Old Coopers Hall

Duur
Lang
Bert.dommerholt .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Na een teleurstellend diner een aantal jaren geleden, wilden we het toch weer eens proberen.
Maar helaas viel het opnieuw tegen. We hadden zin in een cocktail vooraf. Werden niet meer geserveerd volgens de ober.
Het voorgerecht, champignons in bierdeeg en haggis in bladerdeeg waren oké.
De huiswijn(rood) is zurig en wrang, dus maar andere fles besteld.
Hoofdgerecht Kiltmakers beef was oké, spareribs flauw van smaak, de saus maakte het smakelijker. Op de vraag of we frites ipv gebakken aardappelen konden krijgen de reactie: doen we anders nooit, maar moet toch kunnen. Inderdaad werd slappe frites geserveerd. De klapper was de rode kool met KANEEL als bijgerecht, niet te pruimen. En met de ogen dicht niet als rode kool te herkennen.
Volgens de kok, die aan onze tafel verscheen, waren wij de 1e die er iets van zeiden en vindt iedereen het lekker. Deze kok serveert zelf ook en is nogal overtuigd van zijn gelijk We mochten ons dan ook verheugen op een uitzicht op zijn "bouwvakkersdecolleté" toen hij in onze nabijheid een tafel bediende.
We begrijpen de topbeoordelingen niet en hebben er onze gedachten over....
Nee, geen Coopers Hall meer voor ons. Zonde, in het verleden hadden ze van ons een 9 gekregen.
Alice .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Ik ben hier gekomen met mijn vriend, ondanks deze recenties. Die we overigens niet snappen. De carpaccio en geitenkaas salade waren heerlijk en smaakvol. En ook de swinging pork en de pepper beef waren heerlijk, erg handig was het extra bordje bij de pepper beef. En ondanks de drukte hoefden wij niet lang te wachten op ons drankje, brood of de kaart !
Naomi W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Alles was slecht.
Stokbrood in elkaar geslagen, koud rauw lamsvlees, het was de allereerste keer dat iemand een stuk lam had besteld dat rare moest zijn en dat werd een rauw stuk koud vlees.
Het was slecht vlees, meer dan de helft was rauw vet en heb ik moeten laten liggen. De aardappeltjes waren nog bijna rauw, erg hard van binnen, en de groenten waren kapotgekookt en overgoten met dikke saus.
Nooit meer
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
we hadden gereserveerd, maar waren niet echt welkom, want onze reservering was niet doorgekomen.
vervolgens bij het eten moesten we erg lang wachten voordat we geholpen werden, nadat we de kaart hadden gekregen. wel een 1/2 uur. of we wel of geen stokbrood wilde bestellen. nou het stokbrood hadden we beter achter wegen kunnen laten het was 5 euro met saus voor 2 personen en omdat er 2 kleine kindjes bij waren kosten dit geintje ons 7 euro. terwijl je dezelfde hoeveelheid kreeg als 2 personen die verderop zaten. om wat te drinken konden ze wel snel zijn. personeel werkt niet efficiënt heb 4 man aan tafel gehad en de een weet niet wat de ander heeft gedaan. aangegeven dat we het vervelend vonden dat we zolang moesten wachten met 2 kleine kindjes, toen werd onze onvriendelijk verteld dat het erg druk was en weinig personeel hadden. de zaak was halfleeg. ze kon er ook niks aan veranderen. het eten was erg goed en daar hebben we niks op aan te merken.
Shubers .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Zojuist wezen eten bij old coopers, in mijn herinnering kon je goed eten voor een redelijke prijs.
Wat is er in ca. 1,5 jaar gebeurd? Geen grote stukken vlees meer op de kaart. Dat is nu vervangen door 1 of 2 of zelfs 3 ribeyes van 300 gram. Wat is daar nu een meerwaarde van? Doe gewoon een cote de boeuf ofzo op de kaart.
