Obba

Hillelaan 2 3072 JD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Obba

Dit is een heel bijzonder restaurant aan de Maas, aan de skyline van Rotterdam, want het is opgebouwd uit 40ft zeecontainers. Geserveerd op sierlijk servies brengen ze je Mediterraanse halal gerechten in de vorm van kleine hapjes ofwel mezze’s. De boom in het midden van het restaurant vol tierelantijntjes en kleuren springt gelijk in het oog. In die lijn past Obba Jewels, de eigen sieradenlijn, er uitstekend bij.

Meer informatie over restaurant Obba

Metro station Rijnhaven, Bus 77, Tram 26
  • : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 17:00 - 00:00
Zaterdag en zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Obba

Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Nooit naartoe gaan! We hadden voor een groep van 13 mensen gereserveerd en hebben toen we aankwamen aangegeven dat het er uiteindelijk maar 10 waren. Er was afgesproken dat we maximaal € 50 pp wilden uitgeven en ze zouden voor ons een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht klaarmaken. Achteraf kregen we echter wel de rekening voor 13 personen. Toen we aangaven dat we het hier niet mee eens waren zeiden ze dat we voor 13 personen gereserveerd hadden en ze dus voor 13 personen ingekocht hadden, dus we moesten ook voor 13 personen afrekenen ook al was dit niet uitgeserveerd (waarbij er dus net gedaan wordt of de inkoopprijs gelijk is aan de verkoopprijs). Als het nu om gerechten ging die nauwelijks gegeten worden kon ik hier nog iets van begrijpen, maar het ging om zeer gangbare gerechten.
Er waren 2 obers, waarvan er 1 nauwelijks kon praten. Daarnaast was deze ober niet in staat om op een fatsoenlijke manier gerechten uit te serveren. Hij liet dingen als bestek vallen. Het nagerecht van één persoon was niet compleet, er zat geen ijs bij terwijl dit bij de anderen wel het geval was. Naast ons zaten er nog 4 andere mensen in het restaurant, verder was het leeg, wat ook wel begrijpelijk is gezien bovenstaande.
Parmila F.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
gezellige zaak. hele vriendelijke ober. Eten was ook prima. Het brood vooraf was heeeerlijk!ja voor herhaling vatbaar.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Mooie plek, prachtige inrichting en aardig personeel!
Eugènie C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ondanks dat we langer dan normaal moesten wachten, hebben wij weer heerlijk gegeten. Voor het lange wachten hebben wij een drankje van de zaak gehad. Goede service, ontspannende sfeer en heerlijk eten.
Adrie J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was prima gezellig goede service.
Heerlijk eten met het toetje wilde we 2x doen maarde bediende zij al het is best veel dus een keer genomen
Precies goed kortom espresso toe heerlijk genoten
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gewoon een fijne stek om de avond door te brengen. Leuke bediening en bovenal lekker foodsharen.
Ricardo P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Wij hebben hier gegeten op een zaterdagavond. De service was echt heel fijn en het eten was echt heerlijk. We gaan zeker nog een keer terug.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Keiharde muzak..niet echt prettig ..je kan elkaar soms niet verstaan en de jassen moeten op de kapstok..
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Alles was prima tot de bestelling van een door onze ober voorgestelde fles rosé.
Pas bij het afrekenen zagen we de prijs, 45 euro, de rosé was goed maar niet zó goed.
Bovendien hebben we nooit een prijslijst gezien.

Bovendien jammer dat onze ober meteen ook zijn aandacht voor ons kwijt was. De bestelde fles water hebben we niet meer gekregen.

Gelukkig kwam de chef wel een lekker nagerecht serveren.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wij waren niet op de hoogte gesteld dat we niks anders konden bestellen dan het valentijnsmenu en hebben daardoor de reservering af moeten zeggen
Tuscha E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Belachelijke prijs/kwaliteitsverhouding: 30 euro p.p. voor wat turks brood met een paar kleine bakjes met niet bijzonder smaakvolle smeerseltjes, 1 gehaktballetje, 1 falafelballetje, 1 kipkluifje, 1 groentekroketje en vooral veel rijst en patat. Geen Turkse/Mediterrane of Marokkaanse kruiden te bekennen in het eten, het smaakte allemaal vrij goedkoop, alsof het uit pakjes kwam. Bediening is vooral met zichzelf bezig, vergat meerdere keren verschillende delen van de bestelling en we moesten continu zelf opstaan om aan de bar om een drankje te gaan vragen omdat het zo lang duurde. Met een opgelicht gevoel en ruim 200euro lichter (zonder dessert of voorgerecht) naar huis gegaan. Voor ons NOOIT meer, wat een teleurstelling!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Afgelopen zondag bij Obba gegeten. We moesten echt om de kaart vragen , de ober wilde ons het verrassingsmenu aansmeren. Nadat ik besteld had ( combi vlees vis en gevogelte) kwam de ober terug of ik het zeker wist. De kok vroeg of ik geen vlees wilde? Mijn vriendin had alleen vlees . Eenmaal geserveerd kwam het vlees gesneden( net een half biefstukje) ik kreeg de andere helft bij mijn combi????? Ernaast lag aardappelpuree? Bij het vertrek stond de ober sieraden te verkopen bij de ingang aan klanten en wij moesten zelf onze jas pakken. Nooit meer , was eenmalig!!!!!
Zeynep S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Verrassingsmenu was gedeeltelijk Turks en gedeeltelijk Hollands. Dit vonden wij jammer. Hadden liever alleen Turks willen eten. Personeel erg vriendelijk! Turkse koffie maakte het voor mij wel beetje goed!
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Vanavond hier voor het eerst wezen eten met 4 personen
en dit viel zwaar tegen. De service/bediening was zeer slecht. Zeer lang moeten wachten op de gerechten die niet in verhouding stonden met het prijskaartje wat er aanhing. Toen we weggingen was er niemand om je jas aan te geven. Het personeel zat nl buiten in een tent te roken. Hier komen wij nooit meer!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Super leuke bediening een leuke avond gehad ????
Boyd B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het was druk met verkeer, waardoor we ervoor kozen om even n hapje te doen en na de file verder te rijden. We werden heel gastvrij ontvangen en kregen duidelijke uitleg over de kaart. Het eten was heerlijk en uiteindelijk zijn we toch de lang blijven zitten...
anneke B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Excellente gerechten. Perfecte balans in smaken en textuur. Bediening zeer goed.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten er hing ook een goede sfeer in de lucht en het personeel daar deden hun werk goed maar ook heel leuk lekker informeel het is in mijn ogen een aanrader!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
lekkere gerechten, al krijg je niet exact wat op de kaart staat. Maar dat zullen we maar creatieve vrijheid noemen.