Oceans Square

Gevers Deynootplein 129 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oceans Square

Topper in Scheveningen

Een plek met internationale allure. Uiteraard staat er veel vis op het menu, maar aan de vleesliefhebber is ook gedacht. De keuken van Oceans Square is zeer divers, dus er is voor ieder wat wils. En dat geldt niet alleen voor het diner; ook voor een uitgebreide lunch na een flinke strandwandeling of langdurige vergadering ben je hier aan het juiste adres. Bij Oceans Square word je culinair in de watten gelegd en blijf je na het eten graag hangen om een drankje te drinken en te genieten van de bijzondere ambiance.

Meer informatie over restaurant Oceans Square

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

6,9
Veronica V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hadden een driegangen brunch. Alles was smakelijk tomatensoep en uiensoep, salade met gamba's... wel vreemd een ceasarsalade met gamba's maar bleek zeer smakelijk, risotto wat zwaar.. fijn dat ik i.p.v. Dessert een espresso kreeg...
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Hier gegeten met mijn jarige dochter. Omdat ze haar echte feest aanstaand weekend heeft wilden we leuke en lekkere dingen doen vandaag.

Ik had bij de reservering aangegeven dat mijn dochter jarig was en of ze daar wat aandacht aan wilden besteden.

Hoe moeilijk kan het zijn om even te feliciteren. Helaas NIETS ik vind dat een flinke misser.

Brood vooraf, weinig maar goed van smaak, evenals de kruidenboter. We hadden aangegeven geen Aïoli te willen maar die zat er toch bij.

Voor de hoofdgerechten hadden we een groupon.

Ik had de oceans steak. Ik had gezegd dat ik hem bleu rare wilde en uitgelegd aan het meisje dat dat betekent dat ie heel erg rood is.

Helaas kwam de steak bijna doorbakken, niet eens meer medium. Hij dreef ook in de pepersaus. Doodzonde van het vlees, vooral omdat ik helemaal niet van roomsausje hou. Omdat er niemand kwam vragen of alles in orde was, heb ik maar gezwaaid en uiteindelijk geroepen. Ik gaf aan dat ik de steak blue rare had gevraagd en dat ik er geen saus bij wilde. Waarom ik dat niet gezegd had. Omdat ik gevraagd had waar de steak stond in het menu en het meisje zei ik vertel nu wat u krijgen kan. Over saus werd niet gesproken.
het duurde nogal voor het vlees terug kwam. Het was nu wel rare maar de buitenkant was raar droog. Normaliter zit er wat boter op waarin gebakken is, dat is lekker, maar nu leek het wel alsof de steak was drooggedept. Jammer was ook dat mijn dochter alleen moest eten.
Mijn dochter had de dubbele hamburger en die was gewoon goed, daarvoor moest wel 5 euro worden bijbetaald.