De vis komt allemaal uit de vriezer en/of is niet vers. De kok moet blijkbaar mijn mooie lamsrack open zagen om te kijken of hij de goede garing heeft. Tip, als je t niet zeker weet druk er dan een thermometer in. Jammer daardoor was dat mooie stukje vlees verpest. Het sausje kon ik niet thuisbrengen omdat het aan smaak ontbrak.
De presentatie vond ik ook meer op een ordinaire plate service lijken. Vieze avico krieltjes, plukje rucola met smaakloze mosterd dille dressing, half gare witlof met een ons goedkope ham omwikkeld als bijgerecht.
Het nagerecht heb ik maar overgeslagen.
Als je a la carte eet dan is de prijs kwaliteit verhouding niet goed. Maar de drie gangen keuze menu's of verrassings menu's zullen dat ongetwijfeld wel zijn.
Jammer, ik vond het vroeger een toprestaurant.
Nir63 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het had een mooie avond moeten worden maar het werd er een met ergernis en gemiste kansen door de bediening en ik? Ik had beter kunnen weten als ik de recensies hier maar eerder had gelezen. Eten was lekker en smaakvol, zal ik niets van zeggen. Echter twee uren na aankomst en 3 wijntjes verder waren slechts het voorgerecht van mijn man en mijn voor en tussengerecht( 4 gangen) de revue gepasseerd. Een serveerster kwam melden dat ze het had "gezien hoor" dat er nog steeds geen hoofdgerecht op onze tafel stond en zij had dat dan ook wel even aan de keuken doorgegeven. Vervolgens meteen de kok aan tafel, ja excuus maar hij wist er ook niks van maarrrrrrrrrrrrrr ons vlees lag nu op de grill..................en we konden een drankje bestellen op kosten van de zaak. Beiden hoefden we ff geen drankje want in de lange wachtpauze zoals gezegd al genuttigd. Dan zouden we de koffie van het huis krijgen en het eten kwam nu zo!! Dat mocht nog 20 minuten duren, weer zagen we het vlees van de grill op borden naar andere tafels verdwijnen. In mijn bestelde menu had ik als dessert koffie met lekkernijen besteld, mijn man besloot het kopje koffie te nemen. Op de rekening werd precies 1 kopje koffie in mindering gebracht. Waar het mis gaat weet ik niet, maar mij zien ze hier niet meer.
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
De vierde keer hier gegeten. Deze keer het eten was uitstekend (Swinging Pork), alleen bediening was deze keer wat trager. Het duurde lang voordat wij wat te drinken kregen, anders kregen wij ook brood met saus/boter voor af, maar deze keer ook niet. Het was mooie weer en drukker in de zaak/ op terras. Maar ze bleven vriendelijk.
Groothengel .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hadden een tafel gereserveerd voor drie personen. Nadat wij een tafel toegewezen gekregen hadden gebeurde er ...... niets (-). Na 20 minuten ontdekte een medewerker dat wij nog geen drinken, geen brood en geen menukaart hadden gekregen. Zij nam daarna de drankbestelling op, we kregen brood en een menukaart. Toen nog 10 minuten op drank moeten wachten (-). We hadden gekozen voor een drie gangen choice menu. Bij het hoofdgerecht staat alleen vlees, maar we konden desondanks kiezen voor vis (+). Het duurde even voordat het voorgerecht kwam, maar dit was bijzonder smaakvol (+). Dit gold echter niet voor de vis in het hoofdgerecht (-), taai en niet lekker van smaak. We hebben hier niet over geklaagd, mijn vrouw heeft het na afloop benoemd, hetgeen voor kennisgeving werd aangenomen (-). Het nagerecht was oké (+). Bij betaling wilden wij gebruik maken van een kortingsbon; het bleek dat deze niet op zaterdag geldig was (kleine lettertjes niet gelezen). Desondanks toch korting gekregen (+). Wat blijft hangen is het lange wachten. We horen dit van meer mensen die OCH hebben bezocht en we lezen dit ook in de recensies. Volgens ons een verbeterpunt voor dit restaurant. Voor ons geen OCH meer.
