Oele Tôn's Gasterij

Dorpsstraat 2 5846 AA Ledeacker Nederland Kaart

Over restaurant Oele Tôn's Gasterij

LEKKER ETEN á la carte of specials

Hier vindt u voor ieder wat wils. Heerlijk uiteten, à la carte in ons sfeervolle Huiskamerrestaurant. Laat u zich graag verrassen? Reserveer dan een heerlijk avondje specials bij Oele Tôn's Gasterij, zoals het 'Huiskamermenu', 'de 25 beste van Oele Tôn's' of de 'Huiskameravondproeverij', ons heerlijke tapasmenu. Wilt u gezellig samen bezig zijn? Lekker kokkerellen met bijvoorbeeld een superpan of een barbecue. Wat dacht u van Bourgondisch tafelen of een gehele verzorgde theateravond met Duo Vreemd. Veel is er mogelijk bij Oele Tôn's Gasterij.

Meer informatie over restaurant Oele Tôn's Gasterij

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 17:00

Voordelig
Maria_bressers .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hebben drie kwartier zitten wachten voor we een tafel hadden. Voorgerecht was snel daarna weer lang wachten op hoofdgerecht.
Het eten was lekker, maar dat was het dan. Wijn duur.
Maria_bressers .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De wachttijd was erg lang, de mensen zaten te mopperen. Wij kwamen om 19.25 binnen en om 20.20 was er een tafel vrij, waar een meisje tien minuten mee bezig was om de tafel te dekken. Tussen de gerechten duurde het ook erg lang. We hebben verschillende smoezen gehoord waarom het zo lang duurde. Dat is niet goed want dan komen de mensen niet meer terug.
De kok was geweldig, wij vonden het eten lekker.
Alleen de wijn is erg duur, duurder als in Eindhoven waar je nog kunt kiezen welke wijn je wilt.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten was erg lekker, de bediening erg vriendelijk en de sfeer qua uitstraling erg leuk. Het enige wat een beetje apart was, is dat we samen met een ander stel aan een tafel zaten, slechts gescheiden door een grote bloempot. Maar dat was verder niet echt vervelend. Complimenten!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zoals ook de vorige keer was alles weer uitstekend verzorgd en wederom lekker gegeten en gedronken. Oele Ton blijft een aanrader !
Huub C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk hoewel in sommige gerechten misschien wat veel suiker is gebruikt. De bediening was prima. Wij komen zeker terug.
J.dommelen54 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We moesten even wachten ivm de drukte voordat we een tafeltje hadden. Dat was prima alleen had ik dan wel alvast een drankje geserveerd, wij hadden tenslotte gereserveerd. Verder was de bediening heel attent, het eten verassend, de sfeer gezellig. Vond het wel aan de prijzige kant, wij hadden via AH actie gereserveerd dus 1 menu gratis dus uiteindelijk was de prijs redelijk, maar had ik voor 2 de volle mep moeten betalen had ik het wel duur gevonden. Maar zeker de moeite waard geweest, geen spijt van gehad!
Marieke E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Fijne avond!
Heerlijk gegeten, bediening super attent!
Oele brood komt met heerlijke dipsauzen!
Het AH menu is erg leuk! 3x3 gerechtjes.
Aanrader!
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Kwamen heel toevallig hier terecht.. Toen wij binnenkwamen was er direct een klik. Wat een gastvrouw, toppie !!!!
Dronken een aperitief op het door "ons gevraagde" bankstel (ha,ha)
Heerlijk gegeten, jammer dat we niet veel tijd hadden.
Komen zeker een keer terug voor een langere avond.
Marieke E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Erg lekker gegeten!
Bediening was super attent, helemaal fijn deze avond!
Oele brood is ook een aanrader! Wat een lekkers allemaal!
Betty L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met z'n zessen erg lekker gegeten, een aanrader.een mooie plek om te eten of iets te vieren op een plaats waar je het niet verwacht
