Obba

Hillelaan 2 3072 JD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Obba

Dit is een heel bijzonder restaurant aan de Maas, aan de skyline van Rotterdam, want het is opgebouwd uit 40ft zeecontainers. Geserveerd op sierlijk servies brengen ze je Mediterraanse halal gerechten in de vorm van kleine hapjes ofwel mezze’s. De boom in het midden van het restaurant vol tierelantijntjes en kleuren springt gelijk in het oog. In die lijn past Obba Jewels, de eigen sieradenlijn, er uitstekend bij.

Meer informatie over restaurant Obba

Metro station Rijnhaven, Bus 77, Tram 26
  • : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag gesloten, behalve voor groepen en partijen.
Open Vrijdag 17:00 - 00:00
Zaterdag en zondag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Obba

Woco H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Fijn geholpen door 1 van de dames. Haar collega’s hadden het te druk met mobiele telefoons. Iets met als de kat van huis is. Eerder ervaringen waren top met goed en zeer prettige bediening. Lekker eten, muziek prettig op de achtergrond voor extra ambiance, zonder dat het hinderlijk is voor het gesprek.
Anolia A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gisteravond heerlijk met een vriendin gegeten hier. Aardige bediening, mooie locatie. Onze hostess was ook zeer behulpzaam met het maken van onze foto's. :) Heerlijk eten, we hadden een viergangenmenu. Onwijs veel eten voor die prijs. Heerlijk om je lekker te laten verrassen met een meergangenmenu. Jammer dat ze daar weg gaan. Gelukkig hebben we deze locatie in ieder geval nog 1 keer kunnen uitproberen. Volgende keer dan naar de Witte de With.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Half 7 tafel besproken aan het raam. Was er helaas niet ,dus andere tafel gekozen.
Meer dan een uur!!! gewacht op onze bestelling, echt wel heel erg lang. Zagen bij andere grote schaal met diversiteiten. Wilden wij ook graag maar kregen losse schaaltjes. Dus eigenlijk ging niets naar onze wensen. Jammer.
We hadden het gezellig met onze vrienden, maar de rest was teleurstellend.
Wendelmoet V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Warm en gezellig welkom door de gastheer. Heerlijk gegeten! En het uitzicht op de haven van Rotterdam blijft altijd fijn om naar te kijken. Kom graag nog een keer terug!
ad W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een gemoedelijk restaurant in mediterrane sferen en eten. Het eten is over het algemeen goed verzorgd en lekker. De service is uitstekend en jong, vriendelijk bedienend personeel.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Voortreffelijk uitzicht. Lekker eten. Personeel maakte gebruik van de rustige avond, wat te merken was aan de bereidheid een praatje te maken.
Olga N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Veel te veel van alles.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij waren er op een warme, zonnige zaterdagavond. Het was erg stil. Wij hebben buiten op het terras gezeten en dat kon alleen helaas in de volle zon. Buiten waren wel een aantal tafels bezet. We bestelden de mezzes de luxe. Het eten werd mooi geserveerd en er werd goed uitleg gegeven wat er op de schalen lag Het smaakte ons goed!
Ik denk dat het in de winter binnen erg gezellig zal zijn met alle lampjes, dan komen we vast nog een keer terug!
Arie M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Bediening hartelijk maar naarmate de avond vorderde werd het wat minder. Inrichting vertoonde wat sleetse trekjes; moet opgeknapt worden. Eten heerlijk.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Nooit naartoe gaan! We hadden voor een groep van 13 mensen gereserveerd en hebben toen we aankwamen aangegeven dat het er uiteindelijk maar 10 waren. Er was afgesproken dat we maximaal € 50 pp wilden uitgeven en ze zouden voor ons een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht klaarmaken. Achteraf kregen we echter wel de rekening voor 13 personen. Toen we aangaven dat we het hier niet mee eens waren zeiden ze dat we voor 13 personen gereserveerd hadden en ze dus voor 13 personen ingekocht hadden, dus we moesten ook voor 13 personen afrekenen ook al was dit niet uitgeserveerd (waarbij er dus net gedaan wordt of de inkoopprijs gelijk is aan de verkoopprijs). Als het nu om gerechten ging die nauwelijks gegeten worden kon ik hier nog iets van begrijpen, maar het ging om zeer gangbare gerechten.
Er waren 2 obers, waarvan er 1 nauwelijks kon praten. Daarnaast was deze ober niet in staat om op een fatsoenlijke manier gerechten uit te serveren. Hij liet dingen als bestek vallen. Het nagerecht van één persoon was niet compleet, er zat geen ijs bij terwijl dit bij de anderen wel het geval was. Naast ons zaten er nog 4 andere mensen in het restaurant, verder was het leeg, wat ook wel begrijpelijk is gezien bovenstaande.
P. F.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
gezellige zaak. hele vriendelijke ober. Eten was ook prima. Het brood vooraf was heeeerlijk!ja voor herhaling vatbaar.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Mooie plek, prachtige inrichting en aardig personeel!
Eugènie C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ondanks dat we langer dan normaal moesten wachten, hebben wij weer heerlijk gegeten. Voor het lange wachten hebben wij een drankje van de zaak gehad. Goede service, ontspannende sfeer en heerlijk eten.
Adrie J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was prima gezellig goede service.
Heerlijk eten met het toetje wilde we 2x doen maarde bediende zij al het is best veel dus een keer genomen
Precies goed kortom espresso toe heerlijk genoten
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gewoon een fijne stek om de avond door te brengen. Leuke bediening en bovenal lekker foodsharen.
Ricardo P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Wij hebben hier gegeten op een zaterdagavond. De service was echt heel fijn en het eten was echt heerlijk. We gaan zeker nog een keer terug.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Keiharde muzak..niet echt prettig ..je kan elkaar soms niet verstaan en de jassen moeten op de kapstok..
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Alles was prima tot de bestelling van een door onze ober voorgestelde fles rosé.
Pas bij het afrekenen zagen we de prijs, 45 euro, de rosé was goed maar niet zó goed.
Bovendien hebben we nooit een prijslijst gezien.

Bovendien jammer dat onze ober meteen ook zijn aandacht voor ons kwijt was. De bestelde fles water hebben we niet meer gekregen.

Gelukkig kwam de chef wel een lekker nagerecht serveren.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wij waren niet op de hoogte gesteld dat we niks anders konden bestellen dan het valentijnsmenu en hebben daardoor de reservering af moeten zeggen
Tuscha E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Belachelijke prijs/kwaliteitsverhouding: 30 euro p.p. voor wat turks brood met een paar kleine bakjes met niet bijzonder smaakvolle smeerseltjes, 1 gehaktballetje, 1 falafelballetje, 1 kipkluifje, 1 groentekroketje en vooral veel rijst en patat. Geen Turkse/Mediterrane of Marokkaanse kruiden te bekennen in het eten, het smaakte allemaal vrij goedkoop, alsof het uit pakjes kwam. Bediening is vooral met zichzelf bezig, vergat meerdere keren verschillende delen van de bestelling en we moesten continu zelf opstaan om aan de bar om een drankje te gaan vragen omdat het zo lang duurde. Met een opgelicht gevoel en ruim 200euro lichter (zonder dessert of voorgerecht) naar huis gegaan. Voor ons NOOIT meer, wat een teleurstelling!