Oker

Denneweg 71 2514 CE Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Oker

Werelds genieten van prachtige smaken

Restaurant Oker in Den Haag staat garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen. De chef is een meester in het koken van wereldse gerechten. Op innovatieve wijze worden smaken samengebracht tot elegante, verfijnde gerechten. Alles wordt in kleine porties geserveerd zodat je veel smaken kunt proeven. De sfeer in het restaurant is bruisend en het attente personeel zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Klaar met eten en nog geen zin om naar huis te gaan? Geen enkel probleem, de gezellige bar van Oker nodigt echt uit om nog heerlijk na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Oker

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Lang
Laura N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Alles geweldig en voor een helemaal niet slechte prijs! Duurt wat lang maar dat is eigenlijk wel gezellig. Altijd heel druk!
Peter-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eerlijk gezegd houd ik niet van het principe om op de kaart alleen gerechten aan te bieden van het formaat van een voorgerecht. Ik denk dat het een verkapt middel is om de omzet te verhogen. Je moet dus meerdere gerechten bestellen. De gerechten waren daarentegen wel lekker. Het duurde alleen lang tussen de gerechten. Ook vind ik het restaurant te groot. Er is dus minder persoonlijke aandacht voor de gasten. Uiteindelijk vind ik dat je veel te veel geld kwijt bent voor wat het is.
Weike B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooi restaurant met een gezellige sfeer. Het eten is goed. Personeel heeft ondanks de drukte aandacht voor al haar gasten.
Carmen U.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was voor de 2de keer bij Rest Oker, heel vriendelijk personeel en het eten is lekker. Je moet er niet heen als je haast hebt of anders goed aangeven want eigenlijk is het een tent waar je even kan blijven zitten.... heerlijke avond gehad.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goede uitleg bij de verschillende hapjes en gerechten. Service was ook top! Enige onduidelijkheid was dat we bij de deur stonden te wachten tot er een medewerker naar ons toe kwam ivm onze reservering en toen bleek na een paar minuten dat wij zelf naar de bar moesten lopen. Dit was niet heel duidelijk / gestructureerd. Verder was alles echt genieten!
Nicolette R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Oker; wat een gastvrijheid, gezelligheid en een heerlijke keuken! Ook voor mijn dochter van 8 jaar was er genoeg lekkers op de kaart. Top-tent!!
Dieneke D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Geweldig restaurant, we hebben een hele leuke avond gehad. De gerechten zijn uitstekend en de service maakt het helemaal af. De afwisseling op de kaart is heel prettig. Zo zie je het niet vaak. De verwachtingen waren hoog, maar ze zijn zeker waargemaakt.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Eind augustus met z'n zessen geluncht bij Oker, heb geboten van de verse oesters, de eendenlever en het oosterse gestoomde broodje met buikspek. Mijn tafelgenoten hadden 2x de ceviche, de tonijntartaar, thaise soep en ook een eendenlever, 3 waren net zo enthousiast, 2 wat minder. De bediening vonden wij allemaal wat stug, het interieur prima.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gisteren genoten van een heerlijke lunch. Een terrine van eendenlever met een compote van vijg. Daarbij op aanraden van Florian een kleine caesar salade. En natuurlijk niet te vergeten de heerlijke sauvignon blanc. Voeg hierbij de vriendelijke, vrolijke bediening van Florian en het plaatje is compleet. Een echte aanrader. Rob en Ann B
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vanmiddag heerlijk gegeten bij Oker. Heerlijk in het septemberzonnetje genoten van een heerlijke sauvignon blanc met een terrine van eendenlever. Dank ook aan de bediening. Florian, vriendelijk, vrolijk en oog ( aandacht) voor de gast. Bedankt, komen zeker een keer terug. Rob en Ann Battes
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Oker heeft mooie gerechten in iets kleinere porties waardoor je meerdere gerechten kan proeven, de bediening weet precies uit te leggen welke wijn spijs combinatie het beste werkt, ga hier zeker vaker komen!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Met een groep vrienden heb ik echt een geweldige avond bij Oker gehad, alles klopte gewoon. Je kiest een aantal kleine gerechten van de kaart, wij gingen voor 3 gerechten pp (en toetje), maar ik heb geen toetje genomen dus achteraf had ik dan beter 4 gerechtjes moeten kiezen. Het kiezen is lastig, want alles ziet er heerlijk uit! Uiteindelijk ben ik gegaan voor de ravioli met zontomaat vulling, ceviche van makreel en de noordzeetong met aardappelmousseline. Ook heb ik wat mogen proeven van de pannenkoekjes met eend en de tonijn tartaar. Alle gerechten waren werkelijk subliem in smaak en creativiteit en ik vind de prijs/kwaliteitverhouding ook goed (uiteindelijk slechts 50 euro pp kwijt). De witte wijn (Sauvignon) is goed en de bediening zeer vriendelijk. Ik ga hier zeker snel weer eten want ik heb teveel lekkere gerechtjes gemist.
Misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Prima gegeten in dit restaurant al vonden we de presentatie van de gerechten minder stijlvol als "vroeger" zo was de tartaar voorheen mooier opgemaakt en kwamen er frietjes bij nu was het eenvoudig opgemaakt met een kappertje en een gepocheerd eitje. Lever was lekker maar heel moeilijk eten als je het serveert op de rand van een hoog soepbord. Als je dan wil snijden, duw je het bord naar beneden. Bediening is prima en ook de inrichting ziet er verzorgd uit
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Eén van mijn favoriete eettenten in den haag, eten is heerlijk en kom hier graag, MAAR jammer dat het waarschijnlijk te goed gaat met deze zaak en dat het een beetje naar hun bol is gestegen. Vandaag om 18.02 binnen gestapt om alsnog van the oyster happy hour te genieten. Maar werd mij gezegd, ik was twee minuten over de deadline en dan werd er géén happy hour oysters meer geserveerd, opdracht van het management. Nou management als jullie met dit soort dingen géén flexibiliteit kunnen betrachten in een nagenoeg lege zaak, dan hebben jullie mij hier voor de laatste keer gezien. Een restaurant hoort met dit soort acties flexibel te zijn en niet met hun neus in de lucht te lopen, jammer.
Beste vivatruf, wij betreuren hetgeen er is gebeurt ten zeerste en hierbij als eerste onze excuses. Oker is voor alles een restaurant wat gericht is op gastvrijheid en gast tevredenheid. Er is een (grove) fout gemaakt die wij graag zouden rechtzetten. Enerzijds hebben wij intern "dit probleem" opgelost, anderzijds zouden we jou ook graag laten zien dat dit absoluut niet onze normale modus operandi is, zoals je weet uit eerdere bezoeken! Zou je ons s.v.p. je mail adres dan wel telefoon nummer willen laten weten (kan op info@restaurantoker.nl), hopelijk wil je ons een kans geven om het goed te maken. Met vriendelijke groet, Team Restaurant Oker
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We zijn in de watten gelegd door gezellig en kundig personeel in een levendige sfeer met een mooi interieur. Erg lekkere wijn gedronken welke ons werd aangeraden. Het eten was zeer smakelijk en mooi opgediend. Ook onze vegetariër kwam goed aan zijn trekken. Geen spannende vernieuwingen, maar allemaal kleine klassieke gerechten perfect uitgevoerd: de truffel risotto was goed van smaak, evenals de huisgemaakte ravioli, de entrecote en de lamsrack mooi vlees en precies goed bereid, de tonijn tartaar was perfect en de eend op pannenkoekjes echt lekker. Een heerlijke ervaring rijker.
Annepanne .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Afgelopen zaterdagavond hier met 2 personen gegeten. Zeer attente en vriendelijke bediening richting de gasten, helemaal top. Onderling was een discussie bij de open keuken over voor welke tafel, welk gerecht was niet even vriendelijk en dat krijg je als gast wel wel mee..
Concept met meerdere 'kleine' gerechten en de kwaliteit van het eten was super!

