Ocean Paradise

Rijksweg Zuid 72 6134 AD Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Ocean Paradise

Ocean Paradise kent vele gezichten. Er zijn verschillende zithoeken met ieder hun eigen thema. Van een rustieke boot naar 1001 nacht, eten wordt beleven. Ook met het goedgevulde buffet kun je alle kanten op. Kies je favoriete ingrediënten en laat ze wokken door de een van de koks. Of ontdek nieuwe culinaire hoogstandjes. Voor de prijs hoef je het niet te laten, want je betaalt een vast tarief.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag tot en met zondag 11:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Ocean Paradise

Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Leuk ingerichte plek met vriendelijk personeel. Goede variëteit aan eten, echter was soms niet alles goed bijgevuld wat betreft de 'schalen' en 'bakken' met hapklare vis e.d. Veel verschillende keuzes in vlees, vis en toetjes. Dus dat vind ik persoonlijk een plus! Tegen een schappelijke prijs heerlijk kunnen genieten van het wokken, vandaar dat ik dit een 8 geef.
raymond T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
we hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg leuk en spontaan.
F. S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
lekker gewokt , in een aangename ambiance
Marliesjetten J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gezellig en lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Eten was oké, niet speciaal. Vrij weinig keuze bij de wok, sausjes mogen iets meer smaak aan zitten. Sushi was een pluspunt voor een wokrestaurant, werd vers gemaakt. Gerechten op de plaat naar onze smaak wat te veel zout en knoflook. Bbq gerechten waren lekker. Kant en klare gerechten vond ik niet zo lekker, maar daar hou ik sowieso niet zo van. Toetjes genoeg keus maar niet vers. Ik gok ontdooide diepvries toetjes... Al met al, goed gegeten, maar niet bijzonder.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima kwaliteit van de producten en gerechten. Divers aanbod. Deze avond was niet erg druk dus voldoende capaciteit aan de wok en bakplaten, sfeer was goed. Kom zeker weer terug.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden goed geholpen door het personeel.
Een echte aanrader!
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Mooi uitziend restaurant, wok was lekker bij de eerste kok, tweede kok wou te snel zijn waardoor het net niet goed gaar was. Helaas werd bij het fruit niets bijgevuld
ShirleyFrank V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Weer een gezellige avond gehad. Gerechten van uitstekende kwaliteit, heel uitgebreid aanbod van vlees en vis.
Super personeel. We hadden all-in concept. Personeel bleef maar drankjes aanslepen, hier werd heel goed opgelet Zaten nooit zonder drank aan tafel.
Dessert-afdeling ook geweldig, je kon het zo gek niet bedenken of het was er. Vers fruit, ijs, gebak.
Al met al een zeer geslaagde avond geweest.
Absolute aanrader.
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, en we zaten gezellig boven in het "schip" De bediening was vriendelijk en alles werdt snel opgeruimd. We gaan zeker weer terug.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Eten was goed. Alleen de borden kwamen ze laat halen en ook voor drinken vragen kwamen ze haast niet voor langs. Dit mocht wel beter.
Truus O.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het personeel was heel vriendelijk maar niet professioneel. Moesten vragen om op te ruimen en om drinken te krijgen.
Jussel I.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
super heerlijk!! en heel vriendelijke personeel... de kinderen houden van het sfeer.
dit is onze favoriete restaurant geworden. tot de volgende keer
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heel mooi restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk gegeten met genoeg keus. Zowel van de wok als van de bakplaat
Zeker voor herhaling vatbaar
Ralph W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Erg weinig keus aan voorgerechten (sushi wel keuze genoeg maar varieerde steeds van soorten sushi)
Verder was het stokbrood steeds op of bijna op. Veel vlees bakken altijd bijna op.

Wok en bakplaat matige smaak.

Algemeen genomen. Veel dingen waren de complete 2.5 uur bijna op.
Smaak matig. Niet vies ook niet lekker
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
alles was tip top in orde. een perfecte wok restaurant. ik beveel hem iedereen toe. zeker voor herhaling vatbaar..
ruime variatie in etenswaar. enigste nadeel is het parkeren met auto/fietsen. deze kan beter.
verder heb ik niets te klagen over het restaurant. voor zakelijk is het aangenaamd. snelle service aardige medewerkers en ga zo maar door.
oedradj .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We gingen vorig week vrijdag 04-12-2015 daarheen eten.Wat ik erg vies hebt gevonden is dat ze vis en vlees samen op een bakplaat bakken.Ik heb doorgegeven geen Varken en Rund te eten en dat was geen probleem.wel je kan toch niet vlees en vis op een plaat bakken dat is erg vies en vooral als je een vlees eet.En hier vinden ze dat dat normaal is.Al die buitenlandse mensen dat zouden zien zouden ze zeker ruzie maken want dat hoor gewoon niet vis en vlees in een
René L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
We beginnen positief, het decor is prachtig. Mooi schip in het midden met water eromheen waar vissen Koi's? in zwemmen. Ook het plafon is mooi gedecoreerd.

Het eten is voor een wok prima, ruime keuze en het smaakt gewoon. Enig minpuntje is dat nergens bij de bakken staat geschreven wat het eten precies is.

De service, niets over de serveersters. Die deden prima hun werk. Maar triest bij de koks. Ik geef aan dat de brocoli, bami, nasi en enkele vlees op is aan kok 1. Hij kijkt vluchtig in 2 bakken, kan nets vinden en gaat verder waar hij mee bezig is. Bij kok 2 hetzelfde geval. Een kwartier later besluit ik naar de bazin te gaan en het is binnen 2 minuten opgelost. Is het zo moeilijk denk je dan...
KittyenAd .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Voor de eerste keer bij Ocean Paradise; wat een teleurstelling! We zaten al 15 minuten aan onze tafel en er was nog niemand geweest. Pas na de nodige pogingen contact met een medewerker en eindelijk uitleg; we kozen voor de all-in versie; €28,95 voor eten inclusief alle drank, gedurende 2,5 uur. Vervolgens konden we aansluiten in de lange rijen, met een wachttijd van zeker 15 minuten. Bovendien waren vele bakken leeg, vele gerechten op. Vele mensen waren aan het klagen. Sommige gerechten werden bijgevuld, andere niet. De gerookte zalm bijvoorbeeld was bij aankomst al op en 2,5 uur later nog steeds niet bijgevuld. Ook de tweede ronde stond er een rij wachtenden voor ons. Bovendien was de kangoeroe-bief op, evenals de T-bone steak. Verschillende malen aangegeven dat er te veel op was, met weinig resultaat. Bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was....... nee dus, vele klachten. De reactie: we hadden inderdaad meer keukenpersoneel moeten hebben vandaag. Toegeven dat je niet aan de verwachtingen kunt voldoen, zonder enige compensatie op welke manier dan ook. Dit vond ik wel het toppunt!
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
je kan kiezen uit verschillende voorafjes, sushi en koude visgerechten. Daarnaast kunne wokken en kun je wat laten bereiden bij de plaat. Bij de wok smaakt veel hetzelfde en op de plaat overheerst de grote hoeveelheid knoflook. Geen hoogstaand restaurant. Wokken is ook een beetje uit. We hadden nog een cadeaubon anders waren we niet gegaan.