Ohm

Meer informatie over restaurant Ohm

Duur
Lisakroon .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Vandaag Roti vegetarisch afgehaald bij dit restaurant. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Helaas viel het eten tegen toen ik thuis kwam. Klein portie ondanks dat ik vroeg om extra groentes. Ook de aardappel was veel te hard, terwijl deze bij roti lekker uit elkaar hoort te vallen. Voor €10 een tegenvaller helaas!
Klaartje B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Zeer gastvrij! Het eten (voor mij een vegetarische roti) was heerlijk. Een echte aanrader!!
Veronica_B .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Goede Service, eten was erg lekker, voorgerecht: hadden we Keema Samosa en Seekh Kabab deze waren goed gekruid.
Hoofdgerecht: surinaamse bami Met OHM Moksi
Een heerlijke combinatie van lamsvlees, pikante kipfilet en kipfilet kerrie. Ohm specialiteit dit word standaard geserveerd met een mix van groente,en als je speciaal besteld komt er kousenband groente en een kerrie ei erbij.
Geweldig gegeten.
We hadden hier al vaker gegeten. Het is nog steeds klein,knus en gezellig.
Cissie .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten uit de Surinaamse keuken. Leuk straatje en een beetje verlopen restaurantje maar het eten maakte een hoop goed. Tip: verkoop de gerechten inclusief de groenten/gekookt ei zonder hier apart voor te rekenen, een hoofdgerecht is tenslotte ook met groente. Een adresje om terug te gaan!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
De absolute Roti-koning van Haarlem. Iedere week haal ik minimaal 1x per week een rotirol of iets anders. Lekker, gezond(?) en goede prijs kwaliteit verhouding.
Ideaal als je geen zin hebt om te koken. Ook een goed alternatief voor fastfood.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Verborgen in een van de sfeervolle straatjes van Haarlem. Geweldige combi van Surinaamse en Indiase gerechten op de kaart. Ook Indiase biertjes en desserts (kulfi). Ik nam de kip biryani en mijn vriend de roti kipfilet .... Ondanks de twee verschillende wereldkeukens waren beide gerechten traditioneel en met smaak bereid. Prettig geprijsd. Binnen ziet het er een beetje oubollig uit met luide Indiase muziek, maar dat draagt bij aan de sfeer. Uiterst vriendelijke, behulpzame en meedenkende bediening, de eigenaar is uiterst voorkomend. Een tip: doe wat aan die automatenkoffie, dat kan echt niet (meer).
Thorsten96 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Ik heb heerlijk gegeten bij Restaurant OHM. Ik was met een groep van 8 man en we hadden geen ervaring met de Indiase en Surinaamse keuken. We vroegen aan de ober of hij wat lekkers kon maken voor 8 personen en dat deed hij. We hadden een mix van Surinaamse en Indiase gerechten en het was stuk voor stuk lekker. Bediening is keurig en je wordt goed geholpen. Prijs-kwaliteit verhouding was top, we waren niet heel veel geld kwijt en we zaten behoorlijk vol na het eten. Zeker een aanrader!
Diantha R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Echt aardige bediening, attent, niets op aan te merken. Restaurant is klein, simpel, met leuke Indiase details, maar egenlijk formica tafeltjes beetje aangekleed. Nogmaals: bediening erg aardig, maar het indiase eten zeer matig. Weinig gekruide curry, droge kipfilet, dahl zonder kruiderij, OK basmati, en voor 2 personen 1 papardam bij het menu. Porties vrij klein, missschien is het surinaamse eten beter, maar wij gaan er toch niet voor terug. Maar nogmaals: bediening vriendelijk, gun ze het beste.
Belladonnna .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Gezellig eettentje op een mooie locatie in Haarlem. Ik voelde me meteen welkom geheten door de gastvrouw. Ze dacht met ons mee over de menukeuze en we kregen uiteindelijk een selectie gerechten die we met ons gezelschap konden delen. De Indiase thee is erg lekker, met de muziek kom je goed in de sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is prima. De inrichting van het restaurantje is wat rommelig, maar het eten en de goede bediening maken alles goed.
Jurgen T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Het restaurant oogt knus en gezellig en we werden goed ontvangen. De muziek was aangenaam en er hing een rustige sfeer, erg fijn dus!
We hebben lang naar onze menu's getuurd en hadden eigenlijk geen van vieren enig idee wat we moesten kiezen. Dit had de serveerster gelukkig snel door en heeft ons een goed advies gegeven.
Het voorstel was dat we van alles wat zouden krijgen zodat we overal van konden proeven. Uiteindelijk kregen we rijst en roti met 4 verschillende soorten vlees en sausjes.
We vonden het allemaal lekker en de rekening was ook niet te duur. Als je graag kennis wil maken met Indiaas eten is dit zeker een aanrader.
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
De inrichting is erg gezellig, en de bediening was ook zeer attent en vriendelijk. Daarom was het moeilijk te gaan klagen over het eten, maar daar bakten ze niet veel van helaas. We namen het menu, voorgerecht was nog redelijk maar het hoofdgerecht was echt onder de maat. De smaken waren erg vlak, het geheel proefde niet vers en zag er ook niet uit. Het was zoals je thuis zin hebt in iets makkelijks maar als je een beetje koken kan is het al gauw een stuk lekkerder! Ik heb ooit pom gegeten, maar dat leek in niets op wat ik hier kreeg, kipfilet in een onduidelijk sausje met wat sperziebonen (ik dacht dat daar kousenband bij hoorde?) en rijst. Nee daar ga je niet voor uit eten! De kok moet maar eens in de leer in India of Suriname, dan zal hij zien dat het in niets lijkt op wat ze in dit restaurant serveren!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Een prima welkom, lekker eten en "echte" Cola (dat is persoonlijk). Behoorlijk pittig, maar niet overheersend zodat je de ingrediënten goed bleef proeven. Wij zaten buiten in het gezellige straatje, jammer alleen dat er auto's door mogen die dan soms een vervelend luchtje aan je eten geven. Zeker de service en de rekening zijn een reden om hier vaker neer te strijken.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Hier op woensdag 19 december met 2 personen gegeten, Rijst Ohm Moksi Speciaal en Rijst Ohm Speciaal. Beide gerechten smaakten heerlijk. Waren niet te scherp, maar gewoon lekker gekruid, zodat de smaakpapillen konden genieten. Dit alles afgemaakt met een lekker glas wijn. Met de rekening waren we het meest blij. Zeer, maar dan ook zeer redelijk. Echt een Surinaams-Indiaas restarant waar je goed kan eten tegen een zeer scherpe prijs. Kom zeker eens terug.
Pietjeuitspanje .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Erg goed eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding en super aardige bediening die goede adviezen geven. Je kan zelf aangeven de mate waarin je aan pittig eten gewend bent. En als ze je dan adviseren dan klopt dat ook echt. Hun mango chutney bij de voorgerechten is niet te versmaden !