Kortom goed gegeten in een mooie omgeving voor herhaling vatbaar.
Amber R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Lekker gegeten! Gastvrije en meedenkende bediening. Heerlijke gerechtjes om gezellig samen te delen. Kortom: super leuke avond gehad! Zeker een aanrader!
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Een buitengewoon aardige tent in het Haagse. De inrichting is modern en de bediening vlot. Op de zaterdagavond zat de zaak nagenoeg vol en dat geeft ook een levendige sfeer. De genuttigde gerechten waren allemaal prima en smaakvol op mooi opgemaakte borden. Prijs/kwaliteit verhouding is ook op orde. Kortom, niets kritisch op te merken en aan te raden om dit zelf eens te bekijken.
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Oker, leuk concept ook met kleinere porties die je ook lekker kan delen. Asperges special met de pata negra was echt super. Hele vriendelijke jongen die er nog niet zo lang werkt heeft ons echt super geholpen. Heerlijke avond gehad.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Kom hier al een paar jaar en het is knap dat ze de kwaliteit van het eten en de bediening op niveau houden. Het concept van de 'kleine' porties zodat je meerdere - meestal 3 - gerechten bestelt, maakt ook dat ik hier vaker kom. Je 'overeet' niet snel en alle gerechten zijn echt smakelijk. De truffel risotto is na al die tijd nog steeds mijn favoriet. De service is altijd joviaal, sympathiek en prima. Helemaal passend bij de relaxte omgeving, inclusief bar die ook vaak goed vol staat.