Oase Grillroom Restaurant

Herenstraat 38 2291 BH Wateringen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oase Grillroom Restaurant

Riko S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag met 8 personen hier even een broodje shoarma gaan eten. Bij onze tafel aan het raam was het in het begin erg koud. de verwarming stond net aan vertelde de serveerster. De verwarming had klaarblijkelijk ook moeite om op gang te komen want pas toen wij afrekende werd het warmer. Diverse gerechten werden besteld. De gewone shoarma, maar ook de kipshoarma en broodje gek. Ik had de gewone shoarma. Op zich niet slecht te noemen, maar werd qua smaak ook niet heel erg enthousiast van. De knoflooksaus mag best een teentje knoflook meer gebruiken. De hoeveelheid shoarma is wel goed. Bestel er rustig een los pita broodje bij. De prijs voor een los extra pita broodje is 60 cent, dat is dan weer prima te noemen. Verder alles een beetje gemiddeld.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Kom hier al jaren een van de betere shoarma tenten . Met een erg lekkere eigen smaak. Vriendelijke bediening . Goed geprijsd . Toppers wat mij betreft : broodje gek , de knoflooksaus en de bananenboot
Erika O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Wij eten hier regelmatig of gaan het halen, het eten is heerlijk vooral de sate schotel is een aanrader ook om mee te nemen.

Wel zou fijn zijn als je er ook kan pinnen
RobiniboR .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Voor een "Shoarma-tent" een werkelijk prachtige zaak. Mooie ruime bar, fraaie aankleding en brandschoon. Echt sfeervol. Shoarma en de sauzen zijn prima, friet en salade ook heel goed. De pita met kaas, precies zoals ik 'm lekker vind. Ik zou er niet serieus voor omrijden maar dat je hier een heerlijk broodje kunt eten in een prettige ambiance is voor mij zeker.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Zit je dan in je auto op weg naar schijnbaar de beste shoarma van Nederland. Eenmaal aangekomen in donker en verlaten Wateringen waren onze verwachtingen dan ook hooggespannen. De zaak is onberispelijk schoon en Nederlands, wat dan wel weer raar was. Shoarma was zeker oké, frietjes waren gewoon frietjes. Zou ik nogmaals een reis ondernemen? Nou nee, maar verder heel oké.
Hen_ki .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Afgegaan op de recensies hier eens wat afgehaald. Eten is lekker, gewoon goed, maar niet echt bijzonder zoals er wordt beweert.
Decor is mooi, bediening is normaal, vriendelijk maar zakelijk. Jammer van de gokkasten achter in de zaak wat weer een bepaald soort publiek trekt. Redelijke porties, shoarma iets te vet, patat wat te slap, knoflooksaus maakt een hoop goed. Maar alles is een kwestei van persoonlijke smaak. En even ter verduidelijking: elke grote shoarma boer kan zichzelf uitroepen tot 'beste shoarma zaak van XXX. Dit heeft meer te maken met PR dan met kwaliteitsnormen! Conclusie qua eten: standaard shoarmazaak
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
De meningen hieronder delen wij niet, deze tent is niet voor niets een paar keer de beste van nederland geweest in het verleden en maken dat vandaag de dag nog steeds waar. Ik persoonlijk ga altijd voor het sparerib menu, de spareribs valt het vlees gewoon van de rib af zo mals het is of ik ga voor de shoarma schotel met. patat en salade en deze smaakt gewoon zoals het hoort heel lekker. Mijn vriendin gaat meestal maar voor een simpel broodje kip shoarma met knoflooksaus. De sausen krijg je ruimschoots voldoende van. De bediening is gewoon snel en snap niet wat iedereen hier klaagt. Het decor ziet er mooi Egyptisch uit en laat je daar thuis voelen. We slechte resensies hieronder klopt niets van wij raden deze tent gewoon aan, waarschijnlijk zijn jullie in een andere oase geweest :p
Dominic B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
kan me niet vinden in de slechte reviews van sommigen hier. nergens in nederland vind je zulke goede shoarma. als ik shoarma wil, rijd ik in totaal 120 km om hier aan te geraken. Oase is gewoon de beste