Over restaurant Oceans Beachhouse

Beleven, delen en genieten

Bij Oceans Beach House eet je echt aan zee. Met de wind in je haren geniet je met gemak uren van je uitzicht op het vrolijke gewoel van strandgangers. Het Kurhaus Hotel, AFAS Circustheater, Holland Casino en Pathé liggen op 5 minuten loopafstand. Een bezoek aan één van deze publiekstrekkers is dus makkelijk te combineren met een rustige maaltijd of borrel bij Oceans Beach House. Dagverse visgerechten, dry aged kwaliteitsvlees en knapperige groenten, alles met zorg bereid.

Meer informatie over restaurant Oceans Beachhouse

- Ontbijt 09:00 - 12:00
- Bar 09:00 - 23:30

6,8
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Fantastische tafel a/h strand - onze ober,Tom, erg aardig en attent. Eten was heerlijk - oceans delight voor 2 als voorgerecht was topper. Hoofdgerechten vis ook erg lekker. Al met al een geslaagd en gezellige avond.
E G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Lunch bij deze strandtent is eenmalig geweest. Hoewel er erg aardige en redelijk efficiënte bediening rondloopt. Maar het eten is onder de maat: twee van ons nemen een lunchcombinatie van tomatensoepje, sandwich en een kleine ceasarsalade zoals de kaart vermeldt. Sandwich en soepje zijn wel ok, maar de salade heeft niets met ceasarsalade te maken, wat groene blaadjes wat rettich en wortel en een heel klein beetje lauwe limoenachtige dressing. Bizar! De zomersalade met gebakken gamba's voldoet ook totaal niet aan de verwachtingen. Zelfde salade alleen een maat groter, een kom geheel fantasieloos gevuld met ongeveer een krop sla, gespiraliseerde rettich en wortel en dezelfde saaie dressing. Erop 5 kleine garnalen, niet gebakken, maar gekookt. Totaal zonde van het geld, hier komen we niet meer terug.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hadden anderen pech of hadden wij geluk?
Het was die dag / avond inderdaad erg rustig.
Wat mij betreft volkomen onterecht.
Mijn dochters aten onder meer sashimi en deze was erg goed (Japans eten we eigenlijk alleen maar bij een Japans eethuis in Den Haag en nooit bij een allyoucanaet), dus dat zegt wat.
Wij vonden het de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar.
Rjnp .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Over de top geprijsd. Ik bestelde een gamba schotel als hoofddiner en ik kreeg echt 5 of 6 gamba's en twee kleine harde broodjes, koste 26 euro!
Bediening vond het leuker om met mijn man te flirten dan zich bezig te houden met iedereen aan de tafel.
Ik kom hier ook niet meer terug gezien de prijzen en wat je daadwerkelijk op je bord krijgt.
Chantal987 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Uitstraling voor een duurder segment. Bij aankomst vriendelijk geholpen door een leuke spontane serveerster. Een uitsmijter en een tomatensoep besteld, dit kwam vrij snel en was lekker, alleen misdr bij de tomatensoep wel de crème fraiche en een broodje voor de €6,50 die je betaald. Lekkere zitjes buiten met mooi weer.
Hanniedw .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Ivm verjaardag hier met 13 personen uit eten geweest. Beter niet kunnen doen. Wat een slechte ervaring! Zonde van het geld. Op de boulevard stond een bord met eenaanbieding nl. burgermenu voor 17,95. Dit bleek niet meer te kloppen dat moest 19,95 zijn (=20 euro). Wat je krijgt is een broodje hamburger en een bord vol slecht geschilde friet. Onder de hamburger zit een klein beetje fijn gesneden sla. Thats it. Ook werd ons verteld dat ze geen uien hadden(?). Anderen hadden gekozen voor de scholfilet. Dit bleek geen filet maar een gebakken schol vol zwarte viezigheid en zand. Was niet te eten. ook hier ontbrak garnituur zoals sla en/of friet of i.d. Nog een voorbeeld de risotto. Een diep bord gevuld met een laagje risotto van 2 a 3 cm -ook zonder verder garnituur- waar je als voorgerecht nog niet voldoende aan zult hebben. Al met al duur eten met weinig waar voor je geld. Komen hier nooit meer!
Richard F.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Direct een serveerster aan tafel maar we wisten nog niet wat we wilden dus gevraagd om straks terug te komen. Daarna moesten we bij elke er keer dat we wilden bestellen moeite doen om de aandacht van de serveerster te krijgen. De eerste twee G+T's werden netjes gepresenteerd en waren mooi opgesierd. Een volgende G+T werd geserveerd met groffe stukken citroen, geen rietjes met en een enkel blaadje munt. Geen constante kwaliteit. Warm borrel garnituur besteld. Was wel OK maar de kip was droog. Tafel werd ook slecht afgerond. Schotel van de garnituur lieten ze al die tijd op tafel staan. Restjes werden door een vogel van het bord gepikt maar zelfs dat werd niet opgemerkt door het personeel.
Scheveningen .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Op 1ste Pinksterdag met een groep vrienden naar Oceans geweest. Voorgaande jaren heerlijk gegeten, de steak en de hamburger zijn echte aanraders. Dit keer viel het bijzonder tegen. Eten koud en smakeloos. De presentatie was aangepast. Het houten bord en vlijmscherpe mes vervangen door een wit rond bord met koud eten en slechte salade. De muziek op de achtergrond was echt vreselijk. Doe er wat aan! De bediening heeft wel goed gehandeld op onze klachten maar de avond was verpest. De eigenaar moet (weer) zijn best gaan doen. Ik twijfel of ik er ooit nog eens ga eten.
