Oceans Square

Gevers Deynootplein 129 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oceans Square

Topper in Scheveningen

Een plek met internationale allure. Uiteraard staat er veel vis op het menu, maar aan de vleesliefhebber is ook gedacht. De keuken van Oceans Square is zeer divers, dus er is voor ieder wat wils. En dat geldt niet alleen voor het diner; ook voor een uitgebreide lunch na een flinke strandwandeling of langdurige vergadering ben je hier aan het juiste adres. Bij Oceans Square word je culinair in de watten gelegd en blijf je na het eten graag hangen om een drankje te drinken en te genieten van de bijzondere ambiance.

Meer informatie over restaurant Oceans Square

irsj K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Eten smaakte prima; maar er mag wel wat meer groente bij.
Vriendeljke bediening..........................................
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vandaag van een heerlijke 3 gangen lunch genoten! Via vakantie geboekt. Service en eten prima! Koffie bij het dessert iets te laat, waarvoor ze een extra dessert wilde geven. (Maar dat vonden wij te veel van het goede).
Wij komen zeker terug!
Randy B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
waardeloze bediening en slecht eten.
Niet veel beter dan opgewarmde magentron maaltijd. de vis was uit de diepvries. de hamburgers van de AH zijn veel beter. alleen de coleslaw was ok. absolute afrader.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Prima lunch, met de oudste zoon een mooi lunchmenu buiten in Scheveningen, wat wil een mens nog meer? Keurige, snelle bediening, goede suggesties, helemaal tevreden !
D G.
Via Social Deal kennis gemaakt met Ocean's Square
Met partner een 3 gangen brunch genoten.
Vooraf: (beide) tomatensoep met crème fraiche.
Hoofd: salade geitenkaas en Italiaanse bol carpaccio en Nagerecht: (beide) cheesecake.
Alle gerechten waren even heerlijk!
Sfeertype .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Geweldig mooie zaak! Uitzicht op het kurhaus. Eten kan wel beter maar de sfeer is relaxed en ontspannen.................!
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Een restaurant voor een uitsmijter, hamburger en kreeft? Het doet de naam Oceans geen eer aan. Het eten was wel ok maar niet bijzonder. Verder is het een kille bedoeling binnen en heeft het totaal geen sfeer. Ik vind het zeker geen aanrader en ik denk ook geen blijvertje. Maak een keuze en ga voor de vis en zorg daarnaast voor professionele bediening.
rcgtimmermans .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Bediening was vriendelijk en gezellig gelegen. Eten was lekker. Geen probleem om daar te zijn. Een aanrader dus!!
Wij hebben ervan genoten. En het weer was prima.
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Vanavond gegeten met zn 5en. Voorgerecht: uiensoep. Een kaasstengel uit een pakje in een kommetje bouillon met een paar ringetjes ui.
Hoofdgerecht: een Mexicaanse hamburger met friet en koolsla. De friet was niet heet en de hamburger was niet te eten zo groot. Smaak op zich prima maar niet bijzonder. Het nagerecht was daarentegen heel eeg slecht. Een bavarois met koek van amaretto en chocola. Hij was helemaal bevroren..!!! Voor een fles Sauvignon, inkoopprijs €4,99, betaal je €27.50! Dit vind ik echt schandalig. Ook een fles spa rood á €5,90 vind ik ongelooflijk belachelijk. Wij waren hier €62,- per persoon kwijt en helaas heb ik hier niet bijzonder of soms niet lekker gegeten voor een redelijk dure prijs! Jammer!!!
Marianne I.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben genoten van een voortreffelijke brunch. Alles was perfect bereid en van goede kwaliteit. Een aanrader voor iedereen.
diablogirl_86 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Super lekker gegeten. Goede en snelle service. En niet duur. Zelf hadden wij de hamburger en gevulde paprika en die waren verrukkelijk.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Mijn vriend en ik hebben hier gisteren gegeten via vakantieveilingen. We werden vriendelijk verwelkomd. De aankleding is oke, maar wat me meteen opviel waren de vele lege glazen op de lege plekken.
We hebben plaats genomen aan 1 zo'n tafel, aangezien er nergens een schone plek was. We hebben 10 a 15 minuten tegen de lege glazen aan zitten kijken. Toen de dame van de bediening een doekje over de tafel haalde, stonk deze al ontzettend.
Mijn soep was prima, maar in die van mijn partner dreef een halve ui. Hij bestelde wat te drinken, maar of ik iets wilde drinken, daar werd niet naar gevraagd. Toen het hoofdgerecht wel heel snel arriveerde, waren wij niet verbaasd dat de friet smaakte alsof het uit de magnetron kwam, bij de vis was de buitenkant taai, het vlees van de hamburger was taai en koud.
We hebben het dessert overgeslagen, nadat we aangegeven hadden hier geen gebruik meer van te willen maken, hebben we nog 15 minuten naar onze nog volle borden zitten kijken.
De dame waarbij we uiteindelijk hebben afgerekend was wel erg vriendelijk. Helaas was er verder weinig positiefs te melden. Wij waren er klaar mee. Hier zien ze ons niet meer terug.
momope .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijke drie gangen lunch.
Bestaande uit een heerlijke tomatensoep,een verukkelijke verse iItaliaanse bol met een heerlijke verse carpaggio met kaas en pijnboompitjes.
Daarna genoten van een cheesecake met slagroom.
Wij gaan dit zeker nog een keer eten.
TOPPERTJE.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Mooie, moderne zaak op een fijne locatie. Wij hadden via een voucher een 3 gangen diner. Prijs voor de kwaliteit van het eten was op deze manier goed. Grote porties, lekker eten en gratis frietjes. Over de services waren we minder goed te spreken. Vooraf aangegeven hoe laat we weg moesten ivm voorstelling, maar het mocht niet baten want het toetje hebben we gehaast moeten opeten. Overigens moesten we hier zelf meerdere keren naar vragen.
Wiebelend tafeltje, werd niet erg adequaat op gereageerd, dus zijn we aan een ander tafeltje gaan zitten. Serveerster was overigens erg aardig, maar kreeg het niet goed georganiseerd.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben afgelopen zondag ontbeten bij Oceans. Een heerlijke locatie, vriendelijk en behulpzame bediening.
Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. Beslist een aanrader.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hadden een voucher voor een 3 gangen lunch. Lekker gegeten. Ik had geen trek in een toetje en vroeg of ik koffie mag hebben ipv dessert, dat kon niet. Jammer!!!
nbuiter .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wij hadden een bon gescoord via vakantieveilingen.
We moesten even zoeken bij binnenkomst naar een medewerker maar toen we die uiteindelijk gevonden hadden werden we uiterst vriendelijk ontvangen.
We hadden een 3-gangen lunchmenu.
Tomatensoep, uiensoep, broodje tonijn, broodje carpaccio en cheesecake. Het smaakte allemaal verrukkelijk en dan ook nog het prachtige uitzicht op de ingang van het Kurhaus en het fontein op het plein. We komen hier zeker nog eens terug!!
Nathalieenco .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Met drie personen geluncht bij Oceans. We kozen alle drie voor de driegangenlunch, waarbij een keuzemenu hoort. We hadden heerlijke tomatensoep, broodjes carpaccio en tonijnslade en cheesecake als dessert. Het was heerlijk en we zaten flink vol toen we uitgegeten waren.
lizethabrahamsen .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten was zeer matig en te duur voor wat je krijgt geserveerd. Wel snelle service. Als je geen hoge verwachtingen hebt en snel een hapje wilt eten is het prima.