Odessa

Kerkstraat 28 7451 BM Holten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Odessa

Lang

Jouw recensie over het restaurant Odessa

Jj B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Afgelopen week gegeten bij odessa. Het was een door de weekse dag maar helaas konden ze het blijkbaar niet aan. Een uur moeten wachten op het eten, gevraagd hoe lang het nog zou duren en het enige antwoord wat we kregen was ja nog even geduld... zeer teleurstellend... totaal geen emotie of service.. De afhaal gasten gingen voor... Domme keuze... wij komen hier nooit weer!! Schandalig!!!
Jj B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
RVos .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Tijdens onze vakantie in Holten hier pizza gehaald. We kozen er voor om de pizza's mee te nemen. Op het moment dat we de 3 pizza's bestelden was het 17.30 uur. In de winkel waren toen 3 tafels bezet, waarvan er 1 nog geen eten op tafel had staan. Geen drukte dus. Na ons kwam een gezin binnen die ook 3 pizza's bestelden. Aanvankelijk om mee te nemen, omdat ze anders aan tafel 45 minuten moesten wachten volgens de man achter de bar. De kids waren moe zij de man van het gezin. Die van mij trouwens ook na een dag wandelen. Om 17.45 uur liet de eigenaar (zo gedroeg hij zich) het andere gezin weten dat hij het wel wat sneller kon regelen als ze toch in de winkel wilden blijven eten. Gevolg van deze aktie: het gezin zat om 18:00 uur aan de pizza en wij mochten wachten tot 18.15 uur! Dat vind ik niet kunnen, zeker niet omdat wij dezelfde prijs voor de pizza's betalen als klanten die ze in de winkel opeten. Een tegemoetkoming in de vorm van een gratis drankje van het huis zou nog enig begrip bij ons opgewekt hebben.

Of het kwam door deze slechte service weet ik niet, maar ze hadden een bijsmaak. Pizza's waren niet goed door gebakken, niet warm en er werd wel heel veel ui op de pizza gebruikt. Kortom, voor goede service én pizza's gaan we de volgende keer NIET naar Odessa.