Gustaaf S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, lekker voorgerecht bestaande uit 2 verschillende slaatjes en een soepje.
Hoofdgerecht ook bestaande uit 3 verschillende vleessoorten en het dessert eveneens 3 verschillende lekkers.
Ze doen daar de spreuk "alle goeie dingen bestaan uit drie"alle eer aan !
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het enige minpuntje is dat ze een consumptie teveel hebben afgerekend. Verder een gezellige ruimte en zeer vriendelijk personeel.
As.apenstaartje .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Via AH actie bij Oele Ton's terecht gekomen. Echt heerlijk gegeten!! Het was een verassings menu'tje voor-hoofd-na. Er werd gevraagd of er allergieen waren of dat je iets niet lust. Daar werd rekening mee gehouden. Het restaurant zat bommetje vol en de dames liepen echt hard om iedereen naar de zin temaken. Bijzonder vriendelijke bediening!! Niet opgeleid beleefd van de hotelschool maar van nature sympathiek en gastvrij.
Ik vond het restaurant is met z'n verschillende hoekjes en aankleding heel knus. Het is dat ik aan de andere kant van NL woon, anders zou ik er zeker naar terug gaan!!
Resibosman .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten.
Zelden zo'n aardige enthousiaste
bediening gezien, ze hebben er echt plezier in.
Trio 3 gangen menu was verrukkelijk.
Fijn dat er warme groente bij zat.
Alles was even lekker! We raden het iedereen aan!
dankjewel voor de fijne reactie, graag tot Oele !!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vriendelijke ontvangst, gezellig aangekleed. De proeverij was verrassend en lekker, zeker een aanrader ! Voor herhaling vatbaar !!
dankjewel voor uw reactie, altijd fijn te horen als we t weer fijn hebben gedaan, graag tot Oele !!
Tinekevoogt .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De sfeer was uitstekend erg gezellig. Goede bediening erg gastvrij.
Voorgerecht goed en leuk gepresenteerd. Hoofdgerecht wat minder vlees was te gaar waardoor droog. Nagerecht was goed.
Wij wonen niet in de omgeving. Maar raad iedereen aan om te gaan.
dankjewel voor uw fijne reactie, jammer dat u niet aan tafel gereclameerd heeft mbt het vlees dan hadden we er graag nog wat aan gedaan. Uiteraard heeft het keukenteam hier ook hun aanpassingen gedaan. Mocht u nog eens in de buurt zijn, hopen wij u zeker weer te mogen verwelkomen, graag tot Oele !!
Angelie V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Erg goed gegeten wel is het brood, wat gevraagd wordt of je dat wil, te duur. Verder alles perfect en zeker voor herhaling vatbaar! Dus tot snel!
dank voor de fijne rekatie en we schrijven dan ook graag tot een
volgende keer.

Bejongh .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was lekker. Maar het duurde te lang voordat je het eten kreeg. De bediening deed haar best maar stond er alleen voor.
Fijn dat U er was. Natuurlijk altijd jammer
om te lezen dat de ervaring niet diegene was die je er
van verwacht had. Uiteraard nemen we deze reaktie mee, en hopen jullie
dan ook nog een keer te begroeten in de toekomst
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Verrassend goede keuken, veel fantasie om reden zeer waard om nog eens terug te komen. De ligging is niet geweldig aan een doorgaande weg.
Belinda777 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was goed, zonder probleem (wel vooraf aangegeven) kon er één vegetarisch menu komen i.p.v. het AH menu . Beide menu's waren prima, met de vermelding dat het vegetarisch menu niet het standaard alternatief is wat vaak door restaurants wordt verstrekt, dit was echt lekker ! De bediening was relaxed , en "oer"-gezellig. Een leuke avond gehad. De moeite waard om eens te stoppen, ook zonder AH actie.
Fijn dat u er was en fijn dat de vegetariër ook heerlijk heeft gegeten.
graag tot een volgende keer !!