Odessa

Duivengas 14 6511 TR Nijmegen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Salade met linzen, geroosterde wortel, gepofte paprika en rode ui
      Salade met vijgen, ricotta, granaatappel, honing en cherrytomaat
      Ingelegde zalm met zoetzure komkommer, granaatappel en yoghurtsaus +1
      Rundercarpaccio met Parmezaanse kaas, pesto, pitjes en salade +1
  • Hoofdgerechten
    • Risotto met een mix van paddenstoelen, waterkers en geitenkaas
      Gebakken Doradefilet op couscous met groene asperges +2
      Bierkip op pastinaakpuree met seizoensgroenten en bierjus +2
      Quiche met paddenstoelen, tofu, zongedroogde tomaat en basilicum (vegan)
  • Nagerecht
    • Pure chocoladebrownie met vanille-ijs, karamelsaus en kletskop
      Key lime pie met sorbetijs (vegan)
      Grand dessert - proeverij van alle zoete desserts +2
      Koffie met borrel en friandise

Over het restaurant Odessa

Ambachtelijk, lokaal en biologisch, dat typeert Odessa. Vlakbij het Valkhofpark even relaxen en smullen bij Odessa. Heerlijke Nederlandse bieren van de tap met risottoballen of bitterballen mét biermosterd. Ingelegde zalm of zacht gegaarde kip. Een prima plek voor zowel de grote als de kleine eter, want de gerechten zijn als hele én als halve portie te bestellen.

Meer informatie over restaurant Odessa

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Odessa

Appelburen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Extreem lang wachten doordat er maar 2 mensen in de bediening waren. Het eerste drankje duurde al half uur
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Een ruime voldoende!
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Zwoele zomeravondop het terras, prettige bediening, prima AH keuze-menu, fijne wijnen; heerlijke avond!!!
Helma H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
zeer goed eten en een supervriendelijke bediening een echte aanrader
Hester W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Voorgerecht was heel goed. Het hoofdgerecht viel tegen en was te weining. Het nagerecht was goed, maar eigenlijk te groot. De verhouding klopte niet.
Er zat te veel tijd tussen de gerechten.
Dyonne K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Met de AH actie naar Odessa geweest. Genoeg keuze en zeer nette prijs. Wij hadden carpaccio, salade vijgen, bierkip, risotto en grand dessert. Alles was heerlijk!! Zeker een aanrader!
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
jammer dat geen uitleg werd gegeven over de AH actie: wij kozen gerechten waarvan later bleek dat die niet gelden voor de actie...Wachttijd om iets te drinken veel te lang, wel hele aardige meisjes. datgene wat we hebben gegeten was erg lekker maar service en bediening helaas onder de maat
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Leuk verborgen restaurant met rustig terras. 25€ voor twee 3-gangen menu’s met AH Restaurant actie met 3x 3 gerechten om uit te kiezen, sommige met kleine bijbetaling; lekkere salade vooraf, dorade filet op couscous, en koffie met likeur en friandise na. Prima hoeveelheid.
Hortense V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We zijn hier wezen eten met de restaurant actie van de AH. We hadden om 6 uur gereserveerd in de veronderstelling dat wel dan rustig konden eten en om 8 uur naar de film konden. Het voorgerecht kwam redelijk snel, maar was voor de prijs die we betaalde (8 euro) erg klein. Het hoofdgerecht duurde daarna erg lang, dus hebben we direct het dessert besteld met erbij de mededeling dat we haast hadden. Hier werd totaal geen rekening mee gehouden waardoor we om 8 uur ons dessert snel naar binnen moesten werken. De prijs van 25 euro die aangegeven wordt op het menu voor deze actie klopt ook totaal niet, want met het voorgerecht van 8 euro, een hoofdgerecht van 15 euro en een dessert van 5 euro (allemaal zonder extra kosten) zit je daar al overheen. Ik weet niet of dit per ongeluk mis is gegaan, of dat dit een sluwe verkooptruc is. Het eten zelf was heerlijk, maar door het lange wachten en het gebrek aan kennis van de bediening zal ik hier niet snel terugkomen.
Hallo Hortense,

Wij vinden het vervelend om te horen dat je planning afgelopen zondag niet is uitgekomen. We willen je als tip meegeven om dat bij een volgend bezoek of ander restaurant van tevoren te melden. Op een drukke dag kan het iets langer duren, maar dan kunnen wij daar rekening mee houden.

Wat betreft de prijzen: Het menu is €25, waarbij je voor de AH-actie het tweede menu gratis krijgt. Sommige gerechten zijn een kleine meerprijs en dat staat duidelijk vermeld op het menu zelf. Je bent natuurlijk van harte welkom om ons de bon te mailen, dan kijken wij deze nog voor je na. Mocht daar een fout in zijn gemaakt dan krijg je het verschil ook zeker terug.

Overigens geef je aan dat je het eten heerlijk vond en ons terras ook. Dat vinden wij natuurlijk fijn om te horen!

Het Odessa team
Anneriet P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Eerlijk eten voor een goede prijs
Mirre V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Goed vegan eten
Koen H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Prima plek, lekker eten en mooi rustig terras.
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijke en eerlijke gerechten. Heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader !
Frouwke F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Relaxed, industrieel en duurzaam imago en verrassend lekker eten voor een verrassend vriendelijke prijs!
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk plekje. Verborgen pareltje. Heel erg leuk als je niet kunt kiezen dan kun je 2 halve gerechten nemen. Leuk als je verschillend dingen wil proeven
Dorus V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk eten en de bediening wist wat ik wilde voor ik het zelf doorhad. Odessa is een van de verborgen parels van Nijmegen!
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Erg leuk restaurant! Vriendelijke bediening, gezellige en huiselijke inrichting waardoor je je meteen thuisvoelt. Heerlijk terras. En het allerbelangrijkste: erg lekker gegeten voor een redelijke prijs. Je kunt kiezen uit vlees, vis, vegetarisch en vegan. Fijn dat er voor vegetariers en vegans een ruime keuze is met originele gerechten! Ook leuk: je kunt bij veel gerechten kiezen voor een grote of een kleine portie. Zo kun je dus ook meerdere kleine porties nemen. De wachttijd tussen de gerechten was precies goed, niet te lang maar ook niet te snel. Klein beetje jammer dat de muziek van het terras van de buren erg goed hoorbaar is op het terras van Odessa, maar we hebben ons er niet aan gestoord. Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar!
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Ik heb heerlijk gegeten, veel vegetarisch en vegan opties en ook glutenvrij was geen probleem. Vriendeljjke service en prachtige biologische producten. En dat voor een mooie prijs! Zeker een aanrader!
Anoek V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met vriendelijke bediening! En dat voor een hele mooie prijs, echte aanrader!