Oker is een heerlijke plek in het hartje van Den Haag. Of je nu een adresje zoekt voor een goede (zaken)lunch of ’s avonds – volgens het shared dining principe – wilt dineren. In de mooie, grote, open zaak is er plek voor grotere gezelschappen maar kun je ook prima en rustig met z’n tweetjes op je gemak (romantisch) eten.

De kaart biedt bistro klassiekers, maar ook een aantal mooie internationale gerechten met onverwachte smaakcombinaties. Kijk ook eens naar de uitgebreide wijnkaart en laat je adviseren wat er bij de door jou gekozen gerechten past.

Geschreven door: Susan van Aretz van Smulpaapje.nl
Fotografie door: Ashkan Mortezapour van Dishtales.com

Over het restaurant Oker

Werelds genieten van prachtige smaken

Restaurant Oker in Den Haag staat garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen. De chef is een meester in het koken van wereldse gerechten. Op innovatieve wijze worden smaken samengebracht tot elegante, verfijnde gerechten. Alles wordt in kleine porties geserveerd zodat je veel smaken kunt proeven. De sfeer in het restaurant is bruisend en het attente personeel zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Klaar met eten en nog geen zin om naar huis te gaan? Geen enkel probleem, de gezellige bar van Oker nodigt echt uit om nog heerlijk na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Oker

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Oker

Layla D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was redelijk goed met name de bavette. Echter liet de service wat te wensen over. Bovendien had ik vantevoren voor twee personen gereserveerd maar kregen wij een van de slechtste tafels in het restaurant toegewezen (een tafeltje dat ergens was tussengepropt).
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
wederom heerlijk gegeten, prima attente bediening ! Lekkere gerechten klein maar fijn, als je sharing leuk vind en de tijd hebt een echte aanrader!
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Teleurstellend. De bediening probeerde het goed, maar het voelde niet erg oprecht. Het eten was vooral ondermaats als je kijkt naar de hoeveelheid en de prijs kwaliteit. Kip in de salade uit een pakje, zeetong droog, te zoute risotto. De curry was oke, maar je verwacht gewoonweg meer voor hoe dit restaurant ook aangeprezen was op sites.

Overall presenteert dit restaurant zich beter dan hun eten doet blijken.
Walter S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
goed eten, aardige mensen, prettige omgeving, goed geluid, snelle bediening, juiste kwaliteit/prijs, kaart is wat onduidelijk in de zin van samenstelling gangen, maar bijbestellen is altijd mogelijk.
Veerle T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Oker heeft een leuke setting, vriendelijk personeel en lekker eten. Er zijn vegetarische opties. Hier zou ik zeker nog terugkomen.
Corin H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Geweldige smaak beleving,ziet er ook heel goed uit alleen al ????erg leuk ook om het delen met elkaar van gerechten.

Top en goed geprijsd.
Echt een aanrader.
E.W.F. B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Wij komen al jaren regelmatig bij Oker, het is altijd genieten, leuke bediening en wederom heerlijk gegeten! Voor iedereen aan te raden om naar toe te gaan.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Topbediening en een truffelrisotto waar je voor terug blijft komen. Verrassende selectie wijnen (de Pinot Noir is excellent).
Yke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend. De gerechtjes zijn goed op smaak gebracht en worden aantrekkelijk gepresenteerd
Cher K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Zoals altijd was het weer heerlijk bruisend, vriendelijk personeel en de hapjes zijn ook gewoon onwijs lekker!

Ik kan alleen zeggen, we hebben weer genoten!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Gevarieerde kleine gerechten die je prima met elkaar kunt delen. Aangename inrichting met intieme plekken en plekken waar je met een groep kunt zitten. Aanrader!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Uitstekend restaurant. Ongedwongen sfeer, heerlijke gerechten, vlotte bediening.
Een restaurant zoals een restaurant bedoeld is.
Hannah H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Gezellig restaurant, eten was verrassend luxe. De tent zat ook lekker vol. De kleine gerechten lijken niet zo duur maar de prijs kan snel oplopen als je er drie per persoon besteld.
Mary-Jo D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Altijd fijn om hier te zijn! Mooie ambiance, warme gastheren en -dames! Eten is gewoon goed en de wijne subliem. Altijd een feestje om hier te komen.
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het blijft een gezellig en informeel waar je heerlijk kan eten. Sommige dingen vond ik iets te sterk gekruid (bv aubergine salade) waardoor de nuances wat wegvielen. Maar steak tartare is onovertroffen.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Leuke ambiance, goede sfeer, echt lekker eten en goede wijnen en werkelijk allercharmantst personeel. De formule van kleinere hapjes in goede verhoudingen werkt goed. Echt een aanrader.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het eten is echt fantastisch : creatief opgediend , gevarieerde tapas maar de bediening makes the difference : 10+ Joost en collega’s: wij zijn er binnenkort weer , bedankt voor de gezellige avond !
Pun B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Het was weer grandioos lekker. Super service gehad. Het is niet de eerste keer of yeeede keer, maar al de zoveelste keren dat ik hier ben geweest. Ik kom zeker weer terug. Tot snel Oker!!
Cheyennx .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Voor het eerst gegeten bij oker. Eten was super lekker !!! Alle gerechten waren boven verwachting. Bediening was zeer vriendelijk en ze waren professioneel. Inrichting was erg sfeervol en de muziek was ook goed. Het is zeker een aanrader en wij komen zeker terug!!
Stephen V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Ik ben fan van kroketten, maar de 2 rundvleeskroketten op brood bij Oker zijn wel heel kaal. Op zich prima kroketten, maar 2 heel gewone sneetjes wit brood, verder geen enkele aankleding met sla of iets extra's. Kaal en enigszins teleurstellend dus en dan vind ik € 7,50 flink aan de prijs.