Ronniebloemendaal .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Vandaag om 16.00 hr gereserveerd bij old coopers hall voor een, wat wij hoopten, gezellig familie etentje. Helaas verliep dit heel anders dan wij hoopten. We moesten zelf steeds de bediening vragen om wat te drinken. Om 18.00 hr hadden we alleen nog het voorgerecht gehad. Meerdere keren hebben we gevraagd waar het eten bleef. Steeds werd ons verteld dat ze dat zouden navragen. Maar zowel eten als de bediening hebben we niet meer gezien. Voor 1 persoon is er nog een soepje gekomen maar dat was het dan ook. Uiteindelijk is er na nog een laatste poging iemand van de bediening langs gekomen die ons vroeg op welke gang we aan het wachten waren. Het moet toch niet gekker worden! De maat was vol. We hebben de rekening gevraagd en zelfs toen waren ze zich nog van geen kwaad bewust. Een excuses hebben we dan ook niet gekregen en een verklaring konden ze ook niet geven. We komen dus ook nooit meer terug.
Kebertelink .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste kerstdag hier gegeten, herken veel in eerdere recencies voor eerste kerstdag! Wij werden bij binnenkomst totaal genegeerd, hebben ca 20 minuten bij de deur staan wachten zonder dat iemand ons aansprak. Op eigen initiatief werd ons een tafel aangewezen en er gebeurde niets. Zelf om kaart en drankjes gevraagd na enige tijd, er kwam niemand! Nogmaals gevraagd en toen kregen wij onze drankjes en de kaart, vervolgens kwam er niemand meer. Na een uur gevraagd of wij iets konden bestellen. Om 21.45 uur kwam de eerste gang en om 23.45 gingen wij van tafel. Het viel ons op dat de bediening erg inefficient was, jammer want het eten was best heel lekker! Onze tip: een cursus efficientie en hostmanship zouden hier op zijn plaats zijn, er was ook geen enkele leiding, jammer..voelden ons hier geen gast en hebben ons geergerd, niet erg als er een en ander misgaat en het uitloopt maar geef je gasten tenminste aandacht!

Rob_w .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Old Coopers hall heeft een sfeervol schots aandoend interieur. Het was een gezellig binnenkomen. Uiterst vriendelijke bediening en bijpassende achtergrond muziek. Wij waren op dat moment de enige gasten in een toch wel grote zaak, maar door de indeling hadden we zeker niet het gevoel "verloren" te zitten. We hebben gekozen voor de Royal Kiltmakers beef. Een bijzonder heerlijk stuk bief waarin zalm, spinazie en spek is verwerkt. Neem er een glas schots bier bij (prijzig, maar wel heel erg lekker) en de maaltijd kan niet meer stuk!
De koffie/cappuccino achteraf, prima koffie overigens, vonden wij onevenredig prijzig.
Janny EnJan D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Super slecht verbrand vlees gekregen.
Klacht is niet in behandeling genomen.
Men kende de huiswijn niet bij naam.
Verkeerd model wijnglas.
Vol blad over de tafel.
PUINHOOP
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Gezellige entourage, een brede keus aan Schote specialiteiten en erg smakelijke gerechten. Hoewel het niet druk was, moesten we wel even op de bediening wachten. Verder top!
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Bij Old Coopers Hall kun je kiezen voor het Old Coopers Choice Menu voor de maand wanneer je er bent. Dit is een keuzemenu met keuze uit 3 voor-, hoofd-, en nagerechten met de optie voor een vierde gang, een tussengerecht dat bij ons bezoek uit 2 soorten soep bestond. Alles voor een zeer schappelijke prijs. Vooraf heb ik gekozen voor de reuze champignons gevuld met kruidenkaas en geserveerd met sesamstengel. Persoonlijk vond ik de hoeveelheid kruidenkaas ten opzichte van de champignons iets teveel, smaken verschillen zo blijkt maar weer; een tafelgenoot vond de verhouding prima. Wat wel opviel is dat de aangekondigde sesamstengel ontbrak, jammer. De venkelsoep met ham reepjes als tussengerecht was prima, niet te anijsig. Het hoofdgerecht was kipfilet omwikkeld met spek en geroosterde paprika geserveerd met mosterdsaus. Het klinkt heerlijk en dat was het ook, de kip was lekker mals en het spek lekker ziltig. Alleen was hier ook weer een grote afwezige, de geroosterde paprika's wisten de weg naar mijn bord ook al niet te vinden. Omdat de nagerechten voornamelijk uit verschillende samenstellingen met ijs bestond en ik niet zo'n grote ijseter ben heb ik gekozen voor de thee compleet. Kopje thee naar keuze met een etagiere aan zoete lekkernijen, lekker en een prima afsluiter! Hoewel wat kleine steekjes zijn laten vallen maakt de gezellige sfeer, leuke bediening en het goede gezelschap het tot een zeer geslaagde avond.
