Oker

Denneweg 71 2514 CE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oker

Werelds genieten van prachtige smaken

Restaurant Oker in Den Haag staat garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen. De chef is een meester in het koken van wereldse gerechten. Op innovatieve wijze worden smaken samengebracht tot elegante, verfijnde gerechten. Alles wordt in kleine porties geserveerd zodat je veel smaken kunt proeven. De sfeer in het restaurant is bruisend en het attente personeel zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Klaar met eten en nog geen zin om naar huis te gaan? Geen enkel probleem, de gezellige bar van Oker nodigt echt uit om nog heerlijk na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Oker

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Oker

anita V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De mosselen waren niet goed gekookt waardoor meer dan de helft nog was gesloten. Drie keer moeten vragen om een glas wijn. Bij het nagerecht werd mijn bestelling gewoon vergeten maar kwam tot onze verrassing wél op de nota voor. Het enige excuus was een slap sorry. Conclusie: je bent geen klant maar een vervolgnummer. Hier kom ik niet meer.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Oker! Het concept van proportioneren van de gerechten in allemaal voorgerechten werkt uitstekend en nodigt uit om met elkaar te delen. Bediening is vlot en attent. Bij reservering had ik gevraagd om een leuke tafel in verband met de viering van ons 12,5 jarig huwelijk. Toen het dessert werd gebracht stond er op een mooi klaargemaakt plateau de felicitatie hiervoor in chocola geschreven. Zeer attent dat dit was onthouden! Kortom, aanrader dit restaurant!
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening. De sfeer in het restaurant is erg plezierig. Ik zal zeker nogmaals hier gaan lunchen.
Vera T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker eten, redelijke prijzen, maar je moet veel te lang wachten op het eten en drinken. Ook krijg je verkeerde gerechten en krijg je de bestelde drankjes niet.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Altijd lekker eten bij Oker. Het is moeilijk kiezen want alle gerechtjes zien er lekker uit op de kaart. Ik ben uiteindelijk gegaan voor de steak tartaar (ruime portie en heerlijk zacht), de pompoen ravioli (machtig, maar erg lekker!), de noordzeetong (vis een beetje aan de zoute kant, maar de groente en mousseline lekker zacht). Het was weer gezellig druk en dat zorgt inderdaad soms voor wat langer wachten, maar met een stel leuke vrienden aan tafel is dat helemaal niet erg. Bediening is heel vriendelijk en de wijnen zijn lekker.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk eten hier. Het is leuk om de gerechtjes te delen, maar eigenlijk zijn ze zo lekker dat je dat soms niet wilt! Wij hadden ieder 3 gerechtjes, dan zit ik echt tot aan de max, mijn partner ging ook nog voor het toetje. Personeel is heel vriendelijk en zorgzaam. Wij zijn fan.
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Vijf heerlijke kleine gerechten besteld en gedeeld met z'n tweetjes. Bediening was vriendelijk. Keuken kon de vraag niet aan, dus het duurde wel erg lang.
Evelien R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, super attent personeel, heerlijke wijn. Voor ons dé plek om bijzondere dingen te vieren. We komen zeker weer eens terug.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Leuke gezellig eettent op de Dennenweg, voor ieder wat wils. Heerlijke kleine gerechten, misschien voor de mensen met een wat grotere maag, te weinig, want dan moet je wel erg veel gerechten bestellen en dan wordt het ook direct erg duur!!
Noortje K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijke oesters gegeten tijdens Happy Hour. Enorm vriendelijk personeel, fijn ook om te zien dat zij plezier maakten met elkaar!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vriendelijk en effciënt onthaal en bediening
gemakkelijk en aangenaam contact met tafelgeburen
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Super bediening, enthousiast en vriendelijk. Een verassende kaart met heerlijke gerechten. De borden zijn mooi gepresenteerd. Dus wij komen zeker nog terug!
Natascha S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Voor de tweede keer bij Oker gegeten en het was weer geweldig .
Het eten is super en het personeel is zeer vriendelijk en er is een hele fijne sfeer zeker een aanrader !
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Top restaurant! Heerlijke avond gehad, een gastvrije ontvangst, met de keuze aan tafel te gaan, of nog wat te drinken aan de bar. voor dat laatste gekozen, daarna prima begeleid naar de tafel en een topavond gehad dankzij super meedenkend personeel, zowel in wijn als in eten.
Joan P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Erg lekker gegeten. Staat veel lekkers op de menu kaart dus is lastig kiezen. Zaten aan een tafel waarbij je de keuken kon zien wat erg leuk was. Prettige sfeer en de bediening is zeer attent. Zeker de moeite om nogmaals te gaan eten!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
2e keer in een week, kwaliteit wederom top, wijn ook per glas, en nu wel uitstekende en mn vlotte gang van zaken, het kan wel dus!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Prima eten goede sfeer, we hadden alleen de pech van te weinig mensen in de keuken versus de drukte (maandagavond: vol!) en de bediening leek ook aan de krappe kant.
Ik vermoed (hoop) dat t eenmalig was...
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De locatie was goed. Het eten was lekker, de bediening aardig en de keuze om de kleine gangen te bestellen was prima. Het was een gezellige sfeer.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Leuke menukaart met allemaal bijzondere gerechtjes in de maat van een voorgerecht. Samen de Libanese aubergine en kip ceaser salade om mee te beginnen, daarna allebei de tournedos met eendelever. Als toetje scroppino en cheesecake. Erg lekker.
Daarnaast hebben ze een uitgebreide wijnkaart, ook voor losse glazen en een cocktailkaart.
Vriendelijk personeel.
Buiten op het terras gegeten, binnen ook leuke aankleding.
Ryan L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten was erg lekker en de bediening was leuk, maar wat duurde het lang voor we steeds geholpen werden of ons eten kregen. zo jammer. Een set handen meer bij in de keuken en bediening en je bent al iets verder.