Oker

Denneweg 71 2514 CE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oker

Werelds genieten van prachtige smaken

Restaurant Oker in Den Haag staat garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen. De chef is een meester in het koken van wereldse gerechten. Op innovatieve wijze worden smaken samengebracht tot elegante, verfijnde gerechten. Alles wordt in kleine porties geserveerd zodat je veel smaken kunt proeven. De sfeer in het restaurant is bruisend en het attente personeel zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Klaar met eten en nog geen zin om naar huis te gaan? Geen enkel probleem, de gezellige bar van Oker nodigt echt uit om nog heerlijk na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Oker

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuk restaurant met goede formule en een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. Aardig personeel, maar het is te druk om goed te functioneren. Wachttijden drankjes bv daardoor echt te lang! Zo ook de ontvangst: verzoek om midden in de zaak te blijven staan om het gereserveerde tafeltje te bezetten, duurde erg lang.
Evelien R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, super attent personeel, heerlijke wijn. Voor ons dé plek om bijzondere dingen te vieren. We komen zeker weer eens terug.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Leuke gezellig eettent op de Dennenweg, voor ieder wat wils. Heerlijke kleine gerechten, misschien voor de mensen met een wat grotere maag, te weinig, want dan moet je wel erg veel gerechten bestellen en dan wordt het ook direct erg duur!!
Noortje K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijke oesters gegeten tijdens Happy Hour. Enorm vriendelijk personeel, fijn ook om te zien dat zij plezier maakten met elkaar!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vriendelijk en effciënt onthaal en bediening
gemakkelijk en aangenaam contact met tafelgeburen
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Super bediening, enthousiast en vriendelijk. Een verassende kaart met heerlijke gerechten. De borden zijn mooi gepresenteerd. Dus wij komen zeker nog terug!
Natascha S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Voor de tweede keer bij Oker gegeten en het was weer geweldig .
Het eten is super en het personeel is zeer vriendelijk en er is een hele fijne sfeer zeker een aanrader !
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Top restaurant! Heerlijke avond gehad, een gastvrije ontvangst, met de keuze aan tafel te gaan, of nog wat te drinken aan de bar. voor dat laatste gekozen, daarna prima begeleid naar de tafel en een topavond gehad dankzij super meedenkend personeel, zowel in wijn als in eten.
Joan P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Erg lekker gegeten. Staat veel lekkers op de menu kaart dus is lastig kiezen. Zaten aan een tafel waarbij je de keuken kon zien wat erg leuk was. Prettige sfeer en de bediening is zeer attent. Zeker de moeite om nogmaals te gaan eten!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
2e keer in een week, kwaliteit wederom top, wijn ook per glas, en nu wel uitstekende en mn vlotte gang van zaken, het kan wel dus!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Prima eten goede sfeer, we hadden alleen de pech van te weinig mensen in de keuken versus de drukte (maandagavond: vol!) en de bediening leek ook aan de krappe kant.
Ik vermoed (hoop) dat t eenmalig was...
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De locatie was goed. Het eten was lekker, de bediening aardig en de keuze om de kleine gangen te bestellen was prima. Het was een gezellige sfeer.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Leuke menukaart met allemaal bijzondere gerechtjes in de maat van een voorgerecht. Samen de Libanese aubergine en kip ceaser salade om mee te beginnen, daarna allebei de tournedos met eendelever. Als toetje scroppino en cheesecake. Erg lekker.
Daarnaast hebben ze een uitgebreide wijnkaart, ook voor losse glazen en een cocktailkaart.
Vriendelijk personeel.
Buiten op het terras gegeten, binnen ook leuke aankleding.
Ryan L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten was erg lekker en de bediening was leuk, maar wat duurde het lang voor we steeds geholpen werden of ons eten kregen. zo jammer. Een set handen meer bij in de keuken en bediening en je bent al iets verder.
André V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima avond gehad en alles in balans.
Heerljke gerechten en door de voorgerecht size porties leuk om meerdere gerechten te proberen, ook delen met je partner kan hier prima.
Komen we zeker weer een keertje terug.
EsthervanLaer .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Mooi restaurant aan de Dennenweg. We hebben lekker gegeten. Leuk concept met kleine gerechtjes zodat je kunt delen en veel kunt proeven.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Als cadeau aan mijn ouders een diner bij oker gegeven. Nog nooit zo'n enthousiaste reacties gekregen! Top ontvangst, zeer attent en gastvrij. Eten was buitengewoon goed verzorgd, prima bediening en heerlijke sfeer! Kortom , een adres dat ik iedereen van harte kan aanbevelen!
Pluim voor dit soort horeca-beleving!
Niels W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Oker is de uitgelezen plek om een cross-over tussen een zakelijk diner en gewoon een gezellige avond te hebben. Het eten is van goede kwaliteit met een verrassende touch en de wijnkaart is beter dan je zou mogen verwachten. Door de speelse indeling heb je voldoende privacy en de bediening zorgt dat je niets te kort komt.
Waarom geen 10? Nee het is geen sterrenrestaurant met bijzondere liflafjes, bloemen, rook en andere tovenarij en dus is de bediening soms ook nog niet perfect, maar dat is allemaal geen reden om niet terug te komen.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wauw wat is dit een toffe tent. Prijs, kwaliteit is perfect. De entourage is zo leuk. Wij hebben eerst buiten lekker een drankje gedronken vervolgens naar binnen; allemaal verschillende zitjes, verschillende hoogtes en tafels. Het eten was meer dan je mag verwachten van de prijs. Het zijn allemaal hoofdgerechten in voorgerecht formaat; precies wat ik in iedergeval zoek. Wanneer je lekker deelt kun je zo veel verschillende gerechten uitproberen. Gerechten verrassen je! Bediening was top, gaf je goed uitleg en nam ondanks de drukte de tijd voor je. Jammer dat we niet vaak in Den Haag komen anders was dit zeker één van mijn favo restaurants geworden!
femke V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hebben heeeerlijk gegeten!! Alle gerechten waren super lekker en verrassend gemaakt.
Ook de wijnen waren top. In 1 woord: GEWELDIG! Ik kom hier nog zeker een keertje terug! Bedankt OKER! :)