Ocean Reef Club

Woensdag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Hsaas .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het terras met het prachtige verlichte stadhuis van Gouda voor je neus.
Uitzonderlijk vriendelijke bediening, dat maak je niet vaak meer mee. Fijne sfeer, dus een aanrader!
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gisteren heerlijk gegeten: Rode poon. Wou weten hoe deze vis eruit zag. En de kok kwam "zijn vis showen" een joekel ! Onze natte jassen werden voor de verwarming gehangen, en paraplu's werden verzorgd. Zeer vriendelijk behandeld. Complimenten en groeten uit het zuiden.!!!
Lovefoodie .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Onlangs aten mijn vriend en ik voor het eerst in dit restaurant. We werden hartelijk ontvangen. De kok nam de tijd om ons de keuze aan vis te laten zien, erg leuk! Ook kregen we een amuse van het huis, wat we heel attent vonden. :-) Het eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk en oplettend. De kok kwam zelfs nog even informeren of het had gesmaakt. We komen hier zeker nog eens terug, het was een erg leuke en lekkere ervaring.
Herrie2801 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
lekker gegeten aan de markt , leuk terras en zeer vriendelijke bediening , super lekker wit wijntje , heerlijke gebakken mosselen en voor het eerst in mijn leven fish and chips gegeten , ik heb dus geen vergelijk , maar ik vond het erg lekker.dit wordt mijn nieuwe terras plek aan de markt !