Oceans Square

Gevers Deynootplein 129 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Oceans Square

Topper in Scheveningen

Een plek met internationale allure. Uiteraard staat er veel vis op het menu, maar aan de vleesliefhebber is ook gedacht. De keuken van Oceans Square is zeer divers, dus er is voor ieder wat wils. En dat geldt niet alleen voor het diner; ook voor een uitgebreide lunch na een flinke strandwandeling of langdurige vergadering ben je hier aan het juiste adres. Bij Oceans Square word je culinair in de watten gelegd en blijf je na het eten graag hangen om een drankje te drinken en te genieten van de bijzondere ambiance.

Meer informatie over restaurant Oceans Square

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

7,1
Duur
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
waren hier met AH restaurant actie , prima keuze uit voorgerecht, hoofd gerecht en dessert, correcte en vriendelijke bediening - geheel is ons goed bevallen en zullen hier zeker terugkomen
A B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was binnen erg koud. Heb zelfs mensen met een jas over de benen zien zitten om warm te blijven. Het duurde lang voordat de lunch geserveerd werd en dat terwijl het niet druk was.Het broodje was erg lekker, de salade teleurstellend. Een Caesarsalad bestaande uit sla, tomaat, komkommer en sladressing uit een fles? Na een opmerking hierover ging de ober netjes in de keuken informeren, maar kwam terug met de mededeling dat het niet anders was en dat de kok nog iets gezegd had, maar dat had hij niet goed verstaan (?) Hij kon er verder ook niets aan doen. De vraag of een koffie van de zaak geen optie was werd in eerste instantie afgedaan met een opmerking die neerkwam op 'nou, dat denk ik niet', maar na overleg met de manager wel gekregen. Om ons heen zagen we ook het een en ander misgaan. Een koffie die geannuleerd werd omdat het dessert inmiddels al op was. Een stel waarbij de een de lunch al op had toen de lunch van de ander geserveerd werd. Niet mijn idee van goede klantenservice... Minpunt vond ik vooral dat er nogal laconiek over gedaan werd, maar dat ligt waarschijnlijk vooral aan het feit dat het aanwezige personeel erg jong is. Jammer... Ik zal hier niet terugkomen.
Fralarsen .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij kwamen enthousiast in Scheveningen aan ziet er leuk uit gezellig zo bij het ijsbaantje en gezellig vol,maar ..... helaas ondanks terrasverwarming was het op terras, maar helaas ook binnen steenkoud! We hebben echt hééél lang op ons eerste drankje moeten wachten en voor we de soep hadden ( die metalig smaakte) was het bijna een uur later. De zomersalade was matig ( 5 slecht pelbare kleine garnalen en verder sla ei en een ok dressing. Dessert was prima. Alles bij elkaar vonden wij het een uitermate teleurstellende ervaring zowel de kwaliteit van het eten als de bediening was oi ver beneden peil. Jammer!
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prijs kwaliteit ligt erg scheef. Veel betalen voor weinig spannends op je bord. Wellicht dat dat komt door de hoeveelheid gerechten die je er kan bestellen. Sfeer is goed en bediening vriendelijk en behulpzaam.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij binnenkomst was er geen tafel gereserveerd maar er was nog wel plaats. We bestelden een aanvangstdrankje en een 3-gangen menu. Binnen vijf minuten kwam het voorgerecht en op de vraag waar ons drankje bleef zei de ober komt eraan. We zijn toen maar aan het voorgerecht begonnen. Toen dit op was en de borden werden meegenomen vroegen we naar ons drankje. De ober zou gaan kijken. Op de opmerking van ons 'ga anders zelf even achter de bar' kregen we als antwoord dat hij dan 'gezeik' te horen kreeg. Zoiets zeg je niet tegen gasten. Na een paar minuten kwam dan ons drankje en niet lang daarna het hoofdgerecht. Het eten was redelijk, maar veel te duur voor de kwaliteit. Een nagerecht hebben we niet meer genomen want de stemming was naar nul gedaald, na 45 minuten stonden we weer buiten. Dit wordt voor ons geen tweede bezoek en ik zal het niemand aanraden.
F T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hebben wij hier gegeten met Social Deal.
Van de buitenkant ziet de zaak er sfeervol/romantisch uit, echter binnengekomen is het te massaal en is er teveel verlichting om hier nog van te kunnen spreken. Wij kregen een plekje net voor de herentoilet, maar het was op zich wel een leuke tafel. De zaak was afgeladen. De kwaliteit van het eten was naar onze mening slecht: voorgerechten (carpaccio, kreeftensoep) smakeloos en fantasieloos. van de hoofdgerechten was het vlees teveel doorgebakken en het zelfde gold voor de vis. De groenten waren ook veel te gaar. Het dessert zoals bv. de dame blanche was echt van een heel simpel niveau.
Echter, een groot compliment willen wij wel geven aan het personeel. Wat een vriendelijke en servicegerichte bediening. Zij maken een hoop goed!
Samengevat is Oceans wat ons betreft geen aanrader. Een drankje drinken op hun terras gelegen aan het Plein zou nog wel kunnen.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Eten en drinken was goed.
Prijs verhouding eten was veel te hoog.
Kwaliteit van het eten was goed.
Service personeel was prima.
