Over het restaurant Oker

Werelds genieten van prachtige smaken

Restaurant Oker in Den Haag staat garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen. De chef is een meester in het koken van wereldse gerechten. Op innovatieve wijze worden smaken samengebracht tot elegante, verfijnde gerechten. Alles wordt in kleine porties geserveerd zodat je veel smaken kunt proeven. De sfeer in het restaurant is bruisend en het attente personeel zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Klaar met eten en nog geen zin om naar huis te gaan? Geen enkel probleem, de gezellige bar van Oker nodigt echt uit om nog heerlijk na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Oker

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Oker

Claire B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk en gezellig......’as usual’????
Voelen ons altijd welkom hier!Thanks...
Fijne feestdagen en graag tot volgend jaar????????
Suzan F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Hoi,altijd super gezellig bedienden personeels!!! en eten altijd verrukkelijk perfect!! Beste lekkerste witte wijn! Herhaling vatbaar! we komen terug. Narda en Minny
rutger jan Z.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
onze lunch bij OKer is ons goed bevallen op 1 puntje na nl. Ik vond het kinderachtig dat we niet van de oester

happy hour gebruik mochten maken omdat we iets te vroeg waren.

WEING GEVOEL VOOR KLANTENBINDING. We komen hier nl wel vaker,
Anjali S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het was wat aan de dure kant, wel heel leuk restaurant, aardige mensen en goed eten. Niet over de top chique, maar wel netjes
Mandy Z.
Geweldig!
Wat een uitje is het toch om daar heen te gaan. Het eten is waanzinnig!! Het personeel TOP!
Echt een geweldig avondje uit.
Suzy B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Voor de 40e verjaardag van mijn vriend nam familie ons mee naar Oker. Het personeel wist ervan en gaf ons een enorm welkom gevoel door mijn vriend te feliciteren bij binnenkomst. Het eten was heerlijk, net als de wijnen. En als klap op de vuurpijl hadden ze speciaal voor mijn vriend een gepersonaliseerd toetje gemaakt. Al met al hebben we een super avond gehad.
Marjanneke63 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wat een leuke zaak en wat een heerlijk eten! Verrassend eten,, leuk concept met al die kleine gerechtjes. Goede wijnen. Kan water als je er om vraagt. Goede gin-tonic vooraf
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, mooie en smaakvolle gerechten. Ontvangst was vreemd: ondanks vrije tafels en het feit dat we gereserveerd hadden, werden we verzocht aan de bar plaats te nemen. Verhoging van de drankomzet? Al met al wel prijziger dan eerst ingeschat.
hester Q.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
heerlijke lunch: veel keuze, verse producten ,aardige correcte bediening.
leuke hoekjes om te zitten maar ook tafels voor grotere groepen.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Oker is sfeervol ingericht en heeft een interessante kaart. In plaats van traditionele drie gangen, kies je hier 2-3 kleinere gerechten. Het eten smaakt goed, de hoeveelheid is voldoende.
Het is wel behoorlijk rumoerig in het restaurant. Iemand met gehoorproblemen kan hier behoorlijk last van hebben.
De tafel van Esther H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Hebben echtgenoten, van het eten, de topper waten de coquilles, de bediening en de sfeer! Enige puntje van kritiek de gerechten kwame erg snel achter elkaar, toen won dag aangaven werd het gelijk aangepast!!
Esther H.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ik waande mij in New York .
Goed ingericht , lekker vol , goede stemming , fantastisch personeel eennnnn heerlijke kaart !!!!!!!!!!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
De bediening wassen ronduit slecht. We hebben wel drie keer om de rekening moeten vragen voordat deze kwam. Ook de koffie liet bijna een half uur op zich wachten. Het is geen goedkope zaak, dus dan verwacht je ook gewoon service, maar helaas kregen wij dat niet.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Altijd thuiskomen in de huiskamer die Oker heet. Vriendelijke bediening. Wijnvoorraad was matig bijgehouden (Nieuw Zeelandse Shiraz was op) maar de sashimi daarop volgend Thaise mosselen en de zeetong maakte veel goed. Prijs kwaliteit wederom prima, driegangen plus dessert en wijn voor 65 euro de neus. Prima dus.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was heerlijk, goede kwaliteit. We moesten soms lang wachten op de service, maar dat maakte ons niet zoveel uit.
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Een aantal fantastische gerechten geproefd (buikspek, coquilles en de steak tartare zijn aanraders!), de sfeer is heel aangenaam en er worden lekkere cocktails geschonken. We komen zeker een keer terug!
Anke H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gerechten en sfeer waren goed. Bediening kan op punten beter. Zo vroegen we of de vis gefileerd was (antwoord: ja) bij opdienen bleek dat niet zo te zijn. Ook het nagerecht bleek niet te zijn aangeslagen.
Fijne avond gehad!
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
prima, kleine hapjes, origineel, lekker, meer moet dat niet zijn. We komen vast en zeker nog terug. Al is het ietsje ver vanuit België.
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke kaart, smaakvolle gerechten, mooie inrichting, maar ook eindeloos lang wachten en daardoor niet voldaan de deur uit. Zonde!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Mooie gerechten en lekkere wijnen voor een mooie prijs, vriendelijke bediening. gezellig druk enal met al zeker voor herhaling vatbaar