Okami Sushi

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Okami Sushi

Eline D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
We komen hier regelmatig, het eten is heerlijk, wat mij betreft in Groningen de beste all you can eat sushi. Aanrader!!!!
Alwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Goed gegeten voor een eerlijke prijs voor all inclusief eten, drank, dessert en koffie voor €28 per persoon. Zeker een aanrader.
Kim-My B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Er waren in totaal 3 tafels toen ik kwam eten, erg rustig voor een vrijdag (kan ook komen door bevrijdingsdag). Service was ok, niet speciaal. Er is genoeg keus voor de vegetariërs onder ons. Bij de nigiri's zat er echt te veel rijst bij... Erg jammer. Ik weet niet of ik hier nog een keer terugkom.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
heerlijke sushi en een vriendelijke bediening. ideaal dat je voor 30euro inclusief drankjes kunt kiezen. het is dat we niet in de buurt wonen anders kwamen we er zeker vaker!
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Jacob S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
All in sushi gedaan: lekker dooreten inclusief standaard drankjes. Goede sushi, voortreffelijke ossenhaas en kangoeroebiefstuk. Bediening was attent en vlot: nieuwe gang was er altijd snel terwijl restaurant vol zat. De ambiance van de tent is een beetje een allegaartje maar dat heeft de pret niet gedrukt. Qua prijs-kwaliteit tot nu toe de beste sushitent die ik in de stad heb bezocht. Kwaliteit an sich was trouwens goed. Enige jammere vind ik dat ze geen sushi's met laagje tempurabeslag hebben, maar dat is kwestie van smaak natuurlijk.
Cyrille J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Meerdere keren hier gegeten. Altijd prima. Er gaat wel eens iets fout, vooral als het er erg druk is. Maar als je hier wat van zegt wordt dat altijd keurig opgelost.

