Odyssey II

Rijksstraatweg 11 4191 SC Geldermalsen Nederland Kaart

Over restaurant Odyssey II

Odyssee van lekkernijen

Beleef een Odyssee van smaak. Laat je naar Odyssey II verleiden door de sirene. Maar in plaats van ontelbaar veel hindernissen, krijg je talloze lekkernijen. Bezoek Odyssey II voor typische souvlaki, tzatziki of andere Griekse specialiteiten. En dat allemaal in het Gelderse dorp Geldermalsen.

Meer informatie over restaurant Odyssey II

• Amex , Mastercard , Pin
Uitmuntend
9,1
9,1
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Al jaren mijn favoriete Grieks restaurant.
Prinsesheerlijk .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Perfecte service, echt familiebedrijf en ideaal om met kinderen te gaan eten. Het vlees is van superbe kwaliteit. Dit is géén doorsnee- Griek !
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Kan niet anders zeggen, Dan voortreffelijk eten, goede sfeer en hele vriendelijke bediening die ook wisten te vertellen wat ze serveerde......
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten en gezellig met leuke muziek, lekker warm en vriendelijke medewerkers. Wij gaan absoluut terugkomen ?
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Supere tappenade op echt subliem daarna een lekker zeebaarsfillet en zalm van de grill genoten met een attente bediening
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk eten, goede kwaliteit, sfeervolle ambiance en gastvrije bediening. Ik kom hier al jaren met veel plezier; ook de vegetarische gerechten zijn overheerlijk.
P.J. K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Te allen tijde een feest om hier te eten. Vriendelijke ontvangst, fantastisch eten wat ook leuk geserveerd wordt en goede prijs kwaliteitverhouding.
Allard V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het is een fijne plek voor een goede maaltijd in informele sfeer. De porties zijn royaal, de zalm was uitstekend.
Sonja P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel erg hartelijke ontvangst, heel erg vriendelijk personeel en prima gegeten.
Er zaten alleen verschillende grote groepen waardoor er erg veel lawaai was .

Maar zeker een aanrader
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Lekker eten en zeer attente bediening, vooral naar onze achtjarige zoon, die dat wel leuk vond. We komen graag nog een keer terug!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisterenavond hier gezellig met zijn tweeën gegeten. In het verleden wel eens geweest, maar de sfeer is zeker gebleven zo niet beter geworden. Het personeel is erg vriendelijk en kundig en de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het eten is goed, misschien wat aan de zoute kant. Zeker een aanrader en één van de beste Griekse Restaurants die ik ken.
Angré C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Correcte ontvangst, gerechten uitstekend, bediening keurig. Nadeel tafels stonden te dicht op elkaar, weinig ruimte achter de stoelen.
J R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
een fijn en gezellig restaurant met vlotte en leuke bediening.
ik heb er heerlijk gegeten.
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
zoals altijd een warm onthaal in een gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening serveren je eten van een hoge kwaliteit en erg mooi opgemaakt voor mensen die top grieks willen eten voor een goede prijs ik zou zeggen kom het zelf ervaren je zult niet teleurgesteld worden
Ilvy V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Odyssey is gewoon een heel goed restaurant met vriendelijk personeel een goed eten. Al vaker hier gegeten in het restaurant maak ook regelmatig een maaltijd afgehaald. Nog nooit gehad dat het eten er niet goed is.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Goed en vriendelijk personeel. Super snel (bijna te snel) het eten voor je neus en dan ook nog eens erg lekker! Minpuntje was het lawaai. Moest bijna schreeuwen om iets tegen mijn vriend te kunnen zeggen. Weet niet of het aan de acoustics lag of aan de wijn drinkende tena ladies naast ons.
Ppwkraaykamp .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
In een gezellige sfeer heerlijk gegeten. Eigenaar ontving ons hartelijk. Maaltijd was uitstekend bereid. Bediening was vriendelijk.
Wigerus .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Niet voor niets één van de beste Griekse restaurants van Nederland! Wij waren last minute met een grote groep en dit was geen enkel probleem. Een gezellig restaurant met een mooie interieurstyling. Ruime keuze uit vele heerlijke gerechten die stuk voor stuk uitstekend smaakten. De borden zijn mooi opgemaakt en men is zeker niet karig qua porties. Het personeel is heel vriendelijk en attent, niets is teveel gevraagd. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug! Euxaristo poli!
Chmif .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Als mijn vriend en ik het over "we gaan naar de Griek"hebben, bedoelen we Dé Griek; Odyssey II in Geldermalsen. Het eten is altijd goed. Ik kom er al jaren en het is me nog nooit tegengevallen. Ook als vegetariër is er keuze genoeg, vind ik. Je kan ook verschillende voorgerechtjes als hoofdgerecht nemen. Als ik iets speciaals wil, zoals vegetarische moussaka, bel ik even van te voren en komt het goed. Mijn vriend, die wel vlees eet, is ook dol op dit restaurant. De eigenaar heet je altijd persoonlijk welkom met een vriendelijke handdruk en herkent je snel. Hij heeft alles in de gaten. Vriendelijk meedenkend personeel. De koffie is van bovengemiddelde kwaliteit. Er zijn weinig restaurants in Nederland waar ik espresso bestel en dat kan hier. Probeer ook eens de wijnen met Griekse druiven; verrassend lekker en beetje kruidig, goede prijskwaliteitsverhouding.Inrichting is vrij modern met wat Griekse accentjes (de uitstekende stenen in de muur, een houten deur als decoratie etc). Van donderdag t/m zaterdag zeker reserveren! Ik kijk nu alweer uit naar mijn volgende bezoek!
Spkvw .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Een restaurant waar men weet waar ze mee bezig zijn, je herkent als je regelmatig komt en zelfs voor speciale wensen doen zij hun uiterste best.