Meer informatie over restaurant Oh Lobo

- Diner vanaf 16:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Defeestdj .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Oh Lobo heeft een nieuwe eigenaar, en dat is te merken. Service en organisatie is zeer teleurstellend. We waren met 5 personen en kregen 2x een tafel voor 4. Daarna hebben we ruim een uur moeten wachten op de eerste ronde eten, wat vervolgens niet het goede bleek te zijn. Ook drank werd slecht aangevuld. Service moet echt een stuk beter.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Goede geluiden gehoord over dit restaurant. All you can eat recept maar dan per plankje met gerechten. We begonnen met het plankje "aan tafel". Dit was prima. Vervolgens het plankje MBP met vleesgerechten. Ook weinig op aan te merken. Lekkere stukje biefstuk, spareribs prima, andere dingen ook ok. Vervolgens plankje "Fish it is" ( 2 euro extra) . Deze plank viel toch wel wat tegen. Inktvisringen waren lekker maar het snoekbaarspotje vonden wij vrij smaakloos. De saus moest de smaak bepalen helaas. Ook de " serieuze knoflookgamba's" vielen erg tegen. Wij konden geen of nauwelijks knoflook bespeuren en de gamba's hadden niet veel smaak. Ook aan de salade Niçoise ontbrak het e.e.a. Zo miste ik de kappertjes en was de ansjovis zuur i.p.v. zout, zoals dat hoort. De dessertplank met ijs, crème brûlée en pruimentaart met toffeesaus was wel weer prima. De opmerkingen over de visplank en de toch wel teleurstelling hier over hebben wij aan de bediening doorgegeven. Al met al hebben we toch wel lekker gegeten en we zijn ook benieuwd naar de andere plankjes dus die willen we toch wel een keer proberen! Je mag ze allemaal in één keer proberen maar dat gaat je niet lukken! Moet je ook niet willen! De bediening was overigens uitstekend: zeer attente dames om ons heen. Water is overigens niet gratis en dat is altijd jammer. Dat moet gewoon een standaard service zijn! Zet gewoon een karaf water op tafel! Nog een tip: als een plankje tegenvalt en er terecht opmerkingen over worden gemaakt, geef de gasten dan een gratis drankje of een kopje koffie van het huis! Kleine moeite, groot plezier!
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Met twee vriendinnen gegeten bij Oh Lobo, terwijl ik eerst nog mijn reserveringen had. Maar het was dus heerlijk! De zaak is veel groter dan je van buiten zou denken, gelukkig hadden ze veel attente jongen mensen in de bediening en hoefden we niet lang te wachten als we iets wilden vragen. Een vriendin had speciale wensen waarop heel goed op gereageerd werd. Alleen het verhaal van het Earth Water wist onze kersverse ober niet uit te leggen, maar dat is haar vergeven.
Eef82 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gisteravond vanwege ene verjaardag hier met de familie gegeten. Hoewel het een dinsdagavond was, zat de zaak behoorlijk vol. Het eten is erg lekker, het concept erg leuk en het personeel vriendelijk en snel. Wij hebben enorm genoten en een erg leuke avond gehad.
Enya-M .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Spontaan een avondje Hilversum gedaan en op aanraden van de 'locals' bij dit restaurant gaan eten.
Erg goede service: vriendelijke bediening, alert en snel. De kaart werd goed uitgelegd en het eten stond binnen 10 minuten (!) op tafel. Het was niet super druk, maar ze bleven onze tafel in de gaten houden of alles naar wens was.
Het eten was erg lekker. We hebben 3 plankjes besteld en toen zaten we volll.
Jammer dat ze geen kraanwater schonken onder het mom van "wij schenken alleen Earth Water en steunen daarbij het goede doel". Een nobel idee, maar ik zou de keuze bij de gasten laten.
Al met al een aanrader!
I -.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg teleurstellend! Gerechten niets bijzonders en prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding.
De bediening was niet alert en we moesten erg lang op de de gerechten wachten.
Niet voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017

- leuke combinaties
als tipje voor de eigenaar: als je naar de wc loopt heb je een inkijk en de spoelkeuken/ vuilnisbelt gangpad met overvolle vuilnisbakken en etens resten op de vloer probeer dit anders in te delen of op tijd op te ruimen
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017

J S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wat een ontzettend gezellig restaurant. Goede ambiance en heerlijke planken met gerechten. Leuk om met familie, vrienden of collega's een fijne avond te hebben.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Met eerste kerstdag geweest wat een gehaast duurde heel lang voor wij iets kregen en toen moest alles heel snel en werden het restaurant uit gekeken want de volgende groep stond al weer te wachten.
Het is jammer we kwamen er regelmatig en was altijd goed.
Denk ook aan je klanten met kerst neem wat meer de tijd.
Het heeft een beetje onze avond verknald.
Jammer.

Met vriendelijke groet,
Frans
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Al meerdere keren hier geweest. Super leuk concept en kwalitatief erg goed eten! erg leuk en een keer wat anders. Typisch ''Shared Dining''. Aanrader voor met familie, vrienden of afspraken.
Josien D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten is daar altijd heerlijk, veel variatie en vlotte, snelle en gezellige bediening!
Er zou wel iets meer warmte qua kleur mogen wat betreft de inrichting, maar is meer een klein zeur dingetje dan echt relevant.
E.C. R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Super gezellig restaurant, fijne ,vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016

Jonneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg leuk concept en gezellige sfeer. Zeker een aanrader!
J. L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een leuke/gezellige plek om een hapje te eten.
Het concept was voor ons nieuw, maar zeker de moeite waard geweest.
Bediening top!
Komen hier zeker nog eens terug.
C S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij vinden Oh Lobo fantastisch, we komen er ook regelmatig! Altijd lekker eten en super vriendelijk personeel.
Echt een aanrader!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Positief: Goede sfeer, zeer vriendelijke en snelle bediening. Leuke concept.
Verbeterpunt: Geen echte verrassingen in het menu, redelijk standaard.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Al een aantal keren hier geweest. Met z'n tweeën, met familie maar ook met mijn tram. Erg leuk concept dat je allerlei kleine hapjes op een plank centraal op tafel gepresenteerd krijgt. Hapjes zijn lekker en ruim voldoende. Bediening is vlot en erg vriendelijk. Ik ga hier zeker nog regelmatig terugkomen!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij gingen met twee stellen eten. Helaas werd mijn vrouw ziek tijdens het diner en moesten wij dus afhaken. Het restaurant was zo sportief om onze beide menu's van de rekening te schrappen. Daarna hebben onze vrienden nog lekker genoten van de avond.