Old Dutch

Markt 21 5911 HD Venlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Old Dutch

Sjokladebol .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
we dachten in een restaurant te eten waar een Italiaanse top-kok de gelegenheid had enkele avonden de keuken te gebruiken van het "Old Dutch" in Venlo . Volgens mij was de topkok niet aanwezig, en werden de te voren gemaakte gerechten opgewarmd. Gepaneerde (Italiaanse
?)schnitzel, vermicelliachtige spaghetti op z'n Thais gekruid en capriccio met champignon roomsaus.
En dit alles voor een "top" prijs.
Een meisje in de bediening was erg aardig maar de andere vond het erg lastig om vriendelijk mensen te beantwoorden!
H D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Broodje zalm is het eerste broodje wat ik ooit heb laten staan. De zalm leek meer op kipfilet, zo bleek. Het afbakbroodje was nog bleker.

Hier gaan we nooit meer zitten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Een Italiaans restaurant dat door Duitsers uitgebaat wordt en een Engelse naam voert die naar Nederland verwijst. Wie snapt het nog? Binnen staan de tafeltjes wel erg dicht op elkaar. De bediening is vriendelijk maar mag wel ietsje sneller. In het interieur wisselen foto's van de Rialtobrug en voorwerpen die verwijzen naar het grootste Nederlandse biermerk elkaar wanordelijk af. Het eten kan er mee door maar is niet bijzonder. De saltimbocca was echt te zout. Zelfs in Venlo zijn er betere Italianen
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
In een kneuterig Venloos cafeetje prima authentiek Italiaans eten. Wel iets aan de vette kant en geen constante kwaliteit (telkens ietsjes anderes dan dat het het de vorige keer gegeten hebt). Toch goed. Zeker voor de prijs. Vooral de pasta proberen die a la minute voor je wordt bereid in een grote Parmazaanse kaas.