Oker

Denneweg 71 2514 CE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oker

Werelds genieten van prachtige smaken

Restaurant Oker in Den Haag staat garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen. De chef is een meester in het koken van wereldse gerechten. Op innovatieve wijze worden smaken samengebracht tot elegante, verfijnde gerechten. Alles wordt in kleine porties geserveerd zodat je veel smaken kunt proeven. De sfeer in het restaurant is bruisend en het attente personeel zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Klaar met eten en nog geen zin om naar huis te gaan? Geen enkel probleem, de gezellige bar van Oker nodigt echt uit om nog heerlijk na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Oker

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Niels W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Oker is de uitgelezen plek om een cross-over tussen een zakelijk diner en gewoon een gezellige avond te hebben. Het eten is van goede kwaliteit met een verrassende touch en de wijnkaart is beter dan je zou mogen verwachten. Door de speelse indeling heb je voldoende privacy en de bediening zorgt dat je niets te kort komt.
Waarom geen 10? Nee het is geen sterrenrestaurant met bijzondere liflafjes, bloemen, rook en andere tovenarij en dus is de bediening soms ook nog niet perfect, maar dat is allemaal geen reden om niet terug te komen.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wauw wat is dit een toffe tent. Prijs, kwaliteit is perfect. De entourage is zo leuk. Wij hebben eerst buiten lekker een drankje gedronken vervolgens naar binnen; allemaal verschillende zitjes, verschillende hoogtes en tafels. Het eten was meer dan je mag verwachten van de prijs. Het zijn allemaal hoofdgerechten in voorgerecht formaat; precies wat ik in iedergeval zoek. Wanneer je lekker deelt kun je zo veel verschillende gerechten uitproberen. Gerechten verrassen je! Bediening was top, gaf je goed uitleg en nam ondanks de drukte de tijd voor je. Jammer dat we niet vaak in Den Haag komen anders was dit zeker één van mijn favo restaurants geworden!
femke V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hebben heeeerlijk gegeten!! Alle gerechten waren super lekker en verrassend gemaakt.
Ook de wijnen waren top. In 1 woord: GEWELDIG! Ik kom hier nog zeker een keertje terug! Bedankt OKER! :)
igorvdh .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Was hier voor een lunch. Salade met grote Tempura garnalen smaakte prima, volgens dochter. Mijn Club sandwich zalm was eveneens erg lekker. Hij smaakte me beter dan de club sandwiches zalm die ik wel vaker eet bij een van de eetgelegenheden aan het Plein. De witte Verdejo huiswijn paste er mooi bij. Het is allemaal niet goedkoop bij Oker, maar de kwaliteit is er dan ook naar!
rietmanmarian .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Bijzondere gerechten, zeer smakelijk en mooi opgediend. Attent personeel, persoonlijke benadering, je voelt je er meteen thuis. Fijn dat er om 20.00 uur door personeel en gasten 2 minuten stilte in acht werd genomen.
Kortom top!
MarisDH .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Eten bij Oker is altijd een feest! De bediening is betrokken en zeer gastvrij. Het eten is meer dan voortreffelijk en wordt zeer verzorgd gepresenteerd. Eten bij Oker is echt een beleving die je moet ondergaan of je nu als stel, vrienden onder elkaar of met een groter gezelschap komt eten. En mocht je even om gespreksstof verlegen zitten; de open keuken zorgt er zeker voor dat je niet stil valt.
Nathalie T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Sfeervol restaurant, zeer vriendelijke bediening, geven goede uitleg over de kaart en gerechten. Gerechten waren echt top! Al en met al zeker de moeite waard om nogmaals te komen. Mvg, Nathalie Tetro
Jurere V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Ruime kaart. Lange wachttijd tussen gerechten wat niet klopt als ze wel druk zetten om volgende shift aan tafel te krijgen. Dat was het enige minpuntje. Voor de rest een aanrader en komen zeker terug.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Oker, we komen hier vanuit Arnhem zeker 1 keer per jaar en we zijn nog nooit teleurgesteld! top eten en top bediening echt een avond uit!
astrid D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Mooi restaurant. Super aardige bediening met goede uitleg over de menukaart. We voelden ons zeer welkom. Ze gaven ook goed advies omtrent de metro etc. Ik zeg.........ga zo door!!!
Pvmeerwijk .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wat een leuk ingericht en gezellig restaurant op een prima locatie. Daarnaast prima eten en dito service! Onze complimenten!.
Sören D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een eerste maal maar het was er top!! Een aanrader!
Knappe zaak, hartelijke ontvangst, leuke en vlotte bediening, leuk concept, heerlijke gerechtjes...genieten dus! ????????
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was top,
Leuke inrichting.
Sytse A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Leuke ervaring bij dit restaurant. Zeer vriendelijk personeel en omdat we vroeg waren een prima plaats. heerlijk eten, echt goede kwaliteit en zeker opnieuw een bezoek waard.
Gonny O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Was echt fantastisch, eten was top, bediening geweldig. Waren hier voor de eerste keer maar komen zeker terug. Een aanrader dus.
henk K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gezellig restaurant, goede bediening
M C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Superlekker gegeten, leuke service en prima sfeer. De takken vond ik wat vreemd. Hadden nadrukkelijker gemogen, nu beetje net niks..
Mjlkuling .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Oker verrast me altijd weer. Wat staan er toch een leuke gerechten op de kaart en wat worden de borden fantastisch opgemaakt. Extra compliment voor Florian, die ons gisteren bediende, maar al het personeel is zeer attent en vriendelijk. Ik zal hier nog heel vaak terugkomen.
Tjeerd H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer! Leuke gerechten die uitnodigen om eens een keer iets anders te proberen...
We zijn zeker van plan nog eens terug te komen.
Anastassia G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heel leuk restaurantje, heerlijk eten. Echt genoten. De bediening duurde soms wat lang maar de spontaniteit en de vriendelijkheid van het personeel maakte dat helemaal goed.