We hebben er geen dessert genomen omdat we de keuze te beperkt vonden en de prijzen stevig. Evenals de prijs van het water, de verse jus en het brood.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Gisteravond hier gegeten met een vakantieveiling voucher, vooraf gaand aan een theater bezoek. We werden zeer vriendelijk ontvangen door Rahma, ze heeft ons deze avond bediend en ervoor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak, onze complimenten zeker ook voor haar. De keuze uit de menu's was uitstekend en we konden zelfs upgraden naar een iets duurder menu, wat voor ons niet nodig was aangezien de keus al snel gemaakt was. Het heeft uitstekend gesmaakt , en de sfeer was zeer gezellig. Het is zeer zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader!
henk1948 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wij hebben hier gegeten met een Groupon. De sfeer was gezellig, de bediening heel vriendelijk en het eten lekker. Voor het hoofdgerecht hadden wij de keus uit vlees, vis of vega. Wij namen de Chicken satay, die erg lekker was. Leuk garnituur erbij en heerlijke saus! Alleen de frietjes hadden iets knapperiger gekund, maar verder was alles prima. Tot slot een heerlijk stuk cheesecake: tevreden naar huis!
LisSoof ..
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Hier gaan eten met een groep van 20 personen. Er was een menu geregeld en drankjes afgekocht. Het restaurant is mooi aangekleed en heeft een mooie uitstraling. Helaas was het eten de uitstraling niet waard en liet de bediening het ook aan de wensen over. Ergens begrijpelijk wanneer je een goedkoper menu hebt. Maar gasten zijn gasten, ongeacht wat ze betalen. De jongen in de bediening was nogal bijdehand en vond het nodig om belachelijke opmerkingen naar ons te maken. De soepen bij het voorgerecht waren prima. de hoofdgerechten waren klein en niet op smaak. Varkenshaas droog en de zalm was erg nat (diepvries?). Nagerecht, Cheesecake of appeltaart, niet vers maar smaakte prima.
Al met al jammer, restaurant ziet er mooi uit maar na deze ervaring geen aanrader....
jane D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Personeel staat meer gezellig aan de bar te theedrinken dan met de gasten.het twaalfuurtje wordt op goedkoop brood geserveerd. Soep was lauw. Ik wou in plaats van ham,kaas liever carpaccio.Eerst zei de ober dat het niet kon. Toen ik aangaf dat iets meer betalen geen probleem was kon het ineens wel.Meerprijs was 3 euro .Schandalig hoe weinig je kreeg. kortom eens maar nooit meer!
nina V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Via vakantie veiling een lunch geboekt een aangename verrassing in een woord heerlijk . Voorgerecht een heerlijke uiensoep hoofdgerecht een groot broodje met tonijnsalade zeker een aanrader en als toetje appeltaart kan niet beter . Met vriendelijke bediening.
Eefje E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Had via Ticketveiling.nl geboden en gewonnen, dus samen met mijn dochter een 3gangenlunch gereserveerd, die zeer goed beviel. We hebben echt heerlijk gegeten en de bediening was erg goed. Er werd telkens gevragen of we nog even wilde wachten of dat het volgende al kon komen, dat was erg prettig. Vaak als je ergens via Ticketveilig of vakantieveiling reserveert word je behandelend alsof je geen volwaardige klant bent...hier niet hoor! Wij gaan er zeker nog eens terug, ook zonder gewonnen veiling.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We zijn er geen geweest via vakantieveilingen, kregen als hoofdgerecht ! 2 stukjes sate met wat kroepoek. Is dat een hoofdgerech, het is eerder een voorafje. We kregen een bakje patat , die moest je delen met ze tweeen . En een toetje cheesecake, was in 1 hap op . Gierig. Drinken was duur. De tafels binnen waren allemaal nog niet afgeruimd, stond nog vuil servies op dus zijn we maar buiten gaan zitten, was koud. Al met al waren we nog duur uit ! En hadden nog honger. Nooit meer ! Als je je klanten goed te eten geeft voor hun geld komen ze de volgende keer wel terug!
Reggy-8 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij waren met ons tweeën en hadden een grouponbon. Wat betreft entourage: het was lekker warm, de muziek stond zo hard dat we elkaar bijna niet konden verstaan. Het eten was middelmatig vonden wij allebei en daarbij hadden we niet de keuze uit de gerechten die op de aanbieding stonden. Al met al : wel ok, maar niet echt lekker gegeten.
Derrick T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Sfeervol restaurant, wij zaten in de buitentent. Door de lage buitentemperatuur kreeg men dat niet echt warm.
Verder heerlijk gegeten.
Personeel vriendelijk.
Het was erg druk, omdat het de laatste dag was van de AH-restaurant-aktie?
Voor het lange wachten kregen we wel nog als afsluiter koffie.
