Oker

Denneweg 71 2514 CE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oker

Werelds genieten van prachtige smaken

Restaurant Oker in Den Haag staat garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen. De chef is een meester in het koken van wereldse gerechten. Op innovatieve wijze worden smaken samengebracht tot elegante, verfijnde gerechten. Alles wordt in kleine porties geserveerd zodat je veel smaken kunt proeven. De sfeer in het restaurant is bruisend en het attente personeel zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Klaar met eten en nog geen zin om naar huis te gaan? Geen enkel probleem, de gezellige bar van Oker nodigt echt uit om nog heerlijk na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Oker

• Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gezellig restaurant, goede bediening
M C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Superlekker gegeten, leuke service en prima sfeer. De takken vond ik wat vreemd. Hadden nadrukkelijker gemogen, nu beetje net niks..
Mjlkuling .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Oker verrast me altijd weer. Wat staan er toch een leuke gerechten op de kaart en wat worden de borden fantastisch opgemaakt. Extra compliment voor Florian, die ons gisteren bediende, maar al het personeel is zeer attent en vriendelijk. Ik zal hier nog heel vaak terugkomen.
Tjeerd H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer! Leuke gerechten die uitnodigen om eens een keer iets anders te proberen...
We zijn zeker van plan nog eens terug te komen.
Anastassia G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heel leuk restaurantje, heerlijk eten. Echt genoten. De bediening duurde soms wat lang maar de spontaniteit en de vriendelijkheid van het personeel maakte dat helemaal goed.
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zeer lekkere en diverse kaart. Vriendelijke bediening van het personeel en zeer attentvol ook (bv. Bij verjaardag). Prijs kwaliteit was zeer goed. Zeker een aanrader voor een bezoek!
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Eten was weer heerlijk, goede porties, mooi gepresenteerd. We hadden elkk drie gerechten en een nagerecht, een fles water en twee flessen huiswijn en de rekening bedroeg 140 euro. Enige nadeel blijft dat er erg weinig groenten worden geserveerd. Er staan twee salades op de kaart, maar bij de andere gerechten draait het allemaal erg om vlees en vis en spelen groenten een hele kleine bijrol als garnering. Personeel is aardig en vakkundig. We blijven hier steeds maar terugkomen, net als kennelijk vele anderen, want het is altijd druk met leuke mensen.
Helene S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Heerlijk gegeten om 16 uur s'middags.
Dan kan hier!
Loulou V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Super leuk concept om meerdere kleinere gerechten te bestellen. Gister voor het eerst bij Oker gegeten. Alles was super lekker, heerlijke smaakcombinaties! Goede, vriendelijke bediening en de prijs/kwaliteit verhouding is ook goed ????
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Mooi restaurant, lekker eten, goede bediening. Thaise soep en spekbroodjes echt heerlijk, biefstuk met friet op zich goed maar de bavette was aan de koude kant, waarschijnlijk te lang laten rusten. Maar al met al een geslaagde avond en wij komen zeker terug.
Gerwin K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
het is een gezellige plek om te zitten. Het concept van verschillende gerechten is ook heel leuk, en het eten smaakte uitstekend
Olmo M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima restaurant, attente bediening. Sfeervol restaurant met de mogelijkheid om veel verschillende dingen te proeven. Je zit wel een tikje aan de lange kant, maar dat is opzich niet heel erg.
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke avond gehad in dit gezellige restaurant. Erg lekker gegeten, de tonijntartaar is echt een aanrader! Top gastheer Mike Branth maakte de avond compleet. Wij komen zeker weer terug!
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vrijdag 13 januari gegeten met 4 collega's. Bij de opmerkingen voor het reserven had ik gevraagd om een mooie plek.
We kregen een van zithoeken. Luxe u-vormige ruime bank.
Goed gezeten, maar bovenal heerlijk gegeten, gecombineerd met een attente en enthousiaste bediening.
Ik heb er nu voor de derde keer gegeten. Geen enkele keer spijt gehad.
Oftewel absoluut aan te raden.
Hermijn S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Voor een verjaardag gaan eten met een gezin met kinderen van 19 17 en 13 jaar oud, er staat zoveel op de kaart dat iedereen wel iets van zijn gading kan vinden.. Bediening was vriendelijk , gerechten echt lekker. Omdat alle gerechten formaat voorgerecht hadden, hadden vader en zoon nog wel wat honger na afloop: volgende keer toch de entrecote van 200 of 300 gram of toch een soepje tussendoor.
Zou het zeker aanraden en veel mensen zijn het met ons eens: het restaurant zat goed vol op een maandag in januari (!) Gaan zeker nog een keer,of vaker, terug !
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Er staan een aantal bijzondere maar smakelijke gerechten op het menu. Soms is de prijs-hoeveelheid wat scheef. Kwaliteit is altijd goed.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Naar Oker voor de lunch naar aanleiding van de positieve recensie in Lekker500. Vriendelijke ontvangst. De zaak is sfeervol ingericht maar het is er erg koud; we houden onze sjaals om. Eenmaal aan tafel met een glas Verdejo duurt het lang voordat de bediening ons weer opmerkt om te kunnen bestellen. We geven aan dat we niet zoveel tijd hebben, kunnen we dan twee specials nemen of beter een broodje? Specials kan prima volgens de serveerster, mits we onze keuze aanpassen naar minder bewerkelijke gerechtjes. Dat doen we, en de ravioli met pompoen en tonijntartaar worden vlot geserveerd. Tonijntartaar uitstekend, ravioli beetje waterig maar prima te doen. Na vervolgens 45 minuten gewacht te hebben op de tweede gang zijn we maar vertrokken, waarbij we ook nog achter in de rij mochten aansluiten om af te rekenen. We hadden goed zicht op de open keuken, waar twee man staan te klungelen, op harde fluistertoon door de bediening aangespoord om toch alsjeblieft tempo te maken, want de mensen zitten te wachten. Slecht voor elkaar hier!
Yvette O.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Vrolijk en beleefd personeel die kennis van zaken hebben over zowel de gerechten als voedselallergieën. Heerlijk gegeten!
Mirli S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten, het restaurant ziet er gezellig uit. Grote en kleinere tafels wisseln elkaar af. Ontvangst is rommelig. Collega's weten van elkaar niet wat ze aan het doen zijn. Tijd tussen de gangen door is te lang.