstekend en er was meer dan genoeg!
Dit is beslist voor herhaling vatbaar dus dat gaan we ook zeker doen.
HB-R .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk Hollands wokken. Een zeer uitgebreid buffet met soepen, salades, vleessoorten en noem maar op. Ook het dessertbuffet was erg uitgebreid. Er werd goed aangegeven wat het allemaal was.
Vlot en representatief personeel dat gerust de tijd voor je neemt..
Sefanja .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
we kwamen voor het buffet op zondagavond. Gasvrije ontvangst, direct een schaal met lekker vers brood + kruidenboter. Eerst op voor een soepje. Keuze uit twee. Overheerlijk!! Daarna lekker langs de buffetten voor steeds weer anderen lekkere hapjes. De schalen op de tafels waren niet groot, maar werden daardoor steeds weer in vlot tempo vers bijgevuld. We dachten dat we al helemaal vol waren van al het lekkers, maar konden toch de verleiding van het desserbuffet niet weerstaan. Wat een geslaagde avond. Mede dankzij de overvriendelijke bediening!!!! Een echte aanrader voor een lekker en gezellig avondje uit!!!!
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het Old Dutch restaurant heeft uitzicht op het station in 'De Westereen' en biedt verschillende concepten aan in een gezellige entourage. Vandaag valt de keuze op de tafel gril. Ik had vooraf gereserveerd, bij binnenkomst werden we netjes naar onze tafel geleidt en werd ons uitgelegd hoe het tafel gril concept werkt. Het concept bestond uit een soep naar keuze, gevarieerd vlees en kip voor op de tafel barbecue en een selectie bijgerechten die, naar keuze, meegebakken kunnen worden. Wat ons in positieve zin opviel was de zeer gastvrije bediening van het personeel. Ben je vooral op zoek naar een gezellige avond, in een laagdrempelige en gastvrije omgeving, dan ben je hier aan het juiste adres.