Oceans Square

Gevers Deynootplein 129 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oceans Square

Topper in Scheveningen

Een plek met internationale allure. Uiteraard staat er veel vis op het menu, maar aan de vleesliefhebber is ook gedacht. De keuken van Oceans Square is zeer divers, dus er is voor ieder wat wils. En dat geldt niet alleen voor het diner; ook voor een uitgebreide lunch na een flinke strandwandeling of langdurige vergadering ben je hier aan het juiste adres. Bij Oceans Square word je culinair in de watten gelegd en blijf je na het eten graag hangen om een drankje te drinken en te genieten van de bijzondere ambiance.

Meer informatie over restaurant Oceans Square

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

6,9
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
wij waren zeer tevreden, over het eten verrukkelijk ,geweldige keurige bediening, fijne sfeer, zeker een aanbeveling, waard.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vanavond hier gegeten, drie gangenmenu. Extra quinoa salade met halve kreeft besteld. Uien en tomatenSoep was smakelijk, maar wel wat aan de lauwe kant, komt wellicht door enorm bord. Smakelijke varkenshaas met lekkere champignons saus, salade en frietjes. Gebakken zalm eveneens smakelijk, voorzien van lekkere groenten. Heerlijke appeltaart en cheesecake toe. Beide met echte slagroom.De quinoa salade was echter een smakeloos geheel. Een berg quinoa met twee blaadjes sla en wat doperwtjes met citroenzuur erdoor. Kreeft was wel smakelijk. Keurige bediening. Alles verloopt zeer goed georganiseerd. Veel personeel, voornamelijk jongeren. Helaas vond ik het koud in het restaurant, vooral aan de vloer. Ging met ijskoude voeten weg. Was niet aangenaam.
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker burgertje gegeten, mijn vriendin biefstuk. Service is bizar snel omdat de serversteers hem digitaal invoeren. De drankjes stonden al op tafel toen we ons voorgerecht bestelde, en het voorgerecht was er al toen we het hoofdgerecht bestelde. Eten was lekker, niet superbijzonder. cheescake toe was ook goed te doen. Gebruikte een groupon, dus prijs kwaliteit was top.
rowywerf .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Op zich prima gegeten, maar bij de naam en uitstraling van dit restaurant toch verwacht dat ze een hogere kwaliteit hadden van het eten. De gamba's die ik besteld had ,waren niet gekruid en aardig doorbakken. Hierdoor miste ik veel smaak op het bord. De bediening is snel, maar aan vriendelijkheid mist het hier en daar. Dan zijn de prijzen toch een heel stuk te hoog voor wat je krijgt.
peter K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
de prijs - kwaliteit verhouding is zeer slecht, vissoep was zeer matig eten vet en weinig smaak, jammer ik had meer verwacht
Margje E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Teleurgesteld verlieten we dit restaurant. De steak van mijn kleindochter was erg taai. De scholfilets van mijn kleinzoon en mij zelf waren bijna zwart gebakken harde taaie korst. Easy peel gamba's niet smakelijk. De prijzen van de gerechten waren in verhouding veel te hoog. Alleen frites en behoudens klein bakje komkommer geen groenten. De dranken aan de prijs.
Jammer, we hadden ons erg verheugd op dit etentje met onze kinderen en kleinkinderen. Zegels ervoor gespaard bij A.H. Meer aandacht in de keuken voor het eten zou fijn zijn. Bediening goed. "Zal het doorgeven aan de keuken"
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Viel eigenlijk voor ons niet te beoordelen. Wij hadden smiddags gereserveerd s'avonds bij aankomst kregen wij een tafel naast de keuken en vlak bij het toilet niet zo fris maar oke na dat wij na 15 min. wachten nog geen kaart gekregen en ook niet gevraagd of we wat wij wilden drinken dat terwijl het personeel vrolijk servetten stond op te vouwen en ons al 3 maal voorbij gelopen waren helaas maar we zijn toen maar op gestaan en weg gegaan tot onze verbazing was er niemand van het personeel die vroeg of er een probleem was nee ze lieten ons gewoon gaan zelfs de dame die ons saampjes bij de deur verwelkomen ze keek ons aan en zei nog een fijne avond jammer
Nina A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Sfeervol restaurant, mooie kaart met ruime keuze. Als voorgerecht nam ik de quinoasalade, maar dat bleek een kom quinoa met wat feta eroverheen gestrooid. De bospaddenstoelenrisotto was veel meer kaas dan paddenstoelen. De mangosorbet was ook van slechte kwaliteit.
Mijn tafelgenoten waren ook teleurgesteld in hun gerechten, ook over het prijzige steak lobster gerecht.

