Oester & Soja

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00

Irina T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk eten, ook met ah actie, alleen maar voor ons meining zullen de porties 1,5 kier grotere zijn. Wij zijn met ons 4 geweest en was aleen maar 1 portie patat... en moeten wij extra bestellen - wij denken dat voor zo leuk restaurant het is makelijk te verbeteren! Voor de rest, super!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We zijn met 4 personen op vrijdag op bezoek geweest om de AH bon te verzilveren. Mooi menu met op bijzondere manier klaargemaakte gerechten. Porties waren wat aan de kleine kant. Overall heel goed.
Alisa M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten! De gerechten worden bijzonder op smaak gemaakt en de bediening is erg professioneel.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Hartelijke ontvangst.
Heerlijk gegeten samen met vrienden in een rustige gezellig ingerichte omgeving.
Keurig nette en lieve bediening.
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wat een geweldige verrassing. Ondanks dat we een 2 voor de prijs van 1 arrangement hadden geboekt, werden we uitstekend verzorgd.
Een beperkt maar zeer bij de locatie passend menu waarvan de smaken prima op elkaar waren afgestemd.
Uitstekende professionele bediening na een vriendelijke ontvangst met als extra een amuse van Zeeuwse bodem (oester) op een zeer smaakvolle manier geserveerd.
Wij gaan hier zeker terug komen.
René S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wat een geweldig restaurant!!! Ontvangst door een charmante dame in een mooi rood jurkje (hadden alle serveersters; een gedistingeerd detail!). Het eten is voortreffelijk; Een oester als amuse en daarna nog 4 heerlijke gangen; vlees of vis. De vijfde optionele gang mag er wat ons betreft standaard bij!!! Zowel de vissoep als het spiesje kloostervarken strelen de tong en smaak papillen. Dan het uitzicht en de ambiance; Gewoonweg fantastisch. We hebben genoten van de ondergaande zon, te zien vanaf ons tafeltje. Een prachtig uitzicht over het Grevelingenmeer; dichterbij kan niet. Alles is tot in detail perfect. Een echte aanrader!
Als ik toch een klein minpuntje mag benoemen is dat de prijs van de drankjes; heerlijke wijn, maar erg duur en erg weinig (Ik dacht eerst dat het ging om een glas voor een smaakimpressie, maar dat bleek toch het glaasje wijn zelf te zijn...). de thee wordt geserveerd in een prachtig zwart gietijzeren keteltje, maar €4 voor uiteindelijk een kopje thee is best prijzig...
Het dessert was weer een echte verrassing; dronken kersen; Wij zijn helemaal verkocht aan Oester & Soja!!!
Astridbb .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
we hebben heerlijk gegeten, verrassend en afwisselend. de tijd tussen de gangen vonden wij goed, mocht ook nog wel langer, terwijl we excuses kregen dat het misschien wat lang duurde. de bediening was zeer goed, attent en meedenkend. wij hopen dat veel mensen dit fijne restaurant gaan genieten!
Nelleke G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten, maar opvallend rustig voor een vrijdagavond. Wij waren met zijn vieren en er zaten nog maar twee anderen. Wij hebben ons hierover verwonderd en meer publiek geeft ook een gezelligere sfeer. Nogmaals niets dan lof voor de kok en ook de meisjes in hun rode jurkjes.
Info916 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De Rode poon vonden we erg zout, verder wel een verassende smaakbeleving. het speciale keuzemenu was verder prima. Bediening attent en accuraat. Locate was wat lastig te vinden als je ter plekke onbekend bent
Breure .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! De gerechten waren apart en smaakvol!
Bediening prima! Als puntje: een kleverige armleuning bij de trap naar boven en kruimels op mijn stoel bij aankomst!
We komen zeker terug!

