Ocean City

Vrede en Vrijheid 18 1785 RM Den Helder Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ocean City

Dannydouwma .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Vriendelijke ontvangst en typisch een Chinese entourage, maar oogt wel schoon en fris. Na alle recensie hier op Iens hebben wij ons ook laten verrassen door de chef, echter viel het een beetje tegen. Wij eten vaak Aziatisch en weten onderhand wat wel en niet lekker is. Gerechten (TiPan kip/ossenhaas) en saus zijn niet gebalanceerd en te overheersend, daarnaast proefde wij behoorlijk veel vetsin (smaakversterker), dit is typisch Chinese manier van koken in de 80/90 jaren. Maar de huidige echt goede Chinees gebruiken het nauwelijks of niet. De echte chefkoks weten zonder vetsin goed de smaken te balanceren. Een gemiste kans voor de kok, wij komen niet meer terug. Het is niet zo slecht dat wij anderen afraden, voor een doorsnee Chinees restaurant gangers is het goed genoeg. Groet, familie Douwma
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Heerlijk gegeten bij Ocean City. Met drie personen ons laten verrassen door de kok met een vis/vegetarisch 4-gangen menu. Met specifieke wensen werd op een bijzonder goede manier rekening gehouden. Wij raden ieder aan om het standaardmenu te vergeten en met de kok in overleg te gaan over je wensen qua eten. De kok genoot zichtbaar van het feit dat wij van zijn heerlijke eten genoten.
Jvschie .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
De eigenaar is een jonge chinees die op 4-jarige leeftijd naar NL is gekomen. Hier de hotelvakschool gedaan. Ik raad je aan om je te laten verrassen met een menu dat niet op de kaart staat. Hij maakt er dan iets geweldigs van.