OH30

Meer informatie over restaurant OH30

Duur
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
OH30, een echte verrijking voor Weert. Het menu wisselt geregeld, maar ook binnen het menu worden gevraagde uitzonderingen gemaakt. De amuses zetten direct een goede toon van textuur en smaak. Wij hebben van vijf heerlijke gerechten mogen genieten. Toen het om 7 uur vol liep stokte de bediening kort maar ging daarna weer prima door. De prijs was wat je mocht verwachten en zeker niet te duur. Een aanrader voor een culinair avondje uit in Weert.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk eten, erg mooie gerechtjes, echter zeer saai kaasplankje. Porties mogen wel wat groter, Het hoofdgerecht was kleiner dan het voorgerecht. Ook dessert was minimale portie, maar wel heerlijk!. Hadden we geen kaas genomen dan waren we denk ik met honger van tafel gegaan. Maar de smaken waren helemaal top. Mooie locatie.
Moba2013 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Geweldig diner gehad! Lekkere smaken, uitstekende presentatie en portitionering, goed wijnarrangement en zeer attente ontvangst en bediening. Sterniveau!!
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Prima gegeten bij OH30. Het restaurant is gesitueerd in een nog werkende, gerestaureerde molen. De gerechten waren zoals al verwacht mooi van smaak en opmaak. Jammer dat de keuze beperkt is tot alleen het kiezen van een aantal gangen. Ook een wijnarrangement zou zeer welkom zijn. Als je met zijn tweeen uit eten gaat heb je niet snel de neiging om maar flessen aan te laten rukken en de keuze in open wijnen was beperkt. De "gangen" (zie menukaart op de website") werden begeleid met heerlijk brood en als voorafje kregen we pittig smakende superdunne zuurdesemcrostinis met aioli en een drietal kleine hapjes.
Het zou leuk zijn als de kok zich ook nog even liet zien aan tafel.
Al met al een zeer smaakvol dinertje in een mooie ambiance.
Nicol P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Heerlijke lunch en diner in korte tijd gehad. Vriendelijke bediening. Gastvrij en kundig. Prettige omgeving in stadsmolen van Weert. Een verrijking voor culinair Weert en omgeving.