Sushi is prima en de kaart heeft erg veel keuze!
Ik ben vaak niet zo'n fan van all you can eat concepten maar voor Okami maak ik graag een uitzondering.
menmgroningen .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Beste en lekkerste sushi van Groningen. Veel keus, en echt verse sushi (in tegenstelling tot andere sushi restaurants in Groningen). Hele snelle service. Erg vriendelijk. Helemaal top.
De prijs is ook inclusief drankjes.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Prima voor een avondje all you can eat sushi voor een goede prijs, zelfs optioneel inclusief drankjes. Echter, naar mijn mening zeker niet de beste sushi hier in de buurt. Ik vond de nori soms wat taai (alsof de sushi al een tijd geleden gerold was), en er zat veel rijst t.o.v. de andere ingrediënten in. Wel een uitgebreide kaart met verrassende opties die ik niet eerder in andere sushi restaurants zag. Het uitgebreide toetjesbuffet is een leuke toevoeging. Het restaurant is ruim opgezet, je zit niet vreselijk dicht op elkaar, verder is het interieur niet veel bijzonders. Al met al een goed te betalen sushi all you can eat restaurant, maar ook niet meer dan dat.
jw7466 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Lekker gegeten bij Okami, de gerechten waren lekker en zagen er goed uit. Onbeperkt gegeten en gedronken. Veel jonge mensen in de bediening die niet echt zelfstandig leken te kunnen werken, waardoor het soms wat lang duurde voordat er om drinken werd gevraagd of de bestelling werd opgenomen. Aan de andere kant werd de bestelling wel weer snel uitgeserveerd.
Het decor is niet bijzonder mooi, maar het is wel een van de weinige sushi restaurants waar je ruim kunt zitten en niet dicht op tafels zit.
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
De prijs/kwaliteitverhouding is erg goed. Het eten is lekker en bijzonder, ook voor vegetariërs is er veel keus. Afwisselende gerechtjes in de verschillende bestelrondes maken het een leuke ervaring. De sfeer in het restaurant is gezellig, hoewel het zeer rustig was toen mijn vriend en ik er kwamen eten. De bediening is netjes en vriendelijk.
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Gisteravond met z´n tweetjes gegeten bij Okami, om weer eens wat anders te proberen. Het beviel ons echt super goed! Heerlijke sushi, vriendelijke en behulpzame bediening, gezellige gastvrouw. Wij hadden gekozen voor het all-in arrangement, waarmee je voor 28 euro onbeperkt kunt eten en drinken. De prijs/kwaliteitsverhouding is erg goed. Het eten smaakte echt heerlijk, en als onze glazen leeg waren, konden we snel een nieuw drankje bestellen. We gaan hier zeker vaker heen, voor ons is dit echt een nieuwe, goede ontdekking in Groningen!
Mary I.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Wij hebben gegeten bij Okami omdat het bij een ander sushi restaurant te druk was. Helaas was het een teleurstellende ervaring. De rijst en de vis in de sushi leek niet vers te zijn(te zien en te proeven aan de substantie en kleur) en smaakte ook niet zo. Ook de champignon & courgette gerechten waren veel te ver door gegaard en smaakten niet vers. Daarnaast vonden wij dat de sushi veel te veel rijst bevatte, bij sushi is het toch meer de bedoeling dat het mooie elegante hapjes zijn waarbij rijst niet de hoofdrol moet spelen. Het lijkt erop dat Okami er goedkoop van af wil komen door heel weinig vis/groentes te gebruiken en heel veel rijst. Ze mogen dan wat goedkoper zijn dan andere sushi restaurants maar de kwaliteit die je ervoor krijgt laat toch echt te wensen over. Wat betreft de bediening was het redelijk.. de meiden hebben inderdaad weinig ervaring en dat straalt er wel vanaf. Er wordt dan ook nooit tussendoor gevraagd of we nog wat willen drinken. De oudere mevrouw is vriendelijk. Jammer ook dat we het laatste ingevulde gerecht nooit hebben gekregen. De sfeer van het restaurant is ook behoorlijk fantasieloos en kaal, als het eten nou erg goed was dan maakte dit minder uit. Dat de bezorger zo'n beetje de hele avond aan de bar zat vonden wij ook vreemd.. geen bestellingen op vrijdagavond? Wij hebben besloten hier niet meer te komen omdat we liever wat meer betalen en genieten dan goedkoper uit te komen met een teleurstellend gevoel en een buik vol sushi-rijst.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Met een groep vrienden hier gegeten. Het was vol, en naar ons idee stond er maar 1 kok in de keuken. In ieder geval niet voldoende want na 2 uur waren we nog maar bij ronde 2 en een aantal sushi vielen uit elkaar . Het eten was verder redelijk. De jonge meiden in de bediening waren vriendelijk maar onervaren en werden constant (ook aan tafel) afgeblaft door de oudere dames wat voor ons erg onprettig was. Wij komen er niet weer.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
De bediening en gastvrouw zijn vriendelijk. Het eten is helaas in kwaliteit achteruit gegaan, maar je kan hier nog steeds lekker eten voor een goede prijs. De ene keer is een gerecht heerlijk en als je het dan weer besteld is het of te flauw, veel te zout of niet mals. Het zou elke keer super moeten zijn. Ook moer okami wat meer aandacht aan de sushi geven, het was vroeger smakelijk en mooi gepresenteerd. Nu is de sushi minder van smaak en de presentatie is slecht (een kapot gedrukte sushi met een blad sla erin?). We komen hier nog steeds graag maar okami moet wel wat aan de kwaliteit gaan werken en weer terug komen op hun oude niveau.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Vanavond voor het eerst bij Okami Sushi gegeten. De inrichting van het restaurant is modern, wel wat sober/kaal (niet heel erg sfeervol of gezellig). De kwaliteit van de sushi en andere, warme gerechten is prima, hoewel de kaart qua originaliteit weinig punten scoort. Bediening is ietwat onbeholpen, maar over het algemeen vriendelijk en snel.
Concluderend; in zijn soort (een all-you-can-eat sushi restaurant) prima, maar weinig onderscheidend.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Wij komen regelmatig bij Okami, zo ook gisteren.
De sushi was weer zoals altijd erg vers en lekker.
Wij halen nooit de maximale vijf rondes. Nummer 14 is mijn favoriet deze is altijd lekker vers gebrand. Het dessertbuffet is altijd een groot succes, er zijn diverse zoetigheden, (vers)fruit en Japans ijs. Ik kan mij niet voorstellen dat er een beter sushi restaurant in Groningen is.
Wij maken altijd gebruik van het all in arrangement zodat wij ook onbeperkt kunnen genieten van de drankjes. Wij zijn geen alcohol drinkers maar de Zoete witte wijn vind ik erg lekker en de cola light smaakt ook goed.
Bettina B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Afgelopen vrijdag hebben wij gegeten bij Okami. Het eten is goed, zowel de sushi als de andere gerechten. Er ging verder helaas ontzettend veel fout. De drankjes die we bestelden kwamen niet, pas na nogmaals vragen werden deze gebracht. Dit kan natuurlijk gebeuren. Na 2 ronden eten zijn we helaas überhaupt niet meer bediend. We zaten in een hoek en de bediening is niet meer langs geweest om de bestelling op te nemen. Na een tijdje was de stemming bij ons weg en hebben we besloten dan nog maar wat van het toetjesbuffet te nemen. Toen de eigenaresse vervolgens kwam vragen of alles goed ging en wij ons beklag deden, ga zij aan dat het kwam doordat we het kaartje waar de bestelling op stond verkeerd hadden neergelegd, we hadden hem niet dubbel mogen vouwen.... Geen excuses voor het feit dat we bijna een uur geen eten én drankjes hadden gehad. De serveersters waren inmiddels klaar,voor hun gevoel tenminste, ze zaten bij de bar met hun telefoon de klooien en zelf de eten van het toetjesbuffet, terwijl de eigenaresse de tafels alleen moest afruimen, deed erg onprofessioneel aan. Alles bij elkaar was het deze keer zeer onder de maat. Dit is jammer want de kwaliteit van het eten is wel goed.
Ma N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
ik ben een vast gast hier en dat zegt eigenlijk al genoeg. Sushi is lekker, vers en snel!
De eigenaar staat in de Keuken en heeft erg veel ervaring dat is te proeven. De lieve vrouw van de eigenaar staat in de bediening en is naast een goede gastvrouw ook zeer oplettend, je glas is nooit leeg!
Ik kom snel weer eten!
Lise P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Wat een aangename ervaring. Ik ben geen sushi-kennis, maar alles even smaakvol. De sushi's komen niet allemaal tegelijkertijd op tafel, maar wordt direct gebracht wanneer het klaar is. Lekker vers!

De gastvrouw is vriendelijk en de bediening erg voorkomend. Brede keuze aan vegetarische sushi. Met name de okami sushi, courgette, gebakken rijst is erg smakelijk. Het toetjesbuffet is niet al te bijzonder: ijs, wat taartjes en cakejes. De sushi is waar je hier voor komt.

Ook niet onbelangrijk, de keuken ziet er schoon en netjes uit. De koks werken met handschoenen en je kan gewoon in de keuken kijken.

Ik kom zeker weer terug!