Oers Gezellig

31-402051218

Meer informatie over restaurant Oers Gezellig

Connie N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Oers Gezellig, het keuzemenu blijft een topper, mooi opgediend en geweldige prijs/kwaliteit verhouding.
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
In de dorpskern van Oerle een sfeervol restaurant. Gegeten met een groep van 18 personen waarbij een keuzemenu werd geserveerd. Er ontstond verwarring doordat er verschillende menu's uitgedeeld waren en het koste even voordat het duidelijk was uit welk menu er gekozen kon worden.
De romige soep van gevogelte had een vrij sterke mosterdsmaak zodat het moeilijk was er gevogelte in te herkennen. De varkenshaas was mals, de rode wijnsaus lekker maar het hoopje romige kool was echt niet lekker en deed de presentatie geen goed. Het dessert, bavarois van bastognekoek met zag er uit als een blok Brinta en ook de smaak was wat ondefinieerbaar.
Concluderend ziet de kaart er veelbelovend uit maar valt het resultaat wat tegen.
Molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Tijdens onze fietstocht hier neergestreken voor de lunch. Wat een geweldig terras. Heel groot, heel schoon, heel veel mooie bloembakken. Het ligt middenin het dorp. Daar is het cijfer 10 voor. De soep was lekker, het stokbroodje zalm formidabel, zeer grote hoeveelheid voor redelijke prijs.
De bediening prima en maakte gezellig een praatje. Jammer dat we er 100 km vandaan wonen.
Dorisperiolavrijsen .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Gezellig, de naam zegt het al! Gezellig gegeten en gedronken. Bediening deed goed haar best en was redelijk vlug. Vriendelijk en ietwat jong personeel. Het eten was oké.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Vanmiddag geluncht op het terras van "Oers Gezellig". Vooraf een kopje Runderbouillon met ossestaart en fijne groente genomen en vervolgens een stokbroodje met rundercarpaccio, pijnboompitjes, spekjes en salade. Het laatste gerecht smaakte, maar daar is ook alles mee gezegd.
De bediening is zeer correct.
Johan-57 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Vanavond voor de 3e keer heerlijk gegeten hier. Een 3-gangen keuzemenu voor 22,50 wat echt een hele schappelijke prijs is. Alles mooi gepresenteerd, lekkere soep, brood van de Oerse Molenbakker vooraf en een echte truffel bij de koffie. Bediening door enthousiaste jonge mensen en de eigenaar die goed in de gaten houdt of alles naar wens is. Ga zo door en jullie zullen ons nog vaak zien.
Hhetty .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Tweede keer hier gegeten. Mosselen voor 2 personen in een pannetje. Het cijfer voor eten is niet zozeer voor de kwaliteit (mossels waren best goed) maar voor de prijs/kwaliteitverhouding. We dachten dat we een pannetje voor 1 persoon hadden gekregen, zo weinig zat er in. Er zat een schaaltje frites bij en 3 sausjes en moesten hiervoor 43 (!) Euro neertellen. Omgerekend ongeveer 1 euro per mossel, kortom hier krijg je een mossel voor de prijs van een oester!! Als je er een opmerking over maakt, wordt het van tafel geveegd. Eerdere ervaring was ook dat er iets niet in orde was met de prijs/kwaliteit; hier zie je ons niet meer voor diner!! Jammer.
Harald H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
We hebben hier heerlijk gegeten met 5 personen. Iedereen was zeer tevreden over het eten en de gezellige avond. Een redelijke verscheidenheid van gerechten op de menukaart, van vis tot vlees. Je kunt ook een 4-gangen verrassingsmenu of een 3- of 4-gangenmenu a la carte bestellen. Het restaurant is niet al te groot, ongeveer 12 (grotere) tafels. De inrichting is modern, huiselijke stijl middenin het kleine centrum van Oerle (gemeente Veldhoven). De service is vriendelijk en behulpzaam. Ze deden niet moeilijk om voor kinderen ook buiten de menukaart om wat gerechtjes te maken. Paar minpuntjes: we zaten met ons tafeltje naast de bar en de pinautomaat, waardoor er op een gegeven moment andere klanten achter je staan af te rekenen. Verder had ik de indruk dat het personeel enigszins gestresst overkwam. Er vielen op een gegeven moment wat borden. Maar bovenal hebben we een gezellige avond gehad met lekker eten (we hebben uiteindelijk gekozen voor het 3-gangen menu a la carte, wat een zeer schappelijke prijs heeft).