OASE Beach Club

Meer informatie over restaurant OASE Beach Club

6,7
Shanna A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Zaterdag hier een drankje gedaan. Het terras ziet er uitnodigend uit, dus vandaar. We bestelden wat biertjes en een bittergarnituur. 12.50 euro voor een bittergarnituur waarvan de nasihapjes uit elkaar vallen, en er misschien 8 stukjes in zitten, is echt absurd duur. De drank is ook duur. Ik weet niet of dat typische Scheveningen prijzen zijn, maar 30 Euro aftikken voor een bittergarnituur en 4 drankjes, is waanzin. Toen we afgerekend hadden, werden we door een knul in de bediening aangesproken "Welkom, komen jullie een drankje doen", dat is best genant als je er net een uur gezeten hebt.. niet zo zeer voor ons, maar voor het "onpersoonlijke" personeel op die manier.
P.A. R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gisteren met een groepje geweest. Om te beginnen geweldig weer en dan is het allemaal al een stuk leuker op het strand! Bediening prima in orde met Joris die ons goed in de gaten hield en tijdig kwam vragen of er nog iets nodig was. We hadden een lunch gepland. Zelf een simpele uitsmijter met bruin boord gegeten. Was goed alleen van mij hoeft er geen deksel op. Ik snap de gimmick ervan maar vind dat wat overdreven bij een dergelijke gerecht. Na de lunch nog lekker gezeten op het verhoogde gedeelte. Al met al een leuke middag!
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Vrije dag en wij wilden gezellig gaan lunchen op Scheveningen we zijn richting zwarte pad gereden en bij het strand oplopen werden we vriendelijk welkom geheten door een jongeman bij Oase, wij zijn daar neer gestreken omdat het er zeer uitnodigend uit zag en de tafels opgedekt waren.
Lekker wijntje en biertje besteld en een keuze van de kaart gemaakt, hamburger voor mijn man en ik een salade Nicoise. Het smaakt prima maar ik moet hier wel een kanttekening plaatsen, als je het als Nicoise op de kaart zet dan moet de salade daar wel aan voldoen en dat was niet het geval hij was smakelijk maar miste wel een paar essentiële onderdelen zoals spercieboontjes, ansjovis en wat aardappel en olijven. En dan is € 15.50 flink betaald ! Maar goed we zaten heerlijk en wijntje was lekker en bediening dik in orde maar ik zou wel de salade aanpassen of hem gewoon een salade met tonijn noemen want meer is het niet.
Dennislucien .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Als je vanaf het zwarte pad naar beneden loopt word je al naar beneden gezogen door de tropische groene en blauwe kleurtinten van Oase Beachclub. Je wordt door het vriendelijk personeel meteen welkom geheten. Iets dat in mijn ogen vanzelfsprekend behoort te zijn, maar in de realiteit helaas eerder uitzondering dan regel is. Aangekomen op het zonnige terras is er volop keuze in welke positie je de dag wilt doorbrengen; zittend, liggend, half liggend. Er is genoeg keuze. De lounche bedden is een echte aanrader als je net zo relaxed bent aangelegd als ik. Voor de lunch kozen wij beide voor de USA Beach Burger. Die smaakte fantastisch en werd geserveerd op een dienblad dat aan de onderkant voorzien was van een soort zandzak zodat je die op een comfortabele wijze op je schoot kon leggen. Er wordt dus overal aan gedacht. A met al een fantastische middag gehad.
Groeten Lucien
Rooss20 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Van het weekend met vriendinnen gegeten was heel lekker! Mooi aangekleed, fijn personeel en heerlijk gegeten, vooral de hamburger was top. Erg genoten ondanks de warmte en de drukte!
Johndeboer .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gister hebben we gezellig gegeten bij Oase Beachclub, mijn vrouw had de sliptong en ik biefstuk Champignon.
Ondanks het warme weer en drukte werden we snel geholpen, eerst even lekker op het terras wat gedronken.
De bediening was erg vriendelijk en het eten was heerlijk. " we gaan hier zeker weer een keer eten "

