Oceans Square

Gevers Deynootplein 129 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oceans Square

Topper in Scheveningen

Een plek met internationale allure. Uiteraard staat er veel vis op het menu, maar aan de vleesliefhebber is ook gedacht. De keuken van Oceans Square is zeer divers, dus er is voor ieder wat wils. En dat geldt niet alleen voor het diner; ook voor een uitgebreide lunch na een flinke strandwandeling of langdurige vergadering ben je hier aan het juiste adres. Bij Oceans Square word je culinair in de watten gelegd en blijf je na het eten graag hangen om een drankje te drinken en te genieten van de bijzondere ambiance.

Meer informatie over restaurant Oceans Square

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Oceans Square

Roxanne K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gister wezen lunchen via vakantie veilingen. Heerlijk gegeten! Alle drie de gangen waten heerlijk! Personeel heel vriendelijk ! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Prima accommodatie met dito kaart voor gemiddeld eenvoudige lunch en diner. Drankjes aan de prijs, verder alleszins in orde. Correcte service na noodgedwongen eerste afzegging van reservering mijnerzijds.
Babs K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Zeer onsmakelijk gegeten, bediening kan beter, kreeg mijn koffie eerder dan mijn gebak, terwijl ik dat impliciet had aangegeven. Hoofdgerecht :de ingrediënten waren goedkoop en karrig, zeer onsmakelijk!
Extra bij besteld om tich nog iets van te maken, ook dat was een tegen valler, brood was koud en niet knapperig.. leek oud brood.
Aiolie was meer mojonaise bahh!!
Gorettie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prima sfeer goed eten, jammer dat het naar riool lucht rook
f S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Smaak was goed-bediening moet wat beter communiceren met elkaar-ook handig om 1 serveerster aan je tafel te hebben ipv 3 of 4 verschillende
cnsuijker .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wachttijd redelijk ingevuld maar kan naar eigen tempo aangepast worden wil men snel eten kan dit ook . Dus wachttijd altijd goed.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Gewoon goed gegeten daar.Niet te opdringerig dat je snel alles voorgeschoteld krijgt,maar dat word aan je gevraagd.Verder goede bediening en op een mooie plek.
ericapeter .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Omdat we het 3 gangen menu hadden met een bon voor twee personen 20 euro ga je niet klagen.
Maar als je wil dat mensen terug komen zal je ze toch beter voedsel moeten voorzetten.
De soep wat lauw, het hoofdgerecht was sate en het vlees was iets warm geworden door de pindasaus..
Het nagerecht appeltaart met slagroom helaas deze kwam uit de vriezer aan de ene kant warm en andere kant koud.
Mijn advies hier niet gaan eten als je de volle mep moet betalen, voor een tientje een camping maaltijd prima.
Jerry B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Vuilnisbak naast terras, vieze lucht dus verschoven. We kwamen voor de drie gangen lunch. Iedere keer een ander serveerster, elke vraag die we stelden zou even nagevraagd worden maar daar kwam 3x geen antwoord op terug. Op de vraag of de uiensoep vegetarisch was werd er ja geantwoord, even later zei de volgende serveerster dat er runderbouiilion in zat. We moesten iedere keer erg lang wachten, wij niet alleen, ook de andere klanten zaten lang en moesten een aantal keer zwaaien.
Er werd niet tussendoor gevraagd of je wat wilde drinken, lege borden/glazen lieten ze staan. Het eten kwam erg goedkoop en simpel over. Ook al zijn de maaltijden niet duur te noemen, je verwacht toch echt wel een heel stuk meer voor de prijs! De soep van mijn moeder was lauw, die van mij nog kokend heet. De soep smaakte niet erg lekker, niet vers? De salade extreem simpel. De appeltaart had een lekkere saus maar verder ook niet smakelijk. De deeg leek ontdooid en de vulling was opvallend waterig.
Er stond wat pop muziek aan, maar net niet luid genoeg om mee te krijgen. Toen de café ernaast muziek aanzette werd het helemaal een raar mixje.
In de toilet liep de wasbak vol en de papier voor de handen was op.

Grappig genoeg vind ik normaal van alles leuk en lekker, hoe simpel of snel dan ook. Maar service (vriendelijkheid, professionaliteit) en smaak is erg belangrijk. Helaas niet een café waar ik nog eens naar terug ga of aanraad...
Jo F.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuk en gezellig gelegen aan het plein. Bediening erg vriendelijk. Eten was goed.kennismaking via VakantieVeilingen maar kom hier zeker terug. ????
Ilse M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gegeten via croupon bonnen, ONBEPERKT sparibs maximaal 2 uur het waren telkens porties van 5 ribbetjes p.p erg weinig. En als we om meer vroegen dan duurde het minimaal een half uur voordat de volgende portie kwam.

Het waren telkens porties van 4 a 5 ribbetjes p.p

Dit kan ik geen onbeperkt sparibs eten noemen! Wij zijn niet erg tevreden.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Er was veel achterstallig onderhoud wat jammer was, kapotte bank, afgebladderde verf enz.
Ook het eten viel tegen, de soep was meer tomatensaus als soep, weinig smaak en geen vulling. Het waldkorn broodje gezond was zonder enige smaak en erg droog geen boter of dressing of saus ook geen kruiden alleen kaas, ham en een ei.
Lauraxx .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Je zou denken dat als je een voucher koopt bij vakantieveilingen je goed je restaurant op de kaart wilt zetten.
Nou we werden amper gezien er is maar 1 x gevraagd of we drinken wilden bestellen en na het hoofdgerecht waar amper keuze in was, hebben we zelf maar aangegeven of we ons nagerecht konden bestellen.......bij het afrekenen werden we onbeschoft behandeld........De dame gaf het pin apparaat en bij betaling gelukt draaide ze zich om en heeft ze niks gezegd.......
Dit kan echt niet, wie denkt ze wel niet wie ze is.
Nee wij komen hier niet meer terug.!
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Fantastische ontvangst en PRIMA BEDIENING en een van een FANTASTISCHE lunch genoten. Is zeker voor herhaling geschikt.
Hierbij nog een extra PLUIM voor de bediening snel en zeer reprensatief in handelen
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Lekker gegeten. In het zonnetje. Bediening heel erg aardig.het is wat. Rumoerig op terras. Dat komt door de ligging. Maarwas heel prettig zitten.
Harmen H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Bediening was deels goed, Het meisje dat bestelling opnam was goed, de jongen die eten opdiende was niet vriendelijk. Soep was ok, hoofdgerecht ok, nagerecht was matig. Dame Blanche leek nergens op en bij Brownie was ijs vergeten. Op verzoek er wel bij gedaan.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Hier kom je graag terug,!
Prima relaxt sfeertje met een groot terras aan het strand.
Mooiekaart, heerlijk eten en een prima bediening.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het was Weer SUPER, we komen zeker weer terug, toppie personeel!!!!! De lunch 3 gangen was heerlijk de wijn lekker wat willen we nog meer.
Odette S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Aangename sfeer, vriendelijke bediening, mooie inrichting, lekker eten. We hebben genoten en hadden echt een vakantiegevoel.
Susan C.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Goed en lekker vers ontbijt. Grote hoeveelheid en lekkere verse jus. Goede bediening. Wij zijn op maandag geweest. Was niet druk dus konden een plaatsje uitkiezen.