Odessa

Duivengas 14 6511 TR Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Odessa

Ambachtelijk, lokaal en biologisch, dat typeert Odessa. Vlakbij het Valkhofpark even relaxen en smullen bij Odessa. Heerlijke Nederlandse bieren van de tap met risottoballen of bitterballen mét biermosterd. Ingelegde zalm of zacht gegaarde kip. Een prima plek voor zowel de grote als de kleine eter, want de gerechten zijn als hele én als halve portie te bestellen.

Meer informatie over restaurant Odessa

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Odessa

Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een restaurant met huiselijke sfeer en vriendelijke en betrokken personeel. Een echte aanrader.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Huiselijk, sfeervol, ongedwongen en goed eten
Anneke Ö.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben genoten! 1 tip: de aardappelkoekjes mochten iets minder hard gebakken (dus zonder zwarte randjes). Verder waren de gerechten heerlijk en gevariëerd. Odessa is een prima, gezellige plek en zeker een restaurant om terug te komen.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben prima gegeten in een gezellige ambiance. De bediening was informeel en gezellig.
Desiree K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goed eten en leuke sfeer!
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heel lekkere vegan gerechten. Een aanrader!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten smaakvol en verzorgd, een aanrader.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
het eten was redelijk goed,we hebben een gezellige avond gehad
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellig en vriendelijke bediening. Bijzondere gerechten. Jammer dat frites en salade apart besteld moeten worden.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten, rustige gemoedelijke sfeer.
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gezellige accomodatie, knus... eten was goed bereid en heerlijk!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een bijzondere en ontspannen omgeving. Ook halve gerechten zodat je er meer kunt proeven..
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was heel lekker, verassende ingredienten en een leuk concept. Wel jammer dat een aantal keer dezelfde producten terug kwamen.
De inrichting is heel leuk en er hangt een gezellige sfeer. Wel is het slim om zo ver mogelijk van de wc's te gaan zitten want vooraan ruik je de wc's. Wij zaten meer naar achteren daar hadden we er geen last van.
Hallo Sanne,

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten!

We zijn om de hoogte van het recente probleem met de geur. Hopelijk is dat deze week opgelost!

Het Odessa Team
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten. De mogelijk om twee halve porties van verschillende hoofdmenu's te kunnen kiezen, werd door ons zeer gewaardeerd. Bediening is prima. Leuke menu- en bierkaart.
Alhoewel in het centrum, lastig te vinden. Tijdens ons bezoek was het rustig.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een kok die enorm meedenkt met dieten en heerlijk kookt. Echt een aanrader!
Jiska E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Echt heerlijk gegeten (de beide vegetarische gerechten in halve porties als hoofdgerecht) en prima service (heel erg vriendelijk en behulpzaam). Het was zeer rustig (donderdagavond) en iets meer bezoekers was misschien iets 'gezelliger' geweest. Ook vond ik dat er bij binnenkomst een wat vreemde lucht in het restaurant hing (niet echt prettig), maar na een tijdje rook je dat niet meer, maar toch iets mee doen, lijkt me.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Wij hebben hier gisteren met z'n tweetjes gegeten. Wat een leuk en gezellig restaurantje! En helemaal verstopt in de stad!
De bediening was super vriendelijk en het eten echt heerlijk! Wij komen zeker terug.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima restaurant, eerlijke gerechten, biologisch en zelfgemaakt. Gezellige sfeer.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige bediening en sfeer. Een aanrader.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Keuzestress: heerlijke gerechten op de kaart, die je in grote of kleine porties kunt bestellen. Samen met een vriend enorm genoten van de kabeljauw op zuurkool, stoofvlees met krieltjes en rode kool, salade van freekeh met oa amandelen en rucola en de bierkip met oa spruitjes. Daarbij frieten met huisgemaakte mayonaise. Na kozen we voor een groot bord met proeverij van alle toetjes, het glühweinijs, appelbrood en de brownie waren voor mij de lekkerste uitschieters daarbij. Daarna een glaasje dessertwijn van Heaven on Earth, doet zijn naam eer aan. Tot slot een kop thee met zelfgemaakt koekje. Alles van begin tot eind met zorg gemaakt en met smaken waar we helemaal blij van werden.