Marnix S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Afgelopen weekend 2 sate menu's besteld. Kosten ca 18 euro p/menu.
Na bestellen was het eten na ca. 5 minuten al geserveerd. De sate was harstikke koud. Personeel zeer vriendelijk en nam gelijk de borden weer mee.
Tweedde keer was het wel warm, maar voor 18 euro mag je toch wel meer verwachten dan 2 stokjes kipsate en een bakje friet? De garnituur was was sliertjes niet eetbaar spul uit een pot. Dus geen verse rauwkost ofzo. Hoe moeilijk kan het zijn om een lekker sate menu te serveren...
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
2 maanden geleden gaf ik een kritische recensie bij dit restaurant. Daar is toen door Oceans op gereageerd door mij voor 2 personen een gratis diner aan te bieden (2 x hoofdgerecht en 4 drankjes). Gisteren heb ik daar gebruik van gemaakt. Mijn ervaring met Oceans was nu positiever. Sowieso vanwege de positieve reactie op mijn recensie, maar ook het eten was smakelijk en de bediening vriendelijk en adequaat. Dat ik het decor geen goed cijfer kon geven, komt omdat het strandhuis vandaag afgebroken wordt en alle losse zaken al opgeruimd werden.
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Afgelopen zomer heerlijk genoten van een ruim gevulde fruits de mer hier bij deze wat hoger segment beachclub. Bedienend personeel probeert het uitermate goed alleen ligt de lat te hoog voor ze qua de uitstraling die ze willen hebben. Uitserveren van wijn ging niet zoals het volgens de etiketten hoort. Het is een beetje kaal maar ja ieder zijn eigen smaak, sommige houden van less is more .
M .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Qua kaart en decor ontstijgt Oceans het niveau van de gemiddelde strandtent. Gelet op de omvang van het terras zou er wel wat meer personeel rond mogen lopen. Daarnaast vinden we dat de bediening qua alertheid sowieso wel een tandje bij mag zetten. Wel vinden we Oceans vernieuwend ten opzichte van alle omliggende strandtenten en zijn de smaken van de gerechten ook prima in orde. Oceans is duurder dan de gemiddelde strandtent, maar je krijgt daar wel dagverse vis voor terug en dat vinden wij wel wat waard! Je zit hier verder prima en kan genieten van prachtig uitzicht!
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Toen mijn vriendin en ik wat langer moesten wachten op de bediening, dacht zij even dat we misschien niet chique genoeg waren en daarom niet bediend werden. Het zag er namelijk mede door de zwart-witte kleding van het personeel, chique uit. Daar kwamen we wel van terug! De drankjes werden pal voor ons gezet zonder onderzetter, waardoor de tafel, daar waar je je armen/handen op laat leunen, nat en vies was. Ik bestelde mijn hamburger "well done", nadat hij gevraagd had of ik hem medium rare wilde. Toen we onze bestelling kregen was mijn hamburger heel rauw. Die ging dus terug, terwijl het eten van mijn vriendin bleef staan. Het duurde lang... Toen ik mijn nieuwe hamburger kreeg was mijn vriendin klaar met eten!! Terwijl ik mijn hamburger zat te eten bracht de serveerster nog een drankje. Vanaf mijn rechterkant gaf ze het drinken aan mijn vriendin, die links van mij zat; ze hing met haar arm boven mijn bord, waardoor ik niet verder kon met eten!! Het was zo absurd, dat ik niet kon reageren; ik was verstomd.... Daarnaast waren de (mooie linnen) servetten vochtig, waardoor ik 'm niet op mijn schoot wilde en er was geen wc papier op het toilet.
Nadat ik mijn klachten gedeeld had met de ober, hoefde ik 1 Spa blauw niet te betalen. Maar er kwamen geen excuses. En die had ik liever gezien. Het eten was ook niet bijzonder; heel simpel, geen lekkere groente of salade erbij.
Geachte heer. Dank voor uw recensie. Spijtig om te horen dat uw bezoek bij ons Beach House niet bevallen is. Wij trachten er alles aan te doen om het onze gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken. Graag verzoeken wij u om per e-mail contact met ons op te nemen info@oceansscheveningen.nl
JohanenInge .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Afgelopen maandag met vier mensen hier heerlijk gegeten en gedronken, absoluut een topzaak.
We zijn ondanks de drukte en warmte ( bediening liep met stropdas en schort!!! ) zeer correct en netjes geholpen door een wat oudere man en dat vonden wij prettig, ook de meisjes die de drankjes kwamen brengen waren zeer vriendelijk en netjes.
We hebben wel wat langer moeten wachten door de drukte waarlijk maar dat was voor ons geen probleem.
Mooie omgeving, geen harde muziek, voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
TULC01 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Een dagje strand met mijn dochter gezellig wandelen om een lekkere lunch te gaan nuttigen
kwamen uit bij Oceans Beachhouse en wel hierom: het had stijl mooie tafels en stoelen met heerlijke kussen erin. De bediening was ondanks de warmte keurig in zwart wit en stroopdas.
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen de menu kaart zag er goed uit.
Wat ons aanspraak was de lunch compleet ( 12,50) tomatensoep kon ook tegen een euro meer prijs vervangen worden door een kreeftensoep dat zagen wij wel zitten. Verder werd er nog een mini caesar salade bij geserveerd heerlijk op smaak en de goede sla soort. Ook het broodje tonijnsalade was erg goed van smaak. Kortom wij hebben een heerlijke middag gehad.