Verder was de bediening wel vriendelijk en toplocatie, maar voor het eten hoef je hier niet te zijn.
flevius .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het etentje was zoals we gehoopt hadden. Een goede ontvangst, een vriendelijke attente bediening.
Het eten smaakte goed. De schol was heerlijk evenals de tonijn. De pasta had iets minder olijfolie mogen hebben.
De soep had iets warmer gekund.
Al met al: om nog een keer naar Scheveningen te gaan.
TanteHil .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goede kaart. Prijs/kwaliteit verhouding prima. 9.50 voor een broodje met biefstukpuntjes is niet duur en het smaakte goed.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het zag er zo gezellig uit op het plein... tegenvaller. Ik koos vooraf gamba's. Op zich best oké. Maar geen stukje brood oid erbij. Vervolgens 1.5 (!) uur gewacht aangezien ons hoofdgerecht vergeten was in de keuken. Geen tegemoetkoming niets. Slechte en rommelige bediening. Spaghetti met kreeft. Bleek flauwe pasta (zout vergeten?) met veel olie en een 1/2 kreeft met veel water in de scharen. Zonde. Veel te weinig kwaliteit voor 73 euro (2 pers). Jammer.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wezen eten met Groupons voor kreeft of rib-eye. De service was wat rommelig en langzaam, waarbij we op een punt nog hebben nagevraagd of de bestelling goed was doorgekomen. Decor is leuk, maar het was wel best frisjes op het gesloten terras.

