Obba (Markthal)

Dominee Jan Scharpstraat 298-83 3011 GZ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Obba (Markthal)

6,8
Karin1402 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Tijdens de lunch liepen wij langs Obba en het was er superdruk, rond 16.30 uur waren er wat tafeltjes bezet maar er was gelukkig genoeg plek en we bestelde de Mezze van 25 euro voor 2 personen. De drankjes kwamen al snel en waren al bijna op toen de Mezze ruim 20 minuten later werd gebracht, het was niet druk dus ik vraag mij af hoe lang je moet wachten als het wel druk is. De hoeveelheid laat te wensen over, wij vonden het net niet genoeg voor 2 personen, iets meer van de warme gerechten was fijn geweest, de warme gerechten waren een goed gekruide bulgur en shoarma, daarnaast stukken brood met diverse salades en een 2-tal pannenkoekjes met gesmolten kaas. Als je goed kijkt naar wat er op het bord ligt voor die prijs is het duur betaald. Maar goed alles was wel lekker. Hygiëne zou beter kunnen, wij zaten aan de kant waar de saus-silo's staan en zagen heel wat vlekken op de borden, als gast kijk je daar rechtstreeks op en dat oogt niet prettig. Tevens wordt er een afsluitbare plastic bak gebruikt voor de broodstukken,, deze bak stond open gedurende de gehele tijd dat wij daar hebben gegeten en ik zag de vliegen in en uit de bak komen. Personeel was niet echt aanwezig, wij hadden nog wel een drankje bij het eten willen bestellen maar niemand die dat kwam vragen, dus ook niet meer besteld.
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Eten is lekker, maar bediening beneden peil( gebrek aan aandacht, geen glimlach , interactie, moesten zelf achter toetje aan). Obba kop van zuid
MarielleSturme .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijke mezze schaal als ontbijt gehad! Meer dan voldoende en erg lekker. Erg leuke gastheren. Goede service en erg vriendelijke. Een absolute aanrader!
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Een schaal mezze voor 2 personen besteld aan de bar. Een schaal flink gevuld met allerlei lekkers. Dat het niet allemaal zo mediterraan is klopt wel, maar de smaken zijn wel heel goed. (huzarensalade en bietensalade is niet zo Mediterraans)
Na afloop zaten we echt goed vol, dus 25 euro vonden we een goede prijs.
De man achter de bar was heel gezellig en ook de kok en de dame in de bediening waren aardig en behulpzaam. Voor een volgende keer in de Markthal zeker een reden om hier even te gaan zitten.
TripleH .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Nadat we bij een zaakje in de Markthal zijn weggegaan omdat we na een uur nog geen eten hadden, liepen we bij toeval tegen Obba's op. Hier gaan zitten en met een kleine 15 minuten hadden we een heerlijke schaal vol met Mezzes, zo genoten van de verse kleine hapjes met Turks brood. Personeel was zeer vriendelijk en vrolijk. En ondanks de drukte van de markthal hier toch rustig en relax gegeten.
Jkinla .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heb wel eens beter Ottomaans/Turks gegeten, Obba is geen hoogvlieger.
Een schaal meze besteld en deze was niet zoals ik had gehoopt en de frietjes waren echt koud.
Heb dit aangegeven en er werden nieuwe frietjes beloofd, niet gekregen en hier vervolgens ook wat van gezegd.
We kregen excuses en 2 koffie van het huis.
Alles bij elkaar genomen niet voor herhaling vatbaar
BR08 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
De service was in het begin goed eten kregen we erg snel! Maar niet veel later kwam er een serveerster vragen of we het eten niet lekker vonden (terwijl wij in gesprek met elkaar waren) en of we weg wilden gaan of dat we konden wachten tot de beveiliger ons weg zou halen. Nu moet ik erbij zeggen dat wij niet op de hoogte van de vroege sluitingstijd. Ook moesten we vragen om de bon van de rekening want er werd alleen een pinautomaat bij ons neer gezet. Al was er vermeld dat ze nog zo kort open waren hadden wij daar niet gaan zitten, misschien een fout van onze kant maar klantvriendelijk waren ze absoluut niet. Nooit meer en ook nooit aan te raden Dus
Margotb8 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Op vrijdag na werk voor een hapje en drankje naar de markthal. Jammer genoeg was Obba een teleurstelling... Personeel onvriendelijk en schreeuwden naar elkaar, wijn was niet lekker (6€ per glas!) en de schaal voor 2 (25€) was zeer karig. Veel sla, beetje vlees en pasta in mayonaise en 2 mini bolletjes humus. Jammer, volgende keer ergens anders heen.
Ruiters .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wat een leuke plek om te lunchen! Geen wonder dat zij volgens de 'Buik van Rotterdam' de beste foodbar zijn van de Markthal. Heerlijke proeverij gehad met allerlei kleine turkse gerechten (hummus, falafel, salade, shoarma etc.). Bijpassende wijn was prima, maar niet bijzonder. Service is ook top. Personeel attent en zeer gastvrij. Aanrader!
Jeffrey T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Normaal altijd heerlijk eten maar vandaag werden we ronduit onbeschoft behandeld. Na een lange werkdag wilde ik samen met een collega wat gaan eten. Schaal voor 2 personen voor 25 euro. Was de 25 euro niet eens waard, zo karig was de schaal. Weinig vlees alleen wat blaadjes sla en slappe patatjes. Dit kan je niet eens een schaal noemen.

