Ocean Palace

Haven 4 2871 CM Schoonhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ocean Palace

Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Doorsnee chinees met wat afgeleefd interieur. Luidruchtige bediening. Bami rames zonder groente. Kortom, als je honger hebt en niet al te kieskeurig bent, kun je hier redelijk eten.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Na een gastvrije lunch tijdens de bridge kroegendrive (11/10!), at ik hierdoor uitgenodigd 's avonds weer. Ondanks het grote gezelschap een attente en snelle bediening met allemaal gedeelde gerechten. Decor is standaardChinees ,maar dat doet aan de gastvrijheid, het eten En de pkv niets af! Di jaar weer!?
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
Ik heb hier met een collega uit China gegeten. Hij woont tijdelijke in Schoonhoven en komt regelmatig in dit restaurant. Volgens hem is dit een prima chinees. Ik heb mij laten verrassen en heerlijke gerechten gegeten met eend, garnalen en een pittig thais gerecht met kip. Bediening is zeer vriendelijk, scheelt natuurlijk wel als je met iemand bent die de chinese taal machtig is.