Odysseas

Bagijnhof 3A 1671 CC Medemblik Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Odysseas

Anita S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
vanavond heerlijk met zijn tweeën gegeten.
een gezamenlijk voorgerecht, een heerlijk assortiment van allerlei koude Griekse lekkernijen.
vervolgens een hoofdgerecht met diverse soorten mals gekruid, gegrild vlees.
en een lekker nagerecht.
je proeft dat alles met zorg is bereid, geen kant en klare dingen.
plezierige en gastvrije bediening.
beslist een aanrader
Gast1959 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Leuke tent! Heerlijk 4 gangen menu gegeten, het Griekse tafel-menu uitgebreid met een tussengerecht en dessert.
Vooraf en hoofd een heerlijke verzameling van de Griekse keuken, ook aan de bediening niets te klagen.
Siep W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Nieuw: Griekse tapas bij dit restaurant, onbeperkt voor €15,50. Het was niet druk. Echter, na 1,5 uur nog slechts 1 salade gehad. Onze 6 personen kregen de hapjes niet tegelijk, iedereen zat naar de eter te kijken. De cola en ice tea hadden geen prik. Na bijna 2 uur de eigenaar geroepen. Hij had honderden excuses, de klanten bestelden te vaak, het eten moest goed bereid worden, maar niet één die hout sneed. Hij erkende niet dat 1,5 uur voor een salade erg lang was. Hij begreep het gewoon niet. Jammer, voor ons de laatste keer in dit restaurant.
Jipjass .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Mijn ervaring met dit Restaurant is,
Wij kwamen om ongeveer 8 uur en de voorgerechten smaakten prima alleen de Kefte Dakia was niet pikant. Op alles erg weinig zout, op zich vind ik dit niet erg maar de Mixed grill was smaakloos. De Solomos, zalm met Dillesaus, was geen Dille te proeven en toen ik dit zei bleek de Dille op te zijn en was er Basilicum gebruikt die ik ook niet geproefd heb, zalm was prima klaargemaakt maar ja. Er werd patat (zonder zout) geserveerd en waarom patat? Wij gaan er niet meer heen. Bediening was erg vriendelijk maar hoorde zeker aan te geven dat er met weinig zout gekookt werd balletje niet pittig waren en dat er geen dille meer was. Als serveerster hoor je de klanten tussendoor te vragen of er nog wensen zijn etc. Wij gaan er niet meer heen zonde van ons geld.
TanteNeluitAndijk .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Eind april 2013 hier gegeten. Bediening zeer vriendelijk, maar kregen bij het bestellen te horen dat mensen die het driegangen menu via Vakantieveilingen gekocht hadden voor sommige gerechten 2,50 euro moesten bij betalen. Heel vreemd natuurlijk als dit nergens genoemd wordt. Dit gold ook voor de Souvlaki, spies met verschillende soorten vlees. Het vlees was op zich goed maar het lag op een bord met de salade en patat. Dit had tot gevolg dat de patat slap werd door vocht van het vlees en de salade. Dus een tip, serveer de patat apart in een schaaltje. Kortom niet voor herhaling vatbaar.
CEM .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2012
Hier kun je heerlijk authentiek Grieks eten, als het rustig is. Zijn er slechts enkele tafeltjes bezet, ga er gerust zitten en je krijgt alle aandacht van de bediening en een ruime portie echt Grieks eten dat echt smaakvol is. Is het hoogseizoen en zit de tent vol, ga dan ergens anders heen. Als het druk is, kan de keuken de druk niet aan en loopt er van alles in het honderd, met als gevolg dat je soms je bestelling niet eens op tafel krijgt. Op minder drukke dagen kun je hier echter prima eten. Wij komen er regelmatig (als het rustig is) en zijn altijd tevreden weggegaan.