Gerardjacq .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Slechte bediening. Duurde lang voordat we wat te drinken kregen. Over de hele avond 1 consumptie gehad. Voorgerecht was goed. Hoofdgerecht kwam voor 2 personen terwijl we met 4 personen waren. Na wat wachten en vragen bleek dat ze het verkeerd gebracht hadden, was voor een andere tafel. 2 personen waren klaar toen de andere 2 hun eten kregen. Niet fijn en niet gezellig. Kregen nog geen consumptie aangeboden voor het gebeuren. Hier komen we niet meer terug. Jammer we waren een weekend weg met vrienden en boden hun een etentje aan.
Mascha M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gisteren met 5 personen hier gegeten. Zaak was prachtig!. Helaas voor sommigen viel het eten tegen.Kreeftcocktail zwom in de saus (welke qua smaak zo uit een flesje had kunnen komen) Gamba's te gaar/rullerig mét darmkanaal erin.(vind ik persoonlijk niet fijn) En vers (hard) fruit met spuitbus- slagroom ondanks de AH actie betaalden we in principe voor 3 personen €217.00. Wil best duurder uit zijn maar dan moet t wel top zijn.Tonijn tataki en biefstuk en saté waren wel heerlijk. En de bediening was echt top. Regelde gelijk een nieuw hoofdgerecht.
Dollybekker .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Op 3 november naar dit restaurant geweest met groupon. Ga er nooit meer heen. Tot 2 maal een steak gehad die niet goed meer was. De 2 e keer rook ik het al toen hij geserveerd werd, dus ik kan me niet voorstellen dat de kok dit niet gemerkt heeft. Er stond vlakbij constant een deur open naar het terras, waardoor het niet erg behaaglijk was. Tot slot klopte de rekening niet, want onze groupon was er niet af, terwijl ik dit bij binnenkomst wel gemeld had.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij komen met enige regelmaat bij Oceans. Het is er gezellig, zeker op het terras met de open haardvuren. Muziek staat zacht, bediening is uitstekend, zelfs bijna persoonlijk te noemen en erg behulpzaam.
Het eten is goed, voor ons zijn de porties ruim voldoende. De drie keuzemenu's staan vast en met een (kleine) bijbetaling kan je voldoende variëren. Wij komen er graag.
Lottestokvis .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het zag er mooi en chique uit! Alleen het eten, vooral de hoofdgerechten, waren karig en weinig saus en groenten. De varkenshaas was sausloos en de borden waren vooral opgemaakt voor de mooi en niet om lekker van te eten met wat druppeltjes mooi gekleurde, raar smakende rode saus. Het meest viel het nog tegen dat je voor meer dan de helft van de keuze opties bij moest betalen als je een menu nam!
RoosjeIENS .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Mooi decor, alleen eten en service liet wat te wensen over. Beiden heerlijke soep vooraf gehad. Echter het hoofdgerecht viel tegen. De varkenshaas was helemaal taai gebakken. Daarnaast wilde partner geen paprikasaus. Een andere saus was er echter niet. Zelfs geen mayonaise of ketchup. De ober wilde totaal niet een compromis sluiten, dus partner ging akkoord met paprikasaus. Bij het serveren van de borden, was er helemaal geen saus geserveerd! Het nagerecht van papaya met yoghurt viel ook tegen. Helaas, want het decor is wel mooi en de sfeer is ook goed.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
3-gangenlunch € 19,50: tomatensoep, broodje tonijnensalade en panna cotto. witte wijn € 4,50. Gerechten waren prima in orde, bediening zeer vriendelijk. Het was wel erg stil in het restaurant voor een zonnige zondagmiddag, dat was wat jammer.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
3-gangenlunch voor € 19,50: tomatensoep, broodje tonijnsalade en Panna cotta. witte wijn € 4,50. Gerechten prima in orde en zeer vriendelijk personeel. Het was alleen erg stil voor een zonnige zondagmiddag, dat was wat jammer.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer goede en vriendelijke bediening.
Heerlijke zalm.
Goede sfeer.
Geluid en muziek kunnen voor mij meestal ietsje minder.
George B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gisteren gegeten bij Oceans Square.
Patat was niet gaar. geen groente gezien
Drinken te duur voor 1 glaasje.
Biefstuk erg klein.
Munt thee helemaal niet warm
George B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bediening erg vriendelijk.
Eten te duur voor hoeveelheid.
Drinken te duur voor 1 glaasje
Friet niet gaar , helemaal geen weinig groente gezien
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het begin goed met een fles witte wijn, helaas geen kraanwater, beetje vreemd! Het voorgerecht utgekozen maar was niet voorradig, dus dan maar iets anders. Vier keer steak besteld waarvan 3 medium en 1 medium/raw. Jammer maar het vlees werd toch 4x raw geserveerd, na mijn klacht kregen wij nieuwe steaks. Ondertussen was de rode fles wijn nog steeds niet gearriveerd, toen ik daar over klaagde kwam de serveerster met een witte wijn aan! Toen wij de gecarameliseerde papaya als toetje bestelden was ook dit gerecht op en de 2e fles water was er ook nog niet. Je begrijpt dat dit niet leuk was, het eten is goed maar er is teveel wisseling van bediening per tafel denk ik zodat men van elkaar niet weet wie wat doet. Ik ga hier nog 1x eten en als dit weer gebeurt kom ik hier niet meer.
Corry F.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Zondag wezen brunchen het eten was goed en de bediening was vriendelijk alles was oke niet lang hoeven wachten vlotte bediening