Oceans Square

Gevers Deynootplein 129 2586 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oceans Square

Topper in Scheveningen

Een plek met internationale allure. Uiteraard staat er veel vis op het menu, maar aan de vleesliefhebber is ook gedacht. De keuken van Oceans Square is zeer divers, dus er is voor ieder wat wils. En dat geldt niet alleen voor het diner; ook voor een uitgebreide lunch na een flinke strandwandeling of langdurige vergadering ben je hier aan het juiste adres. Bij Oceans Square word je culinair in de watten gelegd en blijf je na het eten graag hangen om een drankje te drinken en te genieten van de bijzondere ambiance.

Meer informatie over restaurant Oceans Square

Magda V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Jenny L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We gingen voor een driegangen diner volgens een aanbod (voucher). Eenmaal aangekomen waren we meteen gecharmeerd van de locatie. Vanaf het terras keken we op de voorkant van het Kurhaus. Hoewel de driegangenmenu er erg aantrekkelijk uitzag, kozen we toch voor een uitbreiding. We zijn nu eenmaal liefhebbers van biefstuk/zalm. En wegens de hitte kozen we een mangosorbet uit. Het dinertje werd nog leuker door het serveren van heerlijke witte en rode wijn en enorm gezellige bediening. Een adres voor herhaling vatbaar.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een echte aanrader! Wij zijn voor een driegangen lunch gegaan wat super was! We begonnen met een grote kom tomatensoep, daarna een heerlijk broodje en eindigde met de lekkerste cheesecake die we ooit gegeten hebben! De service was top, hier kan menigeen wat van leren! Er werd geluisterd en gehoor gegeven aan de wensen van de klant. Kortom hier moet je zijn voor een heerlijke lunch!
Nielsgierig .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We werden ontvangen door een ontzettend vriendelijke dame. Het was even onduidelijk wat de keuze tijdens lunch met AH was. We mochten alleen lunch kiezen. Ik was verbaasd, volgens de website van AH was dat anders, maar had me er bij neergelegd. Even later kwam ze toch terug en we konden een keuze maken van de gehele kaart. Juist dat zorgde voor een goed en welkom gevoel!