Toen we er wat van zeiden werden we afgesnauwd. Bediening ronduit onbeschoft. Werd zelfs gezegd dat we niet meer welkom waren. De wereld op zijn kop.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Wij hebben vanmiddag een wijntje gedronken en een hapje gegeten .wij zijn hier al een paar keer geweest tot tevredenheid,maar dit keer waren wij niet tevreden,de bediening was slecht .de tafels werden niet opgeruimd ,maar wij het meest van geschrokken zijn was de prijs .Voor een wijntje 5 of 6 euro vinden wij verschrikkelijk duur, dus de volgende keer gaan wij naar een ander restaurant waar de prijzen redelijk zijn
Keesiep .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Eten, wijn en sfeer zeer goed, echter kok(flinkste man in zaak) schold tijdens volle bezetting op zaterdagavond op een serveerster, ongehoord hoe die te keer ging, gasten hoorden het. Jammer
M. M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Tijden de lunch de schaal Mezes besteld voor twee, leuke combinatie en value for money! Ruim voldoende maar niet hoogdravend, vlotte bediening en leuke locatie maken het samen een mooi stekje!
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Leuk mensen kijken midden in de drukte van de Markthal. De schaal mezzes voor 2 personen voor 25 euro is een prima lunch voor een heel redelijke prijs. Ik zou er zo weer heen gaan.
Harco W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijk geluncht met een grote schaal Turkse hapjes. Ruim voldoende voor 2 personen. Prima bediening en op een mooi plekje in de Markthal.
RalluF .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Vanmiddag met twee personen als luch de mezze proeverij voor twee personen geprobeerd. Aardige dame inde bediening gaf tips voor Turks limonade drankje. Ruim voldoende voor twee personen met heerlijk vleesgerechten, lekker vers Turks brood, puntjes Turkse pizza en lekkere smeersels. Klein terras maar oergezellig in een prachtige omgeving.
Hier kan je rustig gaan zetten voor lekker eten en ondertussen fijn mensen kijken ????
Pnjl .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Wat een dramatisch slechte en vooral onbeschofte bediening. Krijg je je eten niet? De woordelijke reactie: "Als u niet op tijd gilt is dat uw probleem!". Vraag je bij een schaal mezze van 25,- om drie maal bestek, omdat je het wilt nuttigen samen met twee kinderen, dan snauwt de bediening naar haar collega: "het is een schaal voor twee personen, ze krijgt er maar twee hoor!". Drankjes worden eerst niet opgenomen en vervolgens niet geserveerd, en uiteindelijk blijkt alles (icetea, tonic) al op. Ik ben vaak in de Markthal en ben geen kritische klant, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Eens maar nooit weer. Oh ja en het eten? Zeer matig voor deze prijs. Zat betere en leukere alternatieven in de Markthal, zou ik zeggen.