Joriskramer .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vorige week wezen eten met 4 mensen. We werden op een vriendelijke wijzen binnengehaald. En het personeel was leuk en positief. Eenmaal toen we aan het eten begonnen werd dat op een leuke en verrassende manier gepresenteerd. We hadden verse kreeft, en reekotelet. Het eten smaakte erg lekker en we hebben een leuke avond gehad. Zeker aan te raden als je een avond op scheveningen wilt eten. Joris 55
Yolande W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Op tweede paasdag hebben wij met 7 personen gegeten bij deze strandclub.
Wij waren de enige de gasten misschien dat dit de rekening verklaart. 44.20 pp.voor 1 hoofdgerecht pp incl.water van 8.25 per fles en wijn van 25 per fles. Salade werd ongevraagd bij geserveerd vervolgens rekent men 7.50 per klein bakje zonder dressing. 4 bakjes stonden op de rekening. Bij de rekening heb ik daarover een opmerking gemaakt maar hier werd niet op ingegaan.
Bakjes mayonaise voor 1.95 pp en ketchup bij de hamburger ook 1.95.
Wij voelden ons afgezet en keren hier niet meer terug.
Jonny D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Vandaag ging ik een beetje in de zon zitten bij hun en vroeg een warme chocolade melk met slagroom.
Wilt u een smal medium Large extra Large of maxi ?
Onwetend van hun maten bestelde ik een Large dus verwachte een lekkere mok met slagroom.
Na 2 minuten kwam de bediening met een vaas aan met daarin 1 liter warme chocolade melk met bovenop slagroom .Ik zei dit is wel erg groot en overdreven zei ik ,maar dit heeft u besteld meneer.
Natuurlijk moet ik meer dan halve vaas laten staan kreeg dit nooit weggewerkt en hij was erg waterig .
Ik vroeg de rekening en schrik niet 14:50€ voor een Large chocolade melk nooit maar dan ook nooit ga ik daar terug heen voor dit geld eet ik bij andere tenten een dagschotel met een glas fris .
Ze moeten hun schamen pure diefstal !!!
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gezellig gedronken en gegeten bij Oase Beachclub in Scheveningen.
De service en het weer maakte deze dag perfect.
We gaan hier vast en zeker nog een keer eten/drinken en van het weer genieten.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Heerlijk gegeten, top. Ruime keus aan wijnen van mooie kwaliteit. Uitstraling terras gezellig met groene kleur met OASE erop. Hier wordt je nog als een echte gast geholpen.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Ontvangst met een glasje ;) prosecco (dit bleek gewoon hugo te zijn met nog iets gemengd de bediende versprak zich om te vragen:Wilt u nog een glaasje hugo ? 8,50 per glas ik voelde mij behoorlijk genaaid,Personeel zeer vriendelijk,wat ik knap vondt,ik hebb nog nooit een baas zijn personeel zo zien aansturen op een adhd manier,zijn blikken deden zijn bediende rennen,Eten schandalig duur,Er kwam nog een klant klagen over de prijzen,maar de baas zei:ik ga niet over de prijzen...uhhhh ??? Ohja we zouden een 2 gangen menu krijgen,het bestond uit een borrelhapje van 1 glaasje chips,1 glaasje pinda,s en 1 glaasje olijven...tja tis wat je maar lekker vindt ;)
Léon V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Op een zonnige namiddag neergestreken bij deze Beach Club. Heerlijk op de lounge banken genoten van flesje rosé. Bediening was zo attent bij te schenken als onze glazen leeg raakte. Konden wij heerlijk ontspannen. Aangegeven wat te willen eten, maar dit graag gewoon aan een tafel te willen doen. Werd deze keurig voor ons ingedekt, prima gedineerd aan het strand. Eten was gewoon goed en vers. Ze serveren een grappig dessert het "Magnum" dessert en zoals de naam doet vermoeden bevat dit dessert ook inderdaad het wel bekende ijsje. De bedenker van dit dessert kwam dit nog trots aan tafel vertellen erg leuk om die enthousiasme waar te nemen. En ach ja de prijs, die is in verhouding tot de A1 toplocatie.
Katinkaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
In de zomer hebben we hier een hamburger gegeten. Er zat zand in de sla en de hamburger was erg smakeloos. Hij zag er erg goedkoop uit. We hebben er wat van gezegd, maar ze vonden dat we overdreven. We zouden respectloos zijn en nadat 1 van de medewerkers ons nog duidelijk heeft gemaakt dat 'we toch geen poot hadden om op te staan' hebben we snel de rekening betaald (ruim € 40 voor 2 drankjes en 2 burgers die uit de diepvries leken te komen). We hebben nog geen excuses gekregen. Ronduit schandalig! Ga hier niet heen!
John K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Na een dagje Scheveningen per ongeluk op het "Zwarte pad" terecht gekomen afgelopen zaterdag. Beetje wisselvallig weer, zon maar ook behoorlijk wind. De ambiance sprak ons (3 pers) wel aan. Beetje Mediterraan qua uitstraling, wit linnen op tafel en uitzicht op zee. Na wat wikken wegen hier gaan zitten. Leuke beperkte kaart. Goede bediening en bovenal lekker gegeten. Met moeite ons van de stoel getild om toch maar weer naar huis te gaan. Lekker genoten van de heerlijke gerechten (biefstuk en slibtong) en een heerlijke huiswijn. En een super service. Attent maar niet overdadig in je nek hijgend. Hier komen we vast nog eens terug.
Keeszoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Ons 50 jarig huwelijksfeest was geslaagd. We hebben heerlijk gegeten, allemaal (16) verschillende menu's, we waren erg tevreden. De bediening was verrassend goed. Het interieur was sfeervol en straalde warmte uit, we kregen de tijd om ons feest af temaken, geen gehaast.
De prijs/kwalitijd verhouding was voor ons helemaal oke.
MarjoleinvanS .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Geluncht bij de Oase Beach Club aan het Noorderstrand. Prima getoast brood. Verse sla. Heerlijk om daarna even weg te doezelen na een lange strandwandeling met een glas witte wijn. Ik hoop dat het nog heel lang blijft nazomeren....
Myrna L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
We bestelden allemaal een USA XL Kingsize burger. Vrijwel direct daarna kwam een van de obers , vol trots, het door ons bestelde kommetje mayonaise (a €1,95) brengen. (Wij vermoeden dat dit zeer speciale mayo is…)
Een uur later arriveerden er drie grote soepborden bedekt met een cloche. Vol spanning keken wij toe hoe de cloches werden opgetild. Op het bord bevond zich een broodje met een blaadje sla, een plastic bakje cocktailsaus en een dozijn frietjes..Ah well, je kan niet altijd geluk hebben…

