Odessa

Duivengas 14 6511 TR Nijmegen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Paddestoelen tartelette met wilde paddestoelen en rode biet salade
      Gravlax met zoet-zure komkommer, granny Smith en citroenmayonaise
      Rundercarpaccio met Parmezaanse kaas, pesto, pitjes en salade +1
      Geroosterde pompoensalade met peer, balsamico en vegan kaas
  • Hoofdgerechten
    • Pompoenrisotto met kastanje, kervel en Parmezaan
      Vis van de dag op een stampot en beurre blanc
      Bierkip op pastinaakpuree met seizoensgroenten en bierjus +2
      Aardappel-tofutaart met eekhoorntjesbrood en kastanje
  • Nagerecht
    • Pure chocoladebrownie met vanille-ijs, karamelsaus en kletskop
      Tarte tatin met peer, amandel en vegan slagroom
      Grand dessert - proeverij van alle zoete desserts +2
      Koffie met borrel en friandise

Over het restaurant Odessa

Ambachtelijk, lokaal en biologisch, dat typeert Odessa. Vlakbij het Valkhofpark even relaxen en smullen bij Odessa. Heerlijke Nederlandse bieren van de tap met risottoballen of bitterballen mét biermosterd. Ingelegde zalm of zacht gegaarde kip. Een prima plek voor zowel de grote als de kleine eter, want de gerechten zijn als hele én als halve portie te bestellen.

Meer informatie over restaurant Odessa

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken
Anne-Christine S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Odessa is een sympathiek restaurant met biologisch en lokaal eten. Mijn vriend vond zijn vegetarische salade en quiche top. Ik vond de vijgensalade okay en de bierkip lekker mals. De garnituur bij de kip was wat minder, erg veel jus. Minpuntje: de bediening was rommelig. Het personeel is erg vriendelijk, maar er leek weinig afstemming of geen goed systeem. Daardoor moesten we lang op ons hoofdgerecht wachten en gingen er kleine dingen mis.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten met t AH menu, 2e gratis.
Goede service, bij mn dochter vloog een wesp in t glas.
Ze kreeg een geheel nieuw flesje bier!!

Na t afrekenen zag ik dat de btw bij t bedrag opkomt. Wij betaalden 2,50 voor btw.

