Odessa

Duivengas 14 6511 TR Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Odessa

Ambachtelijk, lokaal en biologisch, dat typeert Odessa. Vlakbij het Valkhofpark even relaxen en smullen bij Odessa. Heerlijke Nederlandse bieren van de tap met risottoballen of bitterballen mét biermosterd. Ingelegde zalm of zacht gegaarde kip. Een prima plek voor zowel de grote als de kleine eter, want de gerechten zijn als hele én als halve portie te bestellen.

Meer informatie over restaurant Odessa

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Odessa

Eric W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Leuke plek om te eten. Service was vriendelijk, maar speelde niet snel in op de vraag die was gesteld.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Plankje met snacks als voorgerecht was prima. Volgens mijn tafelgenoten waren de bitterballen lekker. De falaffelballetjes waren dat ook. Ik had als hoofdgerecht de risotto, die was heel lekker. Niet zout, zoals te vaak. De Irish Coffee was heel lekker. Jammer dat het niet zo druk was, maar dat kan ook komen omdat het weer heel slecht is.
riny K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten,keuze beperkt, bediening prima graag een kussentje op de zitting van de stoelen. Het is een aanbeveling om de locatie iets beter te beschrijven om het restaurant te vinden .
Noortje J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk restaurant, super leuke bediening, prima eten! 2 nadelen de tafels voor 4 waren alleen met hoge stoelen (heeft niet mijn voorkeur, al zaten deze best redelijk) en de akoestiek was erg slecht hier zouden ze wat aan mogen verbeteren.
Bedankt voor de feedback.

Normaal gesproken zijn er ook vier lage vierpersoonstafels beschikbaar. Gisteren waren deze helaas al bezet. Wat betreft de akoestiek; daar zijn we druk mee bezig!
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Weinig keuze aan gerechten zonder bijbetaling. Gerechten waren relatief duur: 5 bitterballen voor 5 euro en een burger kost 15 euro. Het nagerecht - cheesecake - was gelukkig prima, maar prijs-kwaliteit was absoluut uit balans.
Beste gast,

Bedankt voor de feedback.

De menukaart staat online, daarop kan je van tevoren zien welke keuze er is! Met een AH-actie is er natuurlijk beperkte keuze.

Wat betreft de prijs; alles is huisgemaakt en voornamelijk biologisch, daar betaal je iets meer voor.

Het Odessa Team
Eugénie C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Na vele jaren weer geprobeerd en nu met de AH zegels. Wat we konden eten was prima. Vegetarische kikkererwt burger was lekker. Prijs € 15 is iets te duur. Mijn partner zijn eten was lekker. Al met al gezellig gezeten. We komen nog een keer terug om meer te proeven. Wijntjes zijn prima.
Irene C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ingericht als een huiskamer met boekenkasten en kleden op de grond. Gezellige sfeer, gerechten niet verrassend, wel lekker. Vooral de desserts.
User500 S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Teleurstelling deze keer, we dachten in een voetbal kantine te zijn, met vreselijke stoelen en inrichting, dus nooit meer. De smakelijkheid van onze vier menu's viel ook erg tegen, ook iets positiefs personeel is vriendelijk en gastvrij. Helaas geen aanbeveling van ons..............
Beste John,

Jammer dat jullie het niet naar jullie zin hebben gehad. Wij nemen feedback graag mee, maar in dit geval kunnen we er niet zo veel mee.

Bij het reserveren zie je de foto’s van de inrichting van het restaurant, daar had je al kunnen zien dat het niet naar jullie smaak was!

De bediening was volgens jou wel vriendelijk en gastvrij, maar toch beoordeel je ze met een 4.
Daarnaast had je ook op de avond zelf kunnen aangeven als iets niet naar wens was, dan hadden we dat met liefde voor je in orde gemaakt.

Het Odessa Team
Niek T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
met de albert heijn aktie goed gegeten voor een redelijke prijs , voldoende keus en een vriendelijke bediening, enig minpuntje is de akoestiek.
marianu .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hadden keuze uit verschillende voor,hoofd en nagerechten. Ik was hier lang niet meer geweest,maar was aangenaam verrast,leuke ruimte,aardige bediening en heerlijk gegeten.
v.cornelissen .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten. Gezellige bediening. De locatie ligt wel op een bijzondere plek in Nijmegen. Kwamen er via een verlicht paadje.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was een gezellige en knusse sfeer. De bediening was erg aardig. de prijs-kwaliteitsverhouding was prima.
renevdwielen .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezellige eetgelegenheid met vriendelijke bediening. Was behoorlijk druk (AH-actie) maar toch was wachttijd kort. Alle gerechten waren prima met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Prima wijnkaart. Kom zeker nog eens terug!!
Else V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
een ware verrassing! leuke plek, originele en goed bereide gerechten en een fijne sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Dankzij de restaurantactie hebben we dit betrekkelijk nieuwe Biologische restaurant kunnen ontdekken.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een fijne avond gehad. Het eten kwam niet te snel achter elkaar, dit vind ik altijd prettig. Het personeel was erg vriendelijk.
Ho-eve H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker eten, goede prijs, leuke sfeer en fijne avond gehad. Akoestiek is niet optimaal. Slagroom voor irish coffee was helaas op.
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten was uitstekend. We moesten erg lang wachten voordat we in eerste instantie bediend werden, het leek alsof ze ons vergeten waren omdat we nogal in een achteraf hoekje zaten. Maar toen ze dat eenmaal doorhadden en wij er wat van gezegd hadden werd onmiddellijk excuses aangeboden en was de service prima.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten in een gezellig restaurantje, leuk om er op deze manier kennis mee te maken! Voor herhaling vatbaar!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Verrassend, als we niet de Ah actie hadden gehad was ik er waarschijnlijk zo aan voorbij gelopen. Leuk en prijs kwaliteit verhouding is goed.
Nayra06 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer gezellig, Genoten van het eten. Gevarieerde kaart. aardig personeel en prima bediening.Al met al een zeer geslaagde verjaardag met als kers op de taart een vuurfontein bij het dessert. Bedankt!