Anuja S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik heb nog nooit zo lang over drie gangen gedaan, wel geteld 3.5u, waardoor er geen ruimte meer was om na te tafelen. Het duurde erg lang voor we de kaart kregen en voor de gerechten op tafel kwamen. Daarnaast waren een aantal gerechten al op en moesten we voor iets anders kiezen. De scholfilet was lauw en de kabeljauw erg droog. Jammer!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hadden ons verheugd op een lekker etentje met de familie. De entourage en het personeel was prima. De wijn smaakte ook prima. Helaas moesten wij constateren dat de kwaliteit van het eten ons de indruk gaf dat we in een veredelde snackbar zaten.
Ik had bijvoorbeeld vissoep (vooraf) die slecht van smaak en erg waterig was. De vis ingrediënten moest ik erbij denken...Ik eet vaak vissoep in een restaurant maar deze was echt NIET oké. Ook de visgerechten die we als hoofdmaaltijd besteld hadden waren eveneens erg matig van smaak en bovendien vet/klef. Het dessert hebben we dan ook maar overgeslagen om verdere teleurstellingen te voorkomen. We hebben de avond afgesloten met cappuccino die overigens wel prima in orde was.
Angie G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer mooi restaurant, personeel was heel erg vriendelijke. Eten smaakte goed.
Er was alleen een dronken gast waarbij men in had moeten grijpen. Ik werk zelf in de horeca en deze man kon amper op zijn benen staan schreeuwde door het hele restaurant liep tegen een glazen wand en ging met zijn vriendin worstelen op de bank... tot mijn verbazing kreeg het koppel nog een aantal glazen wijn.
Dit was wel van invloed op de sfeer. Tip voor de volgende keer hou je gasten in de gaten ;)
info@benefit4all.nl V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
2e bezoek, voldeed wederom perfect aan de verwachtingen. Vriendelijke ontvangst, mooie menukaart met ruime keuze, goede gerechten, snelle bediening, fijne ambiance, kortom, een restaurant waar het goed vertoeven is en waar de prijs-kwaliteitsverhouding prima op peil is. Top!
Veerle M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteravond hier samen met mijn vriend gegeten via de AH actie. We mochten kiezen tussen alle voor, hoofd en nagerechten. Dit was een verassing (positief) voor ons aangezien op de ah site een ander menu aangegeven stond. Het eten was erg lekker, alleen wel erg grote porties vonden wij. Het personeel was erg vriendelijk en werden vlot geholpen. Al met al een hele leuke avond gehad voor de helft van de prijs ;)
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De steak New York (entrecote) was prima 'medium' gegaard en mals. De aparte gepresenteerde saus was heel lekker met een pittige nasmaak. De kogelbiefstuk was uitstekend doorgebakken, zoals gevraagd, de pepersaus had het ook verdiend om (extra) te worden gepresenteerd in een aparte sauskom. Een gezellige inrichting waar ook een driegangenmenu buiten de AH kaart om (Atlantic menu) voor een zeer schappelijke prijs (€ 29,50) wordt aangeboden.
Mao M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij waren hier vrijdag 27 januari rond 20:00 tot 22:15. Het was over het algemeen goed. Sashimi beviel me erg goed en me broertje had een vissoep en dat vond hij heerlijk. Mijn hoofdgerecht viel een beetje tegen, de gamba's hadden weinig smaak. Ik vermoed dat ze uit de vriezer kwamen en in een hele korte tijd ontdooid werden. Dit gaat vanzefsprekend ten koste van smaak en structuur. Mijn broertje was wel tevreden met zijn Dorado uit de oven. De serveerder stond ons heel goed te woord en daar ben ik tevreden over. Echter de serveerster kwam niet hulpvaarig en vriendelijk over. Ze plaatste het eten op de tafel en liep zonder een glimlach of wat dan ook heel snel weer weg, dit deed ze meerdere malen. Zelfs als we dankjewel zeiden dan kregen we amper een respons van haar. Dit vond ik erg teleurstellend en past niet in de setting van Oceans Square, maar wel bij een grimmige shoarma tent. Uit etengaan is een belevenis, en zei heeft dat een beetje verpest.
E.E. N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Via vakantieveiling gereserveerd het was een maandagavond niet zo druk ( leuke sfeer) we mochten gaan zitten waar we wilden we vertelden VRIENDELIJK jonge dame (PERSONEEL) dat we met z'n DRIEEN waren 1 persoon was ziek maar hadden een voucher voor 4 personen oh zei ze geen probleem ze gaf aan dat we het 3-gangenmenu alsnog konden meenemen of gewoon bestellen en met ons 3en verdelen nou dit hoor je niet snel dat een restaurant dit meld. t ETEN was lekker complimenten voor keukenpersoneel we komen zeker terug groetjes uit het zuiden .
roger T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was een heerlijk diner, een lekker rustige sfeer, vriendelijk personeel. wij hebben beiden flink genoten en zijn na bezoek bioscoop nog even een theetje gaan drinken daar. geslaagd avondje uit