Oceans Square

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Oceans Square

Topper in Scheveningen

Een plek met internationale allure. Uiteraard staat er veel vis op het menu, maar aan de vleesliefhebber is ook gedacht. De keuken van Oceans Square is zeer divers, dus er is voor ieder wat wils. En dat geldt niet alleen voor het diner; ook voor een uitgebreide lunch na een flinke strandwandeling of langdurige vergadering ben je hier aan het juiste adres. Bij Oceans Square word je culinair in de watten gelegd en blijf je na het eten graag hangen om een drankje te drinken en te genieten van de bijzondere ambiance.

Meer informatie over restaurant Oceans Square

petersteijaart .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Alles was helemaal perfect alleen de temperatuur binnen was ver beneden alle peil. Er zaten diverse mensen met hun jas aan binnen te lunchen terwijl het buiten net rond het vriespunt was en de deur toch keurig dicht was. Als je als bedienend personeel diverse mensen en dus niet een enkeling met een jas aan binnen ziet zitten moet er toch een lampje gaan branden. Verder was alles naar wens. We komen hier vast nog eens terug. Maar dan wel in de zomer voor alle zekerheid!
rapportcijfer .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Als hoofdgerecht had ik salade met gamba,s besteld.
De gamba,s zaten ongepeld door dr salade wat ik erg ongemakkelijk vond.
Verder waren deze erg klein en wat mij better dus geen gamba,s
Toen ik de medewerker hier op aan sprak gaf hij aan dat dit de manier is waarop zij het severen en er gamba,s in verschillende karen zijn. Daarmee was de loud af.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een leuke tent, waar je gezellig kan zitten. We hebben een 3-gangen lunch gehad. Prima soep, maar als hoofdgerecht hadden we de gambasalade welke zo pittig was, dat het niet lekker was. Dit aangegeven bij de bediening. De medewerkster ging navraag bij de keuken doen, maar hier geen terugkoppeling van gehad. De rest zag er wel prima uit!
Emiel S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten (carpaccio, spare-ribs, dame blanche) was erg goed.
Service slecht. Duurde lang voordat er iemand kwam, terwijl het niet erg druk was. Moesten expliciet vragen om een nieuw glas drinken, ook al keek de ober rond of hij nog iets kon doen. Verder werd er amper contact gemaakt (man keek alleen naar zijn toestel om de bestelling te noteren, bromde iets naar ons als wij onze bestelling mochten doorgeven en keek alweer over ons heen voordat hij weg liep) en hadden wij niet het gevoel welkom te zijn.
doesburgdekker .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk lunch met veel verse producten. Maar het was een koude dag en de temperatuur van het restaurant was te koud. Ik kom vlug nog een keer!
marikewallenburg .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijke lunch.
Korte wachttijd.
Vriendelijk personeel.
Komen zeker nog eens lunchen.
Een aanrader!
Waarom 120 tekens?
Jullie vragen korte eerlijke feedback.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
We kwamen met een bon van vacantieveilingen bij de zaak binnen, we werden netjes ontvangen en mochten een plekje uitzoeken, was niet zo druk.de kaart kwam snel en onze keuze was: voor de heer, uiensoep, carpaccio en cheesecake. Voor de dame, uiensoep, tonijnsalade en ook cheesecake. De eerste gerechten kwamen snel en smaakten goed, we moesten wat langer wachten op het tweede gerecht maar ook dit smaakte goed, de cheesecake was heerlijk.we komen graag nog een keer
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellige zaak alleen een beetje koud omdat de deuren openstaan voor het contact met buiten waar nu de schaatsbaan staat . Volgende keer hou ik daar rekening mee .
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben een heerlijk diner gehad met familie. Het eten was super lekker. We komen gauw weer terug, want het is voor herhaling vatbaar. ????????
Rosita H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Met een bon van vakantie veiling lekker gegeten, leuk restaurant en vriendelijk personeel met name Giovanni. Alleen jammer dat het binnen zo koud was en dat ze slecht telefonisch bereikbaar zijn.
marianneryan .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We waren iets te laat maar dit was gelukkig geen probleem
Zeer vriendelijk personeel
Heerlijk vers en nog warm ontbijtje op
Voor herhaling vatbaar
Miriam T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk en attent. Mijn vriendin moet glutenvrij eten, wat geen enkel probleem was. Zeker aan te bevelen dus!
Dick En Hannie P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heb hier op 27 november samen met mijn vrouw gegeten met een bon van Vakantieveilingen, de bediening was vriendelijk en correct, het eten was prima en voldoende, het geluid was voor mijn vrouw teveel , de inrichting is fantastisch alleen de prijs voor een alcoholvrij biertje van 3,75 is echt te duur, 2,50 is genoeg hiervoor,
voor de rest, voor herhaling vatbaar, je bent er echt uit.
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het eten was uistekend, vers bereid en goed op smaak en temperatuur. Wisselvallige en ongeduldige bediening. Wijn belachelijk duur.
Tarynn O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Eten was lekker, restaurant kaart is niet overzichtelijk met verschillende menu's erin die ook overlappend waren. het eten was lekker. Bediening was erg vriendelijk. Fijn dat we bongo konden inwisselen hier. Bedankt voor de leuke avond
Kijkduin .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Toetje in vast menu kan niet worden ingeruild voor een eenvoudige kop koffie. Kinderachtig gedoe. Onvolwassen management ! Geen aanrader! Jammer !
Sandro W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Een hele leuke tent, met goeie ambiance en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten (Lunch, 3 gangen menu) met echt een heerlijk dessert als afsluiting.
Enige wat ons tegenviel waren de drankjes. Voor ons gevoel te hoog geprijsd, een beetje met een schrik bedrag, omdat alleen alcoholische drankjes in de menukaart stonden. Gewone drankjes en koffie/thee staan er niet in, waar men achteraf best een dikke bon bij kreeg. Dus een verbeter punt, let hier op als je al met een bepaald budget komt.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Tip. Er zou wel wat vaker naar de dames wc gekeken kunnen worden. Die was deze keer niet wat ik gewend na vorige bezoeken.
Agnes H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Eten was lekker en ruim voldoende. Vriendelijke bediening. Wel erg koud, jas aangehouden tijdens het eten en het was ook erg donker. Over de opmerking dat het koud was werd wel de deur dichtgedaan maar dat had geen effect.