Ocean City

Meer informatie over restaurant Ocean City

6,8
4319 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Als Hoekenees Nasi Goreng speciaal gehaald bij Ocean City. Had niets met nasi te maken, leek meer op witte gekookte rijst met een beetje nasi groenten erin.
In het verleden was het goed, maar NU lijkt het negers op!
Wij komen daar niet meer en dan te bedenken dat het de enige restaurant in Hoek van Holland is.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Als Hoekenees al heel vaak gebeten bij ocean city. We maken vrijwel altijd gebruik van het tafelbuffet. Voor een schappelijke prijs onbeperkt eten van een buffet van 6 gerechten(zelf uit te kiezen).
Het eten is heerlijk. Bediening uiterst vriendelijk, zeker als je bekend bent.
Enigste chinees in de Hoek en dat merk je wel aan de prijzen. Gerechten zijn vrij fors aan de prijs. Afhaalsoepje 3,30 Euro.
Wel een aanrader.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wij hebben werkelijk nog nooit zo slecht Chinees gegeten. Echt niets was lekker: Foejong Haj van zeer matige kwaliteit, het varkensvlees met zwarte bonensaus bevatte veel te veel zwarte bonen, weinig vlees en was echt niet lekker, het Indonesische rundvleesgerecht was bereid met een uiterst slechte kwaliteit vlees in een soort tomatenpuree, totaal fijngekookt. En ten slotte, dit hadden we nog nooit meegemaakt: de nassi bestond uit witte rijst met wat sliertjes prei erdoor geroerd. We hebben bijna alles laten staan en op mijn kritiek had de bediening als antwoord dat ze al 35 jaar zo kookten en werd ons het volle pond berekend. Een absolute afrader.
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
De beste chinees van Hoek van Holland... :)
Prima plek. Het eten is altijd ruim voldoende en van goede kwaliteit. Ik werk nu al 2 jaar in/rond Hoek van Holland / Rotterdam, maar dit blijft een adres waar ik regelmatig terug kom, zowel afhaal als in het restaurant eten.

Omdat ik erg van pittig eten houd heb ik al een paar keer gevraagd om het goed pittig te kruiden, maar dat is niet de sterkste kant van de chinese keuken. Het eten is altijd erg goed en ruim bemeten.

Als je in Hoek van Holland bent en je wilt even lekker naar de chinees... Niet twijfelen, gewoon doen!
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Vol verwachting stapten wij dit restaurant binnen. De sfeer/inrichting is een beetje sober en heeft niets met de oceaan van doen. Dit zou je toch mogen verwachten van een bedrijf met zo'n mooie naam.
Het menuboek biedt allerlei mogelijkheden. Aangezien 1 van ons glutenvrij is, werd er gevraagd of dit mogelijk was. Geen enkel probleem en de ober zou zeggen wanneer een gerecht niet glutenvrij op tafel kon worden geserveerd.
Wij kozen voor nasi met een schotel met 2 gerechten. Voor de een was het kip met ananas en kip met cashewnoten (glutenvrij) en de ander foejonghai en daging roedjak. Het smaakte voortreffelijk en de porties waren genoeg. We hoefden geen doggy - bag mee naar huis te nemen. Als we in de Hoek zijn, komen we hier graag nog eens terug!

Ceespol .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Restaurant is van oudsher en al jaren oké.
Prijs-kwaliteit is prima. Als we mensen van buiten krijgen, vragen ze altijd of we daar kunnen gaan eten. Bediening is heel vriendelijk. Natuurlijk geen Chinese Michelinster,maar kies met 4 personen voor het keuzebuffet. Dan kom je goed aan je trekken. Ook je portemonnee vindt het nog leuk.