Ocean Paradise

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
Oedradj .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We gingen vorig week vrijdag 04-12-2015 daarheen eten.Wat ik erg vies hebt gevonden is dat ze vis en vlees samen op een bakplaat bakken.Ik heb doorgegeven geen Varken en Rund te eten en dat was geen probleem.wel je kan toch niet vlees en vis op een plaat bakken dat is erg vies en vooral als je een vlees eet.En hier vinden ze dat dat normaal is.Al die buitenlandse mensen dat zouden zien zouden ze zeker ruzie maken want dat hoor gewoon niet vis en vlees in een
René L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
We beginnen positief, het decor is prachtig. Mooi schip in het midden met water eromheen waar vissen Koi's? in zwemmen. Ook het plafon is mooi gedecoreerd.

Het eten is voor een wok prima, ruime keuze en het smaakt gewoon. Enig minpuntje is dat nergens bij de bakken staat geschreven wat het eten precies is.

De service, niets over de serveersters. Die deden prima hun werk. Maar triest bij de koks. Ik geef aan dat de brocoli, bami, nasi en enkele vlees op is aan kok 1. Hij kijkt vluchtig in 2 bakken, kan nets vinden en gaat verder waar hij mee bezig is. Bij kok 2 hetzelfde geval. Een kwartier later besluit ik naar de bazin te gaan en het is binnen 2 minuten opgelost. Is het zo moeilijk denk je dan...
KittyenAd .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Voor de eerste keer bij Ocean Paradise; wat een teleurstelling! We zaten al 15 minuten aan onze tafel en er was nog niemand geweest. Pas na de nodige pogingen contact met een medewerker en eindelijk uitleg; we kozen voor de all-in versie; €28,95 voor eten inclusief alle drank, gedurende 2,5 uur. Vervolgens konden we aansluiten in de lange rijen, met een wachttijd van zeker 15 minuten. Bovendien waren vele bakken leeg, vele gerechten op. Vele mensen waren aan het klagen. Sommige gerechten werden bijgevuld, andere niet. De gerookte zalm bijvoorbeeld was bij aankomst al op en 2,5 uur later nog steeds niet bijgevuld. Ook de tweede ronde stond er een rij wachtenden voor ons. Bovendien was de kangoeroe-bief op, evenals de T-bone steak. Verschillende malen aangegeven dat er te veel op was, met weinig resultaat. Bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was....... nee dus, vele klachten. De reactie: we hadden inderdaad meer keukenpersoneel moeten hebben vandaag. Toegeven dat je niet aan de verwachtingen kunt voldoen, zonder enige compensatie op welke manier dan ook. Dit vond ik wel het toppunt!
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
je kan kiezen uit verschillende voorafjes, sushi en koude visgerechten. Daarnaast kunne wokken en kun je wat laten bereiden bij de plaat. Bij de wok smaakt veel hetzelfde en op de plaat overheerst de grote hoeveelheid knoflook. Geen hoogstaand restaurant. Wokken is ook een beetje uit. We hadden nog een cadeaubon anders waren we niet gegaan.
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Wij werden naar een tafel geleid, vervolgens kwam niemand uitleggen hoe hoe het werkt of wat we wilden drinken, wij waren hier voor het eerst. Op een ober afgelopen en gevraagd hoe het werkt. De prijzen werden uitgelegd en drankjes opgenomen. Het duurde even voor we ontdekten dat er naast een wokchef ook een teppanyaki hoek was, als je daar gaat staan komt er een chef naar je toe en kan je kiezen uit lam, mosselen, beef, zalm, witvis en slibtong. Het wokken was prima, alles wordt eerst in bouillon gekookt, garnalen gingen in dezelfde bouillon als daarna de kip van mijn partner, een aandachtspunt voor wie allergisch is voor schaal en schelpdieren. De sausjes waren prima. De teppanyaki van beef was erg lekker en zeer mals, super, de slibtong werd te lang gebakken waardoor deze wat droog was. Onbeperkt sashimi van zalm eten beviel mij prima. Het buffet eten was niet goed. De inktvisringen en garnalenkroketjes waren zacht, omdat ze daar al veel te lang lagen en de tja sieuw viel echt tegen, wij bleven dan ook rondhangen bij de wok en teppan. De chocoladefontijn is natuurlijk erg grappig. Minder grappig vonden wij de gillende rondrennende kinderen die met hun stokjes in de vissen prikten die rond de boot zwemmen in de eetzaal.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Mooi restaurant, vooral het "bootje" op het water, waar je op een verhoging in het water kunt zitten, waarin de vissen lekker zwemmen. Wij zijn gaan wokken. Het eten was lekker. Volgens leden van de groep was het ijs té hard bevroren, zodat het zich bijna niet liet scheppen, maar dat is niet onoverkomelijk.
Wat wel vervelend was: ik heb moeten vragen om de 65+-korting en de kinderkorting, die dan wel (achteraf gezien slechts gedeeltelijk, gebaseerd op de prijslijst op de overigens mooie internetpagina van dit restaurant) van de rekening werd afgetrokken. Maar dat zou vanzelf moeten gebeuren. Verder was het erg vervelend dat we tot vier keer toe drankjes bestelden en die niet of slechts gedeeltelijk kregen. Om dat goed te maken, bood men ons uiteindelijk een gratis cola aan voor onze zoon, die we achteraf toch hebben moeten betalen.
De baas maakte zich zorgen over een stapel vuile borden die hij in onze nabijheid had laten vallen. Maar dat is hun probleem, dat interesseert mij niet. Hij had zich beter druk kunnen maken over de service van de vriendelijke, maar wazige ober en over het maken van een correcte rekening met aftrek van alle kosten. Dat kwam erg onprofessioneel over.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Verse produkten, goede smaken en snelle bediening. Vers fruit/chocoladefontein en ijs als dessert. Inrichting is mooi; strakker en rustiger dan de meeste wokrestaurants. Wokken is enerzijds een beetje massaal gebeuren, maar anderzijds vindt iedereen voldoende van zijn gading! Zelfs voor vega's voldoende keuze.