Eten heerlijk.
We hadden dadelsalade vooraf. Heerlijk
Hoofdgerecht de vis en quiche, beiden heel erg lekker.
Toetje was ijs met taartje, zat erg vers fruit bij, aardbei, braam,framboos,besjes. Van erg goede kwaliteit. T taartje was overheerlijk
Bij de kassa staan in n klein bakje, zelfgemaakte pepermunt, echt t proeven waard.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Leuke locatie, rustig gelegen met tuin midden in het centrum en het fraaie weer was het goed vertoeven buiten.( nagerecht konden wij gelukkig binnen nuttigen er waren helaas ook veel wespen.)
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Leuk restaurant. Lekker menuutje. We hebben dit geboekt met de AH actie en dan is de prijs/kwaliteit verhouding goed
August P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Op zich hele aardige en vriendelijke bediening. Laten wel heel veel
steken vallen wat bediening betreft. Glas wijn voor hoofdgerecht al serveren als je het biertje van aperatief nog hebt staan en voorgerecht nog niet geserveerd is. Biertje bij hoofdgerecht het besteld, niet geserveerd. Ook vind ik de gerechten niet volwaardig genoeg. Ik mis altijd iets. Het is net te weinig of te pover. Grand dessert voor 2 personen serveren met van alles 1 ???? Smaken zijn wel goed en het ziet er mooi uit.
Betsie V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Erg lekker gegeten; gezond en smakelijk. Leuke, ontspannen ambiance en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Marjan J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Prima gegeten, voor herhaling vatbaar
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het eten was erg lekker. Echt het buiten terras werd overspoeld door vliegen. Er werd door de kok een beetje lach wekkend overgedaan. Zij hadden begin van de avond geen last gehad werd er gezegd. Nou meerdere mensen gingen ergens anders zitten. Dus bij buiten terras moeten ze hier iets mee doen
Zeeuwgerritsen D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
het eten was van goede kwaliteit en erg lekker de bediening was erg aardig. wel zijn de stoelen erg hard wen hadden we last van vliegen op het terras.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Leuk pitoresk restaurant in het centrum van Nijmegen waar we al meerdere malen zijn komen eten.
Appelburen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Bediening is zeer vriendelijk en op de hoogte van de aangeboden producten. Kwaliteit en hoeveelheid van de producten is bijzonder goed. Aanbeveling: Mooie Nel !! Enig minpuntje: voor sommige gerechten wordt een extra bijdrage gevraagd. Het gaat niet om grote bedragen, dus zou ik dat niet doen.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Extreem lang wachten doordat er maar 2 mensen in de bediening waren. Het eerste drankje duurde al half uur
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Een ruime voldoende!
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Zwoele zomeravondop het terras, prettige bediening, prima AH keuze-menu, fijne wijnen; heerlijke avond!!!
Helma H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
zeer goed eten en een supervriendelijke bediening een echte aanrader
Hester W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Voorgerecht was heel goed. Het hoofdgerecht viel tegen en was te weining. Het nagerecht was goed, maar eigenlijk te groot. De verhouding klopte niet.
Er zat te veel tijd tussen de gerechten.
Dyonne K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Met de AH actie naar Odessa geweest. Genoeg keuze en zeer nette prijs. Wij hadden carpaccio, salade vijgen, bierkip, risotto en grand dessert. Alles was heerlijk!! Zeker een aanrader!
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
jammer dat geen uitleg werd gegeven over de AH actie: wij kozen gerechten waarvan later bleek dat die niet gelden voor de actie...Wachttijd om iets te drinken veel te lang, wel hele aardige meisjes. datgene wat we hebben gegeten was erg lekker maar service en bediening helaas onder de maat
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Leuk verborgen restaurant met rustig terras. 25€ voor twee 3-gangen menu’s met AH Restaurant actie met 3x 3 gerechten om uit te kiezen, sommige met kleine bijbetaling; lekkere salade vooraf, dorade filet op couscous, en koffie met likeur en friandise na. Prima hoeveelheid.
Hortense V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We zijn hier wezen eten met de restaurant actie van de AH. We hadden om 6 uur gereserveerd in de veronderstelling dat wel dan rustig konden eten en om 8 uur naar de film konden. Het voorgerecht kwam redelijk snel, maar was voor de prijs die we betaalde (8 euro) erg klein. Het hoofdgerecht duurde daarna erg lang, dus hebben we direct het dessert besteld met erbij de mededeling dat we haast hadden. Hier werd totaal geen rekening mee gehouden waardoor we om 8 uur ons dessert snel naar binnen moesten werken. De prijs van 25 euro die aangegeven wordt op het menu voor deze actie klopt ook totaal niet, want met het voorgerecht van 8 euro, een hoofdgerecht van 15 euro en een dessert van 5 euro (allemaal zonder extra kosten) zit je daar al overheen. Ik weet niet of dit per ongeluk mis is gegaan, of dat dit een sluwe verkooptruc is. Het eten zelf was heerlijk, maar door het lange wachten en het gebrek aan kennis van de bediening zal ik hier niet snel terugkomen.
Hallo Hortense,

Wij vinden het vervelend om te horen dat je planning afgelopen zondag niet is uitgekomen. We willen je als tip meegeven om dat bij een volgend bezoek of ander restaurant van tevoren te melden. Op een drukke dag kan het iets langer duren, maar dan kunnen wij daar rekening mee houden.

Wat betreft de prijzen: Het menu is €25, waarbij je voor de AH-actie het tweede menu gratis krijgt. Sommige gerechten zijn een kleine meerprijs en dat staat duidelijk vermeld op het menu zelf. Je bent natuurlijk van harte welkom om ons de bon te mailen, dan kijken wij deze nog voor je na. Mocht daar een fout in zijn gemaakt dan krijg je het verschil ook zeker terug.

Overigens geef je aan dat je het eten heerlijk vond en ons terras ook. Dat vinden wij natuurlijk fijn om te horen!

Het Odessa team