Geachte heer/mevrouw. Dank voor uw leuke recensie! Wij zien u graag nog een keer terug bij ons Beach House. Wellicht de volgende keer voor een diner.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Oceans Beachhouse. Prima sashimi vooraf en een heerlijk stukje kabeljauw als hoofdgerecht. De bediening hier is uiterst vriendelijk en attent. Een zeer leuke strandtent in Scheveningen. Een absolute aanrader na een dagje strand.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Goed gesorteerde Fruit de Mer met o.a. oesters en schaaldieren, Papillons, fines de Normande, 2 Zeeuwse creuses, ½ kreeft, garnalen, steurgarnalen, langoustines. Dit alles goed klaar gemaakt en heerlijk met een mooi glas witte wijn!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Op een heerlijk zonnige donderdag heerlijk bij deze beachclub geluncht. We moesten er even naar zoeken, want in tegenstelling tot de andere beachclub was Oceans niet echt herkenbaar. Eenmaal gezeten bestelden we de huischardonnay. Die was was heerlijk! En toen de gerechten werden gebracht (wat nogal lang duurde) kon het grote genieten beginnen. Lekker knapperig brood met boter en aioli. De tonijn tataki was voorbeeldig: een cripy wonton met daarop heerlijk verse geschroeide tonijn, wakame en 'druppels' van wasabi- en Sirachimayo: verrukkelijk! De Oceans Delight was een heerlijk bord met scheermessen, oester, garnalen, sashimi van zalm en salade. Ook met die lekkere mayo's erbij. Heerlijk gegeten. Hoewel het niet druk was duurde het allemaal vrij lang, inclusief het in ontvangst nemen van de rekening. Onze gastheer was vriendelijk en professioneel. Een van de betere beachclubs op Scheveningen.
Markiemark1982 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Gisteren een hapje wezen eten... Ten opzichte van vorig jaar viel dat tegen. Het personeel moet nog een hoop leren voor het komende seizoen om de klanten goed te bedienen; gevraagde bestellingen niet doorgegeven, onwijze moeite hebben (tot bloedende vingers aan toe) met het openen van een fles wijn... Dat zou toch standaardwerk moeten zijn... Tafel niet volledig afruimen... Vergeten? En geen bestek hebben als er gerechten opgediend worden en zo waren er nog wel wat rare dingen die gebeurden...
Kom op Ocean Beach. Dit is écht weleens beter geweest hoor... Werk hieraan!!!
Ilse J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Vandaag daar geweest.aan de bar gevraagd of we lactose vrij konden eten, volgens de barman kon dat. Uiteindelijk bleek er 1 gerecht te zijn wat lactose vrij was, en dat was ook nog niet leeker.
uiteindelijk door een jonge dame(personeel met ook lactoseallergie) heeft dit gerecht netjes van de rekening gehaald, dat was zeer netjes van haar. Ik ging om een asbak vragen, heb ik gekregen, maar toen ik weg liep werd er door een jongeman achter de bar een opmerking gemaakt, of je kunt stoppen met roken. Dit vond ik erg ongepast!
Dus al met al, slechte zaak, maar goede oplossing door de jonge dame