Obba

Hillelaan 2 3072 JD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Obba

Dit is een heel bijzonder restaurant aan de Maas, aan de skyline van Rotterdam, want het is opgebouwd uit 40ft zeecontainers. Geserveerd op sierlijk servies brengen ze je Mediterraanse halal gerechten in de vorm van kleine hapjes ofwel mezze’s. De boom in het midden van het restaurant vol tierelantijntjes en kleuren springt gelijk in het oog. In die lijn past Obba Jewels, de eigen sieradenlijn, er uitstekend bij.

Meer informatie over restaurant Obba

Metro station Rijnhaven, Bus 77, Tram 26
  • : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag gesloten, behalve voor groepen en partijen.
Open Vrijdag 17:00 - 00:00
Zaterdag en zondag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Obba

Alexis V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Super gezellige avond gehad bij Obba Day and Night, Witte de With. Lekker gegeten, lekkere huiswijn erbij. Toffe bediening, leuke entourage met een erg gezellig terras, welke afgeladen vol zat op een winteravond. Heaters aan en een cocktail erbij, je avond kan niet meer stuk.
Rosemarie G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Jammer nog maar 1 week en dan is Obba met zijn containers weg
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Na een prettig ontvangst namen wij plaats aan de tafel.
Heel jammer dat we ondanks ons verzoek, een aantal weken geleden, geen tafel aan de raamkant.
Niets aan te doen.
Mijn vrouw en ik waren vooraf aan dit etentje eerst zelf komen dineren om onze gasten voor deze avond echt te verwennen. Het eten, de gastvrijheid was toen prima. even gezellig als de andere keren dat wij bij jullie gegeten hebben. Wij hebben hetzelfde besteld als de vorige keer maar het was niet in verhouding in vergelijking met de andere keren. Ik heb de ober hierop aangesproken. Jammer dat hij dit niet toegaf.
Wij wilden onze gasten op het grand dessert trakteren. Ook was dit helaas niet mogelijk.
Zeg nou liever eerlijk dat alles opgemaakt moet worden en dat er geen nieuwe etenswaren worden ingekocht, daar had ik dan begrip voor gehad ,maar doe niet of je neus bloedt en loop niet als een beledigde majesteit door. Desalniettemin wensen wij jullie sterkte en succes in de toekomst.
Vriendelijke groeten Fred en Brigitte Orvan en familie
Winanda K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, de bediening was keurig en de sfeer binnen is goed!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het is altijd een hele beleving om uit eten te gaan bij obba lounge. Zeer aan te raden. Een hele avond uit!
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten en geweldige persoonlijke service van het personeel. Prachtige locatie ook! Alleen kwam er erg veel kou van de ramen af. Daar wil je graag zitten voor het mooie uitzicht, maar met wat ‘heaters’ boven de ramen zou het comfortabeler zijn.
Woco H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Fijn geholpen door 1 van de dames. Haar collega’s hadden het te druk met mobiele telefoons. Iets met als de kat van huis is. Eerder ervaringen waren top met goed en zeer prettige bediening. Lekker eten, muziek prettig op de achtergrond voor extra ambiance, zonder dat het hinderlijk is voor het gesprek.
Anolia A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gisteravond heerlijk met een vriendin gegeten hier. Aardige bediening, mooie locatie. Onze hostess was ook zeer behulpzaam met het maken van onze foto's. :) Heerlijk eten, we hadden een viergangenmenu. Onwijs veel eten voor die prijs. Heerlijk om je lekker te laten verrassen met een meergangenmenu. Jammer dat ze daar weg gaan. Gelukkig hebben we deze locatie in ieder geval nog 1 keer kunnen uitproberen. Volgende keer dan naar de Witte de With.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Half 7 tafel besproken aan het raam. Was er helaas niet ,dus andere tafel gekozen.
Meer dan een uur!!! gewacht op onze bestelling, echt wel heel erg lang. Zagen bij andere grote schaal met diversiteiten. Wilden wij ook graag maar kregen losse schaaltjes. Dus eigenlijk ging niets naar onze wensen. Jammer.
We hadden het gezellig met onze vrienden, maar de rest was teleurstellend.
Wendelmoet V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Warm en gezellig welkom door de gastheer. Heerlijk gegeten! En het uitzicht op de haven van Rotterdam blijft altijd fijn om naar te kijken. Kom graag nog een keer terug!
ad W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een gemoedelijk restaurant in mediterrane sferen en eten. Het eten is over het algemeen goed verzorgd en lekker. De service is uitstekend en jong, vriendelijk bedienend personeel.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Voortreffelijk uitzicht. Lekker eten. Personeel maakte gebruik van de rustige avond, wat te merken was aan de bereidheid een praatje te maken.
Olga N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Veel te veel van alles.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij waren er op een warme, zonnige zaterdagavond. Het was erg stil. Wij hebben buiten op het terras gezeten en dat kon alleen helaas in de volle zon. Buiten waren wel een aantal tafels bezet. We bestelden de mezzes de luxe. Het eten werd mooi geserveerd en er werd goed uitleg gegeven wat er op de schalen lag Het smaakte ons goed!
Ik denk dat het in de winter binnen erg gezellig zal zijn met alle lampjes, dan komen we vast nog een keer terug!
Arie M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Bediening hartelijk maar naarmate de avond vorderde werd het wat minder. Inrichting vertoonde wat sleetse trekjes; moet opgeknapt worden. Eten heerlijk.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Nooit naartoe gaan! We hadden voor een groep van 13 mensen gereserveerd en hebben toen we aankwamen aangegeven dat het er uiteindelijk maar 10 waren. Er was afgesproken dat we maximaal € 50 pp wilden uitgeven en ze zouden voor ons een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht klaarmaken. Achteraf kregen we echter wel de rekening voor 13 personen. Toen we aangaven dat we het hier niet mee eens waren zeiden ze dat we voor 13 personen gereserveerd hadden en ze dus voor 13 personen ingekocht hadden, dus we moesten ook voor 13 personen afrekenen ook al was dit niet uitgeserveerd (waarbij er dus net gedaan wordt of de inkoopprijs gelijk is aan de verkoopprijs). Als het nu om gerechten ging die nauwelijks gegeten worden kon ik hier nog iets van begrijpen, maar het ging om zeer gangbare gerechten.
Er waren 2 obers, waarvan er 1 nauwelijks kon praten. Daarnaast was deze ober niet in staat om op een fatsoenlijke manier gerechten uit te serveren. Hij liet dingen als bestek vallen. Het nagerecht van één persoon was niet compleet, er zat geen ijs bij terwijl dit bij de anderen wel het geval was. Naast ons zaten er nog 4 andere mensen in het restaurant, verder was het leeg, wat ook wel begrijpelijk is gezien bovenstaande.
P. F.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
gezellige zaak. hele vriendelijke ober. Eten was ook prima. Het brood vooraf was heeeerlijk!ja voor herhaling vatbaar.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Mooie plek, prachtige inrichting en aardig personeel!
Eugènie C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ondanks dat we langer dan normaal moesten wachten, hebben wij weer heerlijk gegeten. Voor het lange wachten hebben wij een drankje van de zaak gehad. Goede service, ontspannende sfeer en heerlijk eten.
Adrie J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was prima gezellig goede service.
Heerlijk eten met het toetje wilde we 2x doen maarde bediende zij al het is best veel dus een keer genomen
Precies goed kortom espresso toe heerlijk genoten