Odessa

Duivengas 14 6511 TR Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Odessa

MOMENTEEL GESLOTEN WEGENS VAKANTIE VAN 24-07 TM 08-08.

Ambachtelijk, lokaal en biologisch, dat typeert Odessa. Vlakbij het Valkhofpark even relaxen en smullen bij Odessa. Heerlijke Nederlandse bieren van de tap met risottoballen of bitterballen mét biermosterd. Ingelegde zalm of zacht gegaarde kip. Een prima plek voor zowel de grote als de kleine eter, want de gerechten zijn als hele én als halve portie te bestellen.

Meer informatie over restaurant Odessa

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Odessa

v.cornelissen .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten. Gezellige bediening. De locatie ligt wel op een bijzondere plek in Nijmegen. Kwamen er via een verlicht paadje.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was een gezellige en knusse sfeer. De bediening was erg aardig. de prijs-kwaliteitsverhouding was prima.
renevdwielen .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezellige eetgelegenheid met vriendelijke bediening. Was behoorlijk druk (AH-actie) maar toch was wachttijd kort. Alle gerechten waren prima met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Prima wijnkaart. Kom zeker nog eens terug!!
Else V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
een ware verrassing! leuke plek, originele en goed bereide gerechten en een fijne sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Dankzij de restaurantactie hebben we dit betrekkelijk nieuwe Biologische restaurant kunnen ontdekken.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een fijne avond gehad. Het eten kwam niet te snel achter elkaar, dit vind ik altijd prettig. Het personeel was erg vriendelijk.
Ho-eve .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker eten, goede prijs, leuke sfeer en fijne avond gehad. Akoestiek is niet optimaal. Slagroom voor irish coffee was helaas op.
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten was uitstekend. We moesten erg lang wachten voordat we in eerste instantie bediend werden, het leek alsof ze ons vergeten waren omdat we nogal in een achteraf hoekje zaten. Maar toen ze dat eenmaal doorhadden en wij er wat van gezegd hadden werd onmiddellijk excuses aangeboden en was de service prima.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten in een gezellig restaurantje, leuk om er op deze manier kennis mee te maken! Voor herhaling vatbaar!
Nayra06 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer gezellig, Genoten van het eten. Gevarieerde kaart. aardig personeel en prima bediening.Al met al een zeer geslaagde verjaardag met als kers op de taart een vuurfontein bij het dessert. Bedankt!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Verrassend, als we niet de Ah actie hadden gehad was ik er waarschijnlijk zo aan voorbij gelopen. Leuk en prijs kwaliteit verhouding is goed.
Bram J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een leuk ingericht studentikoos restaurant. Het eten was prima, vooral de in bier klaargemaakte kip met aardappel knolselderie puree in kalfsjus. Leuk te vermelden is dat alle ingrediënten indien mogelijk zelf gemaakt worden (mayonaise etcetera). prima restaurant, waar voor je geld, niet pretentieus!
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gastvrij en vriendelijk personeel. Producten uit de omgeving en vers bereid: heerlijk gegeten. Variatie in tafels, gezellige sfeer en zeker voor herhaling vatbaar!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ontzettend leuk om na 10 jaar de nostalgie te ervaren in een vernieuwend duurzaam!!! concept en sfeer.
Het eten was lekker en goed afgestemd.
Dian M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Simpele, eenvoudige kaart.Gebruik gemaakt van de AH actie en daarom was het te betalen bedrag in verhouding met het menu dat we kregent. Bij normale prijs is priis/kwaliteit verhouding niet in orde. Oud brood bij de soep. Zelfde dipsausje bij voor en hoofdgerecht. Geprobeerd in de sobere ruimte iets van sfeer te creëren. Toiletten echt zeer sober.
Denny D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vlotte bediening, eerlijke en smakelijke maaltijden in een niet alledaags concept: geen standaard brasserietje maar bijzondere inkleding, iets "hippy-ish" maar op een goede manier.
Mabel F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Genoten van de huisgemaakte snacks (bitterballen en artisjok cakes), daarna een heerlijke Odessaburger en als afsluiting samen een combinatie dessert gedeeld. De sfeer in het restaurant is prettig en relaxt. Zeker voor herhaling vatbaar!
robterwijn .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Ambiance en de bediening was prima. Helaas vielen de gerechten (hoewel zeer positief dat ze biologisch waren) erg tegen. Soep was erg flauw van smaak, artisjokkencakejes te donker gefrituurd en erg vet. Kip met puree oke en vegetarische spinazierol lauw en droog. Desserts ook erg droog en zwaar.
maaikexxx .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuke verse gerechten, veel keus uit vegetarisch. Service kon beter, we moesten wat langer op de kaart wachten en onze drankjes konden sneller bijgevuld worden. Akoestiek was wat minder, je verstond elkaar slecht daardoor er een paar grote groepen waren. Conclusie: leuk met vrienden eten, gezellige ongedwongen sfeer.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heel leuk personeel, niet duur, prettige locaties. De smaakcombinatie's zouden wat beter doordacht kunnen zijn. Kip gestoofd in bier serveren met een rode wijnachtige jus. Chocolademousse gruizig maken door eer hazelnoten doorheen te malen ipv die hazelnoten apart als 'crumble' bij een goede chocolademousse te serveren. Dat kan beter, kok!
ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een erg gezellig restaurant, past voor zowel studenten als ook wat ouder publiek. Erg sfeervol en heel vriendelijk personeel. Het eten was heel erg lekker. Vooral de spinazierol met walnoten is een echte aanrader! We hadden er wel wat frietjes bij besteld.