Ik nam een grote hap van mijn burger , sloot mijn ogen en proefde ……rauw ,koud vlees..
Ik keek naast me en zag dat mijn mede-meatlovers dezelfde geschokte gezichtsuitdrukking vertoonden.
Toen wij de ober vroegen of wij misschien een gebakken hamburger mochten verdween hij enigszins mokkend met onze borden. Wij waren allen nog steeds zen van ons dagje strand en bestelden nog maar een extra drankje..

Al snel werden er weer 3 beclochde borden gebracht…eind goed al goed…
Toen mijn cloche werd verwijderd zag ik op mijn bord de aangevreten burger van vriendin T.(compleet met meegebakken cocktailsaus), ditmaal zwart geschroeid..
Vriendin T. kreeg op haar beurt de burger van vriendin S. (met een hap eruit) en Vriendin S. werd getrakteerd op mijn keurig gehalveerde burger….

Met grote ogen staarden wij onze ober aan (stiekem om ons heen glurend of we ergens een camera konden ontwaren.)
Toen wij hem vertelden dat dit toch niet geheel aan onze verwachtingen voldeed, was het de beurt van de ober om ons met grote ogen aan te staren…..”M m maar het is nu toch gebakken???”.(Ja sterker nog meneer de ober; het is verbrand! En daarnaast is het niet mijn burger!)
Hij zag echt het probleem niet en bood aan er iemand bij te halen. Goed idee..doe dat!

Even later komt hij terug met de mededeling dat de manager geen tijd heeft.(Kan ik me voorstellen; er waren wel 8 andere gasten op dat moment!!!)
De maaltijden worden van de rekening verwijderd (wat mij logisch lijkt aangezien we niets eetbaars geserveerd hebben gekregen).
Achter hem komt een man aangestormd. Hij grist de borden van onze bank en bijt zijn collega/werknemer toe dat hij moet opschieten want er zijn ook mensen die “wel begrip hebben voor onze werkwijze”.Dan kijkt hij ons aan met een dodelijke blik en schreeuwt hij over het terras “Of jullie nu wel alsjeblieft willen gaan en nooit meer terug willen komen!!!”

Ik geef meneer ( die duidelijk zijn cup-a-soup break gemist heeft) te kennen dat we dit ook zeker niet van plan zijn…Enigszins verbouwereerd blijven we achter op onze strandbank.
We kijken elkaar aan en weten even niet zeker of we moeten lachen of schelden…
Uiteindelijk kiezen we voor optie 1 en verdwijnen lachend van het strand…..

Aangezien dit (gelukkig) het laatste weekend is geweest dat de strandpaviljoens open waren, wil ik de eigenaar van Oase Beach Club nog even wat leestips geven voor de rustige periode die nu komt;
1. De hygiënecode voor de horeca
2. Burgers bakken voor dummies
3. Wat niet te zeggen tegen je gasten

U ook een fijne dag!

Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Het eerste wat opviel waren de dure prijzen voor een simpele kaart. De bediening liet lang op zich wachten. Toen het eten kwam was het rauw! Teruggestuurd maar we kregen het vorige gerecht waar dus al aan gegeten was weer terug, en ook nog omgewisseld, dus het eten van iemand anders. Na aangegeven te hebben dat dit niet acceptabel was kregen we te maken met een briesende 'kok' die ons verzocht nooit meer terug te komen. Alsof we dat nog ooit van plan waren? Schandalig, nu ik thuis ben zie ik dat het barst van de slechte recensies over deze plek, een wonder dat ze nog open zijn.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Het oogt zo aardig. Met linnen gedekte tafels, cloche-jes om de gerechten warm op tafel te krijgen en over het algemeen een mooie uitstraling. Bediening vriendelijk.
Maar dan het eten: dramatisch slecht, bremzoute biefstuk, te ver doorgebakken. Een ontluisterd kleine garanalecocktail van noorse garnalen en saus uit een flesje. Mosselpannetje redelijk van smaak. Het ergste komt dan nog. De onbeschoft hoge prijzen. €13,75 voor een garnalencocktail (DAGPRIJS) staat er op de kaart. € 22,50 voor een mosselpannetje, over elders in scheveningen meer mosselen voor de helft van de prijs, ook dagprijs. Prijsprestatie verhouding is volledig zoek. Dagprijs moet gelezen worden als diefstal. Wij komen hier niet meer terug. En raden iedereen aan om ver bij deze strandtent weg te blijven.