Oelespot

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 21:00

• Af te huren , Terras
Marcooo .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Hier vanavond een over heerlijke pannenkoek gegeten. De serveerster had ons al voorbereid op even wachten. Dat bleek te kloppen maar het was het wachten waard. We hadden alle drie een verwenpannenkoek die zeer de moeite waard was en voor mij persoonlijk in de de top twee van alle pannenkoekenrestaurants staat die ik in de loop der jaren heb bezocht. Goed belegd, licht bruin afgebakken aan de onderkant en van voldoende dikte. De entourage was ook zeker de moeite waard.
Lena24 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Heerlijke pannenkoeken gegeten op een prachtige locatie. Ik had de pannenkoek met noten en dadels en mijn metgezel die met ham en groente.Het was mooi weer dus hebben we buiten op het terras gezeten dat mooi aangekleed en lekker rustig was. Personeel erg attent en vriendelijk.
Prachtige locatie bij een klooster en mooie en rustige omgeving waar je ook lekker kunt fietsen of wandelen. Voor de winter hebben ze een stamppot kaart.
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Erg knullige bediening, kat die uit de keuken komt lopen.
Als je een stoofpotje besteld lijkt dit uit de magnetron te komen en wordt opgediend in een steenkoud pannetje. Pannenkoek erg klef en smakeloos. In het "restaurant" was het overigens erg koud.
AlexPS .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Heel erg slechte ervaring gehad hier! Op zondag geweest rond een uur of 6, het was erg rustig (1 of 2 tafels bezet). Naast pannekoeken ook enkele aansprekende gerechten op de kaart. Bij het bestellen kregen we echter te horen dat er al een reservering was (oei!) en dat we daardoor ofwel alleen simpele pannekoeken konden eten, ofwel anderhalf uur moesten wachten. Want ja, de reservering gaat voor. Dag mooie gerechten, dus.

We zijn toch gebleven vanwege de mooie locatie en hebben gekozen voor de pannekoeken. Dat wilden de kids toch hebben. En ja, de pannekoeken waren best OK.

Vervolgens een keus gemaakt uit de ijskaart. Bij het bestellen werd ons doodleuk medegedeeld dat de keuken nog vol was door de gereserveerde tafel, en dat een toetje niet kon.

Nu zou je verwachten dat de bediening, kok of eigenaar dit vervelend zou vinden... Blijkbaar niet, want zelfs na een klacht kon er geen excuus vanaf.

Ik kan niet anders dan constateren dat dit een restaurant is dat liever niet wil dat je komt eten, niet in staat lijkt meer dan 2 tafels tegelijk te bedienen en waarbij zelfs een paar ijsjes als dessert te veel is... Ik kom er zeker niet meer terug.