Oepkes

• ...
31-562442005

Meer informatie over restaurant Oepkes

- Ontbijt 08:00 - 10:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Geraldaholtkamp1955 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
We hebben een kamer in dit hotel en gingen ervoor het gemak ook eten. Een goede keus. Vooraf gebakken brie met cranberriesaus. Mooi opgemaakt en erg lekker. Vervolgens een lamsstoofpotje met rijst en groente. Heerlijk. De bediening is vriendelijk en attent. Een aanrader!
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Niet de meest voor de hand liggende plek om neer te strijken, maar verrassend goed. We waren met een grote groep en de bediening was prima. Hoogtepunt waren de mosselen en de bijgaande witte wijn. Een perfecte combinatie.
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
In dit beetje ouderwetse, maar gemoderniseerd hotel hebben we ook in het restaurant gegeten op de dag dat we aankwamen met de boot. Wel zo makkelijk.
Nou! Wij zijn zeer aangenaam verrast door de overheerlijke, beetje orientaals gerichte keuken. Eten was buitengewoon lekker, eenvoudig maar eerlijke smaken(net zoals thuis)
De sfeer is ook heel gezellig, beetje huiselijk. Bediening was een aangename krullebol :)
Oetske G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Al jaren vaste klant in dit hotel en nu weer heerlijk gegeten. Met 7 personen, grootste gedeelte koos voor de dagspecialiteit de Tom Ka Kai soep, lekker pittig, maar niet te. Aanrader! Als hoofdgerecht werden de gamba's aangeraden, op orientaalse wijze. Mooi gepresenteerd kregen we een bord met lekkere rijst en diverse gewokte groenten, daarover ruim voldoende goed gekruide gamba's. Een paar kozen voor t lamsstoofpotje, opgediend in leuke kleine stoofbakjes, heel mals, een vleugje anijs en lekkere knolselderijpuree. Daarnaast altijd voldoende extra bakjes friet, groenten, sla en wat je verder graag wil. De bediening is vriendelijk, goedlachs en flexibel. Het voelt als thuis en stelt nooit teleur.