Oakwood Grill

• Mastercard , Pin
  • Toegankelijk voor rolstoelen
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Samen met partner gegeten bij grillrestaurant Oakwood. Gevestigd in een mooi pand met gratis parkeergelegenheid.
Buiten roken wij al de heerlijke grill lucht.
Leuke trendy zaak met vlotte bediening.
Wij zaten op de benedenverdieping.
Bij ons drankje bestelden we Turks brood met aolli, lekker knapperig gegrilld.
Ik koos de uiensoep met kaasstengel en mijn partner de garnalencocktail....beide erg lekker.
De hoofdgerechten waren een mixed grill: super lekkere sparerib, kippevleugeltjes, gamba's en malse ribeye steak met 2 sausjes...echt heel goed en mals.
De ander koos de pittige sparerib schotel met frites en cowldalade....zo zalig en mals, het viel zo van het bot.
Persoonlijk vond ik de frites wat taai....maar de rest in een woord verrukkelijk.
Een aanrader voor vleesliefhebbers.
Smulpaapje60 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Met een flinke groep na een vergadering hier gegeten. Eten was prima, eerst verse tomatensoep met oude kaas (mooi hoog op smaak) daarna Spare-ribs ook hier goed gaar en smakelijk. Vreemd was het ontbreken van sausjes bij de spare-ribs (had een 8 opgeleverd)
Minder was de salade.
Bedienend personeel erg jong en zo hier en daar onervaren.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Geweldig kerstdiner. Bovendien onze gastheer Kristian Louwers Castaño heeft het helemaal voor ons een feest gemaakt. Super gedaan.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Een weekend weg in de buurt van Eindhoven. Gezocht en hopelijk gevonden...een goed restaurant. We kwamen vol verwachting na de zeer goede recensies op Iens. Achteraf is het tegengevallen helaas.
De starters die wij besteld hadden kwamen laat. Meerdere keren kwam de bediening haar verontschuldigingen aanbieden dat het zo lang duurde. Toen we éénmaal de starters hadden kwam na 10 minuten het hoofdgerecht al. Ook weer met excuses maar dat had gewoon niet mogen gebeuren.
De starters maar aan de kant geschoven en aan het hoofdgerecht begonnen...waar trouwens de frites bij één vd hoofdgerechten ook weer later gebracht moest worden. Het leek gewoon niet onze avond te zijn bij Oakwood. Over het eten...dat is afhankelijk van smaak. Ik had een mixed grill en die was best redelijk. De hamburger van mijn partner was ook redelijk maar miste een echte bite...de bacon die daar voor had kunnen zorgen was te zacht gebakken. Maar dat is allemaal smaakafhankelijk. Dat begrijp ik. Anderen zullen dit (erg) lekker vinden.
Toetje en koffie waren gewoon lekker. Niets mis mee.
Bij het afrekenen toch (nogmaals) mijn beklag gedaan over de starters, die stonden tot mijn verbazing wel op de rekening. Na uitleg en overleg werden deze alsnog van de rekening gehaald. Het had netter geweest als dit vanzelf was gedaan.
Ik wil Oakwood Grill toch nog wel een herkansing geven als ik in de buurt ben. Want het is volgens mij wel een goed restaurant maar hadden wij gewoon een slechte avond. En we zijn toch niet de moeilijkste gasten ;-)
De bediening aan de tafel was trouwens erg goed en begripvol.
Marcelnieuwenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
met 6 personen gegeten. Duidelijke uitleg concept. Vriendelijke bediening. Ondanks volle zaak hebben wij niet lang hoeven wachten op onze gerechten. Kwaliteit eten is echt goed!!!echter vond ik de prijs ietwat aan de hoge kant(€75,= p/p).
Aanbeveling waard!!
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Even spontaan met z'n tweetjes aldaar gegeten. Mooie, lekkere menu kaart. Vlees supermals!!
Groenten, bijgerecht gewoon allemaal heerlijk.
John P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Oakwood Grill Restaurant, We zijn op een zeer elegante wijze ontvangen door de gastvrouw met de gemeende lach. De kennis van producten worden op een prettige wijze uitgelegd aan tafel, door een vriendelijke serveerster. Er is zeer nadrukkelijk gewerkt aan meer verkoop aan gasten en dat is soms storend verder een mooie sfeer in het restaurant. De Tonijn en Surf en Turf waren zeer goed bereid, fijn van smaak en zeer malse Entrecote. De tafel messen zijn mooi scherp, dit kom je niet overal tegen, het is zo belangrijk voor het snijden van een mooi product. Eind oordeel is dan ook een grote voldoende.
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Afgelopen zaterdag werkelijk uitstekend gegeten. Vlees perfect, bediening attent en behulpzaam. De enigszins pittige prijs zeker wel waard. Alleen... € 6,50 per fles water...? Water tegen een topprijs op de rekening als er niets anders aan tafel gedronken wordt, soit, begrijp ik. Maar wij hadden een fles wijn op tafel. Dan behoort tafelwater gratis te zijn (karaf of zo) of tegen een € 1 tarief of zo. Toch een beetje flauwe nasmaak daardoor...
Vlinder1973 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Personeel zeer vriendelijk, actief en attent.
Mijnstukje ossenhaas was perfect klaar gemaakt. De van mijn tafelgenoot veel te rood, nadat t stukje vlees terug op de grill was geweest was ie nog steeds net zo rood.
De frites en de salade waren niet echt lekker, het was geen verse salade en er zat heel erg veel mayonaise over heen/doorheen ipv een verfijnde zelfgemaakte dressing, over een vers gemaakt salade of verse gegrilde groente....Zonde. De frites waren ook niet bijzonder. Redelijk duur voor wat je krijgt.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Hier al meerdere keren gegeten en vooral de spareribs zijn voor mij favoriet. Zo mals dat ze letterlijk van het bot vallen en heerlijk van smaak. De steaks zijn ook erg lekker! Vriendelijke bediening, groot terras en gezellig interieur.
Jjmvv .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
wat een toptent. hier hebben ze dus écht verstand van lekker vlees. kok in de keuken is een prof!
goede wijn en gezellige ambiance. aanrader is het tafeltje dat aan de keuken grenst. leuk om professionals aan het werk te zien terwijl je eet
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
Prima niks aan de hand steakhouse.

We aten carpaccio en longhaas. Alles prima van smaak en cuission. Alleen wanneer je je restaurant "Steakhouse Steaks & Zo" noemt waar zijn dan de variaties steaks op de kaart??

Prima wijnkaart waar goede wijnen per glas te bestellen zijn.

Prijs-kwaliteit goed, bediening goed (mag wel iets attenter - was soms een toer om aan een nieuw glas wijn te komen).