De dames die er werken hebben ons leuk en goed geholpen, de gerechten kwamen vrij snel achter elkaar. In ons geval gunstig: we gingen nog naar The Lion King. Qua locatie iets rumoerig, maar wat wil je als je midden op het plein bij Kurhaus Hotel zit. Kortom: een aanrader!
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Hier vandaag de 3 gangen lunch gebruikt bestaande uit soep, een salade en een appelgebak. De ontvangst was vriendelijk en netjes, de entourage heel mooi en het eten culinair gezien geen hoogstandje maar wel prima. Leuke middag gehad en komen graag nog eens terug.
Sibel B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We zijn met een groep van 15 geweest en we hebben allemaal genoten.
Ons plekje was al voor ons gereserveerd. Het was Sfeervol, gezellig en schoon verder was de bediening vriendelijk, kortom: SUPERGEZELLIG!
petersteijaart .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bijzonder leuk en gezellig restaurant met een fantastische ligging.
Leuke zitjes - groot sfeervol en verwarmd terras.
Prettige en vriendelijke bediening. Kortom" een aanrader !
Saskia C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
we zijn op 11 mei wezen eten, we mochten een tafel uitkiezen, plaatsnemen waar we willen zitten, daarna kwam de dame en zei zou ik jullie bonnetjes Mogen? Wij waren niet met bonnetjes en zouden een 3 gangen eten. ik vroeg de dame wat over de menukaart, ze wist er niet veel van? Waarom werk je er dan? we hadden fingerfood bested, we kregen verbrandde, harde en kapotte fingerfoods???!!! Coctail was te watering! wij zijn tegenover ons hoofdgerecht en toetje gaan eten!!!! nooit meer!!!!
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Ja, we zijn hier geweest. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, je zit er rustig zonder dat je je verplichtt voelt om maar drankjes te bestellen. Ik snap niet dat jullie dat er voor kunnen doen, maar wij hebben ervan genoten. Een dikke 10.
Yésenia En Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Op vrijdag 5 mei 2017 ben ik samen met mijn moeder wezen lunchen met een bon van vakantieveiling. Mijn bon was verlopen en door omstandigheden kon ik niet eerder gaan voor 1 mei 2017. Door te bellen en te mailen kon ik mijn bon toch gebruiken. Wat een service!!. Lunch was simpel maar wel lekker. Bediening was ook top. Jammer dat het weer zo koud was dat we van buiten naar binnen gingen om verder te eten. Voor de rest echt gezellig en leuk.
erik.dejongh .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
zeer tevreden over ons bezoek op zondagmiddag 07 mei. Vriendelijke en snelle bediening. Lekkere gerechtjes. Leuke aankleding. Een aanrader in Scheveningen.
Manja P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Zo jammer! Vroeger was dit een top-tent! Nu alleen maar coupons. Vanavond gegeten met 7. Geen sashimi meer, geen foodfingers mogelijk, service was slecht... serveerster verstond niets. 1 persoon verkeerd voorgerecht. Ander persoon verkeerd hoofdgerecht... terwijl wij de enigen waren in het restaurant ?! Doen we dus nooit weer.... na wel 20x hier te zijn geweest (wonen tegenover) is het nu echt voorbij... wat jammer!
Wald F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij hadden geboekt via hotelveiling. We konden kiezen uit verschillende gerechten. Voor/hoofd en na gerechten.
Mijn dochter wilde graag een kroket ipv iets van de kaart. Dit wat mogelijk met een toeslag prima.
Bij het serveren van het hoofdgerecht kwamen ze er achter dat ze een garnalenkroket hand gekregen ipv een gewone. Dit werd super opgelost Door haar nu 2 gewone kk te leveren ipv 1.
Het nagerecht, de cheesecake wat super lekker. Zo ook de andere gerechten.
Deze 3 gangen lunch in the Ocean Squere is zeker voor herhaling vatbaar.????
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Met een grouponbon hier gegeten. Soep was wat flauw. De burger met gorgonzola was erg smaakvol. Lekker vlees. Helaas was de burger wel koud. Cheesecake ook prima. Vanwege de koude burger werd de wijn niet afgerekend wat keurig is. Natuurlijk werd er aangeboden een nieuwe te maken, maar dat hoefde voor mij niet was toch al op de helft en smaakte goed. Alles in een lekker vlot tempo. Gezien de prijs zeker voor herhaling vatbaar.
SDP3 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Via vakantieveilingen hier terecht gekomen voor een lunch. Nette vriendelijke ontvangst. Leuke gezellige zaak. Ze hadden kinderstoelen. Het menu: Tomaten of uiensoep vooraf, veel smaak. Hoofd een Italiaanse bol carpaccio en waldkorn met tonijnsalade vond ik een beetje weinig maar smaakte goed. Na hadden we cheesecake en appelgebak, prima (niet zelfgemaakt).
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De ocean burger was zalig. Heerlijk mals en perfect gekruid. Even wat hilariteit toen het licht uitviel maar binnen hele korte tijd een kaarsje op tafel.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Hier een vroeg diner geboekt (3 gangen keuzemenu). Ontvangst was vriendelijk en correct. Voorgerecht (soep) heerlijk en hoofdgerechten (saté en vis) eveneens. Porties meer dan voldoende. Mochten nagerecht, omdat we "vol" waren meenemen in een "doggybag". Goede service dus. Decor prima en gezellig. Eten in z'n algemeenheid dus prima maar verwacht geen culinaire hoogstandjes in een dergelijk restaurant. Eén opmerking : het patat en de vis werd geserveerd op een papieren ondergrond in een bord. Na verloop van tijd versmolt de vis met het papier en was dit moeilijk van de vis te verwijderen. In andere gelegenheden serveert met de patat eveneens in een papieren zak of servet maar de vis wordt gewoon geserveerd op het bord (een tip ??).
Edward P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wij hadden via vakantie veilingen een etentje bij dit restaurant gewonnen. Via vakantieveilingen moest er ook gereserveerd worden. Toen we aankwamen vertelde ik dat wij gereserveerd hadden, de medewerker vroeg op welke naam en nam een kijkje in de agenda er werd toen gezegd u staat niet in de reserverings lijst. Nadat ik de bevestiging heb getoont konden we gaan zitten.. maar t kwam dus over dat als ik niet gereserveerd had niet kon komen eten terwijl drie kwart van de tent leeg was. Toen we eindelijk konden zitten werden we vriendelijk geholpen en kregen we keuze uit een drie gangen menu die afweek van de menu die ze op de veiling boden wat erg jammer was want dit menu was niet vergelijkbaar. Het voorgerecht was erg lekker maar bij het hoofdgerecht was het vlees te rauw echt te rauw waarbij ik dat dus niet heb gegeten alleen die friet.. t nagerecht was oke. Voor mij niet herhaling vatbaar en gelukkig t etentje voor een prikkie gewonnen.
arievanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Dankzij vakantieveilingen voor ons met een krappe portemonnee een betaalbare 3 gangen menu. Eten was goed zij het met een beperkte keus. Alleen jammer dat de drankjes zo duur zijn .Een biertje voor 3,25 euro. een Spa Rood 2,95 euro. Stokbrood 6 euro.
Jammer heel jammer.
Veronica V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hadden een driegangen brunch. Alles was smakelijk tomatensoep en uiensoep, salade met gamba's... wel vreemd een ceasarsalade met gamba's maar bleek zeer smakelijk, risotto wat zwaar.. fijn dat ik i.p.v. Dessert een espresso kreeg...