OBA Grandcafe & Restaurant

Erg rumoerig
Lang
Jeltje R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gisteren vooraf aan een voorstelling in de Ferro Dome hier wezen eten. De sfeer was goed, prettig exotisch, met feestvierende Turkse families. Het was wel vrij fris, ik het gedeelte waar wij zaten is eigenlijk een overdekt terras. Wellicht verklaart dat ook waarom het mogelijk is dat er in dit restaurant kan worden gerookt.
Het eten was niet onaardig, maar ook niet top. Mijn Sis Kebab had volgens de kaart van lamsvlees moeten zijn, maar was duidelijk kip. Wel lekker gekruid, maar natuurlijk kan dit gewoon niet. Het personeel reageerde vrij ongeïnteresseerd op mijn opmerking hierover.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Op zoek naar een Turks restaurant uitgekomen bij Oba op de Keileweg, eigenlijk een onooglijke buurt en parkeren was er ook niet echt top, deze zaterdagmiddag. Maar wat hebben we er heerlijk gegeten. De andere gasten die aanwezig waren op dit vroege tijdstip (rond 17u) waren vooral van Turkse afkomst: altijd een goed teken. Het personeel was vriendelijk en attent. Wij deelden met 2 personen een prima mixed grill voor 1 persoon en een mezze/tapasschaal met brood: meer dan genoeg voor ons. We hadden zodoende nog plek voor een fantastisch (ook weer gedeeld) toetje: kunefe (engelenhaar) met mozzarella. Onze zoon had een Iskender kebap en ook die was érg lekker en ruim voldoende. Daarnaast 2x verse muntthee en een cola, waarbij we in totaal ongeveer 52 euro af mochten rekenen. Aanrader!!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
OBA is een mooi Turks restaurant met mooie lantaarns, een prachtig muurschilderij en een vriendelijke uitstraling. Er is ook kleurrijke een overdekte binnenplaats, waar met goed weer het dak open kan. De bediening is snel vriendelijk en het eten prima. Op de binnenplaats en in het restaurant gedeelte wordt vrij harde muziek tegen elkaar in gedraaid wat zorgt voor een kakofonisch effect. Verder had ikzelf nogal last van de waterpijpdampen die vanuit de binnenplaats het eetgedeelte binnen kwamen. Er waren veel jongeren die het goed naar hun zin leken te hebben. Wellicht behoor ik gewoon bij de verkeerde doelgroep.
S. B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Door een bezoek aan atelier Van Lieshout in het kader van ART Rotterdam kwamen we bij OBA terecht om iets te drinken. Bij een colaatje en een watertje (geen alcohol verkrijgbaar) namen we een klein hapje: opgerold deel met feta en een met gehakt gevulde rijstkorst. Lekker!
Buiten een Rotterdams kantoorpand, binnen een echt Turks eethuis. Vakantie in je eigen stad.
Het was er gezellig druk met een partij ter ere van een baby.