OINC! Restaurant (NH Sparrenhorst)

Eperweg 46 8072 DB Nunspeet Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant OINC! Restaurant (NH Sparrenhorst)

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant OINC! Restaurant (NH Sparrenhorst)

Massing A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het ontbijt buffet is on-ge-lo-fe-lijk extreem uitgebreid qua aanbod/kwantiteit en scoort subliem hoog qua kwaliteit: zoiets heb ik nog nooit eerder ergens anders meegemaakt, zelfs niet in het buitenland.
Ook de bemensing is alleraardigst: bij de receptie, in het restaurant, achter de bar, bij het ontbijt en van de schoonmaak: allemaal even aardig, attent en lief.
Zodra ik weer eens naar de Hoge Veluwe wil, kom ik hier heel graag terug!
tjitskepol P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Weekend ( 2 nachten) verbleven in de Sparrenhorst. Prachtig gelegen in de bossen, op loop/fiets afstand van het centrum van Nunspeet. Ontbijtbuffet is werkelijk voortreffelijk, met ongekend veel keus en extraatjes op gebied van ontbijten. Qua cijfer een 9 of 10. Erg bijzondere en kleurrijke inrichting van ontbijt zaal, en doorlopend bijvullen van gerechten die bijna op waren. Diner ook daar genoten. Krijgt een voldoende ( 6 of 7), maar zou iets sfeervoller opgediend mogen worden. Vis die ik geserveerd kreeg was aan 1 kant niet helemaal gaar. Werd goed opgepakt, met als excuus was laatste koffie en wijntje op kosten van de zaak. Bediening attent en netjes. Prijs/kwaliteit verhouding voldoende.
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Tijdens ons verblijf in NH Sparrenhorst, hebben wij mogen genieten van een 3-gangenmenu in het restaurant. De service was op niveau en het eten was voortreffelijk. De Black Angus was perfect gegaard, heerlijk mals. Echter, mag de saus iets meer zijn. Het nagerecht van bitterkoekjes, zou ik normaal niet snel besteld hebben. Toch heeft het mij positief verrast. Na afloop hebben we nog heerlijk genoten van koffie en thee. Wij zullen hier graag nog eens terug komen.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Sfeervol restaurant waar wij via groupon een high tea hebben gedaan. Als eerste kwam er een etagere met scobes, bonbons, macarons, broodjes, vers fruit en andere heerlijkheden. Daarnaast een soort metalen boompje met aardbeien erin en verschillende vruchtensapjes er omheen. Heerlijk allemaal hierna de warme gerechten: ragoutbakje met kippenragout en een mini preiquiche. Personeel was vriendelijk
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet en omdat wij niet van tevoren hadden gereserveerd en alle overige tafels waren bezet, werd er voor ons ruimte gemaakt aan de leestafel. Wij kwamen er om te lunchen, en bestelden een sandwich met kalfskroket. Tot onze verbazing kregen wij mooi opgemaakte borden met elk twee versgebakken dikke plakken maïsbrood en twee flink uit de kluiten gewassen heerlijk romige kalfskroketten. Erg lekker en bijzonder voedzaam! De bediening was vlot en vriendelijk, het restaurant niet echt gezellig om te zitten. Eén grote, lichte ietwat kale ruimte, weinig intiem.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
OINC is het restaurant van het hotel Sparrenhorst. Een onverwachte lunch gaf ons de gelegenheid van de heerlijke salade te genieten. Origineel opgediend in een wekpot; praktisch wat minder. Maar de geweldige bediening kwam direct met de vraag of de salade toch maar liever op een bord wilde hebben. Prachtige decor uiteraard aan de rand van de veluwe.
Hilde S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Helaas zijn we niet tevreden over het eten. De lamsrack bevatte meer vet dan vlees en was niet op smaak. De groente garnituur bij de biefstuk zag er zo onsmakelijk uit dat ik er zelfs geen hap van durfde te nemen. Na het hoofdgerecht hadden we zo'n slechte indruk van het restaurant dat we elders een toetje hebben gehaald.

