Oase

Meer informatie over restaurant Oase

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Drop V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Was daar met twee vriendinnen en hebben genoten. Mooie schone en gezellige zaak.
Mijn vriendinnen hadden een mixed grill en een Sparerib schotel. Heerlijk versgebakken frites erbij en lekkere salade.Vers gemaakt, dat proefde je duidelijk.
Ze wilden extra mayo bij de frites en dat was totaal geen punt. Ook later niets extra's berekend, netjes. !
Ikzelf had een broodje shoarma omdat het hier gewoon de lekkerste is, ( lekkerste kruidenmix) en daarbij heerlijke knoflook en rode saus (met ui). Daarnaar had ik een broodje falafel, lekker krokant zoals het hoort en ging prima samen met het broodje shoarma, want anders werd het te veel.
Mijn andere vriendin heeft hier ook een Egyptische thema avond gehad (ik al eerder maar kon deze keer niet mee helaas) met heerlijk eten (ook voor de hollander haha) ; heeft zelfs humus gegeten, waarvan ze dacht dat ze dat eigenlijk niet lustte. Als toetje zelfgemaakte baklava met ijs, pluspunt ; baklava was minder zoet dan bv de Turkse en ze vond het heerlijk. Uiteraard hebben wij dit uitgeprobeerd en we vonden het inderdaad erg lekker.
Ook de gastvrijheid is top en oprecht , niet overdreven. Wij komen hier zeker vaker !
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Keurig nette zaak, fris en modern ingericht. Je kunt er terecht voor diverse schotels of een los broodje. Bij ons werden het een paar broodjes. De shoarma kon zeker iets knapperiger; we konden niet merken dat de grill was gebruikt. De falafel daarentegen was echt perfect! Knapperig van buiten, smeuïg van binnen. De sla bij de broodjes is supervers. En dan tenslotte de bediening: heel sympathiek en vriendelijk.
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben een lunch genomen in Oase, De Shoarma was lekker en de porties waren voldoende. Ook de manier hoe het eten was gepresenteerd was verzorgd en zag er smakelijk uit. De service was standaard goed, maar niet extreem goed. Misschien dat we in de middag er gegeten hebben en omdat er weinig personeel was. Het restaurant maakte een nette indruk met verse bloemen op elke tafel. Het had een 8 kunnen zijn indien de Sky Radio niet had aangestaan.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Prima mooi en schone zaak met uitgebreide kaart.
Heerlijke shoarma en gastvrijheid op en top. We komen snel weer een keer langs!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Na vele jaren van afwezigheid heeft Sayed zijn oude liefde weer opgepakt! Heerijk om weer bij een oude vriend een shoarma te eten. De kaart is nu veel meer uitgebreid dan vroeger en betaalbaar en je weet dat je altijd dikke pret hebt met elkaar, want de gastvrijheid is zoals het hoort! Ik voelde mij weer helemaal thuis. Zelfs mijn schoonmoeder van 88 heeft er heerlijk gegeten! Het is er super schoon, fris modern interieur en genoeg ruimte aan de tafel om alle sausjes kwijt te kunnen :)