Odessa

Duivengas 14 6511 TR Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Odessa

Ambachtelijk, lokaal en biologisch, dat typeert Odessa. Vlakbij het Valkhofpark even relaxen en smullen bij Odessa. Heerlijke Nederlandse bieren van de tap met risottoballen of bitterballen mét biermosterd. Ingelegde zalm of zacht gegaarde kip. Een prima plek voor zowel de grote als de kleine eter, want de gerechten zijn als hele én als halve portie te bestellen.

Meer informatie over restaurant Odessa

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Odessa

Iris V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten, rustige gemoedelijke sfeer.
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gezellige accomodatie, knus... eten was goed bereid en heerlijk!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een bijzondere en ontspannen omgeving. Ook halve gerechten zodat je er meer kunt proeven..
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was heel lekker, verassende ingredienten en een leuk concept. Wel jammer dat een aantal keer dezelfde producten terug kwamen.
De inrichting is heel leuk en er hangt een gezellige sfeer. Wel is het slim om zo ver mogelijk van de wc's te gaan zitten want vooraan ruik je de wc's. Wij zaten meer naar achteren daar hadden we er geen last van.
Hallo Sanne,

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten!

We zijn om de hoogte van het recente probleem met de geur. Hopelijk is dat deze week opgelost!

Cees B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten. De mogelijk om twee halve porties van verschillende hoofdmenu's te kunnen kiezen, werd door ons zeer gewaardeerd. Bediening is prima. Leuke menu- en bierkaart.
Alhoewel in het centrum, lastig te vinden. Tijdens ons bezoek was het rustig.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een kok die enorm meedenkt met dieten en heerlijk kookt. Echt een aanrader!
Jiska E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Echt heerlijk gegeten (de beide vegetarische gerechten in halve porties als hoofdgerecht) en prima service (heel erg vriendelijk en behulpzaam). Het was zeer rustig (donderdagavond) en iets meer bezoekers was misschien iets 'gezelliger' geweest. Ook vond ik dat er bij binnenkomst een wat vreemde lucht in het restaurant hing (niet echt prettig), maar na een tijdje rook je dat niet meer, maar toch iets mee doen, lijkt me.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Wij hebben hier gisteren met z'n tweetjes gegeten. Wat een leuk en gezellig restaurantje! En helemaal verstopt in de stad!
De bediening was super vriendelijk en het eten echt heerlijk! Wij komen zeker terug.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima restaurant, eerlijke gerechten, biologisch en zelfgemaakt. Gezellige sfeer.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige bediening en sfeer. Een aanrader.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Keuzestress: heerlijke gerechten op de kaart, die je in grote of kleine porties kunt bestellen. Samen met een vriend enorm genoten van de kabeljauw op zuurkool, stoofvlees met krieltjes en rode kool, salade van freekeh met oa amandelen en rucola en de bierkip met oa spruitjes. Daarbij frieten met huisgemaakte mayonaise. Na kozen we voor een groot bord met proeverij van alle toetjes, het glühweinijs, appelbrood en de brownie waren voor mij de lekkerste uitschieters daarbij. Daarna een glaasje dessertwijn van Heaven on Earth, doet zijn naam eer aan. Tot slot een kop thee met zelfgemaakt koekje. Alles van begin tot eind met zorg gemaakt en met smaken waar we helemaal blij van werden.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Leuke plek om te eten. Service was vriendelijk, maar speelde niet snel in op de vraag die was gesteld.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Plankje met snacks als voorgerecht was prima. Volgens mijn tafelgenoten waren de bitterballen lekker. De falaffelballetjes waren dat ook. Ik had als hoofdgerecht de risotto, die was heel lekker. Niet zout, zoals te vaak. De Irish Coffee was heel lekker. Jammer dat het niet zo druk was, maar dat kan ook komen omdat het weer heel slecht is.
riny K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten,keuze beperkt, bediening prima graag een kussentje op de zitting van de stoelen. Het is een aanbeveling om de locatie iets beter te beschrijven om het restaurant te vinden .
Noortje J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk restaurant, super leuke bediening, prima eten! 2 nadelen de tafels voor 4 waren alleen met hoge stoelen (heeft niet mijn voorkeur, al zaten deze best redelijk) en de akoestiek was erg slecht hier zouden ze wat aan mogen verbeteren.
Bedankt voor de feedback.

Normaal gesproken zijn er ook vier lage vierpersoonstafels beschikbaar. Gisteren waren deze helaas al bezet. Wat betreft de akoestiek; daar zijn we druk mee bezig!
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Weinig keuze aan gerechten zonder bijbetaling. Gerechten waren relatief duur: 5 bitterballen voor 5 euro en een burger kost 15 euro. Het nagerecht - cheesecake - was gelukkig prima, maar prijs-kwaliteit was absoluut uit balans.
Beste gast,

Bedankt voor de feedback.

De menukaart staat online, daarop kan je van tevoren zien welke keuze er is! Met een AH-actie is er natuurlijk beperkte keuze.

Wat betreft de prijs; alles is huisgemaakt en voornamelijk biologisch, daar betaal je iets meer voor.

Eugénie C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Na vele jaren weer geprobeerd en nu met de AH zegels. Wat we konden eten was prima. Vegetarische kikkererwt burger was lekker. Prijs € 15 is iets te duur. Mijn partner zijn eten was lekker. Al met al gezellig gezeten. We komen nog een keer terug om meer te proeven. Wijntjes zijn prima.
Irene C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ingericht als een huiskamer met boekenkasten en kleden op de grond. Gezellige sfeer, gerechten niet verrassend, wel lekker. Vooral de desserts.
User500 S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Teleurstelling deze keer, we dachten in een voetbal kantine te zijn, met vreselijke stoelen en inrichting, dus nooit meer. De smakelijkheid van onze vier menu's viel ook erg tegen, ook iets positiefs personeel is vriendelijk en gastvrij. Helaas geen aanbeveling van ons..............
Beste John,

Jammer dat jullie het niet naar jullie zin hebben gehad. Wij nemen feedback graag mee, maar in dit geval kunnen we er niet zo veel mee.

Bij het reserveren zie je de foto’s van de inrichting van het restaurant, daar had je al kunnen zien dat het niet naar jullie smaak was!

De bediening was volgens jou wel vriendelijk en gastvrij, maar toch beoordeel je ze met een 4.
Daarnaast had je ook op de avond zelf kunnen aangeven als iets niet naar wens was, dan hadden we dat met liefde voor je in orde gemaakt.

Niek T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
met de albert heijn aktie goed gegeten voor een redelijke prijs , voldoende keus en een vriendelijke bediening, enig minpuntje is de akoestiek.