Odyssey II

Rijksstraatweg 11 4191 SC Geldermalsen Nederland Kaart

Over het restaurant Odyssey II

Odyssee van lekkernijen

Beleef een Odyssee van smaak. Laat je naar Odyssey II verleiden door de sirene. Maar in plaats van ontelbaar veel hindernissen, krijg je talloze lekkernijen. Bezoek Odyssey II voor typische souvlaki, tzatziki of andere Griekse specialiteiten. En dat allemaal in het Gelderse dorp Geldermalsen.

Meer informatie over restaurant Odyssey II

• Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Super goede service
Komen snel terug
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Kwalitatief hoogstaand, met erg vriendelijk personeel en een zeer betrokken eigenaar. Een regelmatig bezoek waard. Wel reserveren, want het is altijd volledig bezet
janny03 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hebben hier 2,5 jaar geleden in de winter gegeten,.toen was het er niet druk en stonden de tafels anders. Dat deed veel gezelliger aan. Nu gingen we terug ( met de ervaring van toen). Nu stonden de tafels bijna tegen elkaar aan ( te vol) en het was er erg remoerig. Er was weinig van de gezelligheid over.Jammer. Het eten was wel goed.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Erg lekker gegeten, vakantie in Griekenland kan er niet aan tippen. Gelukkig is het bij jullie altijd goed eten. En vooral de taramasalata op woendag !
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goede ontvangst en ondanks de drukte vlotte en attente barman die snel een welkoms drankje serveerd. De gastheer laat je al snel voelen dat je belangrijk bent voor hem en denkt mee bij het kiezen van de gerechten en heeft erg goede wijn adviezen. Het eten is van hoge kwaliteid en de avond verloopt vlot en gezellig, mede door de bediening die regelmatig langs komt om te informeren of alles naar wens is en of er nog iets nodig is.Bij de koffie is er tijd voor een praatje en daarna voldaan naar huis.
aartje.en.joke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gezellige sfeer!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Via de Bongo cadeaukaart bij Odyssey II terecht gekomen. Voor het pand zie je niet dat dit zo'n groot restaurant is. Bij binnenkomst wordt je gelijk erg vriendelijk ontvangen. Veel tafels en een veel mensen (voor een woesndagavond) die duidelijk genieten van het eten. Wij kregen een tafeltje met direct zicht op de keuken en konden zien dat mooie gerechten in een hoog tempo de keuken verlieten. De Bongokaart hield een mixed grill in maar omdat mijn partner geen varkensvlees mocht werd een een kipschotel voorgesteld. We begonnen met een overheerlijke salade van geitenkaas en tsatsiki. Daarna het hoofdgerecht met een prima glas wijn. Alles smaakte erg goed en zag er mooi uit. Bediening was ook erg vriendelijk.
Cobus V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Zeer vriendelijke mensen. Heerlijk eten. Je wordt niet van je plaats af gekeken ook al is het druk. Een aanrader voor iedereen die van Grieks eten houdt.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima gegeten, uitermate goede ontvangst, bediening attent, vriendelijk en snel. Gerechten niet standaard op zijn Grieks op het bord maar uitstekende kwaliteit en met zorg bereid en opgediend.
Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wat kun je hier lekker eten en wat wordt je vriendelijk geholpen. Je kunt alles in overleg doen, snelheid van serveren tot combinaties van gerechten. Het personeel is altijd vriendelijk en denken met je mee.
Wij zijn er nu voor de vierde keer geweest maar komen zeer zeker nog terug.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Hebben weer heerlijk gegeten !! Was ook weer een gezellige sfeer
martin R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
ALEXANDROS schotel was fantastisch
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed eten ,een super vriendelijk personeel, zeker aan te bevelen.
Lenie B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit. Gastvrij en vriendelijk personeel.
Maret B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Altijd heel erg vriendelijk personeel, snelle service en heerlijke gerechten. Wij komen er graag!
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Gezellig, goed eten, leuke bediening! Er word echt moeite voor je gedaan!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Goed restaurant, goede service en lekker eten,
aan te bevelen bij andere door deze goede service en gastvrijheid
personeel is aardig en netjes,
1 woord fantastisch lekker gegeten gisteravond
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk restaurant en zeer vriendelijk personeel.
gwmschelling .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Weer ontzettend lekker gegeten. Je wordt altijd hartelijk welkom geheten en men heeft oog voor de gasten. Ik was hier met mijn dochtertje van 6 omdat we iets te vieren hadden. Aandacht gaat zo naar haar uit, zodat ze helemaal in de "watten" wordt gelegd. Zo ontzettend leuk!
lauraracke .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Een van de beste Griekse restaurants waar ik gegeten heb. Heerlijk eten, goede prijs, goede sfeer en goede bediening. We komen er zeker terug.