De bediening was wel goed.
aalstein .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Dankzij een paar nachten NH Sparrenhorst , heb ik ook in hun restaurant Oinc gegeten. Over sfeer in een restaurant kan je altijd van mening verschillen. Ik vond het prima : rustig / niet het gevoel haast te hebben. Het personeel wist zeer goed waar hun taak uit bestond. Niet overdreven ,maar wel zeer correct.
En wat het eten betreft : het valt op dat steeds meer restaurants van een (goed) hotel , weten wat prettig en goed eten inhoudt! Restaurant Oinc heeft zich zeer zeker bij deze categorie restaurants geschaard! Zonder een specifiek gerecht te hoeven noemen : gewoon goed!
acantus .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Op een 2daags congres met 300 mensen had ik om te beginnen een 8 voor het eten en de service gegeven. Bij de eerste lunch en het ontbijt stonden op elke tafel een hele varieteit aan kleine broodjes en een warm hapje. Bij het ontbijt croissantjes, verschillende Deense koffiebroodjes, een kleine quiche, sap, vers fruit, glasje yoghurt en alles mooi opgediend. Omdat ik een lastig dieet heb, bleek bij het uitgebreide diner buffet dat ik alleen groenteschotel kon eten, de kok heeft vervolgens een simpel doch prima kwaliteit visje voor me gebakken. Mijn score zakte bij de 2de lunch naar een absoluut dieptepunt. Wederom prachtig klaargemaakte kleine broodjes een warme hap, alleen was er niets bij wat ik kon eten. De kok zou iets voor me maken, dat bleken 4 uitgedroogd bruine boterhammen te zijn met op een schaaltje 2 plakjes kaas, wat rauwe ham en een vleeswaar die ik ook niet kon eten. Ik had vooraf mijn dieet aan de Sparrenhorst gemaild. Het was een rare domper op tot dan toe voortreffelijk verzorgde maaltijden. De inrichting van de locatie was functioneel, gevarieerd maar toch een geheel vormend, de microfoon had betere tijden gekend.
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Wij waren in het weekend in het conferentiehotel NH Sparrenhorst en hoewel het behoorlijk druk was (met gewone toeristen) had OINC! uitsluitend de 'kleine kaart'. Het pakte allemaal heel clichématig en fantasieloos uit, er valt echt weinig over te vertellen. En prijzige wijnen, van de echte kaart van OINC!, die ook wat liefdeloos werden geserveerd. Overigens zat je er wel aardig, op het - wat kleine - terras. Als het ze erom te doen is om toeristen te trekken in de weekenden, zullen ze bij OINC! toch uit een ander vaatje moeten tappen.
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Tijdens een weekendje in hotel NH Sparrenhorst hebben we in het bijbehorende restaurant OINC! gegeten. Erg prettig vind ik de rustige ogende grote ruimte waar je dineert. Ze hebben er veel aan gedaan de akoestiek optimaal te krijgen en dat is goed gelukt waardoor je lekker rustig kunt praten.
Ik en mijn vriendin hadden een vergassingsmenu, ik koos voor vis en mijn vriendin voor vegetarisch. Vooraf had ik een carpaccio van gerookte vis met garnaaltjes, als hoofdgerecht een visfilet met verschillende groenten en groene risotto en voor mijn vriendin vooraf gerookte paddenstoelen met appelsalade en als hoofdgerecht gebakken taleggio ook met verschillende soorten groenten en risotto. De gerechten zagen er erg sierlijk uit en smaakten heerlijk. Ten slotte als dessert kregen we beide een Crème brûlée met rum/rozijnen ijs en gekarameliseerde noten, ook erg lekker. Om het geheel af te sluiten, koffie met heerlijke chocolaatjes.
De bediening is erg vriendelijk en zeer professioneel. Een geweldig hotel met even goed restaurant.
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Verrassingsmenu. Warm gebakken broodjes te smeren met olijfolie of boter.
Heerlijk carpacio als voorgerecht met zachte kaas.
Hoofdgerecht biefstuk van de haas. Helaas met zeen en te koud, niet in de oven warm gehouden. Keurig op bord op gemaakt.
Geen schaaltjes met groente en aardappels. Voor de grote eters te weinig!

Nagerecht griesmeelpuding en bolletje ijs. Pudding was nog ijskoud, telaat uit de diepvries