De kreeft en rib-eye waren goed van smaak. De rib-eye waren wel allemaal een niveau verder gegaard van gevraagd, maar nog wel goed mals. De friet was verrassend krokant en goed zout, zeker voor Vlaamse frieten. De bijpassende salade was wel aan de flauwe kant, miste net een wat sterkere dressing of vulling. De verschillende bevielen over het algemeen goed, al was de cheesecake wel aan de zoete kant.
Al met al prima gegeten, maar voor de prijs (zelfs met groupon) mag het allemaal net wat meer zijn.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
waren hier met AH restaurant actie , prima keuze uit voorgerecht, hoofd gerecht en dessert, correcte en vriendelijke bediening - geheel is ons goed bevallen en zullen hier zeker terugkomen
A B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was binnen erg koud. Heb zelfs mensen met een jas over de benen zien zitten om warm te blijven. Het duurde lang voordat de lunch geserveerd werd en dat terwijl het niet druk was.Het broodje was erg lekker, de salade teleurstellend. Een Caesarsalad bestaande uit sla, tomaat, komkommer en sladressing uit een fles? Na een opmerking hierover ging de ober netjes in de keuken informeren, maar kwam terug met de mededeling dat het niet anders was en dat de kok nog iets gezegd had, maar dat had hij niet goed verstaan (?) Hij kon er verder ook niets aan doen. De vraag of een koffie van de zaak geen optie was werd in eerste instantie afgedaan met een opmerking die neerkwam op 'nou, dat denk ik niet', maar na overleg met de manager wel gekregen. Om ons heen zagen we ook het een en ander misgaan. Een koffie die geannuleerd werd omdat het dessert inmiddels al op was. Een stel waarbij de een de lunch al op had toen de lunch van de ander geserveerd werd. Niet mijn idee van goede klantenservice... Minpunt vond ik vooral dat er nogal laconiek over gedaan werd, maar dat ligt waarschijnlijk vooral aan het feit dat het aanwezige personeel erg jong is. Jammer... Ik zal hier niet terugkomen.
fralarsen .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij kwamen enthousiast in Scheveningen aan ziet er leuk uit gezellig zo bij het ijsbaantje en gezellig vol,maar ..... helaas ondanks terrasverwarming was het op terras, maar helaas ook binnen steenkoud! We hebben echt hééél lang op ons eerste drankje moeten wachten en voor we de soep hadden ( die metalig smaakte) was het bijna een uur later. De zomersalade was matig ( 5 slecht pelbare kleine garnalen en verder sla ei en een ok dressing. Dessert was prima. Alles bij elkaar vonden wij het een uitermate teleurstellende ervaring zowel de kwaliteit van het eten als de bediening was oi ver beneden peil. Jammer!
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prijs kwaliteit ligt erg scheef. Veel betalen voor weinig spannends op je bord. Wellicht dat dat komt door de hoeveelheid gerechten die je er kan bestellen. Sfeer is goed en bediening vriendelijk en behulpzaam.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij binnenkomst was er geen tafel gereserveerd maar er was nog wel plaats. We bestelden een aanvangstdrankje en een 3-gangen menu. Binnen vijf minuten kwam het voorgerecht en op de vraag waar ons drankje bleef zei de ober komt eraan. We zijn toen maar aan het voorgerecht begonnen. Toen dit op was en de borden werden meegenomen vroegen we naar ons drankje. De ober zou gaan kijken. Op de opmerking van ons 'ga anders zelf even achter de bar' kregen we als antwoord dat hij dan 'gezeik' te horen kreeg. Zoiets zeg je niet tegen gasten. Na een paar minuten kwam dan ons drankje en niet lang daarna het hoofdgerecht. Het eten was redelijk, maar veel te duur voor de kwaliteit. Een nagerecht hebben we niet meer genomen want de stemming was naar nul gedaald, na 45 minuten stonden we weer buiten. Dit wordt voor ons geen tweede bezoek en ik zal het niemand aanraden.
F T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hebben wij hier gegeten met Social Deal.
Van de buitenkant ziet de zaak er sfeervol/romantisch uit, echter binnengekomen is het te massaal en is er teveel verlichting om hier nog van te kunnen spreken. Wij kregen een plekje net voor de herentoilet, maar het was op zich wel een leuke tafel. De zaak was afgeladen. De kwaliteit van het eten was naar onze mening slecht: voorgerechten (carpaccio, kreeftensoep) smakeloos en fantasieloos. van de hoofdgerechten was het vlees teveel doorgebakken en het zelfde gold voor de vis. De groenten waren ook veel te gaar. Het dessert zoals bv. de dame blanche was echt van een heel simpel niveau.
Echter, een groot compliment willen wij wel geven aan het personeel. Wat een vriendelijke en servicegerichte bediening. Zij maken een hoop goed!
Samengevat is Oceans wat ons betreft geen aanrader. Een drankje drinken op hun terras gelegen aan het Plein zou nog wel kunnen.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Eten en drinken was goed.
Prijs verhouding eten was veel te hoog.
Kwaliteit van het eten was goed.
Service personeel was prima.
gerardjacq .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Slechte bediening. Duurde lang voordat we wat te drinken kregen. Over de hele avond 1 consumptie gehad. Voorgerecht was goed. Hoofdgerecht kwam voor 2 personen terwijl we met 4 personen waren. Na wat wachten en vragen bleek dat ze het verkeerd gebracht hadden, was voor een andere tafel. 2 personen waren klaar toen de andere 2 hun eten kregen. Niet fijn en niet gezellig. Kregen nog geen consumptie aangeboden voor het gebeuren. Hier komen we niet meer terug. Jammer we waren een weekend weg met vrienden en boden hun een etentje aan.