Oesterproeverij Pekaar

Havendijk 23 4401 NS Yerseke Nederland Kaart

Over het restaurant Oesterproeverij Pekaar

Gek op oesters? Dan is deze oesterproeverij een klein paradijsje. De oesterproeverij is onderdeel van een familiebedrijf dat zelf oesters kweekt en verhandelt. Verser dan vers dus! Je kunt kiezen uit een origineel menu: verschillende soorten oesters, mosselen en andere vissoorten. Eenvoudige gerechten die recht doen aan de pure, natuurlijke smaakbeleving van de oester. Oké, een glaasje wijn erbij maakt het helemaal af! Kom kennis maken met deze bijzondere specialiteit van Yerseke!

Meer informatie over restaurant Oesterproeverij Pekaar

9,2

Jouw recensie over het restaurant Oesterproeverij Pekaar

anbakker1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima! Kan er niets anders van maken. Vriendelijke bediening en erg lekkere kreeftensoep en oesters. Een heerlijke lunch!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Perfecte oesters, goede service en heerlijke wijntjes! Zeker een aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug.
veronique.moerman1 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
we werden verrast met een degustatie van 3 x 3 oesters : holle, platte en gegratineerd.
om vingers bij af te likken! heerlijk!
we nemen nog 2 gekookte kreeften en oesters mee naar huis om 's avonds van te genieten!
dikke pluim!