Oker

Denneweg 71 2514 CE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oker

Werelds genieten van prachtige smaken

Restaurant Oker in Den Haag staat garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen. De chef is een meester in het koken van wereldse gerechten. Op innovatieve wijze worden smaken samengebracht tot elegante, verfijnde gerechten. Alles wordt in kleine porties geserveerd zodat je veel smaken kunt proeven. De sfeer in het restaurant is bruisend en het attente personeel zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Klaar met eten en nog geen zin om naar huis te gaan? Geen enkel probleem, de gezellige bar van Oker nodigt echt uit om nog heerlijk na te borrelen.

Meer informatie over restaurant Oker

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke avond gehad in dit gezellige restaurant. Erg lekker gegeten, de tonijntartaar is echt een aanrader! Top gastheer Mike Branth maakte de avond compleet. Wij komen zeker weer terug!
Hermijn S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Voor een verjaardag gaan eten met een gezin met kinderen van 19 17 en 13 jaar oud, er staat zoveel op de kaart dat iedereen wel iets van zijn gading kan vinden.. Bediening was vriendelijk , gerechten echt lekker. Omdat alle gerechten formaat voorgerecht hadden, hadden vader en zoon nog wel wat honger na afloop: volgende keer toch de entrecote van 200 of 300 gram of toch een soepje tussendoor.
Zou het zeker aanraden en veel mensen zijn het met ons eens: het restaurant zat goed vol op een maandag in januari (!) Gaan zeker nog een keer,of vaker, terug !
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Er staan een aantal bijzondere maar smakelijke gerechten op het menu. Soms is de prijs-hoeveelheid wat scheef. Kwaliteit is altijd goed.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Naar Oker voor de lunch naar aanleiding van de positieve recensie in Lekker500. Vriendelijke ontvangst. De zaak is sfeervol ingericht maar het is er erg koud; we houden onze sjaals om. Eenmaal aan tafel met een glas Verdejo duurt het lang voordat de bediening ons weer opmerkt om te kunnen bestellen. We geven aan dat we niet zoveel tijd hebben, kunnen we dan twee specials nemen of beter een broodje? Specials kan prima volgens de serveerster, mits we onze keuze aanpassen naar minder bewerkelijke gerechtjes. Dat doen we, en de ravioli met pompoen en tonijntartaar worden vlot geserveerd. Tonijntartaar uitstekend, ravioli beetje waterig maar prima te doen. Na vervolgens 45 minuten gewacht te hebben op de tweede gang zijn we maar vertrokken, waarbij we ook nog achter in de rij mochten aansluiten om af te rekenen. We hadden goed zicht op de open keuken, waar twee man staan te klungelen, op harde fluistertoon door de bediening aangespoord om toch alsjeblieft tempo te maken, want de mensen zitten te wachten. Slecht voor elkaar hier!
Yvette O.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Vrolijk en beleefd personeel die kennis van zaken hebben over zowel de gerechten als voedselallergieën. Heerlijk gegeten!
Mirli S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten, het restaurant ziet er gezellig uit. Grote en kleinere tafels wisseln elkaar af. Ontvangst is rommelig. Collega's weten van elkaar niet wat ze aan het doen zijn. Tijd tussen de gangen door is te lang.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ontvangst was hartelijk, prima tafel voor 2 personen, genoten van de met zeer veel zorg gemaakte gerechten,
Een gezellige ambiance, met zorg voor de gasten. Een heerlijk avondje uit met m'n dochter. Reserveren via Iens was gezien de drukte niet overbodig.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gezellig restaurant met nieuwe en zeer gevarieerde kleine gerechten. Je maakt een fijne speurtocht door hun menukaart! Wijn en service top!
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Super leuke tent!!!! Echt de moeite waard, nette en vlotte bediening. En fijne omgeving. Voor een avond genieten ben je hier op het juiste adres.
Laura N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Alles geweldig en voor een helemaal niet slechte prijs! Duurt wat lang maar dat is eigenlijk wel gezellig. Altijd heel druk!
Peter-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eerlijk gezegd houd ik niet van het principe om op de kaart alleen gerechten aan te bieden van het formaat van een voorgerecht. Ik denk dat het een verkapt middel is om de omzet te verhogen. Je moet dus meerdere gerechten bestellen. De gerechten waren daarentegen wel lekker. Het duurde alleen lang tussen de gerechten. Ook vind ik het restaurant te groot. Er is dus minder persoonlijke aandacht voor de gasten. Uiteindelijk vind ik dat je veel te veel geld kwijt bent voor wat het is.
weike B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooi restaurant met een gezellige sfeer. Het eten is goed. Personeel heeft ondanks de drukte aandacht voor al haar gasten.
Carmen U.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was voor de 2de keer bij Rest Oker, heel vriendelijk personeel en het eten is lekker. Je moet er niet heen als je haast hebt of anders goed aangeven want eigenlijk is het een tent waar je even kan blijven zitten.... heerlijke avond gehad.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goede uitleg bij de verschillende hapjes en gerechten. Service was ook top! Enige onduidelijkheid was dat we bij de deur stonden te wachten tot er een medewerker naar ons toe kwam ivm onze reservering en toen bleek na een paar minuten dat wij zelf naar de bar moesten lopen. Dit was niet heel duidelijk / gestructureerd. Verder was alles echt genieten!
Nicolette R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Oker; wat een gastvrijheid, gezelligheid en een heerlijke keuken! Ook voor mijn dochter van 8 jaar was er genoeg lekkers op de kaart. Top-tent!!
Dieneke D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Geweldig restaurant, we hebben een hele leuke avond gehad. De gerechten zijn uitstekend en de service maakt het helemaal af. De afwisseling op de kaart is heel prettig. Zo zie je het niet vaak. De verwachtingen waren hoog, maar ze zijn zeker waargemaakt.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Eind augustus met z'n zessen geluncht bij Oker, heb geboten van de verse oesters, de eendenlever en het oosterse gestoomde broodje met buikspek. Mijn tafelgenoten hadden 2x de ceviche, de tonijntartaar, thaise soep en ook een eendenlever, 3 waren net zo enthousiast, 2 wat minder. De bediening vonden wij allemaal wat stug, het interieur prima.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gisteren genoten van een heerlijke lunch. Een terrine van eendenlever met een compote van vijg. Daarbij op aanraden van Florian een kleine caesar salade. En natuurlijk niet te vergeten de heerlijke sauvignon blanc. Voeg hierbij de vriendelijke, vrolijke bediening van Florian en het plaatje is compleet. Een echte aanrader. Rob en Ann B
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vanmiddag heerlijk gegeten bij Oker. Heerlijk in het septemberzonnetje genoten van een heerlijke sauvignon blanc met een terrine van eendenlever. Dank ook aan de bediening. Florian, vriendelijk, vrolijk en oog ( aandacht) voor de gast. Bedankt, komen zeker een keer terug. Rob en Ann Battes
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Oker heeft mooie gerechten in iets kleinere porties waardoor je meerdere gerechten kan proeven, de bediening weet precies uit te leggen welke wijn spijs combinatie het beste werkt, ga hier zeker vaker komen!