Meer informatie over restaurant Oh Lobo

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Jonneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg leuk concept en gezellige sfeer. Zeker een aanrader!
J. L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een leuke/gezellige plek om een hapje te eten.
Het concept was voor ons nieuw, maar zeker de moeite waard geweest.
Bediening top!
Komen hier zeker nog eens terug.
C S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij vinden Oh Lobo fantastisch, we komen er ook regelmatig! Altijd lekker eten en super vriendelijk personeel.
Echt een aanrader!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Positief: Goede sfeer, zeer vriendelijke en snelle bediening. Leuke concept.
Verbeterpunt: Geen echte verrassingen in het menu, redelijk standaard.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Al een aantal keren hier geweest. Met z'n tweeën, met familie maar ook met mijn tram. Erg leuk concept dat je allerlei kleine hapjes op een plank centraal op tafel gepresenteerd krijgt. Hapjes zijn lekker en ruim voldoende. Bediening is vlot en erg vriendelijk. Ik ga hier zeker nog regelmatig terugkomen!
Josien D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, mooie plateaus en vlotte en leuke bediening! Wel vind ik een minpunt dat als je 2 flessen wijn besteld je geen karaf (gewoon) water erbij kunt krijgen maar een fles water van bijna € 5,00 wat erg prijzig is! (ongeacht het contract wat er gesloten is met Earth)
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij gingen met twee stellen eten. Helaas werd mijn vrouw ziek tijdens het diner en moesten wij dus afhaken. Het restaurant was zo sportief om onze beide menu's van de rekening te schrappen. Daarna hebben onze vrienden nog lekker genoten van de avond.
Bethina R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was weer heerlijk. Ook het personeel is super aardig en denkt echt mee. Ik neem hier graag onze vrienden mee naar toe!!
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten is lekker en het aanbod divers. Goede en vriendelijke bediening. Minpunt is wel dat je geen glaasje kraanwater kan krijgen...
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, kom graag nog 'ns terug!
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg leuk concept met verrassende gerechtjes! Allemaal goed van kwaliteit en smaak. Prima bediening, goede sfeer! Komen zeker terug.
Ezzie69 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vlotte bediening en gezellige sfeer! Door de drukte is het wel rumoerig maar daar wen je aan.
De plankjes zagen er geweldig uit en de smaak was prima. Prima prijs/kwalitieit verhouding.
Sonjaoverman .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
heerlijk gegeten met ons gezinnetje , kinderen genoten mee van wat er op de plank bij papa en mama lag en smikkelde bij hun eigen kinderplank . Kregen we ook nog als verassing een vuurwerk fontijn bij het grand dessert omdat we onze trouwdag kwamen vieren . Wat een attente bediening . Goede mix van gerechtjes op de verschillende planken. Komen zeker weer terug.
Shannah V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben een erg geslaagde avond gehad, zelfs de (erg) moeilijke eter in ons groepje was bijzonder positief. We zijn al 2 keer eerder geweest, maar de bediening is nog steeds erg vriendelijk en het restaurant zelf goed en sfeervol ingericht. Wat ons betreft een aanrader!
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Lekker gegeten en zeer vriendelijke en attente bediening
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Erg lekker gegeten en een hele gezellige avond gehad. We zaten achterin en daar stonden wel een aantal grote tafels bij elkaar waardoor het in de loop van de avond wel wat rumoerig wordt. Eten was heerlijk, superleuk concept met de plateais!
Pamm16 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we een hele goede ervaring gehad bij Oh Lobo! Dit begon al bij het eerste contact via de e-mail, om vervolgens ook bij binnenkomst direct vriendelijk begroet te worden. Het concept werd helder en duidelijk uitgelegd. Complimenten voor de bediening! Ze waren duidelijk betrokken bij hun gasten, ondanks de drukte. Het restaurant is mooi aangekleed, heel sfeervol en gezellig. En ook het eten voldeed aan mijn verwachtingen! Met name de verschillende bruschetta's, couscoussalade met rode biet en feta, pasta tonijnsalade, gamba's in knoflook en spareribs zijn mijn favoriet. Zeker een aanrader!
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Afgelopen zaterdagavond hier voor het eerst gegeten met een stel vrienden. Het eten was verrassend lekker en het prijs-kwaliteit niveau is uitstekend. De bediening is vlot en behulpzaam. Wij komen zeker terug!
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk eten, vooral de sashimi en de warme steak zijn echt een aanrader! Je betaald wel 1 euro extra, maar is het zeker waard. Bediening was erg vriendelijk. Komen zeker nog een keer
Fleurkoomen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gezellig restaurant! Veel keuze en voor iedereen iets. En de dadeltaart is om te smullen!! Het was wel erg warm binnen helaas geen airco oid.