Ad en Aly Breure
A.i.m.claessen .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heel heerlijk en gezellig gegeten en gedronken. Prima kwaliteit van de gerechten (met een amuse als verrassing) en de wijn en de koffie. Vriendelijke en vlotte bediening. Mooie ambiance.
Amazon .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Afgelopen vrijdag voor het eerst bij Oesters en Soja gegeten. In de zomervakantie is het restaurant gesloten wat achteraf best wel jammer is. Een aangename verrassing. Echt bijzonder goed gegeten. Het advies om drie gerechtjes per persoon te bestellen klopt denk ik wel. Kinderen konden iets simpels krijgen, kinderpannetje mosselen plus een pasta met zalm. Aardig, die houden niet van onbekend. Wij Amuse van oesters, Zeeuwse Zomer Oesters, Carpaccio Asian Style, Kippendijen en nog iets van varkenspiesjes. Alles bijzonder smakelijk. Uitzicht vanaf het terras (we zaten buiten) is fantastisch. Omdat je net wat hoger zit kijk je over de dijk en dat maakt echt een verschil. Bediening prima. Komen terug!
Wilbert R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Oester en Soja. Nog nooit een harder gegeten maar wat is dat een mooie vis. Alles was zeer smaakvol en de bediening perfect!
Skpeeman .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het restaurant is lastig te vinden omdat het boven een ander restaurant zit. Het eten is erg goed bereid en het is ook leuk dat er wordt verteld wat je op je bord hebt. De porties lijken klein maar aan t eind zit je toch precies vol. De bediening is erg formeel. Dat zou van mij wel spontaner mogen zijn. Maar de gerechten zijn erg lekker en dat is toch t belangrijkst.
WimMat .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Dit restaurant gekozen via de AH actie.
Heerlijke gerechten, vooral de gewokte mosselen op Oosterse wijze waren fantasties.
Prachtig uitzicht op de jachthaven en het Grevelingenmeer. Voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.
S.roojers .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Onder het genot van een fantastisch uitzicht, wederom heerlijk gegeten en door zeer vriendelijke dames bediend. Zeker een aanrader!
Sally S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
I.v.m. de AH restaurantactie hier gegeten en erg blij dat we daarom deze parel gevonden hebben. Genoten van het actiemenu (een enkel gerecht zelfs mogen ruilen tegen dat van de à la carte kaart) en dit aangevuld met de "oesterbox". Een heerlijk vette chardonnay erbij van de speelse wijnkaart en met het prachtige uitzicht over de jachthaven was het zeer goed toeven. Het bedienend personeel is kundig, attent en heel vriendelijk. De volgende keer gaan we zeker het Oosterscheldekreeft menu uitproberen!
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het restaurant is niet goed aangegeven op het terrein van de jachthaven, maar wel te vinden. Het zit op de bovenverdieping, is leuk ingericht en heeft mooi uitzicht over de haven en het meer. Maar heeft ook veel rumoer van beneden en mist het cachet dat past bij deze keuken en prijzen. De menukaart biedt veel keuze. Het eten is top, vooral de Oosterschelde kreeft. De wijnkaart is wat onoverzichtelijk. De bediening is vriendelijk maar stopt zodra de laatste bordjes zijn afgehaald.
DE .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Verrassende locatie in de jachthaven van Bruinisse. Mooi uitzicht over de jachthaven. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke service!
Natte-Wind .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Al Jaren lig ik in jachthaven Bruinisse en vind dat O&S echt een verlengstuk van dit niveau is. Niet vaak ben ik zo goed verzorgd als vanavond. Goede service en persoonlijke bediening. As always!
Personeel is vriendelijk en ze weten waarmee ze bezig zijn. Ik heb veel geleerd over de Oosterschelde kreeft.
Het eten, de presentatie en streekproducten, overtreffen het geweldige uitzicht wat je op het balkon hebt.
De reactie hieronder van Digvi herken daarom ook totaal niet.
Een "fijnproever" die de kwaliteit en charmes van Kreeft eten totaal niet kent en waardeert.
En aan het personeel moet u al helemaal niet uw tedere vingertjes branden.

Bij de havensupermarkt verkopen ze heerlijke pizza's. Deze communiceren mijns inziens beter met uw culinair niveau. Smakelijk!