Oceans Square

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Oceans Square

Topper in Scheveningen

Een plek met internationale allure. Uiteraard staat er veel vis op het menu, maar aan de vleesliefhebber is ook gedacht. De keuken van Oceans Square is zeer divers, dus er is voor ieder wat wils. En dat geldt niet alleen voor het diner; ook voor een uitgebreide lunch na een flinke strandwandeling of langdurige vergadering ben je hier aan het juiste adres. Bij Oceans Square word je culinair in de watten gelegd en blijf je na het eten graag hangen om een drankje te drinken en te genieten van de bijzondere ambiance.

Meer informatie over restaurant Oceans Square

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Oceans Square

Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Erg positief. Heerlijk gegeten en de ober die ons serveerde was ontzettend vriendelijk en goed gehumeurd.
Dat maakt dat je je meer dan welkom voelt.
BPB .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Via Groupon hier gegeten. Geen toeristen-theater-menu'tje of aangepaste hoeveelheden. Hele goede service! Erg lekker gegeten! Boven verwachtingen!
Christy M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goede, vlotte bediening en mooie inrichting. Konden nog lekker buiten eten. Hadden een bon van vakantieveilingen. Genoeg keuze en erg lekker!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het hoofdgerecht smaakte prima. Prettige bediening. Levendig uitzicht vanuit het restaurant.
Een goede zaak dat Oceans Square meedoet met vakantieveilingen.nl
Vooraf en na het diner gewandeld op het strand en de boulevard.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het eten was heerlijk, de sfeer buiten was gezellig en nog goed te doen, bediening zeer vriendelijk, de prijzen vallen ook erg mee, wij zijn geweest met een voucher bon voor een keuzediner, voldoende keus
Farah N.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Topservice! Wij hebben heerlijk gegeten en volop genoten van de omgeving! Prachtig! absoluut voor herhaling vatbaar. bedankt!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening. Zomers heerlijk vertoeven op het terras, voor de wintermaanden niet heel erg geschikt, ondanks het verwarmde terras. inrichting is niet echt gezellig. Uiensoep leek wel bliksoep, maar het vlees was echt super mals! Goed gevulde dame blanche en heerlijke cheesecake toe.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker gegeten en goede bediening. De sfeer was gezellig. Uitzicht op het Kurhaus. Als we eens in de buurt zijn gaan we weer bij Ocean eten.
Alissa A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke 3 gangen lunch via VakantieVeilingen geboekt. Was erg lekker en vers. Cheesecake en/of appeltaart zeker een aanrader.
familiejammiejammie .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuke plek, met lekkere gerechten, vers brood en lekkere garnalen. Goede service en mooi ingericht. Leuke ervaring, wij komen zeker terug.
Dounia D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Een leuke locatie, prachtige inrichting. En vooral een zeer vriendelijke personeel.....
We werden verwelkomt, vriendelijk benaderd met de menukaart.
Het eten was verrukkelijk...
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
alfajtd24 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening erg vriendelijk, eten was heerlijk en leuke sfeer! Komen hier zeker nog terug, heel goed bevallen!
hollentoren .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
een prima biefstuk heerlijke patatten en als bijkomend voordeel dat ondanks dat we hadden gereserveerd, mochten we zelf onze plaats uitkiezen, we hebben genoten
L. S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Ik heb via vakantieveilingen een 3gangen lunch gewonnen. Ik ben er geweest met 3 andere dames. En we hebben genoten. Van de soep, het hoofdgerecht en het dessert. Jammer alleen dat het de hele dag geregend heeft, maar dat heeft onze lunch niet minder lekker gemaakt. ????
avane .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Eten, top!
Bediening, niet zo best. Er kon geen glimlach vanaf en ze kwamen enorm verveeld over. Toen we wilden betalen kregen we te horen dat de baas in gesprek was met iemand van de bediening en het meisje wat we spraken is stagiaire en mocht niet afrekenen(???) 'hij zal zo terugkomen' was het antwoord. Na even wachten gevraagd of haar collega al terug was en ze knikte alleen nee. Ons geduld was inmiddels op dus gezegd dat ze hem maar moest gaan halen omdat we niet langer wilden wachten om te kunnen betalen. Kort daarna kwam ze terug en mocht ze ineens wel de betaling afhandelen. Geen glimlach, geen excuus, geen bedankt voor jullie geduld.
Dus ook geen fooi.
Zonde. Het eten was top, de tent ziet ee top uit maar hier komen wij niet terug
Hetty C.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
via Groupon gegeten.
prima verzorgd, lekker en fijne bediening. Je kon zelf aangeven wanneer het volgende gerecht gereserveerd kon worden.
echt voor herhaling vatbaar
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben hier gegeten via vakantieveilingen.
Prachtig restaurant, mooie locatie en bovenal heerlijk eten!
Goede, vriendelijke en snelle bediening.
Porties zijn groot en overheerlijk.
Wij zullen hier zeker terugkomen, absolute aanrader!!!
hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mooie locatie. Op het terras waan je jezelf in zuid Europa. De bediening vriendelijk en oplettend. Het eten is prima bereid en smaakt overheerlijk. Een aanrader om bij te gaan eten of drinken bij uw bezoek aan Scheveningen.
irsj K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Voor de betaalde prijs was het gewoon oké.
Uiensoep was lekker, saté meer dan voldoende , cheesecake lekker , koffie prima . Snelle bediening maar je kan zelf tempo aangeven. Vlak bij strand. Via vakantie veiling gewonnen en voor die prijs prima.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Met z'n tweetjes bij dit restaurant geluncht met een Social Deal. We werden vriendelijk ontvangen en konden op het overdekte terras zitten met uitzicht op het plein voor het Kurhaus. We kozen voor de tomatensoep, de burger en de cheesecake. Alle gerechtjes waren ruim voldoende en we vonden met name de soep en cheesecake erg lekker. De burger (200 gr) bestond uit 2 dunnere burgers op elkaar en was iets minder bijzonder. Wel voorzien van lekkere frieten en een kleine koolsalade. Wij hebben prima gegeten en vonden dit een hele prima Social Deal. Wij komen zeker nog eens terug.