Grootrw .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Heerlijk gegeten en vlotte bediening. De spareribs waren lekker sappig. De ribe-eye prima gebakken en de mosselen heerlijk op smaak.
Gaan we zeker vaker naar toe.
JaRo .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Op moederdag wezen eten, lekker gezellig druk. De bediening kon het prima aan, de keuken ook. We hebben gekozen voor een 3 gangen menu voor 25 euro p.p., eerst wat stokbrood met een tweetal sausjes, brood en saus hebben we wel beter gegeten, niets bijzonders. Daarna een salade, erg saai qua smaak. Daarna een grillspies met diverse stukjes vlees, helaas was de biefstuk niet echt mals, kip varkenshaas en spek was wel goed maar ja...... Spek was behoorlijk zout maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Verder weer qua smaak een saaie salade, broccoli, gefriteerde aardappelblokjes en gebakken aardappeltjes. Door het ontbreken van smaak bij de aardappelprodukten denken wij dat het hier om snel kantenklaar spul gaat. De stoelen zijn niet echt comfortabel, je zit bij het eten steeds voorover gebogen wat na een poosje toch aardig begint te storen. Een leuk restaurant, een tikkie te duur voor wat er geboden wordt .
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Leuke informele tent, prima tent voor kinderen. De bediening loopt in een kilt. Ik vond het eten niet super, er is voldoende maar het is vooral gericht op voldoende en niet zo zeer op mooie combinaties. Zeker een plaats om terug te komen, maar er moet iets verfijnder gekookt worden
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Gezellig restaurant met enthousiaste bediening. We hebben hier het 'ProefEet' menu gegeten omdat dit bij een evenement in de prijzen was gevallen. De huisgemarineerde zalm, aan tafel beneveld met whisky was werkelijk heerlijk, de carpaccio correct, maar naar mijn smaak niet bijzonder. Het tomaatje gevuld met haggis was toch wel iets van een belevenis, viel absoluut niet tegen. De gefileerde biefstuk, zoals te verwachten, prima! (Het garnituur daarentegen wel erg standaard) En het nagerecht (karamelcake met toffeesaus) gelukkig niet te zwaar. Het interieur is 'niet mijn ding'. Ik vind het te oubollig. De bediening was goed, enthousiast en vriendelijk. al vond ik het jammer dat we niet de hele avond door dezelfde persoon zijn geholpen. Al met al een geslaagde avond gehad, men ziet ons zeker weer eens terug.
PeterG62 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Wij komen regelmatig eten, prima prijs/kwaliteitverhouding, altijd gezellig druk, prima service, fijne sfeer en natuurlijk heerlijk eten probeer ook de Royal Kiltmakers Beef,heeft net een prijs gewonnen op de proef-eet in Enschede. Kortom een aanrader.
Dan H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Goed restaurant, redelijke prijs-kwaliteit verhouding. Aardige medewerkers, mooi ingericht. Helaas kun je de stoelen niet goed aanschuiven aan de tafel, zodat je altijd voorovergebogen zit. Erg oncomfortabel (zeker na een 3 gangen diner, als je 2 uur op deze stoelen zit). Terug naar het eten: we hebben hier vaker gegeten, en altijd erg lekker. Leuke schotse accenten (zoals Haggis, erg lekker!) en mijn vriendin eet hier eigenlijk altijd de